VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Val audi 80tq GTE

Foruma lietotāju auto

Val audi 80tq GTE

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Atbildēt Val » 2008/Dec/30, 20:49

Nesen kā iepirku priekšējās stoikas no 20vq b3 ar divu cilindru suportiem. Bremžu disks uz 276mm. Der esošie plazas amji un atsperes. Vajag iepirkt vēl jaunas plaukta galējās šaras uz 19mm. (Tagad uz 17mm). Ārējie miroņi no b3 tip der uz b2 pusass šlicēm, cik pamēģināju savu veco beigto mironi no b2 piemērīt uz b3 pusasīm.

Pašlaik virsū 256mm disks ar parastiem G54 suportiem. Jānotīra stoikas, suporti. Kautkad pavasarī jāuzsviež tas viss virsū. Visu pārbaudīs, ta arī domās mainīt jaunus bremžu diskus pirkt vai plēst ar tiem pašiem :mrgreen:
Uz nākamo ziemu jāiepērk vēl pāris ar "mazajiem" b3 priekšas suportiem un br.diskiem (lai nebūtu jāņem nost stoikas un jāregulē katru reizi savirze), jo uz "lielajiem" nelien virsū R14 ronal ziemas diski (jau pārbaudīts dzīvē). :D

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Bildēts ar termosu :mrgreen: Otra stoika bildēšanas brīdī palika grabažniekā.
Pēdējo reizi labojis Val - 2009/Jan/03, 12:29, labots 1 reizi.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Jonix » 2008/Dec/30, 22:14

Šīs ir labas bremžmašīnas - pārbaudīts ;)
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Atbildēt Alien » 2008/Dec/30, 22:18

bremžu diska izmērs tāds nekāds
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Atbildēt Jonix » 2008/Dec/31, 12:46

uz šiem kuzaviem lielākais ir 280x22, izņemot porsche no RS2
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Atbildēt Val » 2009/Jan/21, 0:57

Biju uzdauzījis kautkur karteri. Pāris centimetru plaisa - pa kādu pusmēnesi paspēja nokristies pa kādu puslitru.
Lielākais čakars bija noņemt kartera vāku. No sākuma mēģināju dabūt vaļā visas skrūves, tik vien kā paceļot motoru bišku ar vinču uz augšu, bet skuju. Tāpat traucē eļļas sūknis un pusrāmis to vāku dabūt nost. Tad pacēlu priekšu uz bluķiem (motors turās uz pusrāmja, nevis virsbūves). Atlaidu vaļām motora padušku skrūves. Nostiprināju motoru vinčā. Lēnām palaidu gandrīz vaļā pusrāmja skrūves un pusrāmja kārbas kronšteinu skrūves un šamais var teikt, ka pats "nokrita".

Aizvedu sametināt plaisu no abām pusēm. Tai pašā dienas rītā jau varēja savākt atpakaļ. Klāt nestāvēju.
20 gab skrūves iepirku Delvē2. Kartera blīve gan atnāca tikai nākamajā dienā pēc pasūtīšanas.

Pārējais jau tikai skrūvēšanas jautājums.
Vismaz noķēru īstās dienas, kad uztaisīt fikso remontu, kamēr laiks ārā turējās ap nulli.
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Mar/09, 0:05

mazliet biju nočakarējis imobilaizerim vada štekeri, kas iet uz aizdedzes atslēgas spolīti - turējās uz punķiem. un ne vienmēr sanāca piešķilt. Iepirkās jauns tas vads ar visu štekeri. Maksāja daudz maz vienādi ar lietotu, ko man te forumā piedāvāja. Reāli tik jāatvieno štekeris no spolītes un otrā galā pie imo.bloka šie divi vadi jāizdabū ārā un to vietā jāpievieno no jaunā vada - ar asu nazi tur sekunžu jautājums Attēls
AttēlsAttēlsAttēls

Tad vēl šitāds brīnums savāks no Saveejaa. Uzlikts nav, bet tikai piemērīts. Mašīna pati par sevi traki tīra. Tāpēc augša nedaudz pielabota ar photoshopu, lai nevar tos briesmu darbus redzēt Attēls Otra jēdzīgāka bilde, lai saprastu, pa ko es taga muldu :D
AttēlsAttēls

un vēl šitādi pulksteņi. rāmītis būs no typ85; tad arī izdomāšu, kur tos likt. vēl jāsameklē spiediena devējs, kas skrūvējas blokā. Pagaidām atrodas pie kakja - būs kādu dienu pakaļ. Paldies par savākšanu.
Attēls

tad vēl cīnos ar elektrību. dažreiz silts nelec - starteris kautkā knapi griežās.
Attēls

jauni logu apskalotāji un viens vārsts lampu apskalotājam. izrādās pat to vēl varēja nopirkt. Paldies Mario TDI par atvešanu līdz Valmierai.
AttēlsAttēls

un vēl no ebay pa 2 nedēļām no USA atnāca lietots altitude sensors, kas manam nemaz nebija. lab, bija, bet kad cēlām motoru ārā, tad mašīnas saimnieks šamo savāca, bet teica, ka nav bijis. Tik blakus vadības blokam viņš toč bija pieskrūvēts, bet nu po...
Attēls

daļše Attēls
jaucam ārā starteri un liekam to augšējo solenoīdu switchu un dakšu no A4 startera. Doma bija, ka tā dakša un/vai tas melnais brīnums ir sačakarēts Attēls
Tumšākā dakša ir no A4. Tai labās puses gals ir nedaudz savādāks, tāpēc doma, ka dzeltenais ir apčakarēts un tāpēc starteris dažreiz "neklausa" :D
Lab, tas tā - salieku starteri, pieskrūvēju, piedarbinu mašīnu, bet kautkāda jocīga skaņa nāk no motora labās puses, a tur tikai starteris un turba atrodas. Domāju, nu b*&%^&*%$ sūda starteris - atkal būs jāņem nost.
AttēlsAttēls

Uz nākamo dienu nopērku jaunu dakšu. izskatījās 1:1 ar veco :D Salīdzinot ar A4 gan ir nedaudz savādāka garuma - visas cerības uz to Attēls Fiksi samainu, uzlieku starteri atpakaļ, bet skuju - skaņa bez izmaiņām. vot zaibaļi :D
Attēls

Secinu, ka skaņa nāk no turbas puses:( Skaņa gan kautkāda, tip caurs izpūtējs. Doma jau ņemt turbīnu nost un vest uz hvz kurieni remontēt, bet tad sākot jau skrūvēt to nost no kolektora, izrādās, ka skrūves galīgi vaļā un pa turieni pūš garām. ideāli Attēls
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Mar/09, 0:09

tosola radiators tecēja vienā sānā. No Bosika iepirkās cits radiators normālā stāvoklī. Kautkāds BEHR :mrgreen:
Attēls
Attēls

Atlika tikai mazākais - samainīt. :D
Sākam jaukt nost. Izleju antifrīzu ārā, atvienoju radiatora trubas. Protams, neatceros, kā es viņu iemānīju iekšā, pēc pirmās motora iecelšanas. Pie zobsiksnas maiņas un galvas nost ņemšanas arī neizdevās to radiatora izcelt ārā Attēls Lai izceltu traucē viskomuftas ventilators un kreisās puses radiatora apakšējais balsts. To tad nolēmu "likvidēt" - radiators tāpat skaitījās jau beigts :mrgreen:

Pēctam izdomāju noņemt zobsiksnas augšējo aizsargu un pārbaudīt, pa kurieni biku spiežas garām eļļa. Tā īsti nepalika skaidrs. Vai nu gar sadalenes galu vai vārstu vāka stūri. Tad vēl otra problēma, ka kautkas taisa skaņu, kurai tur nebūtu jābūt - tās celiņsiksnas spriegotāju atspiežu ar 17mm atslēgu uz sānu uz nofiksēju ar nolauztu urbi, kam, protams, nolūzt gals un tas iekrīt iekš zobsiksnas apakšējā aizsarga. prieks, kur tu rodies :D jaucam tālāk nost... Attēls

Celiņsiksnas spriegotāju nost, pašu siknu nost, kloķenes škivoku nost, apakšējo aizsargu nost.
Attēls
Attēls

Vainīgais atkritums Attēls
Attēls

Sanāca labs brīdis samainīt ūdenssūkņa-st.pastiprinātāja siksnu, ko neizdarīju, kad zobeni mainīju. Palīdzību nākas lūgt ģaģas Vasjas rorenei, jo ripuļi griezās uz riņki un nevarēju izdomāt, kā tos nofiksēt Attēls Tiešām labi palīdzēja :)
Attēls
Attēls
Attēls

Saliekam atpakaļ vākus un siksnas spriegotāju. Augšējais nav bildē nav nofiksējies Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Radiators iekšā. Kautkā jāpieliek un jāpieskrūvē arī ventilators pa to starpu Attēls
Attēls

Ventilators pirms pārvērtībām
Attēls

Ventilators pēc pārvērtībām - nometis 10kg lielo svaru :mrgreen: Palīdzēja fleksis ar slīpripu. Radiators uz mirkli izņemts atkal ārā.
Attēls
Attēls

Liekam iekšā. Tagad vents ielien pārāk viegli :D Blakussēdētāja pusē prasās ielikt vēl vienu ventilatoru, kas ieslēdzas kā parastie ventilatori pie noteiktas temperatūras no devēja radiatorā. Tik jāsameklē tāds plāns un pareizajā izmērā Attēls
Attēls
Attēls

Vēl pāris random bildes pa lukturu apskalotāja maiņu. Tāpat nestrādā, kā gribētos. kui sņim Attēls
Attēls
Attēls

Tad vēl pa to paneļa temperatūras rādīšanu. Iemetinājās šāds uzgrieznis tosola trubā vakuumnieka priekš B2 temperatūras devēja. Melnā krāsa bija izbeigusies. Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Pievienoju vadus spidometram. Sākumā kautkas sanāca šķērsām un vienu brīdi rādīja virs 120C Attēls Bet nu tas sīkums - tagad normāli un kompi arī vairs nečakarē :mrgreen: bildē motors noslāpēts jau kādas 5 minūtes.
Attēls

Ap koku vēl neesmu aptinis Attēls
Attēls
Attēls
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Mar/25, 23:48

Vēl kautkādi sīkumi savākušies.

Rāmis tagad melns, bet paši pulksteņi brūni - kautko izdomāšu, kad viss darbosies.
Attēls

Starteris vēl vienu reizi tika noņemts un samainīta bukse startera galā iekš kārbas. Iegriezu vītni un izvilku ar visu vītņurbi. Grūti jau nāca, bet tomēr padevās :hihi:
Attēls
vecā un jaunā
Attēls
Attēls
Attēls
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Mar/25, 23:51

B3 divdaļīgās stoikas no 20v quattro rullz Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Izkomplektējam pa sastāvdaļām.
Attēls
Attēls

Mazie bremžu diski priekš B3 suportiem, lai var uzlikt R14 lietos diskus ar ziemenēm. Pavasarī atliks tikai pārlikt suportus/vadīklas/bremžu diskus uz otriem.
Viens pagaidām neaiztikts, otrs jau nopucēts. Baigi neiespringu, jo pašlaik tikai līdz normālam pavasarim vajag, lai ir ko paplēst :mrgreen:
Attēls
Attēls


Aptuveno darba gaitu var izlasīt Žavas topikos iekš "Pats savām rokām". Kam vajadzēs, tas atradīs...

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Parasta 14mm garāka izmēra muciņa. Kādu gadu mētājās mašīnā, jo nebija vajadzības izmantot.
Attēls
Pēc pāris kreisām kustībām ar sīko fleksi Attēls
Attēls
Attēls


Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Mar/25, 23:54

Atpakaļceļa vairs nav Attēls
Nācās sazāģēt, jo ami nedabūju ārā Attēls
Kādam metinātājam varu "pārdot" Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Notīrīta, nopūsta trīs kārtās ar Brunox, nokrāsota. Tas pats arī ar visām pārējām stoiku daļām.
Attēls
Attēls
Attēls

Caurumi priekš plazas amjiem.
Attēls

Krāmējam stoiku kopā
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Samainīts tas lodbalsts vai hvz kā to sauc. Bija 17mm; tagad 19mm.
Pusass paliek no B2.
Uzlikts mironis no B3. Kāpēc biju iedomājies, ka tiem ir ABS? Attēls Ilgi nebija aiztikti, laikam aizmirsu. Tādi tad vēl jāiepērk būs...
Attēls
Attēls

Krāmējam virsū
Attēls
Attēls
Attēls

Salīdzinājumam: augšā B3 suports, apakšā B2.
Augšējais POD SPORT Attēls Es šamo nekrāsoju, jāprasa Arts, kurš pie tā vainīgs :mrgreen:
Suportiem iztīrītas vadīklas un sasmērētas, lai nesanāk baigās auzas.
Bremžu uzlikas atstāju vecās ferodo, jo bija vēl diezgan ok.
Attēls
Attēls

B3 bremžu disks un tūnētās vadīklas Attēls
Attēls
Attēls

Beigas aizmirsu sabildēt, jo vajadzēja vēl uzspēt arī otru pusi samainīt līdz vakaram.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Apr/27, 23:15

atradās pāris bildes ar jau uzliktiem G60 suportiem un bremžu diskiem no 20v
ja diski traki metīs, tad būs jāpērk jauni :mrgreen:
Attēls
Attēls

uzliku logu apskalotājus. labā puse vispār bija izbeigusies, pa kreiso viena puse darbojās.
tagad apmēram šitā Attēls salīdzinot ar iepriekšējiem Attēls
izņemt var, atvienojot pienākošo trubu un ar parasto skrūvgriezni piespiežot fiksatoru kapota labajā pusē tai detaļai. nomainīt aiziet pāris minūtes.
Attēls
Attēls

pa pasauli salasītie sīkumi: 2 B3 bampera redeles un 1.8q B2 nesačakarēts priekšējais pusrāmis.
Attēls
Attēls
Attēls

uztūnēta B2 bampera redele. ietaupījās ap 40Ls pa 25 gadu vecām plastmasām :mrgreen: testēšanai izmantoju kautkādu bamperi no vecajiem krājumiem, lai nebūtu esošais jāņem nost uz to brīdi.
Attēls
Attēls
salaiduma vieta.
Attēls

šķībais purns Attēls
Attēls

biku pamainīti visādi sīkumi priekšējam bamperim un ap to, lai neizskatās pēc tik lielas kapsētas
neko labāku nevarēju sabildēt, jo bija pārāk tumšs manam termosa telefonam

nu jau izskatās biku labāk un taisnāk
Attēls

vēl pāris izmaiņas. nokrāsoti melni un pietūnēti pie esošā bampera.
Attēls
Attēls

pagaidām viss :mrgreen:
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Mai/11, 23:11

Typ81 rakstīja:Val, it kā sīkums, bet vizuālais ļoti uzlabotos ar oriģinālajiem 90nieka sliekšņiem... Tad tur nemaz neko vairāk nevajadzētu.

Uz to pusi tā ļooooooooooti palēnām iet :D

Bik paceļam pa vienai pusei uz augšu, lai ērtāk tikt klāt. Pacēlāja man nav
Attēls
Attēls

Bik sanāca "aplasīt" vienu auto. Viss pārējais jau man pāris gadus stāvēja garāžā un gaidīja, kad man slinkums pāries
Attēls
Attēls

Piemēram slieksni. Lai tiktu tik tālu, vajadzēja noņemt audi80 līsti, kas iet gar durvju apakšu, izraut visas plastmasas gabalus, kuros tā līste turās. Kad slieksnis no sāna pieskrūvēts (tur viss vienāds ar audi 80), tad no apakšas vēl jāizurbj 7 caurumi priekš stiprinājumiem slieksnim, kas manam 80 nemaz nav.
Attēls

Notīrīti, tā kautkā nopūsti ar smalko grubuli. Līstei zem durvīm abās pusēs bik pietrūka krāsa :P
Attēls
Attēls
Attēls

bildēts ar cauru termosu :mrgreen:
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Mai/11, 23:14

ziemā piestrādāšu pa sniega šķūri. :mrgreen: paspēju tikai piemērīt un pieskrūvēt. nedēļas laikā būs melns.
Attēls
Attēls
Attēls
Galarezultātā jābūt kautkam tādam: http://2bennett.com/body_4kparts.html#Picture6
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2009/Mai/11, 23:15

tā nejauši iepirkās krāsa, puslitrs šķaidītāja un mazliet pacietības :mrgreen:
sliekšņi pārkrāsosies, kad no Rīgas atnāks sīkie loriņi priekš sliekšņu stiprinājumiem.
Attēls

neizskatās nemaz tik sūdīgi, ņemot vērā, ka krāsots ar krāsu pi.st.oli gruntēšanai.
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2009/Mai/12, 7:31

Vērī nais!

Vēl tik chromline nolikvidē un būs pavisam gerai! ;-)
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 7 viesi