Bij doma šo topiku uzcept tikai tad, kad viss iecerētais jau būs gatavs, bet nu nenocietos, jo tomēr vajadzēs vēl forumiešu palīdzību un padomus.
Auto man ir bijuši daudz un dažādi, bet pārsvarā esmu VAG piekritējs, tāpēc ir bijis viens audi 80 b2 un 2x passat b3 universāli sudrabkrāsā, kuri senjau pārkausēti naglās. Ar to ka viņi izbeigušies manā īpašumā esot, nelepojos, bet nekļūdās tas kas neko nedara.
http://foto.inbox.lv/findix/long-time-agoTā nu kad iepriekšējais pasāts bija galigi saguris, un pa to naudu lai savestu viņu labā kartībā varējā nopirkt 5 tādus, tika izlemts meklēt citu, nesagurušu bundžu, jo bija vienalga par visādiem sīkumiem- hadene, salons, motors, jo tagad bija pilna garāža ar tādām detaļām. Tika izbraukāta pus Latvija, apskatīti dažādi "skaistuļi"
tomēr tepat Jelgavā atradās viens eksemplārs, kuru aizbraucot apskatīt, tika nolemts ņemt, kaut arī hadenē bukses bija beigtas, viens lietais disks netāds kā pārējie, priekšējā stiklā plaisa, par kuru saimnieks teica, ka ejot jau nto gadu cauri bez problēmām utt sīkumi. Nekas dižs, 1.8 mono, sedans, sudrabkrāsā
Auto iegādāts, un uzreiz tiek dzīta TA, kur tiek saskaitīti 16 2nieki, visādi sīkumi pārsvarā- nedeg miglas lukturi gan viena gan otrā pusē, nav nostiprināts akumulators utt, un vēl ielikts 2nieks par priekšējo stiklu
Nu ko darīt, pēc skates uz garāžu, pāris dienas darba un lielākā daļa saskrūvēta, samainīta, kopumā- patīkamas pārmaiņas pēc garā škūņa, kurš grabēja visās malās un negāja.
Tā kā auto bija GL komplektācija- gaišais velūra salons, pelēkas plastmasas un durvju abšivkas- izdomāju ka jāmaina tas viss, jo ir no kā. domāts darīts, visu ārā, iztaisnoju vienu pampaku grīdā, saliku vietā zagluškas, izmetu 3 vecus vācu prezervatīvu iepakojumus, kas bija zem paklāja, visu satīriju, aidā- melns panelis iekšā, melns grīdas paklājs, melnas durvju abšivkas, tumšie velūra beņki no vr6 amerikāņa - abās pusēs visas regulācijas iespējas + vēl aizmugures beņki arī ar bīdāmu apakšu, visas melnas plastmasas, aizmugures plaukts, grabāznieka tapsējums, samainītas arī kādas salona detaļas, kas bijušas salauztas, oriģinālā āds stūre, roķene ar ar ādu, ātrumkloķis arī ar ādu ( aizvakar svaigi pāršuts). Nu jau ir labāk un nesmird pēc cigaretēm.
Tad auto tik pie 2 jauniem aizmugurējiem lukturiem, jo vecie bij palauzīti, jauna priekšēja stikla, kurš tajā pat dienā noķēra mazu akmentiņu stūrī- tas gan bij nepatīkami. Un pēc laika TA uzlīme arī loga.
Kādu laiku bija miers, tik pa sīkumiem tika skruvēts kkas, bet tad viss sākās ar nelaimigā K&N koniskā gaisa filtra iegādi, kas sabendēja manu dzīvi.
Uzliekam, forši, +5 zirgi klāt un krāns 3x garāks
Bet uzsilstot motoram, gurst, risinājums- fleksējam haubi, nu un lai patīkamāk- piemetinam amotiņus. + vēl 5 zirgi uz katru amortiņu klāt
Dabūju vienus R17 melnus, pamēgīnāt kā ir, patika, izdomāju jāmēgīna aizbraukt līdz laukiem un atpakaļ, ja neizdauzīšu zobus, tad toč pirkšu, viss labi, kamēr atpakaļ braucot no mājām neizspieda tosolu no sistēmas.- vasara, +30, 4 cilvēki + bagāža, R17 kurus kanpi velk, un iepriekšējam saimniekam sačakarēts panelis kurš rādīja tikai ātrumu un degvielas daudzumu, kaut arī visi datčiki bija nomainīti un panelis arī.- ka vēlāk izrādijās, iepriekš liktā signalizācija un super sačakarētie vadi bija pie vainas.
Nu ko, Smiltenes aplis- Launkalne, tosola nav, motors pārkarsis (tomēr vēlāk salējām ūdeni) ģeneratora siksna arī izbeidzās pēc 100m- izdevusies diena, bet nu tomēr no uzpildes stacijas līdz uzpildes stacijai ar dažādiem piedzīvojumiem, bez elektrības, tomēr līdz Rīgai tiku, tālāk štropē un līdz Jelgavai. Pa pāris dienām izdomāts ka to nabaga 1.8 nav ko remontēt, gribas vairāk jaudas, gribas lai lido (ak šie jaunības sapņi)
Atrodu 2L 16v dohc- 9A motoru pilnā komplektācijā un pa labām naudām- un lieku iekša, vēlāk atjaucot veco motoru atklājās ka pirmstam ir bijusi mainīta galvas blīve un Ravšani nav pievilkuši kārtīgi galvu
līdz ar to mainās liela daļa pravodkas, tieku pie paneļa ar MAF, un citas bākas- bez skrāpējumiem pa visu apakšu.
Motors tiek pa 2 dienām ieinstalēts un rūc- pats ko tādu pirmo reiz darīju, tāpēc bij arī šādas tādas aizkeršanās.
Tā kādu laiku braukāju, cīnos ar sīkiem kasjakiem pēc motora transplantācijas, radās ideja par KR sadalenēm, dabūju, nopirku, samainīju, bet protams, pēc skolas, un tas viss ievilkās līdz dziļai naktij, tāpēc neuzmanības dēļ ieplūdes kolektorā iekrita maza skrūvīte, kura tika konstatēta tikai tad kad jau 2 vārsti bija līki un 2 sēžas iznīcinātas.
Nu neko, atradu citu galvu, izzāģēju sēžas, samainīju ar sabojātajām, visu saslīpēju, jaunas vārstu gumijas, galva sanāca pa skaisto, sajūta ka pat foršāk iet, no rīta iedarbinot nedūmoja, jo vārstu gumijas nelaida eļļu cauri. Bet tomēr virzulim bija arī punkti iesisti, līdz ar to bija saplīsis viens gredzens, un motors diezgan ēļļu arī ēda.
Jau gadu braucot, ar laiku izbeidzās amortizatori, paldies AJMS, tiku pie priekšējiem Koni amortizatoriem un labiem aizmugrējiem amortizatoriem, līdz ar to atkal turējos uz ceļa. Pēc laika paskatījos, ka kluči un diski padilūši, un izdomāju ka nav jēga atstāt parastās bremzes, līdz ar to iepirkti otri suporti ar skavām no 2L dohc pasāta, jauni diski, kluči un trubiņas. Tagad stājās labāk.
Tā kā pirms tam bija 1.8 un tagad 2L, bet izpūtēja lielākā daļa bija no 1.8, tādēļ vislaik bija doma, ka jāpārbūvē izpūtējs, jo vecais jau bija papuvis un pūta visur garām, tāpēc biju atkal ciemos pie AJMS un iegādājos izplūdi no Dzinchas pasāta, tik galā uzliku Remus izpūtēju, skaņa ir forša un elpo arī vieglāk
Visu saliku vēlu vakarā, beidzu ap 11-12iem un izbraucu pāris līkumus pa centru- patīk! pastiepu. piebraucu pie kojām, sāka slāpt, noslāpa un vairs nevarēja iedarbināt
negrieza starteris nemaz.
Aizvilku uz garāžu
tādēl pa rokai jābut vēlvienam pasātam
Izķidājot motoru atklājās ka mans jaunais izpūtējs nesadzīvoja ar manām vecajām sagurušajām šālēm
kuras bija pabraukušas viena zem otras
mazliet sacepušās
Bet par laimi draugs bij nopircis plānoto 2E apakšu bet gan 9A apakšu, ka viņam nederāja, bet man derēja, un tika iegādāts bloks un virzuļu grupa ar ļoooooooooti minimālu dilumu
Saslīpēju savu kloķeni, iztaisnoju, ar jaunām šālēm iekšā, plus vēl 2Litru spararatu ar jaunu sajūgu un aidā uz tehnisko skati, tagad ir labāk nekā bija.
Jo viss svaigs, daudzkas jauns, visur ir vajadzīgie spiedieni, mazi dilumi, eļļu vairs neēd, iet labāk, un viss sakrāsots, tā ka pašam patīkami ņemties pa motortelpu.
Kādu laiku bija miers, bet ģenerators neļāva mieru, jo izdomāja nobeigties, un tādus gŗuti atrast, gandrīz neiespējami, un šrotā tika piemeklēts cits, no 98. gada pasāta, samainīju šķivoku un viss atkal strādā.
Maza fotosesija
Rudenī atraku sen meklētās Hella melnās lampas
Un joka pēc ielikts ksenons gan miglās gan tuvajās,
bet citus nežilbinu, viss noregulēts uz leju
Tad arī iegādājos labus aizmugurējos lukturus bez plaisām un defektiem, kurus laikam mazliet tomēr ietonēšu lai neredz dzeltenos pagriezienus, jo oriģināli tonētos labā stāvoklī grūti atrast.
Kā arī rudenī bija iegādāts šāds te eksemplārs, kurš jau ir sazāģēts
Pa ziemu nekas īpašs nenotika, sesija, laika trūkums, tik samainīju kārbu, jo manējai uzradās robs, pa kuru iztecēja eļļa, bet tomēr nobraucu 340 km.
bet nu siltāks laiks tagad, tāpēc top aizmugurējais tilts ar disku bremzēm, un plauktā stāv poliuretāns, jo apnikusi ņemšanās ap tām aizmugures buksēm, kad salikšu tad arī redzēs kā ir.
Tuvākajā laikā ir doma iegādāties labas sēdinātās atsperes, jo tās kas bija iepriekš- nekad vairs nelikšu, jo tagad zinu visas jelgavas taisnākās ielas un guļošos policistus.
Kopumā ir izdarīts daudz un dikti, nav palikusi neviena dzīva vietiņa, viss samainīts, saremontēts vai vnk sapucēts.
Protams visādi sīkumi ir piemirsušies, bet nu tos neviens neskaita.
Plānu un darāmā daudz, bet visu traucē ka naudas nav tik daudz cik vēlmju un laika ar tā pamazāk.
Bet nu viss norisināsies uz priekšu pamazām
Te links uz albumu, kur vēl šādas tādas bildes
http://foto.inbox.lv/findix