VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Val audi 80tq GTE

Foruma lietotāju auto

Val audi 80tq GTE

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Atbildēt Val » 2009/Dec/18, 19:44

2.0 karbulis arī tika pie citiem ripuļiem.

sākumā nosmilšoti
Attēls Attēls

nogruntēti, nožāvēti, nokrāsoti un atkal nožāvēti :mrgreen:
Attēls Attēls

šovakar aizbraucu pārmontēt riepas no dzelziniekiem. bilžu nav - bija pārāk tumšs. ar termosu nekādas labās bildes nesanāktu :mrgreen:
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2010/Apr/14, 20:23

Pēdējā laikā gandrīz nekas nav darīts. Problēmas arī diezgan maz bijušas. Bija atskrūvējies amortizatora augšējā atbalsta uzgrieznis un grabināja pa bedrēm/ Tad vēl uz kuģa uz Helsinkiem nomainīju atpakaļ uz 4 cil spidometru, jo pieciniekam neskaitīja kilometrus, kaut gan ātrumu pēc GPS tas rāda precīzāk. Kas vēl... kontaktgrupa vienreiz nogļučīja.

Benzīna izdevumi pacēlušies, jo zupa maksā ap 1.40eur/litrā :D

Tad vēl ielikts manometrs benzīna spiedienam. Virs ciparnīcas ir glicerīns - vismaz hanzaflexā tā teica. 4 bar FPR uz reikas. Bildēts laikam pie noslāpētas miskastes.
Attēls


arcuss rakstīja:Skatijos, ka tev tie motora kronšteini pie balkas bija tādi galīgi neforši, apskate uzreiz par tiem drāztu, jo balku nedrīkstot metināt!!!

Paga, paga. Kas vainas kronšteiniem? :mrgreen:
Pareizā garuma skrūves vēl tik jāsameklē, viena garā vispār bildēs nav ieskrūvēta.
Attēls
Attēls
Uz oriģ. b2 4cyl quattro balkas arī viss der, tikai jāsamaina kartera vāks no 1.8T, jo šitam vāks ir plakans. Pašlaik vairāk neko par šo nerakstīšu - lai nesanāk "Except dreams, just reality" :-k :ups:
Pēdējo reizi labojis Val - 2010/Aug/21, 19:23, labots 1 reizi.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2010/Jūl/17, 22:03

paturpināšu beztēmu...

Kārtējo reizi ņemam nost stūri un visu pārējo барахло. Ja nu kāds nezina, tad šādi izskatās kontaktgrupa B2 audi no otras puses.
Attēls Attēls

Kas pa iemeslu šoreiz? Slēdzis no B2 coupe, jo tam slēdzim ir pozīcija priekš aizmugurējā loga. Atšķirības starp sedanu un coupe slēdzi nav lielas, bet tomēr ir. Kam vajadzēs, paši sapratīs.
Attēls Attēls

Tika atklāta arī vaina, kāpēc kreisais lampu apmīzējs pārstāja strādāt. Izrādījās plaisa ne tur, kur vajag. +/- ir atrasts, ko vietā likt. Jātiek tikai līdz mājām atpakaļ
Attēls Attēls

Tad vēl vācu ebay tika pasūtīts jauns ATE sajūga cilindrs, jo vecais izrādījās pārāk nepaklausīgs kājai un nevēlējās strādāt kā nākas. Pagājušajā sezonā liktais remkomplekts arī diez ko ne-sū-.. nepalīdzēja. Maksāja kādus 45 eur kopā ar sūtīšanu. Vienīgā atšķirība no vecā cilindra tāda, ka cilindram priekš motora starpsienas nav špilkas. Nācās sameklēt 2 gab. skrūves ar uzgriežņiem. Problēmu ar pedāli vairs nav.
Attēls Attēls

Šo vadības bloku tā arī nesanāca izmēģināt uz savas miskastes. Auto drīz vien nonāca citās rokās. Bet nekas, varbūt būs kas labāks
Attēls

Pēdējo "labāko" Attēls atstāju uz beigām. NERVI JAU BEIGTI AR TO STARTERI :mrgreen:

Val rakstīja:Varbūt kāds ir pateikt lielākās atšķirības starp 4cyl B2 starteriem? Galvenokārt interesē starp 1.6k un 1.8i. Un vai ir savstarpēji aizvietojami, izņemot to, ka 1.6k ir švakāks pēc iekšām, imho...
izrādījās daudz maz vienādi. galvenās atšķirības 0.8kW no 1.6 fwd pret 0.95kW uz quattro.
otra lieta, tajās vietās, kur starteris stiprinās pie kārbas, starterim nav vītnes vai tā ir lielāka nekā skrūvēm no
"quattro startera" Attēls labi, ka atradu vajadzīgos uzgriežņus, ja ne tad būtu jāliek atpakaļ vecais starteris un jāmaina vēlreiz, kad dabūtu uzgriežņus.

2x pie mājas piestartēju, pēc skaņas darbojas savādāk, bet tas po... ta redzēs, kā būs ar lekšanu pie karsta.
Attēls
Attēls

Nepagāja ne pāris stundas, kad sāka nagi niezēt un gribējās pārbaudīt. OK. Braucam uz 35km netālo pilsētu. Pa ceļam vēl gribēju apstāties benzīntankā iegāzt zupu. Tā kā bija pāris cilvēki priekšā, tad nospļāvos un braucu tālāk. Un labi vien ir, ka neapstājos Attēls (Nevarētu to kasti piestartēt)

Braucam tālāk. Pa ceļam izdomāju, ka varētu neapstājoties motoru noslāpēt un vēlreiz palaist. Labi, izslēdzam aizdedzi, griežam atkārtoti, FAK, atkal vecā vaina, ka starteris knapi kustās, bļin, metu atpakaļ ātrumā un braucu tālāk. Apstājos lielveikala stāvlaukumā. Drošības pēc tā, lai var kāda cilvēkam palūgt ievilkt mašīnu Attēls Noslāpēju, tūliņ testa pēc vēlreiz piestartēšu, atkal pusdzīvais mironis Attēls Lab, neko. Izstaigāju lielveikalu, apēdu pāris saldējumus, sabēru automātā sakrājušās skārdenes, plastmasas un stikla pudeles (šoreiz daudz nebija, savācās kādi 6 eur tikai Attēls), un čāpoju atpakaļ uz stāvlaukumu uz audi. Pagājusi bija apmēram 1.5 stunda. Šoreiz tā ne pārāk pārliecinoši pielec. Fūū, tikšu vismaz atpakaļ uz māju :P Tagad vēl jāiepērk metāla hamuts starterim priekš metāla aizsarga. Vajag uz kādiem 35cm apkārtmēru. A4 starterim bija tāds brīnums. Bildē #19. B2 pašā sākumā tādu neuzliku, jo nebija laika meklēt to metāla savilcēju. A4 starteris diametrā ir mazāks, tāpēc no šamā tas nederētu.
Attēls

Ja nu kāds tomēr izlasīja līdz beigām, tad var dot kādu padomu? Varētu vēl izpūtēju līdz gofrai un starteri notīt ar termoizolējošo lentu. Tik hvz vai tas palīdzēs un kur es to lentu te nekurienes vidū atradīšu...

Vēl variants ar vadiem. Aizvilkt masas vadu no akumulatora grabažniekā līdz motoram? Kaut gan ziemā pie -20...-30 šādu problēmu nebija.

Vēlreiz pameklēju pa startera jaudām. Lielākā daļa no tiem ir 0.8kw līdz 1.05kW. Ir 1 izņēmums Delta autotechnik A73430, kuram ir 2.8kW, tik vai tā nav drukas kļūda vai tml... Smags gan tas maita ir, šis 7kg, pārējie ap 4.5kg. Pats jau neticu, ka vaina ir starteros.

Tagad vēl iešu ķidāt ārā iepriekšējo starteri, moš uzpeldēs beigtas oglītes vai vēl kas, bet tas ir maz ticams. Šodien uzlikto starteri pārbaudīja cilvēks Valmierā, kas nodarbojās ar starteru, ģeneratoru utt. remontu. Atzina par labu esam.

Man laikam Attēls
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2010/Jūl/17, 22:07

Buksīti kārbā tak esi apskatijis(nomainijis)?

Jap, tā ir jauna uzlikta. Iepriekšējo starteri tas pats meistars bija pārjaucis, nomainīja gandrīz visas iekšas, statoru, ogles. Viss viens, kādu laiciņu strādā, vai vienkārši apstākļu sakritība.

Tagad vēlreiz aizgāju pārbaudīt. Uz astoņiem vakarā lec kā vardīte. Atbraucot mājās mazliet pēc sešiem, noslāpējot un mēģinot vēlreiz palaist, atkal tā pati kaite. Nespīdzināju vairāk pa pāris sekundēm un atstāju turpat. Ja būtu starteris griezis normāli, tad pielektu.

Starteri izjaucu un saliku atpakaļ. Ogles kā jau normālas lietotas ogles. Klāt vēl turās :D Pēc garuma kādi 0.7-1cm, nebija pa rokai metramēra. Darbā šoceturtdien tam pieauga kājas :sorry: tak vot :mrgreen:

Daļēji izdemolēts salons un iekrāmēts akumulators bardačokā (gandrīz - nelien iekšā, jo acīmredzot pa lielu). Aķis jauns, pirku 2010. janvāra beigās.
Lielais plusa vads (īkšķa resnumā) no audi V8 pielikts pie startera, (vads starteris-ģenerators palika oriģinālais A4) otrs gals pa taisno pie akumulatora, mīnusa vads no akumulatora pie motora kronšteina, ir tam speciāli paredzēta vieta. Motora masa jau bija savienota ar vēl 2 vadiem, kas iet uz kuzavu. Pieliku arī vēl vienu masu no akumulatora turpat pie kuzava salonā - izmaiņas? ... niecīgas.

Attēls

Jāliek būs lenta izpūtēja postam motortelpā. Manuprāt, izpūtējs var sakarsēt startera asi ar buksi kārbā, tādējādi palielinot slodzi starterim vai arī pats starteris "uzcepas". Citus variantus nevaru iedomāties. Jāstumj būs lejā pa kalnu upē iekšā.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2010/Jūl/17, 22:11

Pasūtīju termoizturīgu lentu priekš izpūtēja. Cerams, ka nebūs zemē nosviests laiks un tā figņa savus uzdevumus pildīs. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0130468387

Vakar bija slinkums iet fotogrāfēt... Tā kā salons jau bija mazliet pajaukts, tad izdomāju, ka jāieliek ļurbospiediena pulkstenis. Iepriekš pulksteņa vietā sēdēja kkāds ķīnietis un teica priekšā :D Cerams, ka šim skala nākotnē pietiks :P

Sākumā biju iecerējis nomainīt, noņemot tikai bardačoku un līdzīgu detaļu zem stūres, bet kopā liekot izrādījās pārāk nereāli... Nācās noravēt nost visu viduskonsoli. Biju jaucis daaaaudz reižu, tāpēc nebija problēmu.

Attēls
Attēls

Bardačoku arī pieskrūvēju atpakaļ, lai izskatās mazliet cilvēcīgāk
Attēls


Turpinam...

Pastkastē iekrita. Pat ātrāk kā tika gaidīts. 10 metri, kādam laikam pietiks.
Attēls

Gaisa kasti nost, notinam izpūtēja posmu, cik nu tālu varam un ir jēga.
Attēls

Šī patīk vislabāk :D
Attēls

Pēc testa brauciena secinājums, ka mazliet labāk palika, bet problēma tomēr paliek. Attēls
Ar roku pataustot, lenta tāpat diezgan karsta. Mēģināt ciešāk uztīt un kārtas tuvāk?
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2010/Aug/18, 14:29

Būs jāpamēģina. Vienā citā forumā cilvēks pameta ideju ap noņemtu starteri aptīt arī līdzīga veida līmlentu. Tik vēl tā figņa ir jāsameklē un jānopērk. No ASV sūtīt - paldies, nē. Nav laika gaidīt mēnesi.
Izskatās šāda: http://www.summitracing.com/parts/DEI-010396
Aiztur karstumu līdz 450C visu laiku.

Šodien pastkastē iekrita jauns 710N. Pārbaudīju, membrāna šim vesela Attēls
Attēls
Attēls
710N pienākošā mazā trubiņa ir vesela. Nonākusi tikai mazliet nost auduma izolācija.

Pēc testa brauciena turboļurbo labāk griezās un arī spiedienu pulkstenis rādīja vairāk. Bet ir viena maziņa problēmiņa. Pie pedal-to-ze-metal Attēls ļurbai sasniedzot savu max spiedienu, motors kautkā minimāli, bet sāka raustīties. Izņemot no ātruma, brīvgaitā pulksteniī spiediens nokrita uz -0.4bar un bultiņas gals vēl dažas sekundes turpināja minimāli kustēties uz augšu/leju pa kādu 0.5mm...1mm. Pēc tam atkal viss normāli.

Tā... secinam, ka vainīgs vai nu redukcijas vārsts (hvz, kā pareizi saucas. pressure regulating valve pēc etkas. pēdējā bildē pašā augšā) vai N75 (turpat netālu bildē). Pirmo biju pārbaudījis kautkad pirms gada, bet N75 tāds pajauns. Ir arī čupiņa ar citiem, ko var pamēģināt - C, H un J. Pēc internetā lasītā, juška tāda, ka motoram uzkristu soft limp mode, kaut gan AEB tāda nevar būt. Moš ECU griež nost strāvu sprauslām (patiesībā mīnusa vadu). Maz ticams :mrgreen:

šo to palasīju..
http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?p=550986
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2759318
http://audiforums.com/forum/showthread.php?t=128788
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/fuel-trim.html

Izmēģināju visus N75 pēc kārtas, bet kaiti vairs neizdevās atkārtot. Pat uzliekot pašu pirmo N75, kas bija tajā brīdī - nekā, vairs neraustās. Vaina vados? Nez.

Pašlaik kaste stāv pie mājas ar noņemtu izpūtēju un biedē kaimiņus :lol: Noskaidrojās, ka izpūtējs skarās klāt pie kārbas aizmugures gala, kur skrūvējas klāt kardāns.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2010/Aug/19, 12:37

Man ir jauni By pass vārsti no alumīnija. Cena gan tāda nedraudzīga 74Ls..

Bailey:

Attēls
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt Val » 2010/Aug/19, 21:39

Pašlaik prātā galīgi kas cits, pēc tam arī redzēšu, cik ilgi tas plastmasnieks nokalpos. :ups: :mrgreen:
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2010/Okt/21, 19:14

Tagad jāsameklē cits ventilators priekš B2 4cyl lielā radiatora, kuram ventilatora rāmja kopējais biezums ir max 5 cm. Nez tik kuriem tāds nāk... varbūt 16v B3?

-------------------------------------------------------------------------

Šodien atkal ierūcās. Pirmo reiz nomira dēļ nepieslēgta imobilaizera. Tad pāris griezieni pa tukšo (slinkums pārējos video likt), jo akumulators ilgi stāvējis, līdz beidzot piemetām klemmes no citas mašīnas un \:D/

http://www.youtube.com/watch?v=BlFL92lbn8c
http://www.youtube.com/watch?v=qgeCEpH9598

Daudz dūmu, jo izpūtējs pašlaik beidzas zem priekšējās pusass. Koniskais filtrs nav uz palikšanu - šo bija vienkāršāk pieskrūvēt... slinks taču esmu. Trubai no vakuumnieka uz ieplūdnieku arī jāizdomā labāks risinājums, bet nu 5 minūšu pagaidu variantam pietiek.

Pārējo pa šito motoru kaut kad citreiz. Dabeigšu un tad :mrgreen:

Vēl palikuši visādi sīkumi, jāsakārto vadi, jānogriež liekie, visādas trubiņas, jāpiebrauc pārāk nespīdzinot... Būs grūti, jāliek spooorta klucītis zem gāzes pedāļa :gargt:
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Re: Val audi80 1.8tq GTE

Atbildēt Val » 2010/Dec/03, 16:35

Uz to brīdi eļļa motorā arī tikai nepilni 3L, šodien pielēju pārējo - 4L kanniņa tukša. Rīt jāpārbauda, vai vēl vajadzēs.
Vispār šitiem motoriem no sprauslām nāk arī tāda pajocīga tikšķēšana.

Šodien uzkarsēju blīves (lai kļūst mīkstas un nespiež garām) stūres pastiprinātāja sūknim un salēju tam arī eļļu bačokā. Pagaidām zem minimuma. Tā arī būs kaut kur jāsazīmē. Sūknis gaudo un prasa vēl. Tad vēl mazliet paregulēju stieni virs kārbas, vismaz var ielikt atpakaļgaitā. Bet prasās vēl...

Bišku palādēju akumulatoru. Pievilku vēl vienu oriģ. audi plusa vadu no drošinātāju kastes apakšas līdz akumulatoram. Uzskrūvēju papildus savilcēju ūdenssūkņa izvadam, lai antifrīzs nepil garām. Bačokā pielēju vēl kādu litru antifrīzu - tagad jau vajadzētu būt visai sistēmai bez gaisa. Pēdējais pilošais palika bremžu spēka regulators un viena mazliet aizdomīga blīve no turbīnas uz eļļas atplūdi uz karteri.

Ar 4L eļļas tagad līmeni rāda starp min un max pa vidu. Šodien pieskrūvēju kardānu, izpūtēja vidusposmu. Galīgi nebūs vairs labi - gar kārbas flanci līkums iet 1mm attālumā un gar kārbas aizmugures galu pāris centimetrus. Pārslēdzoties, baigais tuk-tuk.
Gribēju jau izbraukt no garāžas un apmest līkumu ap māju, bet žēl nokaut stūres pastiprinātāju, līmenis zem minimuma.
Izpūtēju būs visu jāskrūvē nost un jātaisa no jauna. Tik kādu? - no nulles taisīt 76mm nerūsojošo vai palikt pie tiem pašiem 60mm (no parastajām trubām). Otrajā variantā varu izgriezt un izmantot kādu 1.5m trubu un vidusbunduli, kuri ir pasvaigā stāvoklī. Pārējo jau pa Valmieru kaut kur sazīmētu. Aizmugures galu Somijā pirms reduktora ar fleksi nogriezu un izsviedu musarā. Kā rezultātā viens reduktora sāns ir viss melns. Nerūsējošais jau būtu mazliet jēdzīgāk. Mazākais atkal būtu salīdzinoši klusāks.

Sabūvēts pagaidu izpūtējs no turbīnas līdz reduktoram. Pēdējais bundulis uz to brīdi vēl nebija atrasts, tāpēc nav pabeigts. Bet nu tas būs no C4 fwd (vidējais, pēc izmēriem apmēram der, ieejas un izejas diametrs arī vienāds).
Bildēs viss nav redzams, tur tikai vecais līkums no turbīnas un T4 izpūtēja truba uz vajadzīgo diametru. Tika zāģēti ārā vajadzīgie līkumi un ķepināts kopā. Kaut kad iepostēšu uzražotā izpūtēja bildes, kad pabeigšu visu līdz aizmugurei. Tāpat vēl jāņem nost un pirmie līkumi jānotin ar termoizturīgo lentu. Citreiz jāliek kas lielāks un ne-tik-ātri-rūsējošs, bet jāsameklē visas vajadzīgās detaļas. Steigas itkā nav, šogad diez vai gibēsies pa aukstumu vēl ko tādu taisīt
Attēls
Nemaz tik zemu nav, bet vismaz neskarsies pie kuzava
Attēls

Kas vēl... Dēļ piloša bremžu spiediena regulatora, tika izlemts pāriet uz šādu te. Kā rezultātā mazliet jāpārvieno bremžu trubas starp cilindru, regulatoru un abs kasti, bet lielos vilcienos paliek tā pat. Pie reizes arī jaunas bremžu trubas aizmugurējām bremzēm. Jāsameklē vēl daži plastmasas stiprinājumi trubai, kur tā turās pie grīdas. Pagaidām pašvaka rocene - būs vēl kādu reizi jāpagaiso vai jānotīra rūsa bremžu diskiem, sanāca pailgi stāvēt vai arī intensīvāk jāpalieto bremzes un viss būs OK.
Attēls

Nomainītas aizmgurējās balkas priekšējās bukses, pa šogadu izdevās piebeigt, ka gumijas iekšas brīvi kustās metāla korpusā pa kādu centimetru. Uzliku bildē redzamās priekšējās balkas bukses, jo pie tām varēja ātrāk tikt nekā gaidīt oriģinālās aizmugurējās. Vecās bukses korpusu izzāģēju no balkas, lai nebūtu jāpresē. Izdevās pat uzcelt atpakaļ visu balku ar pieskrūvētu reduktoru. Lēnā garā abos galos krāmēju koka dēlīšus apakšā un cēlu augstāk.
Attēls

Tad vēl ne-pēdējo-reizi iebraukts galvā un izņemti visi kompensatori, izjaukti, izmazgāti benzīnā. Rezultātā visi izplūdes kompensatori OK, ieplūdei tādi puslīdz, vai nu nav vēl sapildījušies ar eļļu vai jāmaina uz jauniem. Bet klusāks ir palicis nekā iepriekš bija. Jāuzliek 3 jauni, tad arī redzēs, kas mainās, ja būs ok, tad arī pārējos deviņus.
Attēls

Varbūt kāds var pamest ideju, kā zobenei uzzīmēt parazītrulli esošā vietā (jāpārvieto vairāk uz bildē labo pusi, bet tur uz bloka nav neviena skrūves cauruma, kuru varētu izmantot), lai siksnu var labāk nospriegot un tā atrastos tālāk no sevis spriegotājruļļa otrā pusē. Mazliet bail, ka vibrējot nesaskaras, noraus vēl zobus un uztaisīs rosoli vārstiem.
Attēls
Pēdējo reizi labojis Val - 2010/Dec/03, 17:55, labots 2 reizes.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Re: Val audi80 1.8tq GTE

Atbildēt Val » 2010/Dec/03, 16:38

Šodien atkal pienāca tā diena, kad starteris negribēja lāga griezt, protams, motors jau dabūjis uzsilt (pirms tam kādas 2-3 reizes vienas stundas laikā tāda pašā garā normāli pieleca). Pirms šodienas (pāris mēnešus) nekur tālāk pa pāris kilometriem no mājas netika braukts. Problēmu nebija.

Piesējām striķī un daffai jāievelk. Skuju. Puskilometrs striķī un nekādas dzīvības pazīmes. Tik vien kā eļļas spiediena relejs ļerkst auto velkot pie ieslēgtas aizdedzes, kad iemests 2. ātrumā un sajūgs atlaists. Kāpēc nevarēja palaist ievelkot? Drošinātāji veseli. Sūknis strādā, spiediens uz reikas arī ~4bar (vairāk nemaz nav jābūt). Sameklējam vadus, savienojam, otrai mašīnai uzreiz ģenis skaļāks paliek un slodze lielāka. Pēc 10 sek gaidīšanas, kamēr aķis mazliet dabū uzlādēties, baigi fiksi piešķiļās kā nekas nebūtu bijis.

Pēc kādām 10 minūtēm tika noslāpēts, vēl pēc 10 min pieleca ar pirmo.
Pēc 20min esmu atkal mājās, piemetu voltmetru pa taisno pie aķa klemmēm - 14,3..14,4V
Noslāpēju... intereses pēc jāpamēģina palaist. Pielec bez problēmām - nolāpēju, palaižu, noslāpēju un tā kādas 5x. Viss notiek, nekādas aiztures. Bļin, neko nesaprotu.


Starteris jau griež, bet lēēēēēēnām :) Pamēģināšu atcerēties ierakstīt skaņu, kad nākamreiz nevarēs palaist. Būs laikam jāizmēģina tas variants ar papildus plusa vadu. Pievilkšu no lielā plusa caur slēdzi salonā.


Vēl man ir stulba doma pa komutatoru, varbūt tas pārkarst, bet laikam jau nereāli. Tad jau nevarētu arī palaist ar vadiem no otras mašīnas akumulatora. Bet nu komutators nav iesēdināts iekš gaisa filtra. Pagaidām karājas blakus. Biju vienreiz to arī pārbaudījis ar testeri, pēc instrukcijas bija ok.

Pagaidām pat bail braukt kaut kur, ja auto vajag slāpēt nost.

Servisā šogad pārjauca 2 gabalus starterus (vienam nomainīja statoru, rotoru, ogles), otrs starteris bija labs.
Abiem līdzīgas startēšanas kaites nevarētu būt. Vienīgā atšķirība, ka viens starteris 0.95kW, otram 0.8kW.

Labi, pārbaudīšu. Salona volmetrs rāda normāli, līdz bagāžniekam uz akumulatora klemmēm brīvgaitā pie izslēgtiem pārējiem patērētājiem rāda 14.3V. Pārbaudīšu, cik nāk ārā no ģeneratora, cik uz startera "+", kāds kritums voltos starp ģeneratoru-starteri un starteri-akumulatoru.
Vasarā ogles bija normālas, kaite daudz senāka. Auto vajadzētu normāli pielekt pat ja ģenerators uz startēšanas brīdi atvienots... pareizi vai es muldu?

Rīt doma pie startera uztaisīt Y veida savienojumu uz 50. klemmi. Viens vads kā parasti uz drošinātāju kasti, otrs uz salonu caur slēdzi pie pastāvīgā "+". Kad nākamreiz negribēs kurbulēties, tad pamēģināšu caur slēdzi. Varbūt kaite tajā posmā.

Ievilkti vadu gali salonā no relejukastes 30. līnijas un 50. no startera. Pārbaudīju, ka starteri var ieslēgt. Nobraukti ~50km ar kādām sešām apstāšanās reizēm. Starteris grieza bez problēmām. Tā arī nesanāca pārbaudīt "jaunos vadus". Žēl.

Bez radiatora ventilatora un ar ieslēgtu pečku uz 1.-2. ātrumu neizdevās motoru uzkarsēt vairāk pa 85 grādiem, negriežot motoru vairāk pa 4000rpm. Ar izslēgtu pečku ceļas augstāk - 90...95C
Šodien vēl ievēroju, ka labās puses logu apskalošanas truba aizgājusi ciet. Būs kāda beigta žurka iesprūdusi. Noņemot nost nevarēju izpūst gaisu cauri trubiņai. Otra sprausla strādā.

Tad vēl mazliet smird pēc izplūdes gāzēm (smaka līdzīgāka) vai kartera ventilācijas (mazāk ticams) no galvas, noņemot vārstu vāka propku. Varbūt jāparegulē sadalenes zobrats, tik nez uz kuru pusi? Manuprāt, zobrats pa pulksteni, kamēr sadalene stāv uz vietas. Motors ir pēc oriģinālajām metkām. Ar noņemtu vārstu vāku abām sadalenēm kulaciņi apmēram vienādi uz augšu. Būs laikam jāsaņemas un jānomēra kompresija, bet pēc izjūtām šrots iet un neslikti.

Vienu reizi vēl uzpeldēja vecā kaite, minimāla raustīšanās pie 2000rpm ar piekto pārnesumu.

Pārbaudītas bremzes:
Kods: Izvēlēties visus
Puse      | kreisā  labā
-------------------------
Priekša   | 2.50    2.50
Aizmugure | 0.90    0.90
Rocene    | 1.30    1.40

Aizmugure pašvaka, ņemot vērā, ka pāris mēnešus nostāvēja pie mājas neaiztikts.

Atgāzes:
Kods: Izvēlēties visus
       |  2010     2009      2008
----------------------------------
CO     |  0.569    0.906     0.763
CO2    |  11.50    14.07     14.03
O2     |  4.67     1.16      1.23
HC     |  126      154       142
lambda |  1.23     1.021     1.027

Nemāku spriest pa šiem te, bet pagājušovasar un vēl pirms gada bija normas robežās. Var kāds pakomentēt?
Vismaz izskatās, ka skābeklis pa daudz paliek pāri, līdz ar to arī lambda tik šķība. Vadības blokam prasās vairāk zupas :crazy: Ar ražīgāku sprauslu maiņu jau nebūs līdzēts vai būs?
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Re: Val audi80 1.8tq GTE

Atbildēt Val » 2010/Dec/03, 17:57

Mazliet aizmirsās atzīmēties par vairāk nekā 1.5 nedēļu veciem nedarbiem.

Apmainīta šofera durvju ručka, ko biju pa iepriekšējiem gadiem apčakarējis. Slēdzene, protams, ka palika iepriekšējā.
Attēls

Nomainīti visi 12 ieplūdes kompensatori uz jauniem. Izdomāju, ka esmu pārāk slinks, lai divreiz mainītu. Pa kādu stundu var tikt cauri. Pēc tam vēl atstāju līdz nākamajam rītam, lai pastāv. Nost vārstu vāku vēl neesmu ņēmis, būs jānorauj un jāpaskatās, kas tagad tur darās. Bet droši vien jāatliek līdz pirmajai eļļas maiņai kaut kad decembrī.
Attēls Attēls

Tik te tālu ar izpūtēju bija izdarīts. Vidējais kvatras bundulis pārvietots pa 10 cm uz priekšpusi, lai var uztaisīt labāku leņķi virs reduktora kronšteina.
Attēls

Iepirkti iztrūkstošie līkumi, lai var izpūtēju pabeigt. Pēdējais bundulis būs no Audi C4 2.6 vidējais. Vismaz atbilda visām prasībām - pareizie izmēri un ieejas un izejas diametrs ~ 60mm. Jaunu kā pagaidu variantu pa lēto priekš vienas sezonas neatradu. Mazāka diametra gan bija lielā skaitā, bet nu i nafig tādu. Tik pat labi, tad pustrubu vēl aizmetināt ciet (sliktāk nebūtu) :D
Trubas galiem pat nav bijis laika saīsināt vienāda garuma. Ai, lai paliek kā ir. Nemaz tik traki neizskatās. Viss nost gan būs kādu dienu jānoņem un jānokrāso ar grunti un karstumizturīgo krāsu.
Attēls Attēls
Attēls Attēls

Tad vēl nomainītas visas 6 stabilizatora bukses - izskatījās ne pārāk. Divas bukses, kas stiprinās plauktā jau paspēju nomainīt, tās iekš bildes netika
Attēls Attēls
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Re: Val audi80 1.8tq GTE

Atbildēt Val » 2011/Mar/11, 17:12

Apnika man tā mašīna. Problēma ar "dīzeļa skaņu" un nevis x sekundes pēc iedarbināšanas, bet x minūtes... :twisted:

Laika periodā kopš pagājušā gada, nomainīts eļļas sūknis (no jauna neoriģinālā atpakaļ uz oriģinālo lietotu), vienvirziena vārsts eļļas filtra flancī (no oriģinālā lietota uz oriģinālo jaunu), caur kuru eļļa plūst uz galvu. Īsti jēgas pat nebija, jo ar eļļas spiedienu nekādu problēmu itkā nav - aukstam 5bar+, karstam motoram 2bar - spiediens eļļas filtra flancī uz bloka, abi skaitļi brīvgaitā ap 950rpm.
Vēl nomainīti visi 12 ieplūdes hidrokompensatori (ražotājs INA), izplūdei pārlikti no otra motora, kuram viss bija ok, tad vēl arī jauns oriģinālais sadaleņu ķēdes spriegotājs. Vārstu vāks ir skrūvēts nost un atpakaļ jau dauuudz reizes. Visi kompensatori mazgāti 2x. Siltam motoram kompensatori cieti. Sāk likties, ka passata galva ir konkrēts musars.

Varbūt ir vēl kāds ieteikums pirms celt nost galvu?

Val rakstīja:Tā, ir viens jautājums pa eļļas spiediena noteikšanu galvā - konkrēti 1.8T AEB
Ir tur aizmugurē pāris skrūvītes eļļas kanālu tīrīšanai. Skrūvīte uz M8X1.
Attēls
Ir jēga galvai mērīt eļļas spiedienu?

GintsK rakstīja:Es gan domāju, ka jāpamēra. Spiediens ir vienāds, kamēr nav plūsmas. Te plūsma ir.
Vēl ir jāizskata variants par gaisa piesūkšanu sūknī. Jāapdomā viss: sūkņa ass, blīvslēgi, blīves, viss, kas ir sūknim rinķī.


Janvārī nomainīts eļļas vārsts, caur kuru eļļa plūst uz galvu. Vēlāk arī uzlikts jauns oriģinākais sadaleņu ķēdes spriegotājs ar blīvi.
Attēls Attēls
Attēls

Uz februāri dabūta jauna zobsiksna - šoreiz pa vienu zobu īsāka, vismaz var ar normāli ar rezervi piespriegot. Vēlreiz noņemtas sadalenes un kompensatori, pagrozīta parazītvārpsta un pārbaudīts, ka eļļa tiešām nāk ārā pa galvas kanāliem uz ķēdes spriegotāju un kompensatoriem... Pie reizes (kādas nu reizes, trešais filtrs ar caurumu no lielā skrūvgrieža jau stāv garāžas stūrī. Nomainīta vēlreiz eļļa un oriģinālais eļļas filtrs.
Attēls

Pirms kādas nedēļas tika uzvirpota pāreja priekš M8x1-M10x1 un izmērīts eļļas spiediens galvā zem ķēdes spriegotāja. Īsumā, tas ir tāds pat kā filtra flancī. Bildes laikam nav. Video slinkums likt. Tagad jāuzzīmē kaut kur stetoskops...
Attēls

Kas vēl... 27. februārī pagāja 5 gadi kopš nopirku to musarņiku. :shock: Pa šiem gadiem kuzavam nav darīts praktiski nekas; šogad mēģināšu ko lietas labā darīt, bet nu apsolīt, protams, ka neko nevaru. Zinot savu slinkumu, var arī nesanākt :D Bet nav nekas traks, salīdzinot ar krik-krik briesmu darbiem, kas redzēti tepat forumā. Šur tur parūsējis, kur apdauzīta grīda, metālu savienojumu vietās, kur aizsargslānis nosists nost, apmēram tā.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Re: Val audi 80tq GTE

Atbildēt Val » 2012/Mar/06, 18:09

Lai moderi aiz topika neaktivitātes neizdomātu šamo dzēst, tad reku :naac: video.

Uzņemts bez skaņas, tāpēc arī mūzika fonā... piemeklēju veselas 20 minūtes, tā ka par mūziku mutes ciet :shura:
3. un 4. robs virs 4000-5000rpm, izņemot vietās, kur gandrīz stāv uz vietas.



Nākotnes plāni: darbi pie virsbūves (6 gadi nekas pa nopietnam nav darīts), jāpārkniedē keramiskais, vajag stiprāku kurvi, izturīgākas bukses plauktiem, jaunus bremžu diskus, stupicām gultņus, savirzi (pašlaik uz aci) un vēl dafiga darbi. Nu, kā? :mrgreen:
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Val audi 80tq GTE

Atbildēt envy » 2012/Mar/06, 19:14

Laikm veras :D
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 8 viesi