VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Foruma lietotāju auto

Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Re: Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Atbildēt GintsK » 2011/Sep/12, 21:13

Oj! johaidī!
Vispār jāsāk ir no otra gala - ar vismazāko iespējamo turbospiedienu. Visiem ielas wastegeitiem tas ir krietni zem 1bar.
Un jāsāk ar aizdedzi, kura dotajam motoram ir zināmi vēla.
Vislabākā grieze sanāk, kad spiediena pīķis ir kādus 17grādus pēc AMP. Ir labāk uztaisīt, ka tas ir 20grādus pēc, nekā pirms tiem 17. Lai to panāktu, aizdedzi pamazām paagrina, kamēr vai nu nepaliek vairs labāk vai kamēr nesākas detonācija. Pārkāpjot kādu no šiem abiem nosacījumiem, tātad, ja asi uzdetonē vai ir par agru aizdedze, līkus klaņus var dabūt ātri vien.
Bet nu jā: klaņi šitam motoram ir vājā vieta....

How much power can the stock engine take?

Contrary to popular belief the 1.8T's engine does not have forged internals The pistons are forged Mahle's, but thats it. The limit of a completely stock 1.8T is around 400hp TQ snaps rods, not hp. What turbo you have limits the power you can make with it. A slower spooling T3T4 50trim or larger housing DBB turbo (.86 t25) will make plenty more hp safely than smaller and faster spooling turbos. The rule of thumb is 300tq on 19mm rods and 320tq on 20mm rods. Tune and boost control are very important when approaching these limits. After that your gona start snapping rods. Other than that, you dont need to touch anything else. You could swap in new pistons to lower the compression ratio, but the stock piston's have been proven to be able to handle over 700hp. If your gona be taking the engine to over 8k RPM (sometimes 7500RPM) than you'll also want to upgrade the valve springs so you dont float a valve. There are 900+ hp 1.8T's out there. The stock engine can rev to 7.5k stock (well 8k but thats risky) before needing built.

300tq nozīmē 407Nm.
http://www.audiforums.com/forum/audi-a4 ... 968/page2/
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Atbildēt sniegavirs » 2011/Sep/12, 23:35

Paldies tev par bagātīgo info GintsK! Savu vainu esmu sapratis! Mana vaina vēl bija tā ka nepareizi biju pievienojis boost regulējošo klapanu tāpēc arī sanāca uzreiz tie trakie spiedieni!

Ar aizdedzi vēl viss bija pa saudzīgo.. Problēma tiešām bija klapana nepareiza pievienošana un līdz ar to bija jāpačakarējās mēģinot to spiedienu nogriezt nost regulējot signālu klapanam bet klanis paspēja pirmais! Nav jau nekas traks noticis.. tagad klapans savienots pareizi, atnāks jauni klaņi un stutēšu to aparātu kopā!
Nekļūdās tie kas neko nedara..

P.S. Lasot GintsK info skatos ka atsauksmēs par orģinālajiem virzuļiem pozitīvi skan tas ka tie varot izturēt vairāk kā 700 zirgus tā kā man laikam par tiem jauztraucās nebūs!
Lietotāja avatars
sniegavirs
 
Atbildes: 119
Pievienojies: 2009/Okt/15, 1:02

Re: Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Atbildēt sniegavirs » 2011/Sep/19, 0:23

Kaltie mīstīkļi ir beidzot mājās! Šodien saliku jau motorā un motors atkal ir sakrāmēts kopā un rūcošs!

Attēls
Attēls
Attēls
Lietotāja avatars
sniegavirs
 
Atbildes: 119
Pievienojies: 2009/Okt/15, 1:02

Re: Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Atbildēt Quattro » 2011/Sep/19, 0:35

No kurienes vini nāk? Kautkāds vietējo ražojums? :)
Lietotāja avatars
Quattro
 
Atbildes: 548
Pievienojies: 2007/Jūn/03, 0:18
Atrašanās vieta: darbnica

Re: Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Atbildēt sniegavirs » 2011/Sep/19, 0:47

Itkā amerikāņu bet itkā ķīniešu!
Tērauda materiāla marka tieši tāda pati kā jebkuriem citiem Branda klaņiem! Nostrādāti diezgan skaisti! To cik viņi ir ļoti sliktāki par kkāda ūber ražotāja klaņiem nezinu! Zinu tikai to ka jebkuri kaltie H-veida klaņi būs izturīgāki par šī motora orģinālajiem!
Lietotāja avatars
sniegavirs
 
Atbildes: 119
Pievienojies: 2009/Okt/15, 1:02

Re: Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Atbildēt Kaross » 2011/Sep/19, 20:53

kādi ir H-veida klaņi?
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Atbildēt sniegavirs » 2011/Sep/19, 22:57

Kaross rakstīja:kādi ir H-veida klaņi?


Ja bildē redzamajam klanim posms starp virzuļa pirkstu un kakliņu šķērsgriezumā veido H burtu - tad tie ir H veida klaņi!
Lietotāja avatars
sniegavirs
 
Atbildes: 119
Pievienojies: 2009/Okt/15, 1:02

Re: Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Atbildēt degvins » 2011/Sep/21, 7:44

Tagad ''vājākā'' vieta būs klaņu skrūves.Pēc bildēm spriežot tās pat nav OEM skrūves, nerunājot jau par ARP ražojumu.
Lietotāja avatars
degvins
 
Atbildes: 79
Pievienojies: 2005/Sep/17, 23:05
Atrašanās vieta: Ādaži
Braucu ar: A80q

Re: Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Atbildēt Džeris » 2011/Sep/21, 9:37

degvins rakstīja:Tagad ''vājākā'' vieta būs klaņu skrūves.Pēc bildēm spriežot tās pat nav OEM skrūves, nerunājot jau par ARP ražojumu.

Diez vai ir tik traki. cik praksē sanācis novērot, tad visbiežāk vājā vieta ir nekorekti izpildīti novilkumi. Plus, šāda tipa klaņiem nav uzgriežņa. Ja pameklē, netā var atrast Carillo instrukciju par pareizu skrūvju stiepšanās testu pirms salikšanas, ja kādam vēl vajag varu iemest linku vēlāk
Džeris
 
Atbildes: 50
Pievienojies: 2010/Jūn/28, 18:02

Re: Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Atbildēt sniegavirs » 2011/Sep/21, 10:46

Neplānoju jaudu celt vairāk par 300 zirgiem! ar 250 jau būs atliegtiem galiem! Tā kā līdz nekādam nākamajam vājajam posmam netikšu!
Lietotāja avatars
sniegavirs
 
Atbildes: 119
Pievienojies: 2009/Okt/15, 1:02

Re: Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Atbildēt GintsK » 2011/Sep/21, 12:08

sniegavirs rakstīja:Neplānoju jaudu celt vairāk par 300 zirgiem! ar 250 jau būs atliegtiem galiem! Tā kā līdz nekādam nākamajam vājajam posmam netikšu!

:mrgreen: Apetīte rodas ēdot. Paskatīsimies, ko tu pēc dažiem mēnešiem rakstīsi. Ar šito turbīnu būs grūti nekāpt virs 300...
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Atbildēt GintsK » 2011/Sep/21, 12:10

degvins rakstīja:Tagad ''vājākā'' vieta būs klaņu skrūves.Pēc bildēm spriežot tās pat nav OEM skrūves, nerunājot jau par ARP ražojumu.

Viņas nav 10mm?
Domāju - nebūs problēmu, ja negriezt virs OE redlaina.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Atbildēt sniegavirs » 2011/Sep/21, 14:11

skrūves ir ARP M8
Lietotāja avatars
sniegavirs
 
Atbildes: 119
Pievienojies: 2009/Okt/15, 1:02

Re: Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Atbildēt sniegavirs » 2011/Sep/21, 23:11

Šodien sev dāvanu nopirku..
Attēls
Lietotāja avatars
sniegavirs
 
Atbildes: 119
Pievienojies: 2009/Okt/15, 1:02

Re: Sniegavīra MK2 Mid-Engine RWD

Atbildēt sniegavirs » 2011/Sep/23, 22:32

Evo turbu uzliku JO bija iespēja to turbu dabūt neizmetot par to ne kapeikas! Bet klaņi nolocijās paša vainas dēļ! Nebiju wastegate klapana regulējošo vārstu pereizi pievienojis tāpēc līdz turbo spiediena regulēšanai nemaz nebiju ticis kad klaņi jau metās banānā! ;)

P.S. Vakar nocēlu kārbu nost! Šodien atjaucu un aturbu nost standara diferi no lielā zobrata! Rīt jāieliek bloķis, jāsaliek kopā tā kārba un uz vakaru jau vajadzētu to kluci stutēt atpakaļ pie motora.. :)

Bildes rīt..
Lietotāja avatars
sniegavirs
 
Atbildes: 119
Pievienojies: 2009/Okt/15, 1:02

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 8 viesi