VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Val audi 80tq GTE

Foruma lietotāju auto

Val audi 80tq GTE

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Val audi 80tq GTE

Atbildēt Val » 2008/Dec/25, 14:05

:mrgreen:

Auto: Audi 80 GTE quattro '86
Iegādājos: 27.02.2006
Krāsa: melna metālika
Dzinējs: 1.8 šprice; 4 cilindri; DZ 112zs
Aprīkojums: stūres pastiprinātājs, piekabes āķis, abs, centrālā atslēga, lūka, pilnpiedziņa

bildes 2 dienas pirms iegādes. Cilvēks negribēja sestdienā pārdot, jo baidījās, ka es pirmdien neaizbraukšu pārrakstīt uz CSDD. stress bija līdz pirmdienas rītam, ka nenopērk kāds cits.
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Diski vnk anāli.

Stāvoklis iegādes brīdī
- Nebija skates.
- ABS nosprāga pēc pāris kilometriem
- Jāmaina dažnedažādas blīves
- Radiators caurs
- No bremžu spiediena sadalītāja arī spiedās eļļa
- Rokas bremze 0
- Caurs izpūtējs
- utt. nav uzrakstīta pat piektā daļa no visām... :)

- kautkur pa vidu izieta skate pirmoreiz: dabūju pa vieniniekam par koroziju, biku cauru degvielas trubu un en reizes metināto izpūtēju.

Kautko sākam labot lēnā garā:
- cits radiators
- abs'am relejam cits drošinātājs un tas atkal rubī
- cits bremžu spiediena dalītājs - Iepriekšējais saimnieks izlīdzējās ar metāla trauku, kas palikts apakšā, kur eļļai pilēt iekšā, un pa laikam jāielej atpakaļ :D
- vārstu vāka blīve
- kartera blīve
- aizm. bremžu diski un kluči
- atjaunots benzīna sūknis
- aizm. gultņi
- plauktu bukses
- sametināti caurumi izpūtējām. katra reize izturēja ap mēnesi, kad atkal kautkur parādījās jauni caurumi vai atsita vaļā esošās metinājuma vietas
- apnika taisīt, un servisā uztaisīja jaunu visā garumā no bikses.
- priekšējie podkriļņiki no b2. manam tādi nebija. kāpēc? jo dubļus meta uz lampām no iekšpuses :D
- priekšējie amortizatori standart plaza
- aizmugurējie amortizatori extra plaza
- jauns priekšējās lampas stikls no audi80. kautkāds biku sasists bija.
- audi80 priekšējās lampas - itkā ok + noregulētas, bet gaisma gandrīz nekāda tumsā braucot.
- vienreiz sanāca sdeļka: samainīju audi80 pr.lampas un tos R15 lietos diskus pret audi90 pr.lampām un R14 bleķa diskiem.
- kādu mēnesi nobraukāju bez pr.pagriezieniem, kamēr visas audi90 priekšas detaļas nebija salasītas pa Latviju. Plastmasām zem lampām uz to brīdi vēl nav nokasīta tūūūna krāsa...
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

- jauns aizm.pagrieziens (esošam bija caurums ar skoču aizlipināts)
- aizmugurē dekoratīvā lampa ap numuru (3 bildes augstāk var redzēt iepriekšējo variantu)
- priekšējā bampera kronšteini un bamperis un miglinieki un pagriezieni no audi90,
- aizmugurējais coupe b2 bamperis
- servisā iztīrīti aizmugurējie suporti, bet viens tāpat atkal negrib strādāt - iespējams dēļ rocenes troses
- uzlikti releji tuvajām un tālajām gaismām
- sliekšņu uzlikas no audi90 arī sadabūtas, bet vēl joprojām stāv garāžā (nu jau 2 gadi būs apkārt :D)
- citas aizmugurējās atsperes. uzliku no coupe quattro. vecās biku pa mīkstu bija.
- jaunas sveces, gaisa filtrs
- priekšējie benķi no audi B4. izsitu abus plaši. no vecajiem benķiem vajadzīga tikai apakšējā daļa, kur nāk sliedes. pārējais no B4.
- atbalsta gumijas visiem amortiņiem
- viens stūres pirksts samainīts
- bagāžnieka tapsējums (hvz kā pareizi saucās) iepirkts (pirms tam bleķi cauri spīdēja)
- jaunas aizmugurējās tjagas savirzei
- noregulēta savirze
- priekšējām durvīm kabatiņas no audi90. pirms tam tādu nebija
- labāks gumijas blīvējums durvīm. jauns maksā kosmosu, ja padomā no kāda materiāla tas ir...
- motoram eļļa un filtrs
- reduktoram eļļa
- jaunas ārējās ručkas aizmugurējām durvīm.
- rokasbremzes trose vienā pusē uzlikta jauna
- termostats (bija problēmas ar temperatūras rādītāju panelī. max bija 75C). pēc maiņas uzkāpa līdz 82C. jāmaina arī temp.devējs
- priekšējam pusrāmim bukses. ātrumkārbai arī abas
- stabilizatora bukses
- pārjaukti un saķīmiķoti svečvadi. beigās dabūju katram ap 3000 omiem. jaunus pirkt nav jēgas.
- R16 lietie diski azev typ a; riepas 205/55/R16
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

- otrā gada tehosmotr. šoreiz izlidoju.
- 2 par pārāk spožu vienu aizmugurējo gabarītu, kaut arī wati pareizie.
- rokasbremze vienā pusē 0
- atgāzes CO pāri normai 4.0 no max 3.5 pieļaujamiem
- priekšējiem migliniekiem nav fokusa
- pēc tam uz pacēlāja ilgi raustīja ne neskuja nevarēja atrast :D
- vieninieki ar koroziju un nopilējušu eļļu :mrgreen:

- noregulētas miskastei atgāzes. pirms tam CO-3.5% vai 4.0%; HC-210ppm; pēc tam: CO-0.734% HC-146ppm
- izņēmu priekšējo miglu no bampera
- saeļļota trose un atkal rocene darbojas
- atkārtotajā skatē, pat neuzraujot augšā uz pacēlāja, cilvēks ieķeksēja nopilējušu eļļu, tik hvz kā to var redzēt :D
Pēdējo reizi labojis Val - 2011/Mar/11, 17:16, labots 4 reizes.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2008/Dec/25, 14:07

Izņemts pa kādām 5h. 20VT mazais brālis
Attēls
Attēls
Attēls
Kad atkal kontā parādīsies nauda, tad jāceļ iekšā. :lol:

Aiz neko darīt sataisīts ABS (dažkārt pēc laiciņa šams atslēdzās). Pārmērīju visiem 4 devējiem pretestības. noskaidroju vainīgo. Izgriezu ārā sačakarējo vietu vadam/noizolēju un atkal viss bumbās :mrgreen:

Pa Līgo pēcpusdienu un vakaru sākts izdabūt esošo motoru ārā. Uz rītdienu atlicis noskrūvēt izpūtēja biksi un atvienot trubas pečkai un pāris štekerus vadiem.

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Jaunajam motoram pārlikts spararats, sajūgs un kurvis no vecā atmosfēriskā motora. Tad viss aizvilkts uz servisu, kur iemeta motoru iekšā mašīnā pie vecās kārbas un uzmetināja motora kronšteinus. Atvilku mājās. Lēnā garā sākam krāmēt visu atpakaļ:
- starteris (no B2)
- radiators (no B2 4 cyl; vietas pamaz, bet ielīda)
- stūres pastiprinātāja un dzes.šķidruma trubas
brīvā vieta starp ieplūdnieku un vakuumnieku.
Attēls
Attēls
- Uztaisīju no divām gāzes trosēm vienu hibrīdu. oriģinālā trose ir pa īsu. a4 trose ir garāka, kā arī tai ir garāks apvalks. savukārt no a4 troses neder tas gals pie pedāļa. tas atkal jāatstāj vecais.
uztaisīts tureklis interkūlerim un pieskrūvēts pie kreisā lanžerona.
- Iefleksēta 50mm truba un izlocīti divi 90grādu līkumi un atkal aizmetinātas flekša pēdas :mrgreen: ciet - truba priekš turbīnas-interkūlera
- Ar otru interkūlers-ieplūdnieks bišku čābīgāk, jo sanāk traki līkumi. Par to vēl izštukošu kā labāk bišku vēlāk.
- Tā kārtīgi sakniedēta pr. bampera iekšējā figņa. Tagad turās pa nopietno
- iepirkti pr. miglinieki - gribējās stikliņus labākā stāvoklī, gribējās...
- uzlikts pr. bamperis ar visiem migliniekiem un pagriezieniem.

- Vadi, vadi, vadi :mrgreen:
Attēls
Attēls
tagad jau autiņš ir braucams, bija pat video, bet kautkur nozuda. izpūtēja vēl nebija un pa normālo nekur aizbraukt nevar - baigais troliņš + vēl pārlejās, kad sagāzē un nodod gāzi (gan jau dēļ lambdas, kas tad bija aizlikta aiz logutīrītāja)
- no provodkas nolikvidēju visus liekos vadus no ABS, airbag, signalizācijas un vēl bišku. pēctam sakrāmēju iekš auto.
- gaismas: priekšā darbojas tuvie/tālie/gabarīti. aizmugurē gabarīti un pagriezieni. priekšā vienā pusē bišku čakarējas pagrieziens - masa laikam nav. pārējās drīzumā.
- salikts atpakaļ salons aizmugurē.
- koniskais gaisa filtrs no hujenona :E
- panelis vēl top :mrgreen: trūkst pečka un vēl daži plastmasi panelim.
- pārbaudīts kā darbojas 1. pārnesums un atpakaļgaita
- stūres pastiprinātāja eļļa salieta. pastūzis darbojas ok, stūre ļoti viegli griežas.
- vēlāk jāpiemuhļī atpakaļ oriģinālais ABS.
- pieslēgti pagriezieni, bremžuguņi, aizmugurējais miglinieks, atpakaļgaita un numura apgaismojums. Atlikuši pr.miglinieki, tik vien tam A4 nenāca komplektācijā.
- reika paliek vecā. stūres pastiprinātājs no A4.
- pieslēgti logu tīrītāji, bet sajaukti 2 vadi tīrīšanas ātrumiem. kautkad samainīšu :D
- logu šķidruma bačokam arī piemesta elektrība
nomainīju motoram eļļu: 10w-40 sintētika valvoline vai volvoline kautkur zem 4L - neatceros; mahle (laikam) eļļas filtrs
- kārbai eļļa jauna: 75w-80 vai 90 tā pati nelaimīgā firma. salīda kādi 2L+vēl bišku
- bišku jānoņem skaida ar fleksi kartera vāka vienai vietai, kas pie lielām bedrēm pieskaras pie pusrāmja
- pāris dienas iepriekš pieslēdzu atpakaļ oriģinālo 80tā abs. darbojas arī izslēgšanas poga. :D
- centrālā atslēga pieslēgta šofera durvīm. otra puse pagaidām nedeg.
- kautkad jāpieslēdz un jānolasa kļūdas
- noņemts, aizvests sametināt, nokrāsots
Attēls
Attēls
Attēls
- iepirkti B4 R15 diski.
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

- salons
Attēls
- lab lab joks
Attēls
Attēls
- spidometrs vēl nerāda. braucam pēc tahometra
Attēls
- mļe, kur palika 6tais ātrums?? Attēls
Attēls
- motortelpa
Attēls
Attēls
Attēls
- pārāk līko trubu interkūleris-ieplūdnieks kautkad doma pārtaisīt, bet kautkā slinks esmu. Štuks pārtaisīt augšējo izvadu kūlerim citā slīpumā, lai būtu savienojams pa taisno ar ieplūdnieko ar silikona cauruli
Attēls
Attēls
- jauns izpūtējs visā garumā uz 60mm
Attēls
Attēls
- ap piekto ātrumu vairāk par 6200-6300rpm nevar izgriezt. Laikam ierobežotājs :mrgreen:
- uzlikts wahler termostats. temperatūra tagad uzkāpj līdz 90C pa 5.5 minūtēm
- uzlikts cits girling 54 suports priekšējais, jo vecajam bija nolauzta atgaisojamā skrūve
- likvidēts sarkanais salons
- bišku sakārtoju garažu, a to baigais bardaks

- atradu pāris vecās bildes pirms motora pirmās palaišanas. gribējās pārbaudīt, vai visi vadi štokos
Attēls
Attēls
Attēls

- nomainīta blīve virs eļļas radiatora, a to viss sāns notecējis ar eļļu. pie reizes jauns eļļas filtrs. iepriekšējais pāris mēnešus vecs
- saļņiks kārbai uzlikts. arī tas pats variants ar eļļu spiešanu garām
- ielikts beidzot kādu laiku atpakaļ panelis, viduskonsole, un loriņi. atliek sameklēt vadu nozīmi, lai slēdžus un spidometru pierubītu vecos. tas vēl pusceļā. kautkad jāuzcep tureklis aķim iekš bagāžnieka
- tad vēl iepirkts degvielas filtrs. piemeklēšu pēc izmēriem pirmo benzīna filtru, kuru vairs iekš autorīgas nevar dabūt un tad mainīšu abus uzreiz. tas pats variants ar iekšējā miroņa gumiju. jāiepērk ārējais mironis, a to pie straujākiem pavarotiem, gāzējot bišku krakšķ jau no auto iegādes brīža. tikai nevaru nekur atrast normālā cenā. oriģinālā daļa ar kasturnākkomplektāklāt pa 120ls bišku pa traku
- šodien vēl iepirkti priekšējie b.ļ.e.rembo bremžu diski un ferodo kluči no Doubled. tie pa vakaru ir jau uzstādīti uz samokata.
- nomainītas bukses pakaļtiltam
- pārbaudīts vai bloķis saslēdzas pie nojaukta tilta
- jāaizdzen noregulēt savirzi
- priekšējie amji jauni, jo vecās std. plazas biju paspējis nokaut
- priekšējo bremžu disku aizsargi jauni no autorīgas pa 19,xx Ls/gab :D
- jānomaina viens aizm. rumbas gultnis un dažas plauktu bukses. tad var arī krāmēt kopā. flancis arī dabūts cits, jo pasūtīt sanāktu pārāk ilgi (autorīga komplekts flancis+gultnis+kautkādi loriņi pa 70Ls)

- bleķinieki izrādījās bišku līki, tad izdomāju iepirkt šitos. diski tika izvalcēti, biku notīrīti, nopūsti, rīt uzmontēs. ziemai gan jau derēs
Attēls
Attēls
- Ieliku akumulatoru bagāžniekā, aizvilku + vadu gar labo sānu. - vads bišku jāsaīsina un jāuzliek jauna klemme.
Attēls
Attēls
Pēdējo reizi labojis Val - 2008/Dec/25, 14:16, labots 1 reizi.
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Val » 2008/Dec/25, 14:12

- 20mm^2 kabelis izlaists pa paklāja apakšu gar labās puses durvīm. jaunas klemmes aķim (90saņi abas) :mrgreen:
- salikta salona labā puse tb bardačoks un līste gar labajām durvīm
- riepas regulāri nolaida gaisu. salikti jauni tie pipuki, kur skrūvējas ventīlis iekšā
- smagi prasās pēc tīrīšanas

a ko taa malkas pagale tur dara? Grabazhnieka fiksators?

nebūs vairs dēlis vajadzīgs bagāžniekā
Attēls
apakšējie ir plastmasas sū.di benķiem, kur šie slīd pa sliedi. čota grab tie benķi
- nolēmu nahrenizēt konisko filtru: b2 filtra kastei noņemta šprices galva, aizlodēta augša un sānu caurums, kas no gofras (laikam); pielāgots bišku trubas gabals un ielodēts augšpusē 90 grādu trubas līkums no gaisa mērītāja. vismaz starpsiena vairs nebūs jātaisa. :D
- pieskrūvēta signāltaure beidzot
- tad vēl spidometra trose cita no b2 90fwd. izrādījās, ka mašīnai ar neABS tā trose ir pa 30cm īsāka, bet tāpat der. manējai bija izjucis plastmasas gabals, ar ko trose turās pie spidometra.
- bišku paārdījos pa spidometru: pirms tam nedega paneļa apgaismojums un nepienāca toks no 15. tagad vēl vajag dabūt, lai rāda temperatūru un apgriezienus.

Attēls
uzķīlētā b2 filtra kaste. ar vadiem un citām trubām vēljoprojām neko neesmu darījis. tagad paies nedēļa un ta paskatīšos, kur lodējums turās/neturās kopā. pa brīvdienu uzlodēs līdzenākas salaiduma vietas. tad nebija laika
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

- Priekšas ratam gultnis samainīts (baigi gaudoja kaut neļurkājās) un saplaisājusī bremžu trubiņa. Otrā pusē jānopērk ārējais mironis, tad pie reizes gultni ar moš samainīs, bet nu tas nedeg, jo ir vēl ok :mrgreen: bet iepirkts jau ir
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

- iepriekšsestdien nomainīts priekšējais panelis salonā - iepriekšējais bija bez quattro uzraksta (nebija pat vietas, kur tai bļ.em.bai atrasties tb viss līdzens)
- noņemti krēsliem apšuvumi. pagaidām gaidu, kad šuvēja pateiks cik m^2 jāiepērk :mrgreen: --> vajagot 1,5mx4m, bet nevaru atrast, kur nopirkt melnu audumu :cry:

- tad vēl šodien pa vakaru uzliku dzesēšanas trubu stūres pastiprinātājam (ieliku starp bačoku un reiku): iepriekšējais variants starp bačoku un pastūzi izgāzās. pagaidām nezinu, kā būs :roll: bet nu brīvgaitā normāli.
- bamperi ar logu apmazgātājiem nenopirku, lielo bačoku atsevišķi negribēja pārdot. sa.pi.stas pāris stundas brīvā laika :)
- kas vēl... ja nebūtu šitais 20vq 7A šon ar bračku iepirkts, tad varētu teikt, ka diena pa kāju
Attēls
Attēls

- sakniedēta bamperim iekšējā balka. prasās vēl lukturu apskalotājus atrast :(
Attēls
salons palēēēēēēēēēēnām liekās kopā. Attēls
Attēls

- sāku likt kopā krēslus - pagaidām ir tikai aizmugurējam sēžamais gatavs. pārējos sīkumus sarakstīšu, kad būs visi :roll:
Attēls
Attēls
Attēls


- saliku kopā aizmugurējam krēslam atzveltni - pēctam apnika
- noņemta rocenes trose vienā pusē: šamā konkrēti ierūsējusi. 22.aprīlī būs atnāks abas jaunas - kreisā paliks rezervē, jo tā jau nesen mainīta un vēl strādā normaļņa :lol:
- iztīrīti diski no dubļiem. pie 130+ sāka normāli raustīt stūri.
- tad vēl paregulēju labo pr.lampu, lai labāk saiet kopā ar resti
- pieslēdzu trubiņu motortelpā bloķim - izrādījās vajadzīgais vārsts ar papildus divām izejām ir tieši pie mājas stāvošajam b2 passātam - atlika tikai samainīt :mrgreen: salonā slēdzis bloķim ar beidzot ielikts.
- podkriļņiki normāli pieskrūvēti: kautkad uz bedrēm grab labajā pusē - ritošā tā nav, da hvz - nevaru atrast :kasp: (//edit: atradu vienu skrūvgriezni zem loga motortelpā)

- aizbraucu pakaļ rocenes trosēm, un kā jau bija paredzams, NEbija 1:1 ar esošajām. bet vismaz darbojas. aizmugure sabloķējas.
- dabūju visus četrus galvas atbalstus - protams, uzlikti vēl nav.

- 26. aprīlī tika salasītas daļas pa Rīgu: sajūga kurvis, priekšas ārējais mironis, alumīnija gabali priekš aizm.bremžu aizsargiem, priekšējo pavarotu spuldzēm patronas no autorīgas, vēl divi priekšējie b4 krēsli
AttēlsAttēls
AttēlsAttēls
- bišku paķimerējos ar priekšējo labo gaismu - masa šur tur nebija.
skaņas signāls arī dažreiz bija, dažreiz nebija. pēc tādas kārtības taurēšanas no skaņas palika tikai relejs un sīks purkšķis uz pussekundi. pārbaudīju visus vadus utt., pēc pusstundas sajēdzu, ka viena no taurēm ir sa.pi.sta un glušī visu to pasākumu nost - pat vadi biku sakarst. to tad vajadzēs pa garāžu sameklēt citu...

kā :shura: sajūgu mainīja... :D
Reiz sensenos laikos.. pofig šito izlaižam. :mrgreen:
kad gandrīz viss atskrūvēts, atduramies pret karājošo gultni. nefiga nesanāca atskrūvēt, tāpēc nācās iejaukties ar fleksi. skrūvei galva gandrīz nost
Attēls
Attēls
tālāk dabūjam lejā kārbu - pa 5 min
Attēls
vainīgā pusass ārā
Attēls
Attēls
jaunās rez. dalas
Attēls
vecais kurvis un disks
Attēls
spararats gan paliek :kasp:
Attēls
šito arī nah prom - kādu pusgadu vecs
Attēls
cerams ātri neizbeigsies
Attēls
sameklēju skrūvju līmi priekš kurvja
Attēls
karoč centrējam disku ar šitamo štrumu
Attēls
skrūves notīram ar šito grādīgo :mrgreen:
Attēls
metam kurvi virsū un ar aplīmētām skrūvēm pievelkam
Attēls
nomainītais izspiedējgultnis
Attēls
tālāk aizlaidu uz Cēsīm pie DL8195 pēc labās puses kārbas kronšteina. iepriekšējais bij salūzis nedaudz.
vēlāk vajadzēja pusasi dabūt pie dzīvības. ārējo mironi nost.
Attēls
iekšējais diezgan krimināls. izjauucu pa detaļām, jo traki netīrs bija.
Attēls
Attēls
ščas likšu virsū ārējo mironi, a skuju... pusass šlices neder. mironis paredzēts priekš kautkādas resnākas pusass. pārējais viss normaļna. ble. jāliek atpakaļ vecā.
Attēls
Attēls
tad pa starpu viss tika sakrāmēts atpakaļ. kārbu pa diviem kādas stundas laikā iemuļļājām vietā. nācās labo kārbas kronšteinu noņemt un kreisā pusē buksi pusrāmim, kas pret kārbas kronšteinu.
karājošam gultnim pēctam uzliku 2 parastas skrūves, jo vecās tika likvidētas :E kad vienā pusē atlikumi tika dabūti ārā, tik pieleca, kā tur vajadzēja ieķīlēt to četrkantaino uzgriezni. pārējo nav vērts rakstīt...
atgaisojam sajūgu. rīt vēl jāsamaina šļauka pie kārbas - liekās, ka bišku spiež garām, kad sajūgs nospiests. visubeidzot pārāk viegli neslēdzas ātrumos. jāregulē stienis virs kārbas no apakšas. apnika :lol:

- priekšas un aizmugures miglas pieslēgtas. priekša caur releju. noregulētas visas gaismas. tur vismaz problēmas nav :lol:
- figņa ar nedarbojušos sajūgu beidzās ar oriģ. šļaukas nopirkšanu (30Ls). iepriekšējā šļauka neturēja spiedienu un izpletās lielāka - līdz ar to spiediens vairs ne tik liels...
- uzlikts pr.ārējais mironis bez abs gredzena. tagad braukāju ar izrautu abs drošekli. kautkad brīvākā brīdī jādod virpotājam, lai norauj biku nost, lai abs gredzenu dabūtu virsū no vecā miroņa. cenu starpība: 100+ (oriģ.) pret 20 (hvz kāds bez abs gredz.)
- vēl šādi tādi sīkumi salonam: vadi kreisajā pusē pie kājām palikuši mazāk... utt.
- vakar vēl pārjaucu starteri - itkā viss ok, bet dažreiz nevar piestartēt. ieķerās kautkas
a vispār šodien garai dienai bija brīvdiena, tāpēc kko arī izdarīju Attēls
tip, saliku beidzot kopā priekšējos krēslus. gatavais audums jau mētājās stūrī kādu mēnesi, moš vairāk :lol: izdomāju, ka vienkāršāk un ātrāk būtu savilkt kopā ar vadiem, nevis drāts gabaliņiem - tad vēl tie krēsli mētātos kādu pusgadu.
izveram visās vietās cauri vadus
Attēls
savelkam kopā, uzsienam divus mezglus un nogriežam galus, lai tir.sā nedurās
Attēls
aptuveni gatavs
Attēls
jaucam Rinalda benķi ārā. vajag to polsterējumu
Attēls
nākamajam sēdeklim jau izdomāju, ka šitā ies ātrāk
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
biku nelīdzenas vietas ir, bet nu pofig Attēls
taga kaukas jāizdomā ar durvju apšuvumu

- mainam zobsiksnu :D
- 4h brīvā laika. atlikušas vēl galvas skrūves - nebija tik plāna un gara kāta, ko zvaignzei uzlikt galā.
Attēls
Attēls
- Rīt aizvedīs uz šrotu, tfu, servi un tad zinās, kas vai vainām
Attēls
Attēls
- zobenei 18 zobi pēc kārtas nax nonāca nost. :mrgreen:

- Tā. vispārībā jau galvu dabūju atpakaļ tās pašas nedēļas piektdienā (aizvedu otrdien no rīta) - pa tām ~3 dienām šie tur samainīja blīvslēgus, vadīklas jaunas un 2 ieplūdes vārstus. kautko tur vēl slīpēja un darījās - man tur fiška nerubī
- Sestdien sakrāmēju visu atpakaļ. svētdien no rīta tikai atlika zobsiksnu precīzi uzlikt. grūti jau gāja, kamēr dabūju visas metkas pretī. kā biku piespriegoju rulli, tā kloķene pagriežās - rokas līkas :mrgreen:
- b2 2.1 10vt vs b2 1.8 5vt
Attēls

- bloķim indikatorus viduskonsolē saremontēju. neiedegās ne viens, ne otrs. reduktoram salaidu uz īso 11. detaļas štekeri, saslēdzu aiz.bloķi ar roku - aha, iedegās. značit nekontakts tajā štekerī :mrgreen:
- priekšai vispār vadi nebija aizvilkti līdz kārbai. starpasnieka indikatoram štekeris aiziet tikai līdz paneļa apakšai kreisajā pusē. parokos pa vecajiem vadiem un atrodu pareizos divus. pievienoju, sabloķēju ar roku, un arī rullē...
- pirms (ieslēgta aizdedze un ar roku saslēgti bloķi, tāpēc tikai 12v rāda)
Attēls
- pēc :mrgreen:
Attēls

- biju uz Gulbeni iepirkt pāris loriņus. :mrgreen: Iekš DEPO iepirkta šļauka. cerams būs ok
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
- labā puse darbojas ok. kreisā nedaudz aizsērējusi - biku jāpakurbulē motoriņš, kamēr izdzīs visu sū.dus ārā.

- noņēmu kardānu - karājošais bija sācis konkrēti čīkstēt. neizturēja n reizes pilnu tāfeli.
Attēls
Attēls
- jaunais pagaidu braucamais: fwd ar sabloķētu starpasnieku. Attēls
Attēls

pinguin rakstīja:es ņēmu BMW 525 - derēja bez metināšanas un graizīšanas - caurumi 1:1

izskatās šādi :mrgreen: pēc uzlikšanas bildes nav :mrgreen:
detaļas numurs: 26121226723.
Attēls
Attēls
Attēls
- Kāpēc nepirku oriģinālu no autorīgas? - a nevar nopirkt atsevišķi. kopā ar kardānu pa ~pustūkstoti kautkā nevelk :mrgreen:
Attēls
Attēls
Attēls
- kontaktgrupa jauna
- šodien samainīju aizmugurējiem plauktiem bukses. tās, kas bija virsū, izrādījās pajaunas - bet nu po. visu nevar atcerēties :D
labi, ka pazīstamam cilvēkam netālu no manas mājas ir palielas skrūvspīles. nevajag pat vest uz servisu.
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
plauktus tīrīt arī negribējās :mrgreen:

- serviss pied.irsa, ka nevarot uztaisīt savirzi, jo nevarot nevienu stūres pirkstu atskrūvēt. tad nu nejauši iepirkās jauni
- kā par brīnumu pat noņemt var :shock: :mrgreen:
Attēls
- neatradu vītņgriezi priekš kreisās vītnes. otrai vītnei pielietoju speciālo drāšu birsti :lol:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

- aizmugure arī sataisīta priekš savirzes: pārjauktas tās regulējamās figņas un nomainīta tā figņa, kas stoikas apakšā ar šaru vai hvz kā to sauc :D #2
- uzmesti aizmugurējie bremžu suporti no 20vq uz 38mm.
- viens no vecajiem suportiem uz 36mm + vītņurbja atliekām iekš atgaisojamā... :rolleyes:
AttēlsAttēls
- augšējie divi no 20vq uz 38mm. apakšējais oriģināls...
Attēls
- skava no 20vq uzlikta b2(pēc skata tāda pati)
Attēls
- pārējais no bremzēm nav, jo termosam baterija izbeidzās... atkal :(

- Lai neliktos, ka viss ir apstājies un mašīna jau tolmetā, pāris bildes. palēnām kkas top...
Attēls Attēls
Attēls Attēls
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Xplod » 2008/Dec/25, 14:51

Malacis :wink: =D>

viens jautājums, kā tu apgāji orģinālo immobilaizeru ?

P.S motors tāds pats kā man priekš mk1 :wink:

ir viens lieks iepludnieks ,no šāda motora ,ja intersē tad PM
Pēdējo reizi labojis Xplod - 2008/Dec/25, 15:13, labots 1 reizi.
Haldex remonts,diagnostika
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8
Lietotāja avatars
Xplod
 
Atbildes: 4153
Pievienojies: 2004/Jan/06, 19:02
Atrašanās vieta: Kuldiga
Braucu ar: SEAT Alhambra
Dzinējs: 2.0 CR TDI DSG

Atbildēt Jazzer » 2008/Dec/25, 15:08

Super :thumright:
Lietotāja avatars
Jazzer
 
Atbildes: 3366
Pievienojies: 2004/Mai/10, 19:52
Atrašanās vieta: Riga, Purvciems
Braucu ar: :D
Dzinējs: Ir

Atbildēt 16vLietotājs » 2008/Dec/25, 16:32

:worthy: :worthy: :worthy: =D>
Nu ja, atkal apstiprinās sen zinamā patiesība:`` Vecie VW/Audi nemirst, tie ar gadiem kļūst tikai ātrāki`` :twisted:
P.S. liels pluss, līdz ar vieglāko 4cilindru motoru tiek daļēji izskausta lielā šo Audi problēma- smagā priekša, kas stumjās arā katrā līkumā.
Lietotāja avatars
16vLietotājs
 
Atbildes: 1364
Pievienojies: 2006/Aug/18, 23:07
Atrašanās vieta: Rīga, Pārdaugava, Iļģuciems
Braucu ar: KTM & HDi
Dzinējs: ir ekonomisks :D

Atbildēt Xplod » 2008/Dec/25, 16:46

manuprāt šito vajadzēja pārvietot pie ''foruma lietotāju projekti'' :roll:
Haldex remonts,diagnostika
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8
Lietotāja avatars
Xplod
 
Atbildes: 4153
Pievienojies: 2004/Jan/06, 19:02
Atrašanās vieta: Kuldiga
Braucu ar: SEAT Alhambra
Dzinējs: 2.0 CR TDI DSG

Atbildēt androns » 2008/Dec/25, 20:44

Pārnesu pie projektiem!

p.s. - vnk :ok: super projekts !!!!!
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt imants » 2008/Dec/25, 21:59

:thumright:
p.s. Kāds ir riepu izmērs uz b4 diskiem?
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Atbildēt Val » 2008/Dec/25, 22:30

Viss redzamais nav taisīts priekš izstādēm, bet tikai priekš sevis, kad nav ko darīt, ta var biku paskrūvēties/pajaukties. Par vizuālo un tehnisko izpildījumu visam uztaisītajam mēģināšu pa 2009. gadu pārtaisīt, lai izskatās cilvēcīgāk :mrgreen:

Xplod rakstīja:viens jautājums, kā tu apgāji orģinālo immobilaizeru ?M

nekā. tas vēl ir automašīnā. ja nav līdzi imobilaizera un aizdedzes atslēgas, tad nekur neaizbraukšu... (abas atslēgas ir atsevišķi).
Par imob. atslēgšanu vari uzprasīt sspils iekš dragrace.lv foruma.

imants rakstīja:Kāds ir riepu izmērs uz b4 diskiem?

195/55/R15. Vajadzēja ņemt 195/60/R15, jo tagad arkas mazliet patukšas izskatās :roll:
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt sicc » 2008/Dec/25, 22:37

ir ok :thumright:
Lietotāja avatars
sicc
 
Atbildes: 4146
Pievienojies: 2005/Dec/04, 23:27
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: E36

Atbildēt eXcIde » 2008/Dec/26, 1:46

super vnk :worthy:

:thumright:
eXcIde
 
Atbildes: 68
Pievienojies: 2007/Okt/06, 3:04

Atbildēt karlix_23 » 2008/Dec/27, 10:59

Respect! :thumright: Kaplis nopietns! :lol:
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt bergs » 2008/Dec/27, 20:44

malacis
darbs ieguldits pamatigs un apraksts ari :thumright:
Lietotāja avatars
bergs
 
Atbildes: 453
Pievienojies: 2006/Aug/19, 11:13

Atbildēt VadiM » 2008/Dec/30, 14:47

:hello: :D :worthy: Kruto!
VadiM
 
Atbildes: 18
Pievienojies: 2008/Jūn/12, 18:22
Atrašanās vieta: Ventspils

Nākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 9 viesi