Laurent rakstīja:Zinu ka vecs topiks, pet patīkami palasīt, ir 2x jautājumi:
1) No kādas turbīnas tika veidots hibrīds, respektīvi kāds aukstais gals tika pielielasīts?
2) Cik liela izmēra smidzinātāji tika izmantoti, un kādus labāk izmantot priekš 110 Hp motora?
Atradu biki pameklējot:
1) GT17/20 turbo hibrids!
2) Ja nemaldos DSLA150P764 (0.216 mm) smidzinataji!
P.s. Ja kādam ir vēlme var manu postu izdzēst, lai nebojā forumu!
aachiijs rakstīja:Par turbo hibrīdu arī interesējos, pēc modeļa numura sagooglēju, ka tas pieder vecajam Allrodam V6 2.5TDI 180hp
Smidzinātāji nav .216, tie varētu būt .240 vai tamlīdzīgi
tas ir mans zondējums...
kikirixis rakstīja:Turboir taisits no originalas GT1749 un tai ir uzlikta kompresora daļa no VNT20(2.5tdi V6, T4 2.5tdi 150HP, un dazi VW LT... un gan jau veel jūra ar modeliem)
Nu par smidzinātājiem runājot sākumā varbūt pietiek ar kādiem .216 bet ja ar laiku grib to lietiņu līdz 200zs novest tad vajag uzreiz domāt par citiem. Starpcitu manas šī projekta sprauslas ir tirģošanā
kikirixis rakstīja:Pats savu dibenu parsedināju uz 3.0tdi un seatu bija žēl pārdot tādēļ māsa tgd vizinās ar viņu, un bišku par traku ar taam sprauslām priekš viņas- audzē tik trubas ciet!
kikirixis rakstīja:3.0 tdi pie 225 orgjinālajiem piepūtīs vēl kādus 60 un tad jau buus ok un vairaak neko nevajadzees! starp v6 150 un 180 vnt20 starpības nav, taa kaa droshi jebkura der, bet labaak jau netaisiit hibriidu un likt to vnt 20 taadu kada vinja ir.
kikirixis rakstīja:3.0 tdi pie 225 orgjinālajiem piepūtīs vēl kādus 60 un tad jau buus ok un vairaak neko nevajadzees! starp v6 150 un 180 vnt20 starpības nav, taa kaa droshi jebkura der, bet labaak jau netaisiit hibriidu un likt to vnt 20 taadu kada vinja ir.
aachiijs rakstīja:kikirixis rakstīja:3.0 tdi pie 225 orgjinālajiem piepūtīs vēl kādus 60 un tad jau buus ok un vairaak neko nevajadzees! starp v6 150 un 180 vnt20 starpības nav, taa kaa droshi jebkura der, bet labaak jau netaisiit hibriidu un likt to vnt 20 taadu kada vinja ir.
Varbūt maldos, bet tīri pēc loģikas vadoties, hibrīdu taisīt būtu prātīgāk, par cik V6 izplūdes gāzu spiediens ir lielāks un darbina turbīnu, savukārt to pašu turbīnu sajūdzot ar 4 cilindru agregātu, kam atgāzu spiediens ir mazāks, turbīna vairs nedarbojas tik efektīvi. Savukārt konkrētajam hibrīdam turbīnas daļa ir paredzēta konkrētam spiedienam un darbojas pietiekami efektīvi, aukstajā galā karini lielāku turbīnratu un lieta darīta!
Pielabo mani kāds, ja maldos!
kikirixis rakstīja:.VNT turbinas nav pratiigi visp remonteet,jo original detalju vinjaam nav... tikk kkada china... un probleemas pastaav, tad jau labaak labu-lietotu un sboraa.
kikirixis rakstīja:Tiem kam laiks domaat par lielaaku turbinu parasti no dzineeja naak tik liels izpludes gazu apjoms ka tur viss ir kartibaa un stock turbinas izeja ir smieklīgi maza diametra un darbojas kaa sava veida restriktors,un pashkjirat atpakalj palasat kaa es chikaajos ar elljas eshanu, eed jau veel projaam tikkai ne tik daudz kaa sakotnēji.VNT turbinas nav pratiigi visp remonteet,jo original detalju vinjaam nav... tikk kkada china... un probleemas pastaav, tad jau labaak labu-lietotu un sboraa.
Jonixins rakstīja:Labāk taisīt no jauna - tā var panākt daudz labāku efektu.