1-mazos izvīlēt uz lielajiem nevar, dzeses kanāli neļauj
2-liela daļa 190 un 225hp ir ar mazajiem portiem, un tiem ir elektriskais gāzes pedālis
3- 150 hp ir lielie porti, parasta gāze un savienojumā ar čipu ir tie pat 190hp,
sprauslas+turbīna var dabūt tos pat 225-250 hp, tik ar lētāku starta komplektu
jo par jaudīgajiem iegriež nereāli dārgu ciparu,
štatos daudzi šķūneri tieši meklē lielo galvu, lai labāk elpotu,
salīdzinot aeb 150hp un bam 225hp- dzelžos starpība nekāda- tikai galva ar mazajiem portiem,
a pirksti tādi pat, klaņi tādi pat, vārsti tādi pat uttt,
tikai labāks izplūde skolektors,turbīna un sprauslas, protams attiecīga programma,
te pat krāsotājs tirgo labu starta komplektiņu ar 1.8t
vēl variants ņemt no kāda a4 b5 un sagriezt to motoru, tik kolektori un vēl daži sīkumi jāsamaina
un ja to visu iestūķe rado, tad tas rado sāk braukt kā vēl nekad