VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - DPalace Passats B3

Foruma lietotāju auto

DPalace Passats B3

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Feb/28, 17:34

Šodien beidzot saņēmos, sākt ķidāt un tīrīt cross flow galvu., šprice digi 2 ar N izlaiduma modeli. Šovakar cerams tiks noņemta arī sadalene, kompensatori un vārsti un lēnām jāsāk gatavot pieslīpēšanai un stādīšanai- bet līdz tam tāls ceļš ejams. Jo tālāk lieku, jo vairāk sāk sāpēt galva:

Detaļas, Detaļas, Detaļas, kur tādas dabūt šādam motoram, principā kas būtu vajadzīgs:
Tosola truba orģinālā, no galvas sāna flanča>radiatoru
Zobenes plastmasas aizsargs.
Moš vēl kāda trubiņa ko aizmirsu, iespējams, ka vajadzēs visu tosola sistēmu, ja neizdosies savienot.
Tīri triviāli, kur dabūt ejošās lietas, jo epartā nav tāds motors vispār :esmu_lol: blīves ieplūdes kolektoram 2vas, izplūdniekam galvas blīve tīri primitīvas lietas, a gde dostatj?, handlerī?

Atradu netā tomēr ir vēl tādas galvas nekā man, kādas 2vas atradu, vienam palicis tikai kolektors ieplūdes ar tādu pašu bildi kā man un otram itkā vēl motors, bet ITKĀ skaitās, ka tie ir 2L bloki, nevis 1.8, tad nu kāds man apskaidrojiet, īpašnieks motora saka, ka bloks un galva ir 1.8, bet vienīgais motors kas nācis VAG 95>97g. ar crossflow ir 2L 8V ABA, tāds 1.8 neeksistē, moš kāds var pateikt priznakus, pēc kā var noteikt 2L vai 1.8?
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Feb/28, 22:25

"Houston we have a solution in sight"

Lēnām saprotu, ka ABA projekts ieilgs, blīvju komplekts 75+Ls :emo: kamēr nopucēs kamēr atnāks, sagatavos u.t.t pāris nedēļas kā minimums aizies, tāpēc atgriezos pie vecās "nokautās" galvas domājot kas par h***ņu notika, uzliku orģinālo sadaleni, velku jebkuru savilcēju un kā drusk pievelc kaut 1nu noķīlē, da jopt...

Pa dienu atradu blakus citām detaļām smukus nopucētus rindiņā saliktus sadalenes savilcējus, nu nav variantu jāmēģina, salieku savelku visus sadalene griežas ideaļņiks..., mechanics ar ko kopā tika likts, saka, ka nav iespējams, nesajauca...

Kodi patiektu visu, ja vien google būtu tik pat atsaucīga.
Tad nu kāds kam autodata, vai vēl kāda bibliotēka varētu pateikt kuram motoram ir kuri sadalenes savilcēji.

Kodi
056 103 459A
AUN 056 103 459

kurš kods der kuram motoram - 2E vw un otrs ir audi vecu vecs 1.6 mono
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Mar/07, 23:24

Update @7.03.12

Pagājušajās brīvdienās sāka gaudot KĀRTĒJO REIZI gultnis aizmugurē (pirms 2 mēnešiem abi nomainīti), da nu zb..., bet itkā apklūst pēc laiciņa, ok uzliekam mīksto minam tālāk.

Otrdien bija jāmauc uz LT, uzliku touch diamond 2 navitel navigāciju, kas savā ziņā ir fantastiska, viaduktā jābrauc pa labi, jāapgriežas jābrauc atpakaļ, nevis prosta- taisni.

Pēc 4 vai 5. ignorēšanas reizes un maršruta pārkalkulēšanas, navitels ar Ilonu priekšgalā tevi vienkārši pasūta d***t parādās zaļa taisna līnija uz galamērķi un "brauc kā gribi bolše ņe skažu" tā 2 reiz mani pasūtija :emo:

Anyway visu ceļu gultnis skrabēdams gāja (klusi), pēctam kad jau kad pa 3 stundām nonākts Kauņā un izdarītas pirmās djelas, gutlnis sāka skrabēt 2x 3x skaļāk- bet mērķis kāpēc tika braukts vēl gabalā un priekšā 85Km pa bāni un pēc teorijas "pār manu līķi nekur prom nebraukšu" 85km norullēti pa pusstundu kautkādam amerikāņu sportiniekam aizmugurē, nu bānis kas bānis prosta klase, gultnim ne labāk ne sliktāk...

tur iekrauti 300Kg svara, un tad 195/65 riepas līdz arkām palika "maz", reizes 10 pieskārās, bet bamperim lai cik tizli neizklausītos pasāts šķībi uzbūvēts, no bampera ir mazāk līdz riepai nekā visur pa arku... gultnis praktiski pārstāja skrabēt un tika vēsi atstiepts atpakaļ uz lv.

Ceļā pavadītais laiks 8 stundas ar kapeikām
Nobraukts 7xx kilometri
vidējais ātrums (ieskaitot kauņu un vēl 4 pilsētas kurās tika braukts uz 50 bija 85km/h - tiesa ceru, ka LT tiešām radaru bildes uz LV nesūta, jo tad varēs sazīmēt visu maršrutu pa radaru bildēm, uz bāņa toč zinu ka radaram vienam uz 160 pastiepām garām ar leiti.

Kurš nu būtu domājis, ka tādu detaļu kā "GULTNIS" būtu grūti dabūt, bāzēs daudzkur dješovkas tikai uz vietas, pāris veikaliņos nebija, aizsūtija mani pie skf uz ūnijas ielas, tur mani aiztrieca uz ape, nu vismaz tur viss bija kā vajg uz vietas, iepirkts gultnis rīt tiks mainīts, un vēl laikam no agresīvas braukšanas priekšā strauji bremzējot kalodkas/supports kustās vienā pusē- jātaisa, bet savādāk pasāts uz goda pēc motora pārlasīšanas iet perfekti.
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt genzo » 2012/Mar/07, 23:47

" bet bamperim lai cik tizli neizklausītos pasāts šķībi uzbūvēts, no bampera ir mazāk līdz riepai nekā visur pa arku..."

man audim tas pats....aizmugurē vairāk strīķējas pret bamperi, nekā pret pašu arku (protams ar vairs nav kā orģināla)

apsveicu ar veiksmīgo braucienu!!! ;)
Lietotāja avatars
genzo
 
Atbildes: 888
Pievienojies: 2012/Feb/13, 8:20
Atrašanās vieta: Talsi
Braucu ar: ko vizina!!!

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt Face » 2012/Mar/08, 20:15

Tad tev vajag to bamperi no passata vai nē? Cena nav akmenī kalta.
Face
 
Atbildes: 454
Pievienojies: 2006/Nov/10, 20:04
Braucu ar: Passat B5, MB VITO 111 CDI
Dzinējs: 1.9 TDI, 2.2 CDI

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Mar/29, 0:45

Sen nekas nav rakstīts, nav bijis laika, tika jaukts ārā melnais donors, savāktas visas zašitnās plastmasas. Apskatijos priekšā melni amji ar VAG kodu tikai, aizmugurē Boge gaiši gaiši zili.

Šodien un pirmstam bik:

Baltie povoroti
Nomainīts gultnis aizmugurē
Nomainīts degvielas sūknis- izrādās filtriņš ciet un sūknim p_*&&da- ir jēga restaurēt/labot?
Atskrūvēts gāzes balons, rīt tiks pakots bag.nodalījums skatīšos moš zem grīdas ir vieta pastūzi ielikt.

Secināju, ka gāzes iekārta uztādīta vēl tajos laikos kad konkurence bija Uj Uj un bailes no gāzes vēl jo vairāk- balonam pievads atvads ar saviem izmēriem, nācās atslēgu speciālu taisīt ~19.5mm>20mm lai atkrūvētu, paredzēts nojaukt sānus visus jāliek štorka beidzot, lai beidzot droši var likt apakšā Alphard sw-3z

Ja nu kādam interesē no melnā pasāta aizmugures piekare visa ir "vzbore" (tilts trumuļ bremzes amīši atsperes liec un brauc edition, ja interesē pM), un iespējams būs pieejami priekšējie amji+atsperes+augšējās gumijas, varbūt bez gumijām- ja manam būs beigta.

Rīt bampers beidzot būs nost, tiks likts ar āķīti. Drīz varēs pāris bildes no mana "Custom gaz-21/24 motora būves" redzēt. Nomazgās pasātu lai var kādu bildi uzklipsēt.
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Apr/04, 20:15

Ilgi stāvēja no face iegādātais bampers, vakar brīvdiena sanāca saulīte spīd mainam nost, saskāros ar to, ka gāzes balons maisa lai skrūves atlaistu- pirmais bļ** , nu neko, sen gribējās zem balona iztīrīt un nopakot, "uz priekšu ērgli" balons aŗā grīda izpucēta sagriezts pakojums no donorpasāta ieklāts zem/ap balonu, pielikts bampers saliktas trubas viss savilkts prieks uz sejas un tad- BAM, durvis ciet netaisās... ko es nezināju izrādās, ka sedana bamperiem nav izliekuma, priekš durvīm kā universāliem, da zajebis, viss jāsāk no 0.

Tad nu 2 dublis pārvērtās par farsu protams, zinot visus knifus un neierūsējušas skrūves noņemt 5 minūtes, izārdiju bamperi un sapratu ka d*rsā konkrētā, donor pasātam balka laba ievars labs bampers ķīniešu bez stiprinājumiem, manam bamperim balka +-Ok bampers arī,bet nācās ārdīt arī to ārā, rezultātā jāsaliek būs no 3 bamperiem 1 āķa daļa no face ārējā plastmasa no mana un balka no donora...

Protams ir ļoti slikti citam vēlēt ļaunu, bet es tiešām ceru, ka tu to priekšējo bamperi uzliksi sev ;), jo kad es izjaucu es ko tādu negaidīju..., mans 4 gadus stāvējušais lauka vidū lūžniem norakstītais bija dauuudz labākā stāvoklī- rūsas daudz bet virspusēja, bet šis iespārda citā līgā.

Attēls

liekas kas ta tur drusku drusku carumiņš, pagriežam par 90* un VOILA

Attēls


A moš tas ir dizaina elements, vai arī "atvieglināts" sporta editions :krajejs_var: :shura:
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Apr/28, 6:59

Nekas sen nav rakstīts- bampers ko, kā norakstītu uzliku un teicu, ka nokritīs pirmajā dienā stāv kā stāvējis, rēķinot, ka viņš NE PIE KĀ neturas vispār...

Pa šo laiku pārjaukts PSRS Motors, beidzot saprotu, ko (c)Ozons teica, ka pat 15Zs jūt kā velk. Iekrāvējam 4T pašmasa, 4 gaņģi un vecās 21 volgas motors, visa galva kolektori blīves vārsti viss savests kārtībā, vakar pirmais draivs bija, velk zvērīgi (Pirms tam 74Zs (un pilnībā neblīvējoši vārsti), tagad sanāk ap 90-95(sēdināta) vēl aizdedze vēl šis tas būs pāri 100Zs, un griežas dauudz vieglāk, principā ir to vērts.

Pasātam salonā uzbūvēts "mājas jaudas apgaismojums" 24x5050Led priekšā un vecais 12x3528Led aizmugurē, salonā tagad kā zobārsta kabinetā.

Izpucēts salons vēl šis tas, izgriezts vakar miglām pirmais caurums, rīt otrais tiks slegti vadi un skatīsies kā deg (iespējams vajadzēs Xenon likt)

Mana pastūžā slēpšana kaķim zem astes, zem krēsla nelien :( būs jādomā kur vēl var iebāzt.
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Apr/29, 14:56

Svinīgais dinga-dongs ir sitis, pastūzis ar subi ir bagažniekā un štorka arī ieinstalēta, lai pagalma puģeļāki nesiekalojas uz auto, anyway, varētu padalīties informācijā, kur vēl var iebāzt diskrēti pastūzi- var sānu kabatā, bet no loga mitrums un vēl no daudzkurienes , pohodu pastūzim būs pizd*uskis, vainu jāhermetizē, vai jādomā kur vēl. Ja nu kāds ir pircis, moš zin kādu no lētajiem sakarīgu MAZU pastūzi, kas ielīstu pie vakumņika, tagadējais arī lien bet bik pa garu. 2 pastūži boss 4x250W- resns kantains klucis, otrs akal plāns (cerēju ka zem krēsla palīdīs) un pagarš. citur itkā vietas kur iebāzt nav. Ja dabūtu kas lien tad jau uztaisīt caurumu uzlikt gaisa filtru mini lai ventilācija būtu un aidā.

No tehniskajām lietām interesē par lielo radiatoru (vento/golf) ko iebāzt pasātā, jautājums, kā ar to priekšas zašitu un .... "gaisa savācēju" kas velk no apakšas tjipa, ja viņa nebūs, lietainos laikos ventilators "nenoslīcinās" motoru?
Vai pasātam var dabūt zemo lūpu vispār (līdz bampera apakšas malai un pāri, ar mazu restīti).

Beidzot gaz vaz uaz hibrīds pabeigts rūc un kustās :)
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt kosmoss19 » 2012/Apr/29, 15:10

Kur problēma pieskrūvēt pastūzi pie aizmugurējā sēdekļa atzveltnes? (kā visi to dara)
VW Golf II 1.8AT '89
VW Golf III 1.9D '94
ex VW Passat B3 1.8i '88
VW Caddy 1998 Kasten 1.4 AEX [Projekts][Iesaldēts]
Lietotāja avatars
kosmoss19
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 1046
Pievienojies: 2009/Mai/20, 16:06
Atrašanās vieta: Pienava, Latvija
Braucu ar: VW Golf Mk2
Dzinējs: 1.8 mono + AT

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Apr/29, 15:21

Arī domāju, bet man sanāk ik pa laikam vadāt kravas ar nolaistiem sēdekļiem 300Kg+, ja es uzkraušu uz pastūža, kas no viņa pāri paliks. Bet ja neizdomāšu kur iebāzt tad tā nāksies vien darīt :hohol:
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt OZons » 2012/Apr/29, 16:48

iemontē pastūžus priekša, bardačoka vietā :naac:
pasātiem taču arī nāk lielie radiatori- 2L dohc, dīzeļi utt, tur tiešām viss der, liekot no golfa, var kkas nederēt
nekas neko tur nenoslīcinās,
var uzlikt lūpu no gti golfa, būs zemāk
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt Fancy » 2012/Apr/29, 19:10

OZons rakstīja:iemontē pastūžus priekša, bardačoka vietā :naac:
pasātiem taču arī nāk lielie radiatori- 2L dohc, dīzeļi utt, tur tiešām viss der, liekot no golfa, var kkas nederēt
nekas neko tur nenoslīcinās,
var uzlikt lūpu no gti golfa, būs zemāk

Golfa lūpa ir smagi īsāka
Lietotāja avatars
Fancy
 
Atbildes: 5223
Pievienojies: 2007/Jūl/12, 19:22
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: tavu draudzeni

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt kosmoss19 » 2012/Apr/29, 19:27

DPalace rakstīja:Arī domāju, bet man sanāk ik pa laikam vadāt kravas ar nolaistiem sēdekļiem 300Kg+, ja es uzkraušu uz pastūža, kas no viņa pāri paliks. Bet ja neizdomāšu kur iebāzt tad tā nāksies vien darīt :hohol:

Ja daudz kas jāvadā var uztaisīt pastūzim tādu kā rāmi, bija redzēts netā, tikai vairs nezinu kur bilde palika :hohol:
VW Golf II 1.8AT '89
VW Golf III 1.9D '94
ex VW Passat B3 1.8i '88
VW Caddy 1998 Kasten 1.4 AEX [Projekts][Iesaldēts]
Lietotāja avatars
kosmoss19
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 1046
Pievienojies: 2009/Mai/20, 16:06
Atrašanās vieta: Pienava, Latvija
Braucu ar: VW Golf Mk2
Dzinējs: 1.8 mono + AT

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Jūn/24, 14:05

Labrīt un priecīgus līgo visiem.

Labs laiks nav rakstīts nekas, tad nu jāsačeko sadarītie darbi

Ieliktas priekšā miglas - gaida releju uzstādīšanu.
Nomainīta plaukta bukse
Salonā jauns apgaismojums
Bagažniekā jauns apgaismojums
Audi 100 2.3 Gāzes maisītājs
Bmw m30/2E GMM Hibrīds
Uzlikti donorPasāta amīši ar atsperēm priekšā (sviests eļļas amīši)


Līgo nakti līdz 5ciem pavadīju meklējot apslēpto slepeno Ģeneratora ziedu, lai rastos jauns golf 3 ģenerators . Sapratu, ka škivoks par lielu, siksna par īsu, viena maza kronšteina trūkst. Bet jaunedēļ tiks atrisināts. Stiprinājumi pas 1:1.
Tad vajadzēja likt atpakaļ veco, sapratu gultnis gala bik jau skrab- MAINAM, nakts gara vēl pāris ģen. mētājas beigti. Paņēmu savas kišķas iekrāmēju svaigākā korpusā saliku un viss srabotala ar pirmo :)

Jauni vadi salikti no ģen>aku>starteri.
Mēģināju piemeistarot golf 3 salona gaisa filtra stiprinājumu. Pielabojot struktūru sapratu, vienīgais kas palika kas maisa ir komutators, tuvu un augsts.
Uz jaunedēļas beigām jādabon kronšteins, spole ar komutatoru 2in1, vēl šis tas.

Bildes visam tiek taisītas tikai likšu vse v zbore kad būšu mājās.
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 6 viesi