- 20mm^2 kabelis izlaists pa paklāja apakšu gar labās puses durvīm. jaunas klemmes aķim (90saņi abas)
- salikta salona labā puse tb bardačoks un līste gar labajām durvīm
- riepas regulāri nolaida gaisu. salikti jauni tie pipuki, kur skrūvējas ventīlis iekšā
- smagi prasās pēc tīrīšanas
a ko taa malkas pagale tur dara? Grabazhnieka fiksators?
nebūs vairs dēlis vajadzīgs bagāžniekā
apakšējie ir plastmasas sū.di benķiem, kur šie slīd pa sliedi. čota grab tie benķi
- nolēmu nahrenizēt konisko filtru: b2 filtra kastei noņemta šprices galva, aizlodēta augša un sānu caurums, kas no gofras (laikam); pielāgots bišku trubas gabals un ielodēts augšpusē 90 grādu trubas līkums no gaisa mērītāja. vismaz starpsiena vairs nebūs jātaisa.
- pieskrūvēta signāltaure beidzot
- tad vēl spidometra trose cita no b2 90fwd. izrādījās, ka mašīnai ar neABS tā trose ir pa 30cm īsāka, bet tāpat der. manējai bija izjucis plastmasas gabals, ar ko trose turās pie spidometra.
- bišku paārdījos pa spidometru: pirms tam nedega paneļa apgaismojums un nepienāca toks no 15. tagad vēl vajag dabūt, lai rāda temperatūru un apgriezienus.
uzķīlētā b2 filtra kaste. ar vadiem un citām trubām vēljoprojām neko neesmu darījis. tagad paies nedēļa un ta paskatīšos, kur lodējums turās/neturās kopā. pa brīvdienu uzlodēs līdzenākas salaiduma vietas. tad nebija laika
- Priekšas ratam gultnis samainīts (baigi gaudoja kaut neļurkājās) un saplaisājusī bremžu trubiņa. Otrā pusē jānopērk ārējais mironis, tad pie reizes gultni ar moš samainīs, bet nu tas nedeg, jo ir vēl ok
bet iepirkts jau ir
- iepriekšsestdien nomainīts priekšējais panelis salonā - iepriekšējais bija bez quattro uzraksta (nebija pat vietas, kur tai bļ.em.bai atrasties tb viss līdzens)
- noņemti krēsliem apšuvumi. pagaidām gaidu, kad šuvēja pateiks cik m^2 jāiepērk
--> vajagot 1,5mx4m, bet nevaru atrast, kur nopirkt melnu audumu
- tad vēl šodien pa vakaru uzliku dzesēšanas trubu stūres pastiprinātājam (ieliku starp bačoku un reiku): iepriekšējais variants starp bačoku un pastūzi izgāzās. pagaidām nezinu, kā būs
bet nu brīvgaitā normāli.
- bamperi ar logu apmazgātājiem nenopirku, lielo bačoku atsevišķi negribēja pārdot. sa.pi.stas pāris stundas brīvā laika
- kas vēl... ja nebūtu šitais 20vq 7A šon ar bračku iepirkts, tad varētu teikt, ka diena pa kāju
- sakniedēta bamperim iekšējā balka. prasās vēl lukturu apskalotājus atrast
salons palēēēēēēēēēēnām liekās kopā.
- sāku likt kopā krēslus - pagaidām ir tikai aizmugurējam sēžamais gatavs. pārējos sīkumus sarakstīšu, kad būs visi
- saliku kopā aizmugurējam krēslam atzveltni - pēctam apnika
- noņemta rocenes trose vienā pusē: šamā konkrēti ierūsējusi. 22.aprīlī būs atnāks abas jaunas - kreisā paliks rezervē, jo tā jau nesen mainīta un vēl strādā normaļņa
- iztīrīti diski no dubļiem. pie 130+ sāka normāli raustīt stūri.
- tad vēl paregulēju labo pr.lampu, lai labāk saiet kopā ar resti
- pieslēdzu trubiņu motortelpā bloķim - izrādījās vajadzīgais vārsts ar papildus divām izejām ir tieši pie mājas stāvošajam b2 passātam - atlika tikai samainīt
salonā slēdzis bloķim ar beidzot ielikts.
- podkriļņiki normāli pieskrūvēti: kautkad uz bedrēm grab labajā pusē - ritošā tā nav, da hvz - nevaru atrast :kasp: (//edit: atradu vienu skrūvgriezni zem loga motortelpā)
- aizbraucu pakaļ rocenes trosēm, un kā jau bija paredzams, NEbija 1:1 ar esošajām. bet vismaz darbojas. aizmugure sabloķējas.
- dabūju visus četrus galvas atbalstus - protams, uzlikti vēl nav.
- 26. aprīlī tika salasītas daļas pa Rīgu: sajūga kurvis, priekšas ārējais mironis, alumīnija gabali priekš aizm.bremžu aizsargiem, priekšējo pavarotu spuldzēm patronas no autorīgas, vēl divi priekšējie b4 krēsli
- bišku paķimerējos ar priekšējo labo gaismu - masa šur tur nebija.
skaņas signāls arī dažreiz bija, dažreiz nebija. pēc tādas kārtības taurēšanas no skaņas palika tikai relejs un sīks purkšķis uz pussekundi. pārbaudīju visus vadus utt., pēc pusstundas sajēdzu, ka viena no taurēm ir sa.pi.sta un glušī visu to pasākumu nost - pat vadi biku sakarst. to tad vajadzēs pa garāžu sameklēt citu...
kā :shura: sajūgu mainīja...
Reiz sensenos laikos.. pofig šito izlaižam.
kad gandrīz viss atskrūvēts, atduramies pret karājošo gultni. nefiga nesanāca atskrūvēt, tāpēc nācās iejaukties ar fleksi. skrūvei galva gandrīz nost
tālāk dabūjam lejā kārbu - pa 5 min
vainīgā pusass ārā
jaunās rez. dalas
vecais kurvis un disks
spararats gan paliek :kasp:
šito arī nah prom - kādu pusgadu vecs
cerams ātri neizbeigsies
sameklēju skrūvju līmi priekš kurvja
karoč centrējam disku ar šitamo štrumu
skrūves notīram ar šito grādīgo
metam kurvi virsū un ar aplīmētām skrūvēm pievelkam
nomainītais izspiedējgultnis
tālāk aizlaidu uz Cēsīm pie DL8195 pēc labās puses kārbas kronšteina. iepriekšējais bij salūzis nedaudz.
vēlāk vajadzēja pusasi dabūt pie dzīvības. ārējo mironi nost.
iekšējais diezgan krimināls. izjauucu pa detaļām, jo traki netīrs bija.
ščas likšu virsū ārējo mironi, a skuju... pusass šlices neder. mironis paredzēts priekš kautkādas resnākas pusass. pārējais viss normaļna. ble. jāliek atpakaļ vecā.
tad pa starpu viss tika sakrāmēts atpakaļ. kārbu pa diviem kādas stundas laikā iemuļļājām vietā. nācās labo kārbas kronšteinu noņemt un kreisā pusē buksi pusrāmim, kas pret kārbas kronšteinu.
karājošam gultnim pēctam uzliku 2 parastas skrūves, jo vecās tika likvidētas :E kad vienā pusē atlikumi tika dabūti ārā, tik pieleca, kā tur vajadzēja ieķīlēt to četrkantaino uzgriezni. pārējo nav vērts rakstīt...
atgaisojam sajūgu. rīt vēl jāsamaina šļauka pie kārbas - liekās, ka bišku spiež garām, kad sajūgs nospiests. visubeidzot pārāk viegli neslēdzas ātrumos. jāregulē stienis virs kārbas no apakšas. apnika
- priekšas un aizmugures miglas pieslēgtas. priekša caur releju. noregulētas visas gaismas. tur vismaz problēmas nav
- figņa ar nedarbojušos sajūgu beidzās ar oriģ. šļaukas nopirkšanu (30Ls). iepriekšējā šļauka neturēja spiedienu un izpletās lielāka - līdz ar to spiediens vairs ne tik liels...
- uzlikts pr.ārējais mironis bez abs gredzena. tagad braukāju ar izrautu abs drošekli. kautkad brīvākā brīdī jādod virpotājam, lai norauj biku nost, lai abs gredzenu dabūtu virsū no vecā miroņa. cenu starpība: 100+ (oriģ.) pret 20 (hvz kāds bez abs gredz.)
- vēl šādi tādi sīkumi salonam: vadi kreisajā pusē pie kājām palikuši mazāk... utt.
- vakar vēl pārjaucu starteri - itkā viss ok, bet dažreiz nevar piestartēt. ieķerās kautkas
a vispār šodien garai dienai bija brīvdiena, tāpēc kko arī izdarīju
tip, saliku beidzot kopā priekšējos krēslus. gatavais audums jau mētājās stūrī kādu mēnesi, moš vairāk
izdomāju, ka vienkāršāk un ātrāk būtu savilkt kopā ar vadiem, nevis drāts gabaliņiem - tad vēl tie krēsli mētātos kādu pusgadu.
izveram visās vietās cauri vadus
savelkam kopā, uzsienam divus mezglus un nogriežam galus, lai tir.sā nedurās
aptuveni gatavs
jaucam Rinalda benķi ārā. vajag to polsterējumu
nākamajam sēdeklim jau izdomāju, ka šitā ies ātrāk
biku nelīdzenas vietas ir, bet nu pofig
taga kaukas jāizdomā ar durvju apšuvumu
- mainam zobsiksnu
- 4h brīvā laika. atlikušas vēl galvas skrūves - nebija tik plāna un gara kāta, ko zvaignzei uzlikt galā.
- Rīt aizvedīs uz šrotu, tfu, servi un tad zinās, kas vai vainām
- zobenei 18 zobi pēc kārtas nax nonāca nost.
- Tā. vispārībā jau galvu dabūju atpakaļ tās pašas nedēļas piektdienā (aizvedu otrdien no rīta) - pa tām ~3 dienām šie tur samainīja blīvslēgus, vadīklas jaunas un 2 ieplūdes vārstus. kautko tur vēl slīpēja un darījās - man tur fiška nerubī
- Sestdien sakrāmēju visu atpakaļ. svētdien no rīta tikai atlika zobsiksnu precīzi uzlikt. grūti jau gāja, kamēr dabūju visas metkas pretī. kā biku piespriegoju rulli, tā kloķene pagriežās - rokas līkas
- b2 2.1 10vt vs b2 1.8 5vt
- bloķim indikatorus viduskonsolē saremontēju. neiedegās ne viens, ne otrs. reduktoram salaidu uz īso
11. detaļas štekeri, saslēdzu aiz.bloķi ar roku - aha, iedegās. značit nekontakts tajā štekerī
- priekšai vispār vadi nebija aizvilkti līdz kārbai. starpasnieka indikatoram štekeris aiziet tikai līdz paneļa apakšai kreisajā pusē. parokos pa vecajiem vadiem un atrodu pareizos divus. pievienoju, sabloķēju ar roku, un arī rullē...
- pirms (ieslēgta aizdedze un ar roku saslēgti bloķi, tāpēc tikai 12v rāda)
- pēc
- biju uz Gulbeni iepirkt pāris loriņus.
Iekš DEPO iepirkta šļauka. cerams būs ok
- labā puse darbojas ok. kreisā nedaudz aizsērējusi - biku jāpakurbulē motoriņš, kamēr izdzīs visu sū.dus ārā.
- noņēmu kardānu - karājošais bija sācis konkrēti čīkstēt. neizturēja n reizes pilnu tāfeli.
- jaunais pagaidu braucamais: fwd ar sabloķētu starpasnieku.
pinguin rakstīja:es ņēmu BMW 525 - derēja bez metināšanas un graizīšanas - caurumi 1:1
izskatās šādi
pēc uzlikšanas bildes nav
detaļas numurs: 26121226723.
- Kāpēc nepirku oriģinālu no autorīgas? - a nevar nopirkt atsevišķi. kopā ar kardānu pa ~pustūkstoti kautkā nevelk
- kontaktgrupa jauna
- šodien samainīju aizmugurējiem plauktiem bukses. tās, kas bija virsū, izrādījās pajaunas - bet nu po. visu nevar atcerēties
labi, ka pazīstamam cilvēkam netālu no manas mājas ir palielas skrūvspīles. nevajag pat vest uz servisu.
plauktus tīrīt arī negribējās
- serviss pied.irsa, ka nevarot uztaisīt savirzi, jo nevarot nevienu stūres pirkstu atskrūvēt. tad nu nejauši iepirkās jauni
- kā par brīnumu pat noņemt var
- neatradu vītņgriezi priekš kreisās vītnes. otrai vītnei pielietoju speciālo drāšu birsti
- aizmugure arī sataisīta priekš savirzes: pārjauktas tās regulējamās figņas un nomainīta tā figņa, kas stoikas apakšā ar šaru vai hvz kā to sauc
#2
- uzmesti aizmugurējie bremžu suporti no 20vq uz 38mm.
- viens no vecajiem suportiem uz 36mm + vītņurbja atliekām iekš atgaisojamā... :rolleyes:
- augšējie divi no 20vq uz 38mm. apakšējais oriģināls...
- skava no 20vq uzlikta b2(pēc skata tāda pati)
- pārējais no bremzēm nav, jo termosam baterija izbeidzās... atkal
- Lai neliktos, ka viss ir apstājies un mašīna jau tolmetā, pāris bildes. palēnām kkas top...
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.