VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - DPalace Passats B3

Foruma lietotāju auto

DPalace Passats B3

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Jūl/23, 1:12

Žēl, ka bitei nets manā betona gaterī ir sūdīgs un edge ritīgi spārda kā download tā upload :D,bet anyway viss virzās uz priekšu.

Ozons jau zin neilgu laiku atpakaļ tiku pie tumšajām hella quad priekšējām lampām

Šodien līdz milimetram izčekota katra lampa

1 lampa ideāla, nav komentāru visas ausis visi stiprinājumi visas spuldzes viss perfect.
Diemžēl otrai nav tik labi klājies. Stikli reflektori lēca u.t.t viss čikiniekā, bet ir pāris kasjaki - 2 augšējās ausis nolauztas, ko saimnieks piemeistarojis ar 90*Al salocītu un samorezu iedzītu plastmasā :esmu_lol: :esmu_lol: . Tad no kratīšanās ir nolūzis elektro regulators. Tā kā man to nevajg tiks taisīts jauns metāla stiprinājums un regulātors "manual style". Ja neskaita šos 2 kasjakus un nedaudz rūsas, lampas ir tīri Ok stāvoklī.

Paspēlējos vēl ar GMM, BMW/1.8 krustojums īsti negāja pie sirds (gāja labi bet djorgājās). Paņēmu stock Ford (hvz sierra vai kā) arī bosch un ieliku 2E resistor plati un 3kontaktu "begunoku". Bik pieregulējot ar testeri lai strādā vienmērīgi (pirmoreiz tik precīzi regulēju da voltu sotkām), motors darbojās tā kā vēl nav darbojies, uz zemiem lieliem abarotiem, raustīšanās praktiski izzudusi. Bet anyway "Rokam tālāk".

Krievu forumos paložņāts un eksperimentālā kārtā uzsūtīts šāds verķis

http://shop.pilotpowersupply.com/konverteryi-pilot-vaf-maf/konverter-pilot-vaf-maf-prostaya-versiya-0-5v/

Vēl nav atnācis cik man šippings izmaksās, itkā raksta 50>60$ kas ir preces vērtība :naac:

Rīt būs klāt TT plaukta buksess un tiks vests specialy made presējamā sagatave pie virpotāja, lai izvirpo centru.

Bildes slinki slinki bet kautkad taisās kautkad nē tad jau manīs kad tikšu pie neta normāla.
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Sep/06, 10:09

Pēdējo laiku update...

Spelēts ar riepām, priekšā aizmugurē, tagad 205/60 stāv aizmugurē, braukt stabilāk un grab mazāk pa grunteni nekā ar 195/65 (baloni lielāki laikam)

3. reizi pārjaukts tas ******** **** ****** plaukts. Izrādās naktī gribējās sev sadot, izrādās pirmoreiz kad liku uz durku saliku pareizi skrūves, a otroreiz nepareizi (garāko aizmugurbuksei). Pieņemu un godīgi sakot ceru, ka tas arī bija vienīgais kazuss, tagad iepresēta opeļa bukse normālā plauktā, viss pēc grāmatas saskrūvēts redzēs kā būs uz ceļa.

Šodien pēdējie sagatavošanās darbi releju likšanai lampām, ziema nāk.Releji un tad ja saņemsies akurāti sataisīs hella quad būs zaibis, tik laika lai pietiktu visam.

Vienīgais labums tagad izjaukt pārjaukt salikt plauktu pirmoreiz pusdienu aizņēma, tagad 1 stundu fiksi skrūvējot. :emo: :emo:
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Nov/24, 18:54

Mēneši iet, passātam maz kas darīts, ielikti 4gen gāzes smidzekļi orģ kolektorā tas izpucēts, vēl šādi tādi nieki

Tieši pēc Latvijas valsts svētkiem arī man sākās "svētki", izjuka gultnis aizmugurē, šo lika servī rīgā, neskatijos kā, smazkas par maz, iegrauzis br. diskā gropi... "zaļetel" uz bremžu disku.

Golfklubā pa priekšu tad arī citur lietotājs "IngarsMk1" sāka tirgot savu mk2 ar mk4 pakaļas supportiem, tākā vajadzēja bremžu diskus, šodien iehavota visa "pēcpuse" stupicas diski supporti skavas un gandrīz jaunas bremžu trubiņu 1. posmi pie supportiem.

Un iehavoju arī to, ko pirms pusotra gada palaidu garām :X, dalīto salona apgaismojumu. šonakt būs gara nakts to visu instalējot virsū. Šoreiz jāliek viss akurāti, vismaz tad zinās, ka ies tā lieta.
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Nov/25, 22:06

Šodien veiksmīgi implantēti mk4 supporti- svara razņica ir vienkārši P.S.C čuguns vs Alumīnijs :D

Pāris problēmas radās uzstādot.

Šis upgrade kits bija paredzēts MK2 rezultātā pārejas gumijas truba uz kaparnieci bija 20Cm par garu :X, nācās pārbīdīt kapara trubu un stiprinājumus jaunus veidot.

Problēma No.2 stupicas no golp neder, 4 skrūves vs 6 nu paldies dievam vismaz br. diski derēja kā uzlieti tikai stupicas oridžinal nācās atstāt.

Vēl diski nav piediluši, bet pat tāpat rocene ķer jau uz 1 zoba, ja vecā ņēma no 3šā, bet TA bija OK, redzēs kad piedils.
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2013/Jan/10, 1:08

Tad nu neliels update kas un kā virzās.

Nolēmām ar senci, ka vismaz gadu vēl jāmauc ar passātu, tad nu jāgatavo TA, 6 dienas palikušas. Nomainīts stūres pastiprinātāja škivoks, siksna, tagad passātam ir pastāvīga opcionālā ekstra- stūres pastiprinātājs, vecajam skriemelim bija izdilums nežēlīgs kas sagrauza siksnu.

Paeksperimentēts ar svecēm svečvadiem vēl šo to. Pārregulēts pa jaunam GMM.


Tiem kam klasiskās gāzes iekārtas stāv auto, varu pateikt tikai vienu- EKSPERIMENTĒJIET, rezultātus ko var sasniegt, apbrīnos jebkuru.

Man stāvēja audi 2.3 KE-jet turbo maisītājs ar lodi pa vidu- gaisa pa maz, paslīpēju ar vīli izpucēju, iet labāk, bet tikuntā nepietiekoši, na*renizēju vispār to lodi, rezultātā, otra galējība pa daudz gaisa, pat ar gmm atsperi nevar noregulēt + raustās+ top speed 130km/h, bet zato iet uz 7.5/8L /100km (salīdzinot stock gāja 10-11L/100) ar 4 pasažieriem mašīnā.

Tad nu tika nopirkts vēlviens maisītājs ar lodi , šoreiz piegāju no citas puses, ja nevar pārāk aizrauties ar lodi padomāsim par gāzes apjomu/ kompensāciju.

Lodē tika izurbts 4 vai 5mm vidū caurums, lai nav jāvīlē nekas un tā atstāts, kompensācijas izvadam tika tā vīlēts, ka sieniņas biezums palika 0,xmm

Jau pirmajā reizē pētiju, ka paredzēts uzlikt maisītāju, gan ar izvadu uz augšu gan uz apakšu. Bet kas mani izbrīnija, bija tas, ka nevienmērīgi padodās maisījums uz difuzoru (tb no kuras puses pūš no tās nāk), - Neder, no 2 maisītājiem uztaisīju ieejas abās pusēs, no krievu gāzes iekārtas paņēmu dalītāju/regulatoru uz 2 izejām, bik labāk noizolēju un liku kopā...

Tiko veicu test draivu, un manliekas smaids no manas sejas nepazudīs visu nakti, tā mašīna LIDO, es jau ar iepriekšējo setupu varēju noregulēt, lai labi iet, bet tagad ir pavisam citā līgā, pa sasalušo zemes ceļu spolē 2. robā kalnā ejot. pa asfaltu spēj tik štepselēt un neielidot grāvī.

Bildes no mana konkrētā maisītāja būs rīt, bet lai saprastu par ko iet runa maisītājs šāds.

Attēls

Šos maisītājus, visvairāk arī var nopirkt pie gāziniekiem, pārējos atrast jau ir grūtāk.

Ja nu kādam ir garāžā aizķēries, meklēju šādus maisītājus eksperimentiem.
Ideāli būtu no katra pa 1, bet nu tas tā sapņojot.
Attēls

Attēls

Attēls
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2013/Jan/25, 21:22

Šodien rovna 8:00 passāts pirmais izripoja caur CSDD 7. vārtiem ar jaunu uzlīmi logā. Izrādās pamatpārbaudē atklāja, ka klab nevis mironenes vai kas tāds bet šarnīri, laigan paceltu kratījām nevarējām atrast.


Anyway līdz 06.02.14 var rullēt. Gandrīz izgāza atgāzes pirmoreiz, 2%, paiet 10 sekundes nokrīt līdz 0,3, paiet 10 sekundes atkal 2%, šoreiz uzprasīju lai ieslēdz aparātu pačekoju zbis tagad 0,35% pastāvīgi.

Bet pirmais kas būs jādara būs jāmaina galvenais bremžu cilindrs pohodu, bet interesēja no kāda modeļa labāk. (vajag nedaudz lielāku, no mk4 or somethen).

Principā uzlikti tika aizmugurē mk4 supporti, rezultātā csdd bremžu stendā atklājās tas kas man jau bija zināms

Priekša 1.6 2.2
Aizmugure 2.1 1.8
Rocene 1.4 1.4

Attiecība gandrīz 50/50, bremžu spiediena regulators noregulēts, tā lai aizmugurei vismazāk padod cik var, bet tikuntā par daudz. Ja rēķina, ka pirmstam bija priekšā 2.9 2.9 un ar vecajiem supportiem aizmugurē bija 1.3 1.5 un rocene knapi 0,8/0,8.

Interesē no kāda Vw/audi modeļa derētu galvenais cilindrs (ar vakumņiku saprotams), jo priekšā doma ir par g60 bremzēm. Tagad jau interesants pedālis, kas būs pēctam :shura:

Bet vispār gadu var rullēt, šis laikam passātam būs pēdējais gads, tāpēc Let the modding begin :D
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2013/Apr/16, 12:43

Laiks iet "Dubļi mani mīļie dubļi", tiko atremontējām vienam e39 visu visu priekšas piekari, var redzēt kad mašīna piederējusi kautkādam g***onam, kuram rokas un smadzenes no AAArsa aug...

Dīzeļa generators aizvietots ar benzīna, mainīta siksna, PIEMETINĀTS skriemelis+nenocentrēts, tas sajājis ģēneratora gultņus un spriegotāju. protams štekeris arī izvarots.

Piekarē amīši salikti galīgi nepareizi, + izjāti, mašīnu aiz spārna pacel un viņa tā arī paliek :D, visu samainijām (~450Ls)(detaļas tikai bilštein/febi/lemforder).
Beigās tikuntā grab, stabilizatoru ar 2 pirkstiem var pakustināt tuda suda, tad vēl tam bukses dabūjām nomainīt :D.

Pēc visa Keksa, sapratu, dubļi vai nē jāķeras arī man savam drapakam klāt. Grosā nekā nebija uz vietas un mehāniķim iesmērēja TOPRAN amortizatora augšējo aporu.
Šādu-

Attēls

Gultnis no plastmasas gumija arī hvz nekas nekur stingri neturās, bet tākā man orģinālās oporas bija beigtas gultņos nebija variantu uz otra amju komplekta uzboltoju topranus- 4Ls gab, jānotestē.

Pie reizes novirpoti bremžu diski, jaunas kalodkas, jauns lemforder apakšējā apora.

Opora pirka @Ape motors MOOG pirms skates- 2 stundas jā*** lai saprastu, ka golfa aporai ass ir tievāka *****, bildes būs šodien vēlāk, bet nu manliekas, ka padjobka, bet aizmaucām uz vietējo rez.daļu veikalu, tur tas moogs tāds pats bija, moš jau made in china...

Bet nu lai vai kā viss salikts, un godīgi sakot tādu braucienu es pēdējo reiz atceros žigulī, visu ceļu tāda sajūta, itkā piekare staigā pa labi pa kreisi bez jebkādas sajēgas, vai ka es skrūves nebūtu novilcis, 2 reiz stājos malā, čekoju ar atslēgām viss novilkts namertvo, a bedrēs tāda sajūta, ka ratus velk uz savu pusi.

Anyway vairs nekas negrab, jāmēģina restaurēt otrs aporu komplekts lai var normāli braukt, un jāgatavo piekares komplekts vasarai (stingrāks).
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2014/Jan/29, 2:48

Tad nu mīnusi sit smagi pa kuli, un darīt nav ko jo viss, kas var būt sasalis, IR SASALIS. Laiks brīvs, var ņemties ap passātu.

Pagaidu variantā no Golfkluba lietotāja tika iepirkts g60 dzinējs bez kompresora, uz pusgadu pabraukāt, pēctam ja nu kas var kko pūšamu būvēt.

Anyway, izjaucu pasātu paskatijos vecu vecās bildes, sapratu, ka 2 gadu laikā nobraukti 65000Km ~(tad tika mainīts motors pirmoreiz). Un principā viss, kas nebija mainīts tagad bija na podhode.

Ūdenssūknim gultņi čīkst, kā kamaza bremzes
Motora priekšējais spilvens iznāca 1.5 daļās ārā
Protams reika nopludojusi pa visiem galiem ar piļņikiem..
abi pirksti galos reikai hana, ieskaitot to ko pagājšgad mainīju uz skati ( nu labi pusdzīvs tomēr bija.

1 vakars, 1 diena un vakars, un vecais motors uz grīdas aplasīts sakrāmēts, un jaunais iekšā. Komplektā tika nomainīta kārba, sparats un kurvis no tdi un sajūga disks no mana motora, rezultātā, tīri sakarīgs komplekts salikās (no diluma viedokļa).

Vēlāk ielikšu bildi no g60 spararata, kas tiešām par 1kg vieglāks nekā TDI spararats + 228 sajūgs 215mm vietā. Bet nu tas nākamajam 16V motoram paliks eksperimentam, jo zobi vienā vietā puse aprauti, neriskējām mest iekšā, jo itkā kurvis un sajūgs bija O.K

Tad nu bildes.

Vecais motors nopuņķojies jau uz grīdas
Attēls
Attēls
Jau jaunais motors iekšā.
Attēls
Jaunā smukā reika
Attēls
Vecā kārba, moš kādam vajag detaļām, vai zobratiem- satelīti krakšķ jau, nav remontēta ne reizi- pusmiljoņņiks
Attēls
Vecais kurvis ar smuko diluma sieniņu.
Attēls
Nu un protams uz spararata arī smuki ceļi
Attēls

Tagad aizdedze salikt purkšķ visi 4 stobri, atliek izplūdes kolektoru uzlikt ieplūdnieku, savienot gāzes padevi pāris vadus lampas un var doties ceļā.

Ja nu te kāds eksperts ir varētu paskaidrot atšķirību starp stock 2e piemēram priekšējo Hadeni un VR6?

Jo tika iepirkts no lietotāja komplekts vr6 hadenes- plaukti, stupicas, stabilizatora stienis- un tad atbraucu mājās noliku plauktu uz plaukta- 1 pret 1, nomēriju stabilizatora stieni- 24 mm tāds pats kā man jau stāv.- ko tikai stupicas atšķiras??(5x100/bremzes neskaitot)

Offtopik- lauriko varētu pateikt ar kādu ķīmiju berza motortelpu- siekala tecēja ilgi, vasarā kad būs silts un metīšu nākamo motoru iekšā, vajadzēs izberzt smuki, tagad galvenais ir pēc pierūcināšanas srazu uz TA, lai pēctam var būvēt/skrūvēt nākamo motoru :)
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt lauriko » 2014/Jan/29, 9:24

Jautrs pasākums! :emo:
A95
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2014/Jan/29, 9:44

Ja skatē ar kuvaldu sliekšņus nesalauzīs un neko kuzavam mirstošu neatradīs, tad būs vasarā vien jātīra, šitādos mīnusos nekam mitram skarties klāt negribas... Priecājos, ka vēl saņēmāmies to motoru mainīt, tā jau siltumu telpā dabūt nevar (telpa liela)
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt OZons » 2014/Jan/29, 15:00

es motortelpu mazgāju ar truckcleaner-ķīmija ar ko mazgā smagos, vai arī wurth noperkamais motora tīrītājs, arī traka ķīmija, visu noēd, pat flakoniņa krāsu
tā ka var ar tādu dabūt spīdīgu visu :wink:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2014/Jan/30, 16:04

Nu tā vakar ap 4 no rīta notika pirmais rūciens, un beidzot manas bažas izklīda par kautkādu mistisku "kļinu", baigi tuga grieza starters- vainu veca eļļa vai kāds cits iemesls, bet tiklīdz razkrutilsa aizgāja un griež brīvi, bet ir pāris bet:

Stūres pastūzim jāuzbūvē jauna starplika, jeb iznesums.
Jāsavelk akurāti stūres pastūža trubas, un jānovelk uz doto momentu.
Jānoglušī kartera ventilācija ar plāksni pagaidāms

Ja nu kādam ir meklēju galvas vāka "kartera ventilācijas kastīti ar/bez trubām
Bilde ieskatam

Attēls tikai kas uzliekas, tālāk jau var arī bez patrubokiem salikšu visu.

Pēc pirmajiem startiem tb pirms pirmajiem startiem antifrīzs hļinul no visām malām flančiem un patrubokiem- pielipa blīves savilku patrubokus viss čotka, bet spiež eļļu nedaudz gar kartera blīvi, vai kartera ventilāciju neesmu drošš vēl.

Kā "Ozons" teica- smaids pa visu seju, jo atšķirībā no viņa es ta nezināju, kas sanāks un vai vispār sanāks :D, bet burkšķ labi motors tik gāzes padeve jāpielabo nedaudz, maisījumu lai vienādo, un visus podtjokus jānnovērš un pirmdien uz skati plānots ;)

Ja jau reiz sākts jaukt, tad pie reizes arī ručņikam troses savilkšu jaunas +- kvalitatīvas :)


Offtopik- Meklēju VR6 ārējās miroņgalvas, un ekszperti varētu palīdzēt, vai varēs mironeni no vr6 sapārot ar pusasi no 2.0? , tb diametrs sapas, vai dabūšu arī pusasis meklēt no vr6?


Principā secinājums vienkāršš, priekš normālas komplektācijas passāta (hadene) , lai uzliktu vr6 komplektu vajag tikai stupicas un miroņgalvas (nu vai arī pusasis)
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2014/Feb/01, 7:23

Tad nu kārtējā sutka aizvadīta cīnoties ar to kaprīzo suņa bērnu, ko sauc par g60 motoru :D

Nu nepakam atsakās normāli strādāt, strādā itkā uz 3 cilindriem, pie apgriezieniem virs 2000 arī 4tais ieslēdzās.

Pagaidām daudzmaz savedu, ka tikai raustās, un vecās sveces viņa orģinālās ieliku, arī palika labāk, rīt jāskatās sadalītāja vāciņš moš brāķis, jo tika uzlikts jauns :/.

Auto meistari, vai ir kāds veids kā neizjaucot motoru pateikt, ka ir veikta kapitalka??

Informācija:

Īpašnieks, kas iepirka auto izjauca g60 syncro kārbu un pats afigel, jo kārbā jauni zobrati salikti.

Es ieliku to motoru, un kad ir atdzisis dzinējs, dīzeļa starteris, pat ar 2 aķiem ļoti lēni griež, kad uzsilst tad vispār bez slodzes griežās,

Pēc skata izskatās, ka pasvaigs zobenes komplekts virsū (nesen mainīts), pēc galvas vāka skrūvēm nepateiksi jārauj nost lai redzētu, kas galvā darās. Vārstu blīvslēgi visi tip top vārsti sausi, "naļota" nav, arī izskatās tīri un smuki.

Un ja nu kādam ir pieejams varētu padalīties ar 2 aizdedzes kartēm
1.8 mono ar klasisko aizdedzes sistēmu (vakuma), un g60 elektronisko aizdedzes sistēmu (aizdedzes apsteidzes kartes), lai varētu pats uzzīmēt aizdedzes karti.
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2014/Feb/02, 23:12

Guru lai pasaka, vai g60 ecu digifants spēj adaptēties, ja sadalene pagriezta uz priekšu pa 4 zobiem un strādāt normāli?

Tas jau bija mājiens- beidzot esmu davedis da prātam to aparātu un pirmoreiz samostojateljno salicis motoru čotka pa metkām- tāpēc tā kariete uz riteņiem arī negāja- zobenei metka bija zobus 3 vai 4 uz priekšu.

Vismaz ir video, vēlāk iemetīšu youtuubā lai zin simptomus tauta, nu es jau visam biju izgājis cauri, un nevarēju saprast- jo uz sadalenes skriemeļa ir 3 metkas, un pohodu čali mainot zobeni ir uzlikuši ne pēc tās metkas (pirms iepriekšējā īpašnieka), jo var redzēt svaigs spriegotāj rullis un siksna.

Rīt virpotājs- pēdējā staprlika stūres pastūzim- šķidrums iekšā un tiks gāzts, a to nav interesanti, ka korišš ar savu 525tds man visu pagalmu jau uzaris saules mētādams :X :D

Paliek aktuāls jautājums par aizdedzes karti priekš g60, jo pagaidām ir diezgan agresīva agra aizdedze uzmesta ~+ 3 grādi līdz 1100Rpm un tad līdz 3000Rpm aiziet līdz 8 grādiem plusā, un tad iet uz leju atkal.(priekš gāzes)
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2014/Feb/19, 4:54

Tad nu "šrota" g60 motoram veikta pirmā plastiskā operācija- gti sadalene.

Štirila tā, ka ausīs pulsu dzirdēt varēja, jo pirmoreiz pirms 2 gadiem šī operācija nogāja TIK greizi cik vien greizi varēja (noķīlēja sadalene ierāva nedaudz gropes un aprāva zobeni izraujot zobus...).

Šoreiz visu 10 reiz pārmēriju un tikai tad skrūvēju, saliku un mašinš pieleca ar pirmo, ārā dubļi test drive rīt, bet pēc skaņas maigāks palicis un neklapē tik traki, tad jau rīt manīs.

Pats motors protams diezgan bēdīgā stāvoklī no iekšas, eļļa lieta ļoti zemas kvalitātes galvā honējums jau padilis izskatās līdzīgi, manai 500K km galvai. Jaukts bijis daudz, jo uzgriežņi neorģinālie vākiem bez šaibām sprauslas bijušas raustītas bez fiksatoriem visas nu vienvārdsakot braukts, brīvdienās tiks likts jau 3. savāktais motors iekšā.
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi