VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - TURBO Passat

Foruma lietotāju auto

TURBO Passat

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

TURBO Passat

Atbildēt Turbo » 2011/Jan/21, 21:58

Ja jau visi, kas liek klāt rokas savam kāram taisa šito topiku, tad es ar .
Apkopojums būs par gandrīz visu manis paveikto mašīnai no visiem "Dari pats" u.c. topikiem ko esmu veidojis. Turpmāk tādus neveidošu, postēšu pa tiešo šeit.
varētu nosaukt par auto Restaurāciju pie pusmilijona km noskrējiena :lol: .
Beidzot jums jāredz kāda bilde, kāds tad izskatās tas TURBO pasāts. Mana vienīgā bilde diemžēl ir tikai aizmugures, kur redzama iebuktētā arkas lejasdaļa, citam nekam var uzmanību nepievērst :lol:
Attēls
tūliņ saņemšos turpinājumam, nav tik viegli visu atcerēties
Pēdējo reizi labojis Turbo - 2011/Jan/22, 1:23, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: TURBO Passat

Atbildēt sicc » 2011/Jan/21, 22:04

opā :mrgreen: labs sākums :mrgreen:
Lietotāja avatars
sicc
 
Atbildes: 4146
Pievienojies: 2005/Dec/04, 23:27
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: E36

Re: TURBO Passat

Atbildēt Turbo » 2011/Jan/21, 22:12

tatadnopirku to pasatu vairak ka 3 gadus atpakaļ , pakaļas bremzes izskatījās ka nekad nav lietotas- totāls puveklis . Tika zibenigi norestaurēts. Pļavā, kur kadreiz risinājās lielakoties visi mani remonti.
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
respektīvi pirms šīs kluču maiņas bremžu rādījumi TA stacijā bija 1.8 , pa šo laiku ir vēl 3 x mainīti kluči,
uzlikti remkomplekti aizmugurē
un esmu panācis 2.4 /2.5 .
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: TURBO Passat

Atbildēt Turbo » 2011/Jan/21, 22:17

ja sāku ar bremzēm, tad pēc 3 gadiem redz arī priekša norestaurējās . jaunie TA rādījumi nav zināmi , bet baigie naži
Viss sākās ar to ka vizuāli nepatika priekšejās bremzes Attēls. Bremzēja labi- 2.9 un 2.8 . Vajag vairāk.
Attēls
Lai noņemtu bremžu diskus ir jāatskrūvē suporta pakavs,šitās 2 skrūves
Attēls
tās skrūves manā gadījumā izskatījās ka nekas nebij skruvetas vaļā, gandriz plecu izmežģiju. Uzmeistaroju kaukadu šitadi, lai var atlauzt
Attēls
kad skrūves ir atlekušas vaļā, tās neskruveju nost, bet apskrūvēju suportu- bremzu trubinu nost, bet loti uzmanigi. Atgaisojamo nolauzu(pectam izurbu un izbakstiju ara)
Attēls
tad kronšteinu nost kas tur dačika savienojumu un bremžu trubiņu
Attēls
tagad ar lomiku vai lielu skruvgriezi var paspiest pret suportu un disku bremžu cilindrīti uz iekšu, lai var normāli suportu izkabināt (kluči atlaižas), un 'viss nokrīt zemē. Vecos disku un klučus uz miseni..
Starpā atrestaurēju abus suportus- cilindrus gan neliku jaunus, bet nopucēju tospašus, nebija traki. Smuki n vienkarši. Visu izjaucu, izņēmu cilindru, noņēmu puteklugumiju,izrāvu vadīklu gumijas un vienīgo cilindra manžeti. Visu samazgāju bendzīnā. Pārpucēju ar drāšu birsti, iztīrīju visas pākstis kur liekas manzete, puteklugumijas renes. Izslaucīju. Iespraudu jaunas vadīklu gumijas, vadīklas, manžeti. Nosākuma uzmaucu puteklugumiju daļēji uz cilindra, tad iekabinu suporta renē un spraudu cilindri iekšā. Nebija laika fočēt, baigā azartā biju :lol: , tur nemaz nav ko..
reku gatavs
Attēls
tad jaņem jaunais komplekts..
Attēls
sliedes suportam,pa kurieni slīd kluči salaidu ar varu, sasprauž iekšā suportā klučus, uzliek bremžu disku un uzsprauž suportu ar klučiem, skrūvē klāt, nosākuma suportu tad visu pārējo (kronšteinu un bremžu trubu) un atgaisoju.
Attēls
kad sapūsts varš arī pret vietu kur disks sēž, no abām pusēm notīrīju ar bremžu klīneri, lai eļļa neuzcep jaunos diskus un nepaliek barankas pirmajā spiedienā :mrgreen: .
otra puse. Galvenais neaizmirst sapūst ar varu suportu pakavu skrūves.
Attēls
viss tika darīts ļoti akurāti un priekš sevis, tādēļ laiku es neteikšu cik tas aizņēma Attēls

Iztērēju skalojot sistēmu ar pašteci pa 1 bacokam uz katru pusi, + gaisošana 1L AGIP DOT4 . Galīgi nebij žēl :lol: .

ko ad es īsti darīju ar suportiem :-k ,
iesākumā nodročīts līdz gandrīs spīdīgumam un nopūtu ar suportu krāsu
Attēls
iepirkti remkomplekti
Attēls
visas gumijas izrauj ārā, pākstiņas rūpīgi izkasa un iztīra un liek jaunu manžeti iekšā
Attēls
tad lieku jaunas vadīklu gumijas, spraužu ar ārējo daļu pa priekšu, šeit lubrikantus neizmantoju, lai pēctam tā nemauktos ārā. Ir diezgan pagrūti, bet stipri spiežot tā atrod savu vietu
Attēls
Attēls
Attēls
tad ķeros pie virzuļa, to nopucēju un redzu ka ir skaists, bez rūsas, tatad jaunu nevajag.
Attēls
puteklugumiju uzmaucu uz paša sākuma virsū, lai gumijas gals kas liekas suportā ir brīvs ielikšanai
Attēls
iesprauž nosākuma gumiju un tad bīda iekšā virzuli cilindrā. Es mazliet apsmereju ar eļļu manžeti, lai var iegrūst ar pirkstiem iekšā
Attēls
droši iestumj lidz galam, rupigi sekojot,lai puteklugumija korekti krokojas
Attēls
gatavs
Attēls
Attēls
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: TURBO Passat

Atbildēt Turbo » 2011/Jan/21, 22:34

pienāca laiks mainīt zobeni, kautkur virs 300k km ... protams pats un pļavā :mrgreen:
shitaa ir kad nonemts bamperis un balka,tas vis dazu minusu laikaa
Attēls

ta tiek nolikts freona radiators, ka var iedomaties izlaist freonu :mrgreen:
Attēls

protams ka nonemu ari antifriza radiatoru, tapat tak nemu nost udensukni,kur bij ieksa vairak skidrums ka radiatora- starpcitu radiators stiprinas uz 2 tapam un uzkabinats- trubas vnk uz sprostiem.


Attēls

paveraas shads skats
Attēls

viss kapitali aizaudzis ar ""sulinjaam"" :mrgreen:
Attēls

kopskats darbavietai
Attēls

procesaa
Attēls

seit jau viss salikts jauns un arii salniki zem skivokiem nomainiti- salniku maina + 20min klat darba procesam, nek tur nevar ne sacakaret neko- skivokiem ir kjiilji ka savadak nemaz atpakal uzlikt nevar.
Attēls

shada stavokli noliku spriegotaju
Attēls

darba procesa vairakkartigi mazgats ar karcheri augstspiedienu un attaukotaju un viss uzlaizits ka jauns, cerams tads kadu laiku ari bus :mrgreen:
Attēls

un tagad par saapiigo shaja staastaa, ko nebiju planojis mainit un iegadat jaunu (AJMS jau ar zin :) ) , noardot purnu atklajas ka bija saluzis generatora-stures pastiprinataja siksnas spriegotajamortizators, reali iedzinies spriegotajrullii un virpojis plastmasu- laime nelaimee ka tas neizskida sastavdalas kautkur polijas vidienee, bet tas operativi tika sadabuts grosa (SKF) ar kosmisku atlaidi (pa70ls, no 104ls) un pegadats uz Erglu rajonu kur baudot dabu pie drauga dariju shos darbinus.
Attēls
Attēls

rezumejums, tik leti un kvalitativi (ar mazgasanam, spodrinasanam)un ruupiigi to neviens cits ka pasha auto ipasnieks neizdariis, jo tieshi tas aiznema vislielako laiku, kamer visu tur satiriju un samazgaju.
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: TURBO Passat

Atbildēt Turbo » 2011/Jan/21, 22:50

Palika sliktas bremzes Pasātam, vainu ilgi nemeklēju, vakumnieks sūc -0,4bar vajadzīgo -1,2bar vietā .
Bij jānoņem un jāpaskatās kas viņam vēderā un ko var darīt lietas labā.
Tātad šis bij sasūcis gružus iekšā gar pipsi vakumam, kas bija izļurkājies, un sadzītas rievas korpusu iekšpusē pa kurieni slīd lamele.
Attēls
visu cītīgi izmazgāju bendzīnā, arī to pipsi ar šprici laidu cauri,lai izskalojas gruži, jo tur ir vārstiņš kam jālaiž gaiss tikai iekšā, bet man viņš nenoslēdzās un laida abos virzienos. Pec izskalošanas palika stingrāks un spraugu aizpildīju ar "šķidro metālu" .
Attēls
Attēls
otra daļa- degvielas zemspiediena sūknis. Ar to problēmu nebija, ārā nejaucu. Vnk samzgāju.
Attēls
lamele kas griežas pa ovālu un ražo vakumu- samazgāta
Attēls
vieta kur vins atrodas- sadalenes gals . Beidzot arī atradu dzeses šķidruma kvēlsveces, prtams izskrūvēju un pārbaudīju vinas. Karst izcili. Protams ka viss samazgāts un uzpucēts pirms montēšanas atpakaļ.
Attēls
vispār visa šī darbība vakar man aizņēma kādas 5h . neteikšu ka man līkas rokas, bet tam sūknim apakšējās skrūves vnk nav redzamas un uz dullo jāmeklē+ vēl jāiebāž instrumenti, un trakākais pēctam jāiedabū tas viss atpakaļ. Iespējams daudz vieglāk būtu noskrūvējot dzases šķidruma flanci un izlaišot šķidrumu.

bremzes strādā nesalīdzinoši labāk, bet protams ka nākotnē šo detaļu vēlētos jaunu, vai ideālu b/u . galvenais kam pievērst uzmanību ir tam pipsim kas sūc iekšā vakumu, lai perfekti noslēdzas pretējā virzienā un nedod ārā.
Pagaidām šis beidzot darbojas normas robežās.

No foruma kolēģa "T4" ieguvu Bosh ražojuma sūkni....kas pinā nopietnībā ir labāks par LUK
tātad šodien nomainīju no arģinālā Luk ražojuma, uz Bosch sūkni. Vinam pat forma cita.
Attēls
un pievērsiet uzmanību tam pipsim, kas visiem teļurkājas- šim pat nepastāv šāda iespēja :)
Attēls
Pēdējo reizi labojis Turbo - 2011/Jan/22, 0:23, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: TURBO Passat

Atbildēt Turbo » 2011/Jan/21, 22:52

pienāca laiks aizvērt EGR :
Izgriezu no plānas alumīnija loksnes blīvi, bet bez cauruma vidū.
Paliku zem trubas kas nāk no ieplūdes kolektora, kas pievada atgāzes tam, tieši zem EGR vārsta.
Attēls
un pieskrūvēju atpakaļ
Attēls

Rezultātā iegūstu tīru un tikai tīru gaisu ieplūdes kolektorā, bez atgāzēm.

P.S. + visam var iebāzt skrūvi arī vakuma šļaukā un pataupīt vakumu :lol:

Piedodiet par foto kvalitāti :wink:


interesanti bij tas, ka 2g atpakaļ man EGR iztīrīja no drausmīgas zaptes, bij pilnigi ciet, šoreiz gatavojos kam līdzīgam, bet nekā- viss tāpat tur tā arī bija tīrs un sterils, tik mazliet eļļains...
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: TURBO Passat

Atbildēt Turbo » 2011/Jan/21, 22:58

Tā kā sū..inā RLM panna ir bez formas, zema un tracinoša, vajag aluminija, kā tagad ir modē :mrgreen: ...
Nosākuma pēc vecās RLM pannas formas izgatavoju aptuvenu šablonu uz kartona
Attēls
uzzīmēju uz alumīnija, piezīmēju klāt pagarinājumu,lai nosegta ir arī kārba
Attēls
ar šitādu griezu līklīnijas, beidzu ar fleksi, jo zāģis atri apauga ar aluminiju un sita atpakaļ
Attēls
šitā izskatās izgriesta
Attēls
atloku "ausis" un praktiski gatava
Attēls
tā izskatās uzlikta, mazliet uzlocīju zem kārbas, plānoju tur vispār uzlocīt pašu malu uz augšu.
Attēls
kreisā puse
Attēls
labā puse
Attēls
stiprnājumu caurumus izurbu uz aci, brīnumaini precizi sanāca
Attēls
priekša stiprinās caur bampera apakšu pie brilles,
pa vidu man bija jau sen piemetināti stiprinājumi,ausis ar piemetinātu uzgriezni
aizmugurējos iegriezu vītni pusrāmja aizmugurējos kronšteinos, kur jau bija caurumi udens notecei no kronsteina
Attēls
šitā
Attēls
respektivi turās uz 6 skrūvēm .
stiprinājumus ko uzmauc uz priekšas brilles,lai to nelauž uztaisīju pats- salociju metala plaksniti uz pusēm,izurbu caurumu un piemetināju uzgriezni,lai kārtīgi var pievilkt.
sīkā vēl par šo:
viewtopic.php?f=57&t=18044 ,
neliku šeit jo nevaru Ctrl V Ctrl C , esmu pievienojis attachmentus :mrgreen:
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: TURBO Passat

Atbildēt Turbo » 2011/Jan/21, 23:11

uztaisīju diodes apgaismojumu pasažieriem aizmugurē, tas nopietni atvieglo iepirkumu maisiņu nolikšanu, un paņemšanu

Iemesls :Izdegušas abas lampiņas (12v 3.8w)
Problēma: Nopirkt var tikai uz pasūtījumu un maksā 3ls/gb VW centrā , jo tadas nāk tikai golf un passat apgaismojumam ar kustibu sensoriem.
Darbība:
Jāaizbrauc līdz Argusam, pa 0.20ls/gb jānopērk 2 diodes ar platu spīdēšanas leņķi, vēlams nevis zilās, bet balti-dzelteno toni (silti balto), + pa 0.30ls 35gb pretestības (mazāk nedod :twisted: ) . Tātad kopējās izmaksas 0.70ls .

ar foto šeit
viewtopic.php?f=57&t=18216
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: TURBO Passat

Atbildēt Turbo » 2011/Jan/21, 23:14

nu kautkas vēl ar bildēm.
Tātad bija te jūzeriem interese kā nomainīt paša spēkiem sviras mājas apstākļos.
Iedošu ieskatu kā mainīju savam vakar augšējo -priekšējo sviru, kas ir vienīgā salīdzinoši sarežģītākā, jo jānoņem amortizators, bet nu visu pēc kārtas:

Sākam ar to ka jānoņem disks ar riepu attiecīgajā pusē kur vēlams nomainīt sviru :D
Bildi nelikšu kā to daru :D .
Tālāk, kas iespējams var būt pagrūti ja vēl bijušas orģinālās sviras, vai iepriekš mainītas h..ovā servī kur nav bijusi sasmērēta skrūve, izdabūt šo šaru skrūvi. Man viss atnāca valļā kā pa sviestu. Šo skrūvi atpakaļ jāliek jaunu, un jāsasmērē,jāsapūš ar vara smēri,lai nekad nav problēmu ar arādabūšanu;
Attēls

izkabina arā ķegas;

tad atskrūvē amortiņu zem motora pārsega;
Attēls

tālāk atskrūvē amortiņu arī lejasdaļā;
Attēls

tad izkabinu to uzparikti ar abām augšējām svirām arā;
Attēls

noņem bojāto sviru un uzliec jaunu, bet pie bukses nepievilkt, tik tā lai turas klāt un tādā pašā veidā uzlikt to atpakaļ pie hadenes;
Attēls

tā šarnīru pāksts jāsapūš-jāsasmērē ar vara smērītēm, lai nebūtu puvekļi un arī citreiz dabiņi labi ietu bez liekām aizķeršanām. Principā visas skrūves vajadzētu appūst ar vara smēri,ja tiek jauktas vaļā. šitā tai jaunajai skrūvei vajag izskatīties galugalā;
Attēls

tad drošu sirdi pametam apakšā mazu bluķīti un nosēdinam mašīnu miera stājā, lai bukse var ienemt formu pirms pievilkšanas;
Attēls

uz galugalā ar 2 16niecēm atslēdziņam(muciņas neder-nav vietas) pievelkam buksi;
Attēls

daudz laika tas neaizņēma, darīju to visu kā parasti pļavā, šoreiz grillējot gaļu un ēdot :lol: .

Nepieciešamie intstrumenti;
2x 16 atsledziņas,18,19, āmurs,dornītis ar ko pasist pa pirkstu skrūvi, lauznis, vara smēre,jauna skrūve (1.6ls vwRiga), marinēta gaļa un labs garastāvoklis :)
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: TURBO Passat

Atbildēt Turbo » 2011/Jan/21, 23:24

piemirsu, ka es tak arī par mūziku parūpējos , lai grabažniekam grūtāka dzīve O:)
Kautkad nesen uztaisīju subīti.
Varbūt maza pamācība tiem kas vadā tumbočkas durvīs iespraustu basinieci, kā to izdarīt tā lai nav kauns atverot grabažnieku :lol: .

No sākuma izrakņāju netu un ieguvu tilpumu kastei kādu gribu uzbūvēt, attiecībā pret skandas jaudu.
Tā kā man ir pieejami dažādi materiāli no kā izgatavo mēbeles panēmu materiālu ko rekomendē - 18mm MDF NEVIS SAPLĀKSNI,kautgan varēju nemt arī to, bet rekomendēts bij MDF.
Attēls

tālāk nemam PVA līmi un ar otu noklājam vienu sānu
Attēls

tad uzliekam speciālo audumu (nopirku Incar pa 6ls) un ar loti asām šķērēm nogriežam
Attēls

šitā
Attēls

tad lēnā garā griežot uz riņķi aplīmēju pa perimetru
Attēls

liekās malas apgriezu atstājot ~3cm, apsmērēju ar līmi un saskavoju klāt, principā tagad jau tās skavas var ņemt ārā.
Attēls

šitā
Attēls

un šitā :D
Attēls

trubu, ko ar ir jāizvelk pareizā garumā un jānofiksē un vada štekeri nopiru Radiotehnikā

augstumu izvēlējos lai ir precīzi līdz štorkai un slīpumu lai ir precīzi ar pakaļas sēdekļu leņķi,pārējos izmērus lai nezaudētu tilpumu piesitu uz kalkulatora :D tā ka grabažniekā aiznem ļoti maz vietas un sanāk kompakts.

Paldies par uzmanību,
cerams patika mans subufera projektiņš :D
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: TURBO Passat

Atbildēt Quattro » 2011/Jan/22, 0:19

TURBO DIY Passat =D> :mrgreen:
Lietotāja avatars
Quattro
 
Atbildes: 548
Pievienojies: 2007/Jūn/03, 0:18
Atrašanās vieta: darbnica

Re: TURBO Passat

Atbildēt Turbo » 2011/Jan/22, 0:51

iemūžinu bildi, kurai drīz jau sekos nākamais simts, jo šobrīd jau ir 442k , :lol: (varbūt gads līdz nakamai) ,jo jābrauc arvien mazāk ..
(deg lampiņa, jo redz kluči nodiluši, kurus uzmaucu jaunus cik atceros pēc kādas nedēļas)
Attēls
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: TURBO Passat

Atbildēt Kavacky » 2011/Jan/23, 4:44

Ar ko tas Incara subja kastes speciālais audums ir tik speciāls?

Psc, pirmo reizi laikam ieraudzīju to sviru sistēmu piekarē... pirmais un vienīgais jautājums inženieriem - nahuj?
kavacky.lv
Lietotāja avatars
Kavacky
 
Atbildes: 593
Pievienojies: 2008/Sep/30, 0:51
Braucu ar: Golf Mk3
Dzinējs: AFN

Re: TURBO Passat

Atbildēt OZons » 2011/Jan/23, 11:09

Kavacky rakstīja:Ar ko tas Incara subja kastes speciālais audums ir tik speciāls?

Psc, pirmo reizi laikam ieraudzīju to sviru sistēmu piekarē... pirmais un vienīgais jautājums inženieriem - nahuj?

lamāties jau nevajag,
galīgākie muļķi inžinieri arī nav bijuši,kaut arī daudz visādu brīnumu pieražojuši
daudz un dažādi iemesli kāpēc tāda un ne savadaka piekare
viens no tiem-stābīlāks auto līkumos,kofortablāks utt- vismaz pēc viņu pašu teiktā :mrgreen:
daudziem,jau vecāku gadu auto arī bij šāda tipa piekares, un viņi tiešām stabilāk turas uz ceļa un līkumos :roll:
bet vai izturīgāka un letāka-tas ir cits jautājums
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Nākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 8 viesi