Vēl sadarīti kautkādi sīkumi pa ilgiem laikiem.
Nomainītas manžetes sajūga cilindram. Pēc tam bik nočakarējos, kamēr iznāca normāli atgaisot
Secinājums - tāpat liekas, ka izslīd ar pirmo un otro.
Uzlikta aizmugurējā benķa vidējā pasažiera drošības josta no V8. Bildē labajā pusē. Pa kreisi parastā no B2. Šitā smuki ietinas iekšā un nav tik liels bardaks uz pakaļbenķa
Bik pajaukts 1.8 quattro reduktors. Jāsaliek no diviem viens, lai mazāka brīvkustība.
Tā kā nav steidzami, tad pamests uz laiku.
Aizvests atremontēt starteri. Nomainīts rotors un stators un kādu mēnesi/divus jaunās ogles, kas bija jau paspējušas izbeigties. Brīnums, ka vēl grieza. Tagad pa vienu problēmu mazāk.
Dēļ šitā salons izskatījās tāds nedabeigts līdz galam - aķis salonā pie blakussēdētāja kājām; nav bardačoka kastes un citi sīkumi. Tagad salons var teikt viss salikts un akumulators arī pārvietojies uz grabažnieku.
Dabūti šitāds papildus drošinātāju turētājs. Iepriekš papildnieki karājās vados zem stūres.
Iepirkts S4 interkūleris. No pārdevēja nedzirdēju nevienu vārdu, ka šams bik cietis ugunsgrēkā. Tikai redzot dzīvē
Te jau bik notīrīts.
Kopā ar vēlvienu no S6
Aptuvenā vieta, kur atradīsies. Jāpārmetina augšējais gals, lai būtu pret ieplūdnieku. Apakša aptuveni der.
Jāsameklē pāreja 2"-2.25" un 2.5"-2.75", tad jau var izdomāt kā to piestiprināt, pārmetināt augšu un gāzt
Salīdzinājums ar esošo std. 1.8T - mazliet netīrs pa pāris gadiem. Nu jau notīrīts un ielikts atpakaļ.
"Mazliet" uzķīmiķoju A4 gaisa filtra kasti. Melna izolene tai momentā nebija (lai nevilktu gaisu starp kasti un gaisa mērītāju), izlīdzējos ar sarkanu
Liekam jaunu bildi iekšā. Pa labi truba, lai dabūtu vēsāku gaisu no mašīnas priekšas.
Salīdzinājumam parasta pārtaisīta B2 filtra kaste. Pietiekoši gaisu no šamās nesagaidīt, tāpēc tika anulēta.
filtrpapīra laukums abiem sanāk
B2 13440 cm^2
B5 16800 cm^2
Ievilkti motora vadi uz kompi iekšā pa mašīnas labo sānu. Iepriekš bija tas viss zem stūres. Vadības bloks arī bik maisījās pa kājām.
Vēl tik kādu dienu jāsaņemas un jāpieskrūvē turpat aiz bardačoka virs motora starpsienas. Vietas pietiks.
Te tagad mazliet vairāk vietas. Liekie vadu caurumi motora starpsienā aiztaisīti, lai bik klusāks salonā.
Pieslēgti papildus drošinātāji. Tagad jau izskatās kā pie cilvēkiem
Rāmis VDO pulksteņiem
Apzāģēts un iedabūts paneļa aukstā gaisa šahtā. No mašīnas paneli laukā neņēmu - šitais ir viens cits. Rāmis pagaidām nedataisīts līdz galam.
No aizmugures. Izrādās, ka pat nav jādomā, kā visu to nostiprināt - bik vajag atlocīt pa skavai malējiem pulksteņiem. Jāsameklē pāris detaļas elektrībai un varēs likt iekšā.
DL8195 rakstīja:tahometrs rāda
Jep, pirms pusnedēļas piešķīlu. Tagad atkal rāda, kā vajag tb ierobežotājs uz 6200RPM nevis 1500-1600
Kas vēl, ā vakar atradās iemesls, kāpēc dažreiz mašīnai pazūd jauda un var teikt, ka apstājas ceļa malā. Parasti atgadījās pie slēgšanās otrajā vai trešajā pārnesumā un pie "maziem" apgriezieniem. Pēc atkārtotas piestartēšanas atkal viss normāli. Domāju, ka vainu būs grūti atrast un izlabot. Pēdējā reizē tomēr nesanāca piešķilt. Pārbaudu drošinātājus - veseli. Lēnā garā pa trijiem izdomājam, ka kautkas neaļo ar benzīnu - sākumā vainu liekam uz sūkņa releju. Skuju. Tad pievelkam papildus + vadu sūknim, kur tā vadi ienāk salonā zem pakaļbenķa. Tāpat neiet. Nekontakts pie paša sūkņa.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.