paturpināšu beztēmu...
Kārtējo reizi ņemam nost stūri un visu pārējo барахло. Ja nu kāds nezina, tad šādi izskatās kontaktgrupa B2 audi no otras puses.
Kas pa iemeslu šoreiz? Slēdzis no B2 coupe, jo tam slēdzim ir pozīcija priekš aizmugurējā loga. Atšķirības starp sedanu un coupe slēdzi nav lielas, bet tomēr ir. Kam vajadzēs, paši sapratīs.
Tika atklāta arī vaina, kāpēc kreisais lampu apmīzējs pārstāja strādāt. Izrādījās plaisa ne tur, kur vajag. +/- ir atrasts, ko vietā likt. Jātiek tikai līdz mājām atpakaļ
Tad vēl vācu ebay tika pasūtīts jauns ATE sajūga cilindrs, jo vecais izrādījās pārāk nepaklausīgs kājai un nevēlējās strādāt kā nākas. Pagājušajā sezonā liktais remkomplekts arī diez ko ne-sū-.. nepalīdzēja. Maksāja kādus 45 eur kopā ar sūtīšanu. Vienīgā atšķirība no vecā cilindra tāda, ka cilindram priekš motora starpsienas nav špilkas. Nācās sameklēt 2 gab. skrūves ar uzgriežņiem. Problēmu ar pedāli vairs nav.
Šo vadības bloku tā arī nesanāca izmēģināt uz savas miskastes. Auto drīz vien nonāca citās rokās. Bet nekas, varbūt būs kas labāks
Pēdējo "labāko"
atstāju uz beigām. NERVI JAU BEIGTI AR TO STARTERI
Val rakstīja:Varbūt kāds ir pateikt lielākās atšķirības starp 4cyl B2 starteriem? Galvenokārt interesē starp 1.6k un 1.8i. Un vai ir savstarpēji aizvietojami, izņemot to, ka 1.6k ir švakāks pēc iekšām, imho...
izrādījās daudz maz vienādi. galvenās atšķirības 0.8kW no 1.6 fwd pret 0.95kW uz quattro.
otra lieta, tajās vietās, kur starteris stiprinās pie kārbas, starterim nav vītnes vai tā ir lielāka nekā skrūvēm no
"quattro startera"
labi, ka atradu vajadzīgos uzgriežņus, ja ne tad būtu jāliek atpakaļ vecais starteris un jāmaina vēlreiz, kad dabūtu uzgriežņus.
2x pie mājas piestartēju, pēc skaņas darbojas savādāk, bet tas po... ta redzēs, kā būs ar lekšanu pie karsta.
Nepagāja ne pāris stundas, kad sāka nagi niezēt un gribējās pārbaudīt. OK. Braucam uz 35km netālo pilsētu. Pa ceļam vēl gribēju apstāties benzīntankā iegāzt zupu. Tā kā bija pāris cilvēki priekšā, tad nospļāvos un braucu tālāk. Un labi vien ir, ka neapstājos
(Nevarētu to kasti piestartēt)
Braucam tālāk. Pa ceļam izdomāju, ka varētu neapstājoties motoru noslāpēt un vēlreiz palaist. Labi, izslēdzam aizdedzi, griežam atkārtoti, FAK, atkal vecā vaina, ka starteris knapi kustās, bļin, metu atpakaļ ātrumā un braucu tālāk. Apstājos lielveikala stāvlaukumā. Drošības pēc tā, lai var kāda cilvēkam palūgt ievilkt mašīnu
Noslāpēju, tūliņ testa pēc vēlreiz piestartēšu, atkal pusdzīvais mironis
Lab, neko. Izstaigāju lielveikalu, apēdu pāris saldējumus, sabēru automātā sakrājušās skārdenes, plastmasas un stikla pudeles (šoreiz daudz nebija, savācās kādi 6 eur tikai
), un čāpoju atpakaļ uz stāvlaukumu uz audi. Pagājusi bija apmēram 1.5 stunda. Šoreiz tā ne pārāk pārliecinoši pielec. Fūū, tikšu vismaz atpakaļ uz māju
Tagad vēl jāiepērk metāla hamuts starterim priekš metāla aizsarga. Vajag uz kādiem 35cm apkārtmēru. A4 starterim bija tāds brīnums. Bildē #19. B2 pašā sākumā tādu neuzliku, jo nebija laika meklēt to metāla savilcēju. A4 starteris diametrā ir mazāks, tāpēc no šamā tas nederētu.
Ja nu kāds tomēr izlasīja līdz beigām, tad var dot kādu padomu? Varētu vēl izpūtēju līdz gofrai un starteri notīt ar termoizolējošo lentu. Tik hvz vai tas palīdzēs un kur es to lentu te nekurienes vidū atradīšu...
Vēl variants ar vadiem. Aizvilkt masas vadu no akumulatora grabažniekā līdz motoram? Kaut gan ziemā pie -20...-30 šādu problēmu nebija.
Vēlreiz pameklēju pa startera jaudām. Lielākā daļa no tiem ir 0.8kw līdz 1.05kW. Ir 1 izņēmums
Delta autotechnik A73430, kuram ir 2.8kW, tik vai tā nav drukas kļūda vai tml... Smags gan tas maita ir, šis 7kg, pārējie ap 4.5kg. Pats jau neticu, ka vaina ir starteros.
Tagad vēl iešu ķidāt ārā iepriekšējo starteri, moš uzpeldēs beigtas oglītes vai vēl kas, bet tas ir maz ticams. Šodien uzlikto starteri pārbaudīja cilvēks Valmierā, kas nodarbojās ar starteru, ģeneratoru utt. remontu. Atzina par labu esam.
Man laikam
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.