VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Passat b3 1.8 20VT konstruktors

Foruma lietotāju auto

Passat b3 1.8 20VT konstruktors

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Passat b3 1.8 20VT konstruktors

Atbildēt OZons » 2011/Mar/14, 11:14

Bij doma šo topiku uzcept tikai tad, kad viss iecerētais jau būs gatavs, bet nu nenocietos, jo tomēr vajadzēs vēl forumiešu palīdzību un padomus. :wink:

Auto man ir bijuši daudz un dažādi, bet pārsvarā esmu VAG piekritējs, tāpēc ir bijis viens audi 80 b2 un 2x passat b3 universāli sudrabkrāsā, kuri senjau pārkausēti naglās. Ar to ka viņi izbeigušies manā īpašumā esot, nelepojos, bet nekļūdās tas kas neko nedara. http://foto.inbox.lv/findix/long-time-ago

Tā nu kad iepriekšējais pasāts bija galigi saguris, un pa to naudu lai savestu viņu labā kartībā varējā nopirkt 5 tādus, tika izlemts meklēt citu, nesagurušu bundžu, jo bija vienalga par visādiem sīkumiem- hadene, salons, motors, jo tagad bija pilna garāža ar tādām detaļām. Tika izbraukāta pus Latvija, apskatīti dažādi "skaistuļi" :mrgreen: tomēr tepat Jelgavā atradās viens eksemplārs, kuru aizbraucot apskatīt, tika nolemts ņemt, kaut arī hadenē bukses bija beigtas, viens lietais disks netāds kā pārējie, priekšējā stiklā plaisa, par kuru saimnieks teica, ka ejot jau nto gadu cauri bez problēmām utt sīkumi. Nekas dižs, 1.8 mono, sedans, sudrabkrāsā :mrgreen:

Attēls
Attēls

Auto iegādāts, un uzreiz tiek dzīta TA, kur tiek saskaitīti 16 2nieki, visādi sīkumi pārsvarā- nedeg miglas lukturi gan viena gan otrā pusē, nav nostiprināts akumulators utt, un vēl ielikts 2nieks par priekšējo stiklu :wink:
Nu ko darīt, pēc skates uz garāžu, pāris dienas darba un lielākā daļa saskrūvēta, samainīta, kopumā- patīkamas pārmaiņas pēc garā škūņa, kurš grabēja visās malās un negāja.
Tā kā auto bija GL komplektācija- gaišais velūra salons, pelēkas plastmasas un durvju abšivkas- izdomāju ka jāmaina tas viss, jo ir no kā. domāts darīts, visu ārā, iztaisnoju vienu pampaku grīdā, saliku vietā zagluškas, izmetu 3 vecus vācu prezervatīvu iepakojumus, kas bija zem paklāja, visu satīriju, aidā- melns panelis iekšā, melns grīdas paklājs, melnas durvju abšivkas, tumšie velūra beņki no vr6 amerikāņa - abās pusēs visas regulācijas iespējas + vēl aizmugures beņki arī ar bīdāmu apakšu, visas melnas plastmasas, aizmugures plaukts, grabāznieka tapsējums, samainītas arī kādas salona detaļas, kas bijušas salauztas, oriģinālā āds stūre, roķene ar ar ādu, ātrumkloķis arī ar ādu ( aizvakar svaigi pāršuts). Nu jau ir labāk un nesmird pēc cigaretēm. :mrgreen:
Tad auto tik pie 2 jauniem aizmugurējiem lukturiem, jo vecie bij palauzīti, jauna priekšēja stikla, kurš tajā pat dienā noķēra mazu akmentiņu stūrī- tas gan bij nepatīkami. Un pēc laika TA uzlīme arī loga.
Kādu laiku bija miers, tik pa sīkumiem tika skruvēts kkas, bet tad viss sākās ar nelaimigā K&N koniskā gaisa filtra iegādi, kas sabendēja manu dzīvi. :mrgreen: Uzliekam, forši, +5 zirgi klāt un krāns 3x garāks :mrgreen:
Bet uzsilstot motoram, gurst, risinājums- fleksējam haubi, nu un lai patīkamāk- piemetinam amotiņus. + vēl 5 zirgi uz katru amortiņu klāt :mrgreen:
Dabūju vienus R17 melnus, pamēgīnāt kā ir, patika, izdomāju jāmēgīna aizbraukt līdz laukiem un atpakaļ, ja neizdauzīšu zobus, tad toč pirkšu, viss labi, kamēr atpakaļ braucot no mājām neizspieda tosolu no sistēmas.- vasara, +30, 4 cilvēki + bagāža, R17 kurus kanpi velk, un iepriekšējam saimniekam sačakarēts panelis kurš rādīja tikai ātrumu un degvielas daudzumu, kaut arī visi datčiki bija nomainīti un panelis arī.- ka vēlāk izrādijās, iepriekš liktā signalizācija un super sačakarētie vadi bija pie vainas.
Nu ko, Smiltenes aplis- Launkalne, tosola nav, motors pārkarsis (tomēr vēlāk salējām ūdeni) ģeneratora siksna arī izbeidzās pēc 100m- izdevusies diena, bet nu tomēr no uzpildes stacijas līdz uzpildes stacijai ar dažādiem piedzīvojumiem, bez elektrības, tomēr līdz Rīgai tiku, tālāk štropē un līdz Jelgavai. Pa pāris dienām izdomāts ka to nabaga 1.8 nav ko remontēt, gribas vairāk jaudas, gribas lai lido (ak šie jaunības sapņi) :mrgreen: Atrodu 2L 16v dohc- 9A motoru pilnā komplektācijā un pa labām naudām- un lieku iekša, vēlāk atjaucot veco motoru atklājās ka pirmstam ir bijusi mainīta galvas blīve un Ravšani nav pievilkuši kārtīgi galvu #-o
Attēls
līdz ar to mainās liela daļa pravodkas, tieku pie paneļa ar MAF, un citas bākas- bez skrāpējumiem pa visu apakšu.
Motors tiek pa 2 dienām ieinstalēts un rūc- pats ko tādu pirmo reiz darīju, tāpēc bij arī šādas tādas aizkeršanās.
Tā kādu laiku braukāju, cīnos ar sīkiem kasjakiem pēc motora transplantācijas, radās ideja par KR sadalenēm, dabūju, nopirku, samainīju, bet protams, pēc skolas, un tas viss ievilkās līdz dziļai naktij, tāpēc neuzmanības dēļ ieplūdes kolektorā iekrita maza skrūvīte, kura tika konstatēta tikai tad kad jau 2 vārsti bija līki un 2 sēžas iznīcinātas. :evil:
Nu neko, atradu citu galvu, izzāģēju sēžas, samainīju ar sabojātajām, visu saslīpēju, jaunas vārstu gumijas, galva sanāca pa skaisto, sajūta ka pat foršāk iet, no rīta iedarbinot nedūmoja, jo vārstu gumijas nelaida eļļu cauri. Bet tomēr virzulim bija arī punkti iesisti, līdz ar to bija saplīsis viens gredzens, un motors diezgan ēļļu arī ēda.
Jau gadu braucot, ar laiku izbeidzās amortizatori, paldies AJMS, tiku pie priekšējiem Koni amortizatoriem un labiem aizmugrējiem amortizatoriem, līdz ar to atkal turējos uz ceļa. Pēc laika paskatījos, ka kluči un diski padilūši, un izdomāju ka nav jēga atstāt parastās bremzes, līdz ar to iepirkti otri suporti ar skavām no 2L dohc pasāta, jauni diski, kluči un trubiņas. Tagad stājās labāk. 8)
Tā kā pirms tam bija 1.8 un tagad 2L, bet izpūtēja lielākā daļa bija no 1.8, tādēļ vislaik bija doma, ka jāpārbūvē izpūtējs, jo vecais jau bija papuvis un pūta visur garām, tāpēc biju atkal ciemos pie AJMS un iegādājos izplūdi no Dzinchas pasāta, tik galā uzliku Remus izpūtēju, skaņa ir forša un elpo arī vieglāk :twisted: Attēls
Visu saliku vēlu vakarā, beidzu ap 11-12iem un izbraucu pāris līkumus pa centru- patīk! pastiepu. piebraucu pie kojām, sāka slāpt, noslāpa un vairs nevarēja iedarbināt :evil: negrieza starteris nemaz.
Aizvilku uz garāžu Attēls tādēl pa rokai jābut vēlvienam pasātam :mrgreen:
Izķidājot motoru atklājās ka mans jaunais izpūtējs nesadzīvoja ar manām vecajām sagurušajām šālēm :mrgreen:
kuras bija pabraukušas viena zem otras
Attēls
Attēls
mazliet sacepušās
Attēls
Bet par laimi draugs bij nopircis plānoto 2E apakšu bet gan 9A apakšu, ka viņam nederāja, bet man derēja, un tika iegādāts bloks un virzuļu grupa ar ļoooooooooti minimālu dilumu :D Saslīpēju savu kloķeni, iztaisnoju, ar jaunām šālēm iekšā, plus vēl 2Litru spararatu ar jaunu sajūgu un aidā uz tehnisko skati, tagad ir labāk nekā bija.
Jo viss svaigs, daudzkas jauns, visur ir vajadzīgie spiedieni, mazi dilumi, eļļu vairs neēd, iet labāk, un viss sakrāsots, tā ka pašam patīkami ņemties pa motortelpu. :)
Kādu laiku bija miers, bet ģenerators neļāva mieru, jo izdomāja nobeigties, un tādus gŗuti atrast, gandrīz neiespējami, un šrotā tika piemeklēts cits, no 98. gada pasāta, samainīju šķivoku un viss atkal strādā.
Maza fotosesija
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Rudenī atraku sen meklētās Hella melnās lampas :twisted:
Attēls
Un joka pēc ielikts ksenons gan miglās gan tuvajās,
bet citus nežilbinu, viss noregulēts uz leju :roll:
Tad arī iegādājos labus aizmugurējos lukturus bez plaisām un defektiem, kurus laikam mazliet tomēr ietonēšu lai neredz dzeltenos pagriezienus, jo oriģināli tonētos labā stāvoklī grūti atrast.
Kā arī rudenī bija iegādāts šāds te eksemplārs, kurš jau ir sazāģēts :mrgreen:
Attēls
Pa ziemu nekas īpašs nenotika, sesija, laika trūkums, tik samainīju kārbu, jo manējai uzradās robs, pa kuru iztecēja eļļa, bet tomēr nobraucu 340 km. :mrgreen:
bet nu siltāks laiks tagad, tāpēc top aizmugurējais tilts ar disku bremzēm, un plauktā stāv poliuretāns, jo apnikusi ņemšanās ap tām aizmugures buksēm, kad salikšu tad arī redzēs kā ir. :roll:
Tuvākajā laikā ir doma iegādāties labas sēdinātās atsperes, jo tās kas bija iepriekš- nekad vairs nelikšu, jo tagad zinu visas jelgavas taisnākās ielas un guļošos policistus. :mrgreen:
Kopumā ir izdarīts daudz un dikti, nav palikusi neviena dzīva vietiņa, viss samainīts, saremontēts vai vnk sapucēts.
Protams visādi sīkumi ir piemirsušies, bet nu tos neviens neskaita.
Plānu un darāmā daudz, bet visu traucē ka naudas nav tik daudz cik vēlmju un laika ar tā pamazāk.
Bet nu viss norisināsies uz priekšu pamazām :wink:

Te links uz albumu, kur vēl šādas tādas bildes :roll:
http://foto.inbox.lv/findix
Pēdējo reizi labojis OZons - 2012/Jūl/16, 18:47, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: Passat b3 konstruktors

Atbildēt OZons » 2011/Mar/26, 13:01

Tātad,
poliuretāns ir- stabilāk, labāk, daudz cietāk :D
priekšai jauni gultņi, un iegādātas H&R atsperes, kuras tiks piemērītas tuvākajā laikā 8)
Pēdējo reizi labojis OZons - 2011/Sep/22, 21:02, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: Passat b3 konstruktors

Atbildēt BORA » 2011/Mar/26, 13:29

super ļoti skaists B3 :)
Lietotāja avatars
BORA
 
Atbildes: 147
Pievienojies: 2011/Jan/20, 22:59
Atrašanās vieta: Limbaži
Braucu ar: VW Bora
Dzinējs: 1,9 TDI

Re: Passat b3 konstruktors

Atbildēt tdi power » 2011/Apr/17, 17:37

riktiigi smukss b3,bet man tikai laikam tā liekas ka ar iepriekšējo optiku vel skaistāks bija
Lietotāja avatars
tdi power
Krāpnieks - uzmanieties!
 
Atbildes: 731
Pievienojies: 2011/Jan/02, 23:03
Atrašanās vieta: svētciems,salacgrīva,rīga,jaunmārupe
Braucu ar: t4,a6 quattro
Dzinējs: 2.5tdi r5,2.5tdi v6

Re: Passat b3 konstruktors

Atbildēt OZons » 2011/Apr/17, 20:59

cik cilvēku tik viedokļu,
uz vienu mirkli man arī tā likās, bet
ir viens foto no angļu foruma, kur ar šādu optiku izskatās vnk oga
tāpēc, tagad tapšanas stadijā ir priekšējā brille bez zīmes :roll:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: Passat b3 konstruktors

Atbildēt wrxlv » 2011/Apr/17, 21:01

man ar liekas kad zaibis.., bet ar vecām optikām likas kad ir normālāk.. (manas domas) :D
Lietotāja avatars
wrxlv
 
Atbildes: 518
Pievienojies: 2011/Mar/19, 16:40
Atrašanās vieta: Līgatne-Sigulda
Braucu ar: The Dark Knight Borat
Dzinējs: 1.9 tdi 81kw AHF

Re: Passat b3 konstruktors

Atbildēt OZons » 2011/Apr/17, 21:07

redzēs gala rezultātu,
un vecā optika stāv uz plauktiņa
nomainīt un izravēt hrenonu ir 5min jautājums :roll:

vnk jocīgāk liekas arī tāpēc ka nav ikdienā redzēts tik daudz,
ar laiku pierod

melnā hella ir labāka nekā baltā :mrgreen:



Attēls

Attēls
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: Passat b3 konstruktors

Atbildēt wrxlv » 2011/Apr/17, 21:11

kapots labs .. kur tādu dabuji? pats uzstaisiji??
Lietotāja avatars
wrxlv
 
Atbildes: 518
Pievienojies: 2011/Mar/19, 16:40
Atrašanās vieta: Līgatne-Sigulda
Braucu ar: The Dark Knight Borat
Dzinējs: 1.9 tdi 81kw AHF

Re: Passat b3 konstruktors

Atbildēt Fancy » 2011/Apr/17, 21:13

wrxlv rakstīja:kapots labs .. kur tādu dabuji? pats uzstaisiji??

:mrgreen:
Lietotāja avatars
Fancy
 
Atbildes: 5223
Pievienojies: 2007/Jūl/12, 19:22
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: tavu draudzeni

Re: Passat b3 konstruktors

Atbildēt OZons » 2011/Apr/17, 21:14

:mrgreen:
gribi pardošu pa 5ls bez amortiniem?
jap, gadās jaunības kļūdas :mrgreen:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: Passat b3 konstruktors

Atbildēt tdi power » 2011/Apr/17, 22:29

ja uztaisiisi ka bildees tad cepuri nost 8)
Lietotāja avatars
tdi power
Krāpnieks - uzmanieties!
 
Atbildes: 731
Pievienojies: 2011/Jan/02, 23:03
Atrašanās vieta: svētciems,salacgrīva,rīga,jaunmārupe
Braucu ar: t4,a6 quattro
Dzinējs: 2.5tdi r5,2.5tdi v6

Re: Passat b3 konstruktors

Atbildēt OZons » 2011/Apr/18, 13:52

šodien pabūts uz jaudas stenda
tur ir jārēķina kļūda un viss pārējais, bet aptuvenie rezultāti ir tādi:
(nav nekas liels, nekas mazss, bet pagaidām pietiek) :mrgreen:

neJaudas līkne
Attēls

0-100km/h
Attēls

drag
Attēls

p.s. pa galvu nesitiet, vasaras beigās būtū jābūt labāk :mrgreen:
jo tagad ir tik tas ka- taisna truba un kr ieplūdes sadalene
tas viss tik savai zināšanai :roll:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: Passat b3 konstruktors

Atbildēt DPalace » 2011/Apr/18, 14:42

Neslikti, būs līdz vasaras beigām jātaisa un arī jāaizdzen- tīri intereses pēc, kādas izmaksas par dyno?? , a cik tev uz papīra bez dyno jābūt zirgiem??, ja tev 103 zirgo no 2L motora... hmm interesanti :D pa maz kautkā, ja jau pārlasīts viss :O un vēl taisnā izplūde.
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: Passat b3 konstruktors

Atbildēt OZons » 2011/Apr/18, 17:05

izmaksas- man skolā labaratorijas darbs tas bija, tāpēc varēja pamāžoties
bet tā cik izmaksā, nepateikšu, bet ganjau ka zin, kas ir regulējušies
par to motoru man vēl nevajag iespringt
pēc papīriem ir jāūt 136 zvirbuļiem, tāka ir puslīdz ok, ja rēķina transmisijas zudumus un pārējās neprecizitātes

to ka tur taisna izplūde un viss pārlasīts, tas pie kājas, jo taisna truba palīdz tik elpot vieglāk un viss
viss jau atkarīgs no regulācijas, utt
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: Passat b3 konstruktors

Atbildēt Fancy » 2011/Apr/18, 18:56

OZons rakstīja:izmaksas- man skolā labaratorijas darbs tas bija, tāpēc varēja pamāžoties
bet tā cik izmaksā, nepateikšu, bet ganjau ka zin, kas ir regulējušies
par to motoru man vēl nevajag iespringt
pēc papīriem ir jāūt 136 zvirbuļiem, tāka ir puslīdz ok, ja rēķina transmisijas zudumus un pārējās neprecizitātes

to ka tur taisna izplūde un viss pārlasīts, tas pie kājas, jo taisna truba palīdz tik elpot vieglāk un viss
viss jau atkarīgs no regulācijas, utt

Par ko taisīji kursa darbu?

Taisna truba atmosfēriskajiem ne vienmēr palīdz labāk elpot, visuzskatāmāk ir moči, kur izplūdes pretestība maina ļoti pamatīgi jaudu
Lietotāja avatars
Fancy
 
Atbildes: 5223
Pievienojies: 2007/Jūl/12, 19:22
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: tavu draudzeni

Nākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi