VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Val audi 80tq GTE

Foruma lietotāju auto

Val audi 80tq GTE

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Atbildēt marcho30 » 2009/Mai/12, 22:21

Piekabes āķi neesi domājis ņemt nost? :roll:
Lietotāja avatars
marcho30
 
Atbildes: 116
Pievienojies: 2006/Apr/17, 22:22
Atrašanās vieta: Madona

Atbildēt Val » 2009/Mai/25, 0:01

par sīkumiem tā īsti neesmu domājis. jāatliek uz auto pārkrāsošanas laiku.
āķis pagaidām toč paliks - ir reizes, kad tomēr vajag :)

bez hroma arī labi izskatās. iestādiet pie mājas kādus pāris naudas kokus :mrgreen:
Attēls Attēls
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Jūn/22, 12:46

Atradās viens donors-ziemas gāžamais audi90 ar pāris nevajadzīgiem štruntiem.
Attēls
Pa vienu vakaru un nākamās dienas rītu tam izņēmu elektrisko logu pacēlājmehānismus, elektriskos/apsildāmos spoguļus un vietā ieliku mehāniskos pacēlājus un spoguļus.
Pēctam donoram bik pajaucu nost viduskonsoli un citus sīkumus, lai tiktu klāt pie logu un spoguļu provodkas. noņēmu priekšējo grīdas pārklāju. a tur bik skudras jau tusē. nācās iejaukties ar putekļusūcēju
Palūram shēmas, kas jāvieno nost. izrādās pārāk vienkārši.
spoguļi un logi.
Attēls Attēls
pie reizes izņemu arī provodku priekšējiem apsildāmiem benķiem.
Attēls Attēls

te jau viss izņemts un donoram salikts salons atpakaļ. iet vaļā logu mehānismu testēšana. dažus vajadzēja pārjaukt, saeļļot, lai darbotos normālā ātrumā.
Attēls Attēls

spoguļus arī izķidājam, lai nav bremzes
Attēls Attēls
Attēls Attēls

sākam demolēt audi, kurā jāliek viss iekšā
Attēls
esošais bardaks ar vadiem
Attēls
sarkanais kabelis - pagaidu variants problēmai ar starteri, kad silts, tad neskuja negriež - vaina itkā atrasta, vēl tik jāpārbauda dzīvē.
Attēls
šitie vadi logiem jādabū iekšā mašīnā. pie reizes arī spoguļu vadi.
Attēls

noņēmu mīksto izolāciju, kas virs grīdas - bija mitra. grīda pārāk krimināli neizskatās.
Attēls Attēls
šito brīnumu uz žāvēšanu
Attēls Attēls

pa dienu sakrāmēju vadus, salieku atpakaļ nojaukto salonu. vakarā no DL8195 jau iepirktas durvju ādas apšivkas un vēl šādi tādi loriņi
Attēls

tad lēnā garā var sākt krāmēt logu mehānismus iekš to 1.8
Attēls
šitai trūkst apakšējā līste, bet kautko izdomāšu, kad būs vairāk laika.
Attēls
apakšējās kabatiņas durvīs jāsamaina pret tumšākām, a to šitās brūnās ne pēc kā neizskatās.
tumšās vēl nebija iekšā liekamas, jo jānotīra/jāpielīmē audums pie plastmasas, kas atnācis vaļā.
Attēls
Attēls
Attēls

el.logu mehānismi un spoguļi izmaksāja ~5Ls + paša darbs, durvju apšuvumi ~10Ls.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Jūl/22, 19:49

Izdomāju iekš mašīnas krāmēt atpakaļ veco provodku no B2. Pirms tam visi vadi bija no A4 B5, kas aizņēma padaudz vietu un taisīja palielu bardaku. Sākumā vajadzēja tik sameklēt kas pie kā jāpievieno, lai tā kaste vispār rūktu. Esošie vadi ir no audi 90 typ81 5 cilindru, bet tas īsti neko nemaina, jo motora vadus ta es neaiztiku. Sākumā neņemot neko ārā izsekoju, kur katrs vads no četriem štekeriem iet un mēģināju sazīmēt, kam tas paredzēts. Pie reizes arī vajadzēja saprast, kā pieslēgts imobilaizers un diagnostikas štekeris. Izrādījās pārāk vienkārši :mrgreen:

Attēls

Kautkas no procesa. ECU, domāju, ka vajadzēs pārvākties kautkur aiz bardačoka, lai zem stūres atbrīvotos vieta un varētu uzlikt nesagraizītu detaļu, lai nespīd lieki vadi ārā :D
Attēls Attēls
Attēls Attēls

Baigi labā lapa. Būtu vēl angliski, tad vispār kruta - http://audi.fraggaz.de/
izmantoju google translate, lai dabūtu vācu valodas tekstu angļu un krievu valodās.
Šitās arī palīdzēja - http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... 0DIAGRAMS/ un http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... 0DIAGRAMS/
Vēl pāris tai momentā noderīgas bildītes.
Attēls Attēls

Varu pat pieslēgties ar vag-com, tāpat kā agrāk. :mrgreen:
Atlicis pieslēgt tahometru - domāju ebay'ā pasūtīt MSD 8920 tahometra adapteri. Divas izsoles jau esmu nogulējis :error:

Mazliet mainījās spidometra panelis. Bik savādākas pogas, daļa aiz/virs spidometra.
Stūre uzlikta no B3 vai B4 - hvz, precīzi nezinu.
Attēls

Pirms tam bija apmēram šādi
Attēls
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Jazzer » 2009/Jūl/22, 19:58

Audi laikam vairāk atrodas izjauktā stāvoklī nekā saliktā?
Īstenībā super apņēmība tev! :thumright:
Lietotāja avatars
Jazzer
 
Atbildes: 3366
Pievienojies: 2004/Mai/10, 19:52
Atrašanās vieta: Riga, Purvciems
Braucu ar: :D
Dzinējs: Ir

Atbildēt Val » 2009/Jūl/22, 20:02

Pamēģināju, kā uz typ85 grabažnieka vāka der modificēta V8 pakaļas lampa - gribēju pārbaudīt, kā pieslēgt atvēršanas/aizslēgšanas pogu un cetrālo atslēgu. Baltais vāks tāpat aizgāja uz lūžņiem, tāpēc pārāk nesatraucos ar flekša pēdām :D Tai momentā vēl nebiju aizdomājies, ka varu tak no V8 bagāžnieka vāka nozīmēt īsto formu. Labajā apakšas stūrī bildē 2 caurumi priekš vakuuma sūkņa stiprinājumiem centrālai atslēgai.
Attēls Attēls

Tā tas vāks pāris nedēļas nostāvēja, kamēr atradās laiks nomainīšanai. Esošā fāra no Audi 90 B2.
Attēls
Izgriezu formu no kartona, ko nozīmēju V8 grabažnieka vāka.
Attēls
Sanāca apmēram šādi. Kad beigsies slinkums, tad bik labāk jāpieregulē, lai atstarpes starp daļām visās vietās vienādas.
Aizmugures īso numura paliktni nesanāca ātrumā nopirkt, tāpēc sameklēju vienu lieku garo numura paliktni, sazāģēju un salodēju īso variantu. Būs kādu dienu jāiepērk rūpnieciski taisītais, lai neredz lodējuma pēdas Attēls
Attēls
Protams, priekšējais numurs arī mainās :D
Attēls

Numura maiņa izmaksāja ap Ls 35,-
Pēdējo reizi labojis Val - 2009/Jūl/22, 21:23, labots 2 reizes.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Jūl/22, 20:21

Jazzer rakstīja:Audi laikam vairāk atrodas izjauktā stāvoklī nekā saliktā?

Drīzāk pusjauktā/nepabeigtā stāvoklī. Ar vadiem aizgāja kādas 4 dienas lēnā garā, lai atkal būtu braucams. Par auto elektriķi gan neesmu mācījies un no elektrības neko nesaprotu :P

Vislielākā "problēma" bija ar benzīna sūkņa releju. Biju saslēdzis vienkāršāko variantu, ka sūknis ieslēdzas līdz ar aizdedzi. Bet nu pašam tas likās neaļo. Gribējās bik labāku variantu - tagad sāk strādāt līdz ar startēšanas brīdi, tāpat kā bija ar A4 vadiem. Beigās izrādījās, ka neesmu piespraudis eļļas spiediena releju un vajadzēja pieslēgt vadu tahometram pie vienas spoles.

Jātiek galā ar visām sīkajām kaitēm, tad varētu arī beidzot pieķerties kuzavam, a to bik vairāk kā 3 gadi ir braukāts, bet tā pa lielam nekas tam nav taisīts. :)
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt imants » 2009/Jūl/22, 22:55

Es tak teicu, ka v8 lampas var ielikt :mrgreen: Es biku nesapratu, Tu atslēgšanas pogu arī pārliki?
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Atbildēt Val » 2009/Jūl/22, 23:40

Ielikt var bik saīsinot centrālās daļas platumu, jo V8 bagāžnieka vāks ir platāks par B2 vāku. Pa dienu izmērīšu pa cik centimetriem, ja V8 vāks vakar netika aizvests uz metalolomu.

//vidusdaļas platums atšķiras pa kādi 2.5 cm

Bik aizkrāsota ciet vecās pogas vieta, lai var saprast kā izskatīsies kautkad nākotnē. Pašlaik ir abas pogas. :) Pieslēgta pagaidām gan tikai augšējā, kuru bildē nevar redzēt (virs numura zīmes), bet nu nebūs problēmas uztaisīt arī ejošu otru pogu. Man domāt, ka var pat abas vienlaicīgi darbojošas pievienot.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Aug/23, 20:49

Vēl sadarīti kautkādi sīkumi pa ilgiem laikiem.

Nomainītas manžetes sajūga cilindram. Pēc tam bik nočakarējos, kamēr iznāca normāli atgaisot
Secinājums - tāpat liekas, ka izslīd ar pirmo un otro.
Attēls
Attēls

Uzlikta aizmugurējā benķa vidējā pasažiera drošības josta no V8. Bildē labajā pusē. Pa kreisi parastā no B2. Šitā smuki ietinas iekšā un nav tik liels bardaks uz pakaļbenķa :mrgreen:
Attēls

Bik pajaukts 1.8 quattro reduktors. Jāsaliek no diviem viens, lai mazāka brīvkustība.
Tā kā nav steidzami, tad pamests uz laiku.
Attēls

Aizvests atremontēt starteri. Nomainīts rotors un stators un kādu mēnesi/divus jaunās ogles, kas bija jau paspējušas izbeigties. Brīnums, ka vēl grieza. Tagad pa vienu problēmu mazāk. :mrgreen:
Dēļ šitā salons izskatījās tāds nedabeigts līdz galam - aķis salonā pie blakussēdētāja kājām; nav bardačoka kastes un citi sīkumi. Tagad salons var teikt viss salikts un akumulators arī pārvietojies uz grabažnieku.
Attēls

Dabūti šitāds papildus drošinātāju turētājs. Iepriekš papildnieki karājās vados zem stūres.
Attēls

Iepirkts S4 interkūleris. No pārdevēja nedzirdēju nevienu vārdu, ka šams bik cietis ugunsgrēkā. Tikai redzot dzīvē
Attēls
Te jau bik notīrīts.
Attēls
Kopā ar vēlvienu no S6
Attēls

Aptuvenā vieta, kur atradīsies. Jāpārmetina augšējais gals, lai būtu pret ieplūdnieku. Apakša aptuveni der.
Jāsameklē pāreja 2"-2.25" un 2.5"-2.75", tad jau var izdomāt kā to piestiprināt, pārmetināt augšu un gāzt :mrgreen:
Attēls
Attēls

Salīdzinājums ar esošo std. 1.8T - mazliet netīrs pa pāris gadiem. Nu jau notīrīts un ielikts atpakaļ.
Attēls

"Mazliet" uzķīmiķoju A4 gaisa filtra kasti. Melna izolene tai momentā nebija (lai nevilktu gaisu starp kasti un gaisa mērītāju), izlīdzējos ar sarkanu
Attēls
Attēls
Liekam jaunu bildi iekšā. Pa labi truba, lai dabūtu vēsāku gaisu no mašīnas priekšas.
Attēls

Salīdzinājumam parasta pārtaisīta B2 filtra kaste. Pietiekoši gaisu no šamās nesagaidīt, tāpēc tika anulēta.
Attēls

filtrpapīra laukums abiem sanāk
B2 13440 cm^2
B5 16800 cm^2
Attēls

Ievilkti motora vadi uz kompi iekšā pa mašīnas labo sānu. Iepriekš bija tas viss zem stūres. Vadības bloks arī bik maisījās pa kājām.
Attēls
Attēls
Vēl tik kādu dienu jāsaņemas un jāpieskrūvē turpat aiz bardačoka virs motora starpsienas. Vietas pietiks.
Attēls

Te tagad mazliet vairāk vietas. Liekie vadu caurumi motora starpsienā aiztaisīti, lai bik klusāks salonā.
Attēls

Pieslēgti papildus drošinātāji. Tagad jau izskatās kā pie cilvēkiem
Attēls

Rāmis VDO pulksteņiem
Attēls
Apzāģēts un iedabūts paneļa aukstā gaisa šahtā. No mašīnas paneli laukā neņēmu - šitais ir viens cits. Rāmis pagaidām nedataisīts līdz galam.
Attēls
Attēls
No aizmugures. Izrādās, ka pat nav jādomā, kā visu to nostiprināt - bik vajag atlocīt pa skavai malējiem pulksteņiem. Jāsameklē pāris detaļas elektrībai un varēs likt iekšā.
Attēls
Attēls

DL8195 rakstīja:tahometrs rāda :mrgreen:

Jep, pirms pusnedēļas piešķīlu. Tagad atkal rāda, kā vajag tb ierobežotājs uz 6200RPM nevis 1500-1600

Kas vēl, ā vakar atradās iemesls, kāpēc dažreiz mašīnai pazūd jauda un var teikt, ka apstājas ceļa malā. Parasti atgadījās pie slēgšanās otrajā vai trešajā pārnesumā un pie "maziem" apgriezieniem. Pēc atkārtotas piestartēšanas atkal viss normāli. Domāju, ka vainu būs grūti atrast un izlabot. Pēdējā reizē tomēr nesanāca piešķilt. Pārbaudu drošinātājus - veseli. Lēnā garā pa trijiem izdomājam, ka kautkas neaļo ar benzīnu - sākumā vainu liekam uz sūkņa releju. Skuju. Tad pievelkam papildus + vadu sūknim, kur tā vadi ienāk salonā zem pakaļbenķa. Tāpat neiet. Nekontakts pie paša sūkņa.
Pēdējo reizi labojis Val - 2009/Sep/12, 15:23, labots 1 reizi.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt edzz85 » 2009/Aug/24, 8:30

Nogriežot augšējam likumam galu pārlodē to apakšā, tas būs vienkāršāk nekā sameklēt pāreju (pats meklēju, bet tā arī beigās neatradu).
P.s jaunais ir nevis drusku, bet 2.45x liekāks nekā standarta, kad pa mežciemu braukājāmies inc teica, ka ideāli dzesē.
Lietotāja avatars
edzz85
 
Atbildes: 1619
Pievienojies: 2006/Jan/12, 15:27
Atrašanās vieta: ogre/riga
Braucu ar: sarkanu zemenīti
Dzinējs: 1,6

Atbildēt Val » 2009/Aug/24, 9:57

pie kūlera apakšas pienāk 50mm, IC apakšā ir 60mm, IC augšā ir 70mm, ieplūdniekam ir 63mm
Jāpārmēra būs vēlreiz, a to skaitļus rakstu pēc atmiņas, kura man pieklibo :mrgreen:
Domāju, ka ar pārejām problēmu nebūs. Kaut vai šeit: http://www.performanceparts.lv/index.php?cPath=46_74
Tik gribētos sameklēt melnas, kā arī droši vien sūtīšu no jebaja, lai nav uz Rīgu jābrauc pakaļ, bet pietiktu tik aizvilkties pakaļ uz pastu :roll:

//labots
no http://www.zenaracing.com sanāk kopā pa 2 pārejām melnā krāsā 16$+10,34$ par piegādi
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Sep/12, 15:26

Tika dabūtas priekšējās pusasis ar visiem miroņiem no B3 1.8i fwd ar ABS.
Ņemam visu nafig nost Attēls
Attēls
Kreisā. Augšā B2, apakšā B3.
Attēls
Jāsamaina tikai gredzeni ar vairāk zobiņiem no B2.
Abām pusēm jāpagarina ABS devēju vadi, kā arī neder devēji no B2, jo tiem tā cilindra diametrs ir pa lielu. Jāliek no B3.
Pārmērītas pretestības un sameklētas, kurām bik virs 1000 omiem.
Attēls
Attēls

Labā puse. B3 pusass sanāk pa garu. Jāatstāj B2 pusass ar B3 ārējo mironi un B2 abs gredzenu.
Attēls
Attēls

Pie reizes arī normāla izmēra bremžu diska aizsargi abās pusēs.
Attēls
Attēls
Iepriekš šitāds brīnums bija virsū
Attēls

Dabūju zināt pāris jaunas lietas:
- b3 mazie 256mm pr.bremžu diski ir vismaz 2 veidu.
- ne visus var uzlikt uz B3 (no 5 cilindru?) divdaļīgajām statnēm. atšķirīgs br.diska iznesums un suporta skava.
- pašām statnēm arī kādi 2 veidi. Savienojuma vietā atšķirīgs skrūves diametrs. Mazāko statnes augšdaļu var pārurbt uz lielāku diametru (pavasarī vienai tas tika izveikts), bet ne otrādi Attēls
- b3 1.8i fwd pr.atsperes ir pārāk mīkstas; priekš B2 quattro neder, kaut uzlikt un mierīgi pabraukt var.

Pr.bamperim pārkniedēju iekšējo balku uz tādu, kas labāk saglabājusies. Pirms tam bija mazas problēmas ar pieskrūvēšanu labajā pusē - skrūve neturējās tai paredzētajā vietā.
Attēls
Palika pāri no donora balkas (augš.kreisais) un esošās (abi pārējie) Attēls
Attēls
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Sep/12, 15:29

Tika noņemts reduktors, aizmugurējās pusasis un kardāns. Nomainīts reduktora sānu vāks un ielieta jauna eļļa. Iemesls maiņai bija, ka eļļas līmeņa skrūve bija apčakarēta un neiespējami atskrūvēt.
Secinājums, ka reduktoru var noņemt arī iepriekš neņemot ārā pusasis. Tas labi Attēls
Attēls
Sānu vāks ar normālu skrūvi no rezerves reduktora
Attēls

Iekšas reduktoram tā arī nesamainīju, jo lufte izskatījās tik pat maza kā rezeves reduktoram. Brīvkustība tad ir kārbā. Ja ielikts pirmajā pārnesumā, tad pa cik daudz kardāna flancis var griezties pa riņķi?

Ar sabloķetu starpasnieku normāli pabraukt nav diez ko labi, jo pie kādiem 4000rpm bloķis slēdzas ārā Attēls
Bez reduktora, kardāna un pusasīm izpūtēja grabēšana ievērojami samazinājās, bet nepazuda.

Pastiprinam gala buksi ar gumijas gabaliem caurumu vietās, lai šams dabū mazāk kustēties. Bukse vesela pēc kāda 1-2 gadu lietošanas.
Attēls

Jauna Xado eļļa un SCT filtrs, tfu bļ sajaucu Mobil un Mahle Attēls Ar vairākkārtējām spidometra maiņām nebija vairs informācijas, pirms cik ilga laika tā eļļa mainīta. Tagad būs jāielīmē kautkur zem kapota.
Attēls
Vecā eļļa
Attēls
Par pārējo citreiz.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Dec/18, 19:43

šitais tofiks mazliet aizmirsts.

Saslēdzu tuvās/tālās gaismas uz relejiem, lai neiestājās pipec slēdzim.
Beigās sanāca kautkāds ļevais variants releju turētājiem, jo nesanāca dabūt oriģinālās daļas, lai tos relejus pieliktu blakus pārējiem :sorry: Bet darboties darbojas :mrgreen:
Attēls Attēls
Attēls Attēls

Priekšējie bremžu diski priekš ziemas. Par suportu krāsu bumbas varat man nekarināt - neesmu tos krāsojis
Attēls Attēls
Attēls Attēls

Kurš teica, ka Ziemassvētki ir tikai reizi gadā? Kārba no 1.8 syncro passata.
Attēls Attēls

Pašlaik notiek cīņa ar grabošo izpūtēju. Jāliek kautkāds cietais kronšteins pie reduktora, a to sitās pret grīdu pie pārslēgšanās. :shock:

Ziemas ripuļi. Bļin, ku' laiks pagāja, kamēr visus notīrīju, nostaigāju ar smilšpapīriem utt. Pēc tam jau palika vieglākais - iekurbulēt krāsu pistoli un nokrāsot.
Attēls Attēls
Attēls Attēls
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 10 viesi