VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Seat 1.9 TDI by kikirixis

Foruma lietotāju auto

Seat 1.9 TDI by kikirixis

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Atbildēt kikirixis » 2009/Okt/05, 22:14

Tātad, vēlos pastāstīt arī par sava auto tehniskajām pārvērtībām!
Subjekts:
Seat Toledo
2001.g
1.9Tdi
110zs ASV

Viss sākās ar nemieru sirdī, par to kad vajag iepūst tā kā nedaudz dzīvības manā
pārvietošanās līdzekli. Un arī tad tas starta punkts bija, sēžot skolas solā ar Artūru, kas aktīvi rosās pa INC darbnīcu, un pārrunājot kas un kā, ko un kā, nonācām pie tā, kad beidzot ir laiks būvēt kko man arī!
Tajā pašā nedēļā arī tika sagādātas pirmās detaļas.
Sākām gan no otra gala, bet tā kā projektu sāku un beidzu mazā laika posmā, tad arī īsti starpības nebija no kura gala sākt!
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt jurgis_L » 2009/Okt/05, 22:31

krissis rakstīja:bildes? sīkāks razkladons? :roll:


būs. Nesteidziniet mākslinieku :)
Lietotāja avatars
jurgis_L
 
Atbildes: 1717
Pievienojies: 2005/Aug/29, 20:14
Atrašanās vieta: Kuldīga, Ventspils
Braucu ar: Golf 2 TDI Syncro / Audi Coupe Q
Dzinējs: 1.9 TDI / 2.6 V6

Atbildēt kikirixis » 2009/Okt/05, 22:34

Sākām ar degvielas sistēmu.
Tika iepirkti, 4 ražīgi smidzinātāji FIRAD izpildijumā
Attēls

Jauni un spīdīgi :D

Attēls

Kā arī 12mm plunžers sūknim

Attēls

Attēls

Protams salīdzinājumā ar veco jau uz aci, ir saprotams kas tas ir spējīgs iespiezt daudz!

Attēls
Attēls

Tālāk jau sekoja nomaiņa, visu veco laukā!

Attēls

Sprauslas skrūvjspīlēs iekšā, un mainam nost smidzinātājus

Attēls
Attēls

Vecais smidzinātājs vs. Jaunais

Attēls

Nepagāja ilgs laiks un jaunie smidzinātāji jau bija savās jaunajās mājās

Attēls

Tālāk atgriezeniskā secībā salikām kopā un ļāvā visam iestradāties kādas pāris stundas.
Pēc dažām stundām sēdos iekšā un laidu testā
protams... viss forshi...iet krietni labāk, bet nu duums...
Diez kapēc uz jelgavas šosejas citiem braucējiem aiz manis logu slotinjas darbojās,
skaidrā laikā...? :D
Protams, duumu aizsegs pamatiigs....
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt kikirixis » 2009/Okt/05, 23:07

Uzreiz jau tapa skaidrs, vajag daudz un atdzesēta gaisa!

Piemetot ar lineālu, un palūkojoties caur restītēm, pavērās skats un idejas par citu intercooleri, no citu pieredzes tika ieteikts intercoolers no saab turbo, kura izmēri bija kā laikā manam projektam!

Iepirku shrotā par simbolisku naudu minēto detaļu, bija nolauzti plastmasas gali, kas šā vai tā nav pielietojami, tos arī uzreiz nozāģēju!

Attēls
Attēls
Attēls

Ietinu cooleri kartonā lai darba gaitās nesatraumētu šūnas, un sākās lielā laikošana.
Izrādās kad izmērs ir tik pateicīgs, kad nebija ne jābīda esošie radiātori kkur citur, ne arī jāzāģē balka kas nāk zem bampera, viss ļoti labi derēja!

Attēls

Vieta bija atrasta, tālāk tik jādomā, pa kurieni es pievienošu trubas, talkā ņēmu papīru,nazi,lineālu un skoču, lai uztaisītu "bachoku" maketu.

Attēls

Ar dažiem pirmajiem eksperimentiem jau bija skaidrs kā tad tas viss izskatīsies dabā..

Attēls
Attēls
Attēls

uz to momentu nebija materiāla no kā sākt piegriezt coolerim galus, tādēļ ķēros pie stiprinājumiem.
Atzīmēju vietas kur stiprināšu.

Attēls

Doma sekojoša, daži leņķīši 90 grādos, bet kā tā smuki piestiprināt, nāca ideja par iekniedējamām vītnēm.

Jāizurbj caurums

Attēls

un jāliek tik iekšā

Attēls
Attēls
Attēls
šādi sagatavoju stiprinājumus, ātri un ērti!

Nākošajā vakarā jau bija materiāli, priekš coolera galiem, paldies OSC un vinju giljetīnai.

Attēls

Samērīts bija 7 reizes tādēļ arī sametināt nekādu problēmu, vakars un gatavs.

Attēls

pie reizes arī paķerts un sametināts lietotāja Edzz85 coolers Golfam!

Attēls

Un sagrieztais un uzvirpotais brīnums EGR power pipe, respektīvi trubas gabals kas mitinās recirkulācijas vārsta vietā

Attēls
Attēls

Jo dikti jau bija pieriebies redzēt skatu kādu mizkasti taisa tas EGR

Attēls
Pēdējo reizi labojis kikirixis - 2009/Okt/06, 10:03, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt kikirixis » 2009/Okt/05, 23:28

Biju baigi aiznjemts ar cauruļu metināšanu, tapēc par tām fotomateriālu īsti nav, izņemot tādu interesantu vietiņu kā MAP sensora stiprināšanas vietu, kur nācās uzmetināt taisnu virsmu ar divām iekšējām vītnēm

Attēls
Attēls

Daži vēli pēcdarba vakari un Seats jau izbrauca ar pamatīgu cooleri no garāžas.

Attēls
Attēls
atceros kā šodien, plkst 3 no rīta.

Tālāk jau nācās pabraukāt kādu nedēļu un novērot kas notiek ar savienojumiem, sprāgzt nost vai nee, tādēl neliku bamperi nemaz virsū lai nenākas pašam ņemt viņu nost uz ielas! Tad nu braukājos ar baigo ērmu!

Attēls
Attēls

Trubas nesprāga nost, bet laikam turbīnai tādus tilpumus piepildīt bija par smagu, tādēl viņa pirmā izkāra balto karogu :cry: Nācās domāt kko lielāku/ ražīgāku , nolēmu ka būs Hibrīds, savācu detaļas un vedu Kungiem lai liek kopā!
Tikmēr vismaz bija laiks cīnīties ar lieko svaru bamperim, protams, kaads liekais svars, vienkārši bišku kkas jau traucēja, piemēram traucēja miglas lukturu stiprinājumu vietas bamperī, fleksis rokās un aidaaa!

Attēls
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt kikirixis » 2009/Okt/05, 23:51

Turbīnu kungi uztaisija, bet nu aukstais gals man nederēja galīgi 90 grādos, tādēl atkal fleksis rokās un jāžāģē

Attēls

Pagriežot savādāk pat sanāk tā kā man vajag.

Attēls
Attēls
Attēls

Vienīgais nedaudz iekšā arī šuve ielija, nepatikās

Attēls

Bet frēzīte darija brīnumu lietas

Attēls

Lūk arī Hibrīd turbīna ar jauno pārmetināto auksto galu

Attēls

Jāmontē virsū, un liekas ka ir pat OK.

Attēls
Attēls

Nedaudz protams nācās pamainīt trubu stiprināšanas vietas, bet tā pa lielam uzliekot hibrīdu viss paliek pa vecam!

Tā vismaz man likās kad paliek pa vecam,bet agri vien saskāros ar problēmu, turbīna sāka dzīt eļļu izpūtēja pusē, ilgi domāju kas un kā, mēriju kartera spiedienus, mainiju eļlas viskozitāti, vedu pat 2vas rezes turbīnu pārtaisīt, un galu galā vaina tika atrasta- Eļļas atplūdes mazražība no turbīnas!
Tas nozīmē kad standarta atplūde bija dikti par mazu un generēju augšā ko jaudīgāku!
Ar DEPO palīdzību pat arī kkas iznāca, rezultāts bija sasniegts un no ķibeles biju ticis vaļā!

Attēls
Attēls
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt kikirixis » 2009/Okt/05, 23:58

Nu un pēc 2 vakaru Seata uzkavēšanās pie INC es saņēmu jau atpakaļ vienkārši Bultu

Aptuvenie rādītāji būtu šitie

Attēls

205zs
434Nm

Paldies Puišiem kas man palīdzēja un un atbalstija Ļoti dažādi, vinji jau paši zin, kuri!

Attēls
Pēdējo reizi labojis kikirixis - 2009/Okt/06, 0:05, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt jurgis_L » 2009/Okt/06, 0:04

aaa, būs jāmaina klaviere. šito piesiekaloju kamēr izlasīju šo topiku
Lietotāja avatars
jurgis_L
 
Atbildes: 1717
Pievienojies: 2005/Aug/29, 20:14
Atrašanās vieta: Kuldīga, Ventspils
Braucu ar: Golf 2 TDI Syncro / Audi Coupe Q
Dzinējs: 1.9 TDI / 2.6 V6

Atbildēt nesvarigi » 2009/Okt/06, 8:11

Kāds degvielas patēriņš?
nesvarigi
 
Atbildes: 269
Pievienojies: 2009/Jūl/16, 14:16

Atbildēt kikirixis » 2009/Okt/06, 8:32

7l uz 100km, braucu arii pa pilseetu!
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt NZ » 2009/Okt/06, 8:34

labs, tik tieshaam labs !!!
1.
kaadi tavaam sprauslaam ir "gala caurumi"?
2.
cik uz visu sho tev ir turbo spiediens?
3.
un kaa ar BlackSmoke?
Lietotāja avatars
NZ
 
Atbildes: 909
Pievienojies: 2005/Mar/04, 14:24
Atrašanās vieta: Rīga/Talsi(~10%)
Braucu ar: Ausaini
Dzinējs: 2.4

Atbildēt Droopy » 2009/Okt/06, 8:36

NZ rakstīja:labs, tik tieshaam labs !!!
1.
kaadi tavaam sprauslaam ir "gala caurumi"?
2.
cik uz visu sho tev ir turbo spiediens?
3.
un kaa ar BlackSmoke?

mani ar dūms interesē?

sajūgs un bremzes standarta? droši vien nāksies šiem arī drīz pieķerties :)

P.S. Rādītāji jau vienkārši kosmoss :twisted:
Lietotāja avatars
Droopy
 
Atbildes: 3089
Pievienojies: 2004/Jan/07, 14:35
Atrašanās vieta: Blāzma, Ventspils
Braucu ar: VW Golf TDI

Atbildēt kikirixis » 2009/Okt/06, 8:53

Par smidzinataajiem pat taa arii skaidriibas nav, jo paarpirku no viena cita projekta ! chalis nezinaaja teikt, bet tik to kad shitie esot dulli :D

Spiediens ir 1.55Bar
Duums stiepienaa ir taads cieshams, taads puteklis naak araa, bet nu pirmais izsitiens, kameer nav uzkaapis t spiediens taads melns gan!

Sajuugs ir jau forumaa aprunaatais komplekts no VR6. ar parasto spararatu!

Par bremzeem ir taa kad baigi jau nav kur skriet, ikdienai pietiek, turu visu labaa kartibaa, suudus nelieku! Ja runaa par aatru braukshanu tad ir gan pi....., jau nometot mieraa no 200 no visaam malaam smird!
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt sasas » 2009/Okt/06, 8:57

Patiik sada pieeja lietam. 10 balles.
Lietotāja avatars
sasas
 
Atbildes: 894
Pievienojies: 2007/Feb/26, 17:05
Atrašanās vieta: Balozi, Titurga
Braucu ar: BMW X5 E70
Dzinējs: 3.0d

Atbildēt Jazzer » 2009/Okt/06, 8:58

Vot saskatos šitos (ne)darbus un atkal gribas ķīseli :roll:
Super :thumright:
Lietotāja avatars
Jazzer
 
Atbildes: 3366
Pievienojies: 2004/Mai/10, 19:52
Atrašanās vieta: Riga, Purvciems
Braucu ar: :D
Dzinējs: Ir

Nākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 4 viesi