Uzreiz jau tapa skaidrs, vajag daudz un atdzesēta gaisa!
Piemetot ar lineālu, un palūkojoties caur restītēm, pavērās skats un idejas par citu intercooleri, no citu pieredzes tika ieteikts intercoolers no saab turbo, kura izmēri bija kā laikā manam projektam!
Iepirku shrotā par simbolisku naudu minēto detaļu, bija nolauzti plastmasas gali, kas šā vai tā nav pielietojami, tos arī uzreiz nozāģēju!
Ietinu cooleri kartonā lai darba gaitās nesatraumētu šūnas, un sākās lielā laikošana.
Izrādās kad izmērs ir tik pateicīgs, kad nebija ne jābīda esošie radiātori kkur citur, ne arī jāzāģē balka kas nāk zem bampera, viss ļoti labi derēja!
Vieta bija atrasta, tālāk tik jādomā, pa kurieni es pievienošu trubas, talkā ņēmu papīru,nazi,lineālu un skoču, lai uztaisītu "bachoku" maketu.
Ar dažiem pirmajiem eksperimentiem jau bija skaidrs kā tad tas viss izskatīsies dabā..
uz to momentu nebija materiāla no kā sākt piegriezt coolerim galus, tādēļ ķēros pie stiprinājumiem.
Atzīmēju vietas kur stiprināšu.
Doma sekojoša, daži leņķīši 90 grādos, bet kā tā smuki piestiprināt, nāca ideja par iekniedējamām vītnēm.
Jāizurbj caurums
un jāliek tik iekšā
šādi sagatavoju stiprinājumus, ātri un ērti!
Nākošajā vakarā jau bija materiāli, priekš coolera galiem, paldies OSC un vinju giljetīnai.
Samērīts bija 7 reizes tādēļ arī sametināt nekādu problēmu, vakars un gatavs.
pie reizes arī paķerts un sametināts lietotāja Edzz85 coolers Golfam!
Un sagrieztais un uzvirpotais brīnums EGR power pipe, respektīvi trubas gabals kas mitinās recirkulācijas vārsta vietā
Jo dikti jau bija pieriebies redzēt skatu kādu mizkasti taisa tas EGR