VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - DPalace Passats B3

Foruma lietotāju auto

DPalace Passats B3

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt Fancy » 2012/Feb/23, 22:13

IMO bezjēdzīgs risinājums, jo no tā 8V lai dabūtu lielu jaudu, būs baiss čakars + liela turbobedre pie lielām jaudām
Un vienkāršāk ir ielikt 1,8T
:?
Lietotāja avatars
Fancy
 
Atbildes: 5223
Pievienojies: 2007/Jūl/12, 19:22
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: tavu draudzeni

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Feb/23, 22:49

Fancy, saprotu doma nav par lielu jaudu un sporta auto prost gribas kautko bik dzīvelīgāku nekā tagad, apniks kā ozons iemet b5 1.8T un brauc tālāk, bet šī galva jau no sākuma interesēja, jo ABA galvas ir redzētas šāda vēl nebija redzēta(precīzāk kolektors).
Vismaz būs savādāk nekā citiem..., un ja braukāju kā opīts kāpēc tīri hipotēziski nevarētu dīzeļa turbīnu uzlikt lai pūš uz zemiem abarotiem līdz kādiem 3000~, ikdienā reti tiek pārsniegts 3500>4000 slieksnis...
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt OZons » 2012/Feb/23, 23:32

1-dīzeļa turbīnām bij kkāds joks, ka mazāku plūsmu deva, vai kkā tā, bet vislabāk ir likt benzīnieka
2- vadība, vadība un vēlreiz vadība, jo ja uzliksi turbo, palielināsies gaisa plūsma un daudzums, bet degvielas deva paliks tā pati, līdz ar to izdedzinās caurumus vārstos un virzuļos, ja būtu mehāniskā šprice, tad vieglāk pieregulēt, bet uz el, šprici tur jau jāsāk domāt.
3- uzveidot kolektoru, ēlļošanu, dzesēšanu utt no 0-sanāks diezgan laikietilpīgs un dārgs process.

Ja ir vēlme jestrāku-asāku auto- saved šo motoru kārtībā, lai viss iet un griežas, liec ABF ar 150 zirgiem, bez turbo uc problēmām, vr6, vai turbo motoru, var arī spēlēties ar kārbu garumiem, dabūjot sājūtu ka labi iet.

Tā spriedelēt var daudz, bet no sākuma saliec šo motoru kopā, dabū tam motoram paredzēto provodku, kompi, saspraud un kādu laiku brauc mierīgi, jo kombinējot no 5iem vienu, diezgan ilgi sanāk meklēt īsto kombināciju.
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Feb/23, 23:47

Nu to padevi varētu regulēt, paredzēts likt ir 4 paaudzes gāzes iekārtu ar stag 4-plus kompi un diag. kabelis arī no china ienācis, un to pieregulētnebūtu problēmu, prosta ar benzīnu nevarēs braukt, a tikai sildīt motoru ;), vai arī līdz turbo ieslēgšanās brīdim. Šim motorītim pagaidām lai saliktu, ir jāpieslīpē jānopulē kanāli provodka un viss der no mana digipirdiena, un pēctam gāze un kad ir gāze tad var domāt, jo uztaisīt apsildāmu gāzes reduktoru ir lētāk nekā regulējams dzinēja vadības bloks...
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt OZons » 2012/Feb/23, 23:51

Nu tādā gadījumā jā,
ok, uz priekšu, tad arī redzēs kas sanāks, galvenais, lai ir ideja un apņēmība :wink:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt RaimohaTM » 2012/Feb/23, 23:58

Waau ! nu te jau aiziet gudrības, malacis DPalace!! tā tik turpināt :naac:
...izskatās ka apņēmības te netrūkst
Lietotāja avatars
RaimohaTM
 
Atbildes: 57
Pievienojies: 2010/Dec/23, 0:40
Braucu ar: start шosse, un visu kas ripo
Dzinējs: nujau Dīzelis

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt OZons » 2012/Feb/24, 0:04

Negribu nevienu nolikt, malacis ka cenšās utt,
Bet uz papīra viss izskatās vieglāk nekā reāli dzīvē.
Tas tā, no manis paša pieredzes, jo vienmēr rodas aizķeršanās tādās vietās kur nevari paredzēt.
Bet nu ar DPalace apņēmību viss sanāks.

Un jaunāka vadība, ir jaunāka vadība, bet nu ok, pamēģini un stāsti kā ir, jo nepārāk patīk tādi eksperimenti. :lol:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt kosmoss19 » 2012/Feb/24, 9:39

Gāze + Turbo? Man kaut kā tās divas lietas neiet kopā. Ja gribi ātrāku tad točna labāk ka ozons saka ABF, VR6 vai 9A (jo ABF atrast nav reāli :( )
VW Golf II 1.8AT '89
VW Golf III 1.9D '94
ex VW Passat B3 1.8i '88
VW Caddy 1998 Kasten 1.4 AEX [Projekts][Iesaldēts]
Lietotāja avatars
kosmoss19
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 1046
Pievienojies: 2009/Mai/20, 16:06
Atrašanās vieta: Pienava, Latvija
Braucu ar: VW Golf Mk2
Dzinējs: 1.8 mono + AT

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt OZons » 2012/Feb/24, 9:43

Gāze un turbo iet tīri normāli kopā, ir redzēti tādi savienojumi, brauc cilvēki bez problēmām.
9A ir diezgan aizvēsture, grūti dabūt labu, motors pats pa sevi nav slikts, tik tā šprice viņam gan tāda nekāda :mrgreen:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt kosmoss19 » 2012/Feb/24, 9:53

Nu es sev domāju likt tieši 9A, jo ir lēts ap 100Ls motors pilna komplektācijā. ABF es neatradu (ja atrastu maksātu vairak par auto, bet 1.8 20V (no B5) maksā ap 350 Ls kas man ir dargu.

Pa tēmu nu redzēs kas sanāks varbūt toča būs kaut kas labs :)
VW Golf II 1.8AT '89
VW Golf III 1.9D '94
ex VW Passat B3 1.8i '88
VW Caddy 1998 Kasten 1.4 AEX [Projekts][Iesaldēts]
Lietotāja avatars
kosmoss19
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 1046
Pievienojies: 2009/Mai/20, 16:06
Atrašanās vieta: Pienava, Latvija
Braucu ar: VW Golf Mk2
Dzinējs: 1.8 mono + AT

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt OZons » 2012/Feb/24, 19:15

1.8 20v nāk audi a4,a6, passat b5, bet iesaku meklēt uzreiz no golfa vai a3, jo motors nāk uzreiz pareizajā virzienā un atkrīt daudz problēmu :wink:
nekas nav lēti mūsdienās.

pa tēmu- ja ne labāk, tad savādāk.
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Feb/24, 22:48

Labi jau te aizgājis motor swap topics, back to topic...

Pēdējās 2 dienās noripoti 600Km~ ar jauno motoru, esmu apradis- IR savādāk kā ozons teica, dēļ deb***ās 2 droseļu sistēmas, vecais motors bija kā no rūpnīcas radīts tai sistēmai, un ieskrējiens bija vienmērīgs viena drosele atveras 110@3000Rpm un tad iet tālāk lielā drosele., tagad motors iet da 90>100 uz mazās droseles un tas atlikums pēcējie 500Rpm, itkā tukšums, paverās lielā drosele un motors aiziet, a pirms sajūta itkā motors neietu un mirt taisītos... tas tiks atrisināts...

Vēlaizvieni aktuāli cik maksā smilšu strūklošana Al detaļām(kolektori galva), vai tajā linkā iepriekšējā lapā ~5>10Ls par kolektoru vai tā varēt būt?
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt Ernc » 2012/Feb/25, 23:28

Paskaties burnout.lv - tur džeki nodarbojas ar sodas strūklu, kas alumīnijam ir draudzīgāka. Bet vel var jau pats notīrīt ar sērskābi. Nopērc akumulatora elektrolītu un pamēģini to. Zinu, ka rezultāts ir labs. Tik uzmanīgi.
Lietotāja avatars
Ernc
 
Atbildes: 137
Pievienojies: 2008/Okt/28, 11:14
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Volvo
Dzinējs: D5

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Feb/26, 12:11

Moš vari parādīt kādu paraugu vai manuāli google nepalīdz, derētu bildes sagatavošanās procesus un aizsardzības līdzekļus, un kā pēctam tas materiāls krāsojams vai nē, cik noturīgs pret atkārtotu "oksidēšanos".
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt Ernc » 2012/Feb/27, 1:55

Tik smalki nepastāstīšu. Bija man reiz alumīnija diski - notīrīja tādā veidā un līdz pārdošanai kādus 3 gadus noteikti novizinājos - it kā nekas īpaši neoksidējās, pēcapstrāde nekāda nebija. Sagatavošana sekojoša - ņemam nekrāsotu Al detaļu, nomazgājam visu lieko un uzsmidzinam ar kaut ko elektrolītu. Tad vizuāli novērtējam cik labi tā virsma noēdusies (nu tā, lai smuks skats :D). Gumijas cimdi var noderēt, nelejam acīs un uz ādas, visu pēc tam cītīgi nomazgā, lieko skābi var neitralizēt ar sodu. Starpcitu, - manā avatarā redzamais kolektors - nomazgāju kārtīgi lai nav nekāda eļļa virsū ar drēmeli un mazu drāšu ripu paslīpēju pēc skata sliktākās vietas un nopūtu ar Al krāsu.
Lietotāja avatars
Ernc
 
Atbildes: 137
Pievienojies: 2008/Okt/28, 11:14
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Volvo
Dzinējs: D5

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 7 viesi