ja sāku ar bremzēm, tad pēc 3 gadiem redz arī priekša norestaurējās . jaunie TA rādījumi nav zināmi , bet baigie naži
Viss sākās ar to ka vizuāli nepatika priekšejās bremzes
. Bremzēja labi- 2.9 un 2.8 . Vajag vairāk.
Lai noņemtu bremžu diskus ir jāatskrūvē suporta pakavs,šitās 2 skrūves
tās skrūves manā gadījumā izskatījās ka nekas nebij skruvetas vaļā, gandriz plecu izmežģiju. Uzmeistaroju kaukadu šitadi, lai var atlauzt
kad skrūves ir atlekušas vaļā, tās neskruveju nost, bet apskrūvēju suportu- bremzu trubinu nost, bet loti uzmanigi. Atgaisojamo nolauzu(pectam izurbu un izbakstiju ara)
tad kronšteinu nost kas tur dačika savienojumu un bremžu trubiņu
tagad ar lomiku vai lielu skruvgriezi var paspiest pret suportu un disku bremžu cilindrīti uz iekšu, lai var normāli suportu izkabināt (kluči atlaižas), un 'viss nokrīt zemē. Vecos disku un klučus uz miseni..
Starpā atrestaurēju abus suportus- cilindrus gan neliku jaunus, bet nopucēju tospašus, nebija traki. Smuki n vienkarši. Visu izjaucu, izņēmu cilindru, noņēmu puteklugumiju,izrāvu vadīklu gumijas un vienīgo cilindra manžeti. Visu samazgāju bendzīnā. Pārpucēju ar drāšu birsti, iztīrīju visas pākstis kur liekas manzete, puteklugumijas renes. Izslaucīju. Iespraudu jaunas vadīklu gumijas, vadīklas, manžeti. Nosākuma uzmaucu puteklugumiju daļēji uz cilindra, tad iekabinu suporta renē un spraudu cilindri iekšā. Nebija laika fočēt, baigā azartā biju
, tur nemaz nav ko..
reku gatavs
tad jaņem jaunais komplekts..
sliedes suportam,pa kurieni slīd kluči salaidu ar varu, sasprauž iekšā suportā klučus, uzliek bremžu disku un uzsprauž suportu ar klučiem, skrūvē klāt, nosākuma suportu tad visu pārējo (kronšteinu un bremžu trubu) un atgaisoju.
kad sapūsts varš arī pret vietu kur disks sēž, no abām pusēm notīrīju ar bremžu klīneri, lai eļļa neuzcep jaunos diskus un nepaliek barankas pirmajā spiedienā
.
otra puse. Galvenais neaizmirst sapūst ar varu suportu pakavu skrūves.
viss tika darīts ļoti akurāti un priekš sevis, tādēļ laiku es neteikšu cik tas aizņēma
Iztērēju skalojot sistēmu ar pašteci pa 1 bacokam uz katru pusi, + gaisošana 1L AGIP DOT4 . Galīgi nebij žēl
.
ko ad es īsti darīju ar suportiem
,
iesākumā nodročīts līdz gandrīs spīdīgumam un nopūtu ar suportu krāsu
iepirkti remkomplekti
visas gumijas izrauj ārā, pākstiņas rūpīgi izkasa un iztīra un liek jaunu manžeti iekšā
tad lieku jaunas vadīklu gumijas, spraužu ar ārējo daļu pa priekšu, šeit lubrikantus neizmantoju, lai pēctam tā nemauktos ārā. Ir diezgan pagrūti, bet stipri spiežot tā atrod savu vietu
tad ķeros pie virzuļa, to nopucēju un redzu ka ir skaists, bez rūsas, tatad jaunu nevajag.
puteklugumiju uzmaucu uz paša sākuma virsū, lai gumijas gals kas liekas suportā ir brīvs ielikšanai
iesprauž nosākuma gumiju un tad bīda iekšā virzuli cilindrā. Es mazliet apsmereju ar eļļu manžeti, lai var iegrūst ar pirkstiem iekšā
droši iestumj lidz galam, rupigi sekojot,lai puteklugumija korekti krokojas
gatavs