Vopšem vakar pa 1 nakti iemācijos to ko nespēju iebraukt koledžā 2 gadu laikā- lasīt elektro shēmas (ne kā gliemezim), zinu, ka elektrotehnikā par lasīšanu dabūju 3 kontriķī
Anyway, sazīmēju visus vadus izgāju visam cauri- droseles tukšgaitas "ieslēdzējs/atslēdzēj slēdzis" bij izkustējies tika pielabots, tagad tas strādā iziets cauri termo datčikam daudzmaz pa vadiem, pusdiena no*ista, un efekts čutna nekāds-
Ir savādāk katrā ziņā, ja pirmstam pie elektromagn. vārsta bija 0.00 volti un 0.00A , tad tagad vismaz ir kautkāds progress ir 8V spriegums(stabils) pie čutna 0mA strāvas, pieslēdzu vārstu pie 1x AA baterijas virinās, pieslēdzu pie 2 baterijām smuki viss darbojas, pieslēdzu pie motora "8V" un nekādas reakcijas- kas vēl var būt par vainu??, zinu, ka 2003 gadā or so tika lodēts kompī kautkas, jo bij aizgājis sviestā, sadabūšu kompi nomainīšu pačekošu, bet varbūt vēl kautkas varētu būt??
P.S daudzās grāmatās minēta tāda lieta kā "Idle stabilization valve CONTROLLER" jeb kontrolieris, kas to vārstu kontrolē, minētas 3 atrašanās vietas, pie "air cleanup hose" priekšā kautkur, tad vēl aizmugurē pie "right hand taillight", bet es viņu atrast nevaru(ja tāds ir protams), tad vēl pie spoles labajā pusē ir štepselis "kautkam paredzēts", itkā pēc b4 skatoties, štepselis maucas pie modernās spoles ar iebūvēto komutatoru... moš kļūdos?