VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Foruma lietotāju auto

J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2012/Nov/02, 14:56

01.11.2011

Kā jau vakar minēju, tad motors ir savās jaunajās mājās. Tiesa gan būs vēl riktīgi jāpiestrādā, lai visi pārējie agregāti nonāktu savās vietās:
motora priekšējais atbalsts. oriģināli tas motoram atrodas stipri vien zemāk nekā pasātam
radiators. Traucē milzonīgais ģeneratora/kondicioniera kronšteins. Varbūt kāds zin, vai tiem modeļiem, kuriem nebija kondicionieris pats kronšteins nav tik milzīgs?
svētā trīsvienība gaisa kaste/interkūleris/ ieplūdes kolektors.
Bet nu visu kaut kā atrisināsim.

Bet nu pie ilustratīvā materiāla
Attēls

Attēls

Mēģināsim lūk šādi sakombinēt visas trīs lietas. Pagaidām izskatās ka izdosies, lai gan vietas ir pamaz...
Attēls

Attēls

Lielais kronšteins, kas traucē radiatoram. Ja neatradīs ko piemērotu, tad tiks sagraizīts.
Attēls

Priekšējais motora spilvens. Acīmredzot, tiks ņemts oriģinālā A6 sija, kurā šis kronšteins stiprinās un tā tiks pielikta klāt.
Attēls

Volvo kolektoram traucē lūk šie izvadi. Vienkāršākais veids, laikam būs apzāģēt un aiztaisīt ciet nevajadzīgos. Bet laikam jau pareizākais variants būtu ņemt arī vārstu vāku no Volvo.
Attēls
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2012/Dec/28, 0:38

03.11.2012

Kā jau esmu minējis, tad lielāko tiesu darbu darīs http://www.MaxPower.lv serviss. Bet šodien bija lieliska iespēja pašam kaut ko paskrūvēt un padarīties.

Sāku ar to, ka atdalīju MS vadus no pārējiem, līdz ar to veiksmīgi tika amputēti no pasāta. Tā kā viss bija jāizņem rūpīgi, tad tas aizņēma diezgan ilgu laiku. Galu galā sanāca pārgriezt tikai vienu vadu. Tas kas iet no aizdedzes spoles uz auto drošinātāju bloku un atbild par visu sistēmu ieslēgšanos pie aizdedzes atslēgas pagriezšanas. Pārējie dzīvo savu dzīvi

Pēc tam ķēros pie šonedēļ iepirkto kronšteinu piemērīšanas un pārskrūvēšanas. Nolēmu, ka atstāšu visus agregātus no AEL dzinēja. Ja ne labāk, tad būs vismaz savādāk nekā pārējiem. :nea:

Vēlējos, lai sanāktu laba pamācība arī citiem, kas vēlas pencīnu iemainīt pret diesel power. Līdz ar to centos sabildēt svarīgākos pārbūves momentus.

Kā jau iepriekš minēju, tad resnais ģeneratora/kondicioniera kronšteins aizņēma radiatora vietu. Tika saprasts, ka vainīgs pie tā visa ir kondicioniera sūknis, kura nostiprināšanai ir nepieciešams tāds milzenis. Tā kā šī ekstra nav manā auto, tad tika sameklēts kronšteins, kurš ir paredzēts tikai ģeneratoram un aizņēma stipri vien mazāk vietas atbrīvojot to priekš radiatora.

Bilde ar lielo kronšteinu. Stūres pastiprinātāja sūknis, ģenerators un kondicioniera sūknis noņemts.
Attēls

Lūk abi divi kronšteini. Paši nojaušat kurš ir kurš.
Attēls

Jaunais kronšteins jau savā vietā.
Attēls

Tagad radiatoram vietas ir vairāk kā nepieciešams un tad droši stāv savā vietā!
Attēls

Attēls

Tika konstatēta viena lieta pie kuras būs jāpiestrādā. Runa iet par dzesēšanas šķidruma flanci, kas pieskrūvēts pie dzinēja bloka. Tā kā oriģināli AEL šī vieta skatās galīgi netajā virzienā kur tai būtu jāskatās, tad talkā ņēmu KV dzinēja flanci, kas skatās tur kur tam tā kā būtu jāskatās. Bet tā kā motora agregāti arī ir novietoti šajā pašā pusē, tad oriģinālo dzešēšanas šķidruma šļūteni vairs nevarēs izmantot, jo tai fiziski nav vietas. Tā ka šeit izskatās būs darbiņš metinātājam, lai smuki pārtaisītu šo savienojumu.
Attēls

Nākošais challange bija priekšējais motora stiprinājums. Paldies 90 quattro 85 par priekšā pateikšanu! Tas savukārt tika iepirkts no NG motora. Un derēja kā uzliets. Tā kā uz AEL apakšējā skrūves vieta netiek izmantota, tad tā bija aizaugusi ar dubļiem un tikai notīrot stiprinājuma vietu, tā parādījās gaismā.
Attēls


Apakšā AEL kronšteins. Augšā no NG dzinēja.
Attēls


Motora sānā stiprinājuma vieta atbilst vietai, kur uz šī AEL bija pieskrūvēta dzesēšanas šķidruma maģistrāle, kas iet uz eļļas dzesēšanas siltummaini. Tā kā es nolēmu, ka tā uzparikte man nebūs nepieciešama un lietošu vecā parauga eļļas filtra kronšteinu šo maģistrāli es likvidēju un tagad droši varēju pieskrūvēt jauno motora kronšteinu.
Attēls

Neliela aizķeršanās,šķiet, būs arī ar flanci, kas atrodas pie galvas. Virziens arī tam nav īstais un turklāt tas tuvu atrodas vakuuma sūknim. Bet gan jau tiksim arī ar šo "problēmu" galā. Vēlāk ziņošu.
Attēls

Kas tad vēl ir sadarīts?
Inerkūleris ir savā vietā. Vēl tik jāpiemetina gals apgraizītajam ieplūdes kolektoram.
Attēls

Attēls

Pirms visām griezšanām un metināšanām tika piemeklēts pareizais silikona līkums un tikai tad kaut kas griezts un metināts. Lai nav kā parasti, ka nevar atrast pareizo konfigurāciju savienojuma kombināciju. :blink: Turbīnas augstās daļas izvietojums arī mainīts. Bildēs viss ir diezgan netīrs un eļļains. Bet tas ir tikai kamēr viss tiek likts un mērīts. Manu AEL turbīnu, motora iepriekšējais īpašnieks, kurš strādā TurboMotors, aiznesa pārbalansēt, lai tai ilgāks mūžs. Paldies viņam! :ok:
Attēls

Nedaudz no klusās dabas.
Attēls

Apendiks lieliski aizņem uz pakaļu aizgājušā akumulatora vietu
Attēls

Tā kā esošais vārstu vāks neiederas kombinācijā ar Volvo ieplūdnieku, kad tas arī tiks sameklēts un likts no Volvo.
Attēls

Tas šovakar arī viss.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2012/Dec/28, 0:39

Sen nekas nav rakstīts. Darīts gan ir, šis un tas laiku pa laikam.

Lielos vilcienos pašlaik esmu finiša taisnē. Teiksim pēdējie 100m jānoskrien, bet tā kā neesmu pēc dabas skrējējs, tad šie 100m nebūs nekādi vieglie un ātrie. :crazy:

No sākuma paskatīsimies bildes un tad jau tiksim līdz nepabeigto lietu sarakstam.

Truba pie trubas un caurule pie caurules. Praktiski visa dzesēšanas sistēmas cauruļsistēma bija jāpārtaisa. AEL'am savādāki diametri izvadiem vai arī savādāks leņķis tiek lietots nekā manai lamatai.

Attēls


Bākā likvidēts degvielas sūknis un tā vietā ielikta vienkārša gumijas caurule, kas uzsūks degvielu. Tīrībai un kārtībai pirms smalkās attīrīšanas filtra uzlikts vienkāršs filtriņš.

Attēls


Lai degvielas trubas nepārrīvētos atsevišķās vietās tās ietērpu papildus silikona apvalkos.

Attēls


Pēdējās pāris dienas nodarbojos ar kopā salikšanu. Atsevišķus mezglus bija nepieciešams vairākās reizes likt virsū, nost un tad atkal virsū. Nu tā, lai viss būtu kā nākas. :pohas:

Turbīnai ass nobalansēta, aukstā daļa satīrīta un saregulēta.

Attēls


Uztaisīts jauns eļļas savācēja trauks. Oriģināli tas bija no plastmasas un ar diviem pievadiem, bet to atrašanās vietas un leņķi galīgi neiederējās kopā ar Volvo ieplūdes kolektoru.
Diemžēl Volvo vārstu vāks nederēja un bija vien oriģinālajam jāaiztaisa visi caurumi un jāuztaisa viens jauns. Eļļu tvaikus laidīsim atmosfērā.

Attēls


Tika modificēts 10v motora apakšējais dzesēšanas šķidruma pievads un iestatīts ar nepieciešamo leņķi un garumu, lai varētu izmantot oriģinālo 10v šļūteni.

Attēls


Augšējais dzeses šķidruma flancis arī tika modificēts. Respektīvi iemetināta ieeja vēl vienam temperatūras devējam. Tā pat kā iepriekšējā MS versijā tie būs trīs:
  • Panelim
  • ECU
  • VDO mērierīcei
Attēls


Degvielas filtra kronšteins atradis savu vietu uz Pasāta oriģinālā motora stiprinājuma kronšteina.

Attēls


Uzmetinātas jauna bikses. Tagad viss izpūtējs būs no nerūsējošā tērauda.

Attēls


Ieplūdes kolektoram piemetināta papildus ķepa starpdzesētājam.

Attēls


Lūk šādi, uz grīdas, izskatās saspiestā gaisa dzesēšanas sistēma. :crazy: Ceru, ka viss strādās kā nākas. Pagaidām salikts tā saucamais pagaidu-ziemas variants. Gan jau ka līdz vasarai vajadzēs kaut ko pajaukt un tad varēs izplūdes bikses ieģērbt karstumizturīgajā lentē un nepieciešamības gadījumā IC aplīmēt ar karstuma atstarojošu materiālu.

Attēls


Lai atdalītu izplūdes kolektoru no iepludes kolektora uztaisīju karstuma atdalošu aizsargu. Ceru, ka negrabēs. :walkman:
No sākuma izmantoju kaut kādu esošu tuneļa aizsargu, bet sapratu, ka šim gadījumam ir nepieciešams gluds izejmateriāls, jo kolektori atrodas ļōōōti tuvu viens otram. Līdz ar to tika iepirkts jauns un svaigs izejmateriāls. Ja pareizi atceros, tad 1mm biezumā.
Vairākas reizes griežot un mērot stundas laikā tas uztapa.

Attēls


Lūk cik daudz tas aizsargās. Šķiet, ka būs ļoti labi. :ok:

Attēls


Izmantojot oriģinālo EGR flanci tika uztaisīts korķis.

Attēls


Pamazām liekam visu kopā un skatāmies vai kas netraucēs.

Attēls


Un beidzot 95% jau salikts savās vietās! :db:

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls


Tātad, kas vēl jāizdara, lai varētu sākt mēģināt rūcināt:
  • Stūres pastiprinātāja šļūtenes jāpieliek. Pašlaik viena tiek pārtaisīta, lai varētu to pielikt AEL sūknim
  • Jāuzķīmiķo dzeses šķidruma caurule, kas nāk no izplešanās trauka uz radiatoru (apakšā). Pasātam oriģināli šī šļūtene aiziet nevis uz radiatoru, bet gan pievienojas caurulei,kas nāk no ūdenssūkņa. Veiksmīgi pirms daudziem gadiem tika iepirkts radiators, kas kā reiz noder pašreizējam pielietojumam.
  • Rievsiknsa jānopērk un jāuzliek. Pamazām tiek gatavots jauns mierinātājs (custom made :pardon: ) + pie reizes tiks uztaisīta brīvrumba ģeneratoram.
  • Vadi ir jau atdoti Karosam, lai atbrīvo no liekajiem, pieliek klāt papildus nepieciešamos, kā arī pielodē jauno štekeri.
  • Jāmodificē spidometra trosīte, lai dranduļetam parādītos tāda opcija kā kruīza kontrole. :nea:
  • Gāzes pedālis ir jau uzstādīts, bet būs tas jāuzlabo ar papildus atsperi, lai tas nebūtu pārāk ciets. Bildes būs vēlāk. Galīgi aizmirsu sabildēt savu variantu.
  • Akumulatora pārvietošana zem aizmugurējā krēsla izgāzās. Bija jau viss sazāģēts un sataisīts, bet beigu beigās izrādījās, ka tas pārāk zemu atrodas.. Līdz ar to tika pieņemts lēmums pārvietojot to uz bagažnieku. Bet lai veiksmīgi to realizētu būtu nepieciešams vai nu jauns strāvas kabelis vai arī kaut kā jāpagarina esošais. Varbūt kāds var padalīties ar info, kuram auto ir garāks tas kabelis? Salīdzinot ar AEL vajadzētu par kādu metru garāku...
  • Jāsaliek kopā izķidātais salons. Bet gan jau, ka vēl šis tas ir jāizdara.. :sarkst:
Tā ka līdz nākamajai reizei! :drinks:
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2012/Dec/28, 0:40

Solītās bildes no gāzes pedāļa novietojuma.

Kopā sakombinēts (sametināts un pielocīts) oriģinālais Pasāta pedālis ar A6 pedāli.

Kā jau minēju, dēļ savādāka pleca novietojuma pedālis ir diezgan paciets. Varbūt kāds zin vai var gāzes mehānismā kaut kā nomainīt/samainīt atsperi, lai pedālis paliktu mīkstāks? :ermm:

Attēls


Lai uzliktu šādi, bija diezgan jāpacīnās. Tika nedaudz apzāģēts AEL kronšteins, lai pietiktu vieta gan krāsniņai, gan arī Pasāta pedālim. Bet kopumā viss sanāca diezgan neslikti. :ok:

Attēls

Pateicoties, tam, ka pat šitik vecai automašīnai papildus opcijās bija kruīzkontrole, tad vietas sajūga un vēl vienam bremžu pedāļa slēdžu vietām bija jau rūpnieciski iestrādātas un sakrita ar A6 slēdžu izmēriem. Atlika tikai ielikt slēdžus vietā un ieregulēt. :woot:
Attēls

Rīt turpināsim kaut ko tālāk darīt.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt cigars » 2014/Okt/15, 22:06

=D> Kautkas tālāk arī izdevās ar to synhro?
cigars
 
Atbildes: 29
Pievienojies: 2014/Sep/30, 22:24
Braucu ar: VW VENTO GT
Dzinējs: 2.0 8V

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2014/Okt/15, 23:19

Tā kā bija nepieciešamība izspiest dažādu info no audistiem, tad turpināju publicēt jauninājumus Audi-Style lapā.

Mēģināsim salikt arī šeit, ja nu kādam interesanti.

Tātad stāsts turpinās 2013.gadā:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jo vairāk dari, jo vairāk vēl jāizdara. Tā varētu teikt par pašreizējo situāciju.

It kā atlika vien vadus salikt, bet galu galā pašlaik izskatās lūk tā:

Attēls

Nolēmu nedaudz nopietnāk pieķerties visai šai padarīšanai un pie reizes sakārtot vēl dažas lietas, kas iepriekšējā reizē tika nepacietīgā braukt gribas steigā kaut kā sataisītas, ka tik lai strādā.
Tika izķidāti visi vadi. Gan AEL, gan Pasāta. AEL vadi, dabūja ciest, jo bija vēlme tik vaļā no tās nežēlīgi cietās izolācijas, kā arī izmest laukā visus liekos vadus. Pasāta vadi no cietās VAG izolācijas tika vaļā liekot MS, bet šoreiz tika izmesti laukā liekie, kas bija nepieciešami tikai benzīnam, kā arī bija nepieciešams dažus vadus savādāk izvietot.

Vēl dabūja ciest VDO mērierīču vadi. Arī tur vēlējos ieviest lielāku kārtību. Uztaisīt, lai tie būtu atsevišķi atspraužami, kā arī pielikt tiem barošanu pareizākā veidā: caur releju un drošinātāju.

Attēls

Viena no lietām, kas bija dīzelim uztaisīta, bet man nepatika bija downpipe. Nedaudz par mazu atstarpe starp pusass putekļu sarga aizsargu, turklāt leņķis kurā tās trubas gals skatījās lika pārējam izpūtējam pārāk zemu karāties zem auto.
Tad lūk tika pārmetināts downpipe un pie reizes notīts ar karstuma izturīgo lentu, lai vēl vairāk mazinātu karstumu motortelpā.

Attēls

Karstumlentas nostiprināšanai tika izmatoti šim gadījumam speciāli paredzētie nerūsējošā metāla savilcēji.
Attēls

Pēc ilgas meklēšana izdevās atrast oriģinālo startera/ģeneratora savienojošo vadu. Lielākā daļa, kas jauc ārā vadus vienkārši nogriež un izmet laukā.
Attēls

Galveno strāvas kabeli paņēmu no BMW e39. Tas bija pietiekami garš, un par nedaudz par garu manam gadījumam. Turklāt lielākais tā pluss bija tas, ka atšķirībā no Audi vada, tad pārklāts ar mīkstāku izolācijas materiālu, kas ļāva to vieglāk un vienkāršāk izvietot. Bildes būs nākamajā reizē.

Iedvesmojoties no IvarsV realizētā, nolēmu, ka man arī vajag uztaisīt tādu pašu sistēmu rievsiksnas spriegotājam. Kā arī ģeneratoru aprīkot ar brīvrumbu.

No stāstītā sapratu, ka arī šis vecā tipa spriegotājs nav nekāda dieva dāvana, it sevišķi, ja tiek pirkts kāds aftermarketa variants. Un lielākā problēma slēpjas tajā, ka plastmasas bukse, kas centrē visu mehānismu gribot negribot nodilst un tad viss paliek slikti. OEM variants nemaksāja maz, bet arī tas bija ar to pašu dilšanas bēdu. Līdz ar to tika pieņemts lēmums uztaisīt jaunu spriegotāju, turklāt plastmasa bukses vietā būs adatiņgultnis, kuru nepieciešamības gadījumā varēs arī nomainīt.

Tā lūk tapa lūk šāds izstrādājums. Izmaksu ziņā sanāca pat nedaudz dārgāks nekā OEM, bet cerams, ka šis būs mūžīgs. :db:
Attēls

Kā jau nojautāt, tad šis izstrādājums ir izjaucams.
Attēls

Attēls


Jau no paša sākuma man nepatika doma, par to, ka dīzeļa sūknim būs pašam degviela jāsūc no bāka. Nav tas ne labi, teiksim pēc degvielas filtra maiņas, ne arī gadījumos, kad netīšām degviela būs beigusies. :sarkst: (Pasātam nav minimālā degvielas līmeņa brīdinājuma lampiņa) :blink:
Pirmais variants, kas man šķita būs labs, atstāt oriģinālo benzīna sūkni un ņemot vērā tā ražību un spiedienu netālu pirms degvielas filtra uzlikt H veida savienojumu, lai liekā degviela aizplūst atpakaļ uz bāku. Info atradu kādā ārzemju fōrumā.
Attēls

Attēls

Bet tad mani atrunāja. :ermm:
Bet tā kā viss šis process norit lēnām, tad bija laiks vēl visu pārdomāt. :velns: Šodien netīšām runājot ar ADParts servisa priekšnieku viņš man teica, ka viņam stāv nevajadzīgs, jauns degvielas padeves sūknītis. Divreiz man nebija jājautā. :woot: Drīzumā tas tiks ielikts bākā. :walkman:
Attēls

Tagad tā kā atkal sācies jauns darba gads, tad lietas atkal nedaudz ievilksies, bet cerams, ka ne uz ilgu laiku. :slims:
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2014/Okt/15, 23:24

Solītās bildes no elektro lietām.

Kā jau teicu, tad kabelis tika paņemts no BMW e39. Interesanti ir tas, ka BMW šie kabeļi sastāv no divām daļām. Pirmā galvenā daļa nāk no akumulatora līdz ugunssienai un tad no tās jau var tikt paņemts izvads citām nepieciešamajām lietām.
Tā kā pievads pie ugunssienas ir tāds interesants un ciets, tad kāds laiciņš pagāja līdz sapratu, kā manās auto formās to vislabāk ieliktu, lai netraucētu. Galu galā sanāca izgriezt pa lielu caurumu ugunssienā. :sarkst:
Attēls


Lūk šādi izvads izskatās motortelpā. Kā jau teicu, ka par lielu to caurumu izfrēzēju, bet pa rokai bija kāds silikona gabaliņš kuru veiksmīgi izmantoju, lai varētu lieko platību aizvērt ciet.
Attēls

Akumulators ir bagažniekā.
Attēls


Līdz tam smuki, gar vienu sānu aizvilkts un nostiprināts pats kabelis.
Attēls


Pašlaik auto cockpit's izskatās diezgan haotisks. Neatceros, kad auto būtu bijusi tik liela nekārtība. :crazy:
Attēls
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt h8499 » 2014/Okt/15, 23:25

Interesnats jautājums - kurā veikalā, ja nav noslēpums pirki eļļas filtru? (oc51)
Lietotāja avatars
h8499
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 1138
Pievienojies: 2011/Aug/23, 9:13
Atrašanās vieta: Salaspils
Braucu ar: Passat 99.5
Dzinējs: TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2014/Okt/15, 23:26

Nu, ko! Sen nekas nav rakstīts. Bet nu tagad atkal ir ko rakstīt, jo lasīt, ka riepās ir iepumpēts vasaras gaiss taču nav tik interesanti kā krāsainās bildēs vērot. Un redzēt, ka, atkal, bez pamatīgas pārbūves kaut kas tiek paveikts.

Bet nu par visu pēc kārtas. Un sāksim ar atskatu, par to, kas šajā laikā bija noticis. Visu, bez šaubām, neatceros, bet ko atcerēšos pieminēšu.

Tā kā autiņam skate bija maija beigās, tad man bija pietiekami daudz laika, lai padarītu vēl visādas muļķības. Viena no tām bija praksē pārliecināties, ka no Audi B4 dīzeļa pedāļu bloks neder!!! Kāpēc to vēlējos ielikt, ir ļoti cietais akseleratora pedālis dēļ savādāka tā novietojuma.

Tad nu tika pedāļu bloks iegādās, patērēts daudz enerģijas un laika. Turklāt izmežģīts viss, ko vien var izmežģīt, lai konstatētu, ka tomēr neder. Bet nu, tagad zinu, uz ziniet arī jūs, ka šāds upgreids nesanāks. Izskatās līdzīgi, bet leņķi kādos tie ievietoti ir dažādu un bez pamatīgas iejaukšanās konstrukcijā, nekas labs nebūs.

Galu galā es uzlaboju esošo potenciometra atrašanās stāvokli apliekot to ar kājām gaisā, tādējādi izmainot leņķi kādā atradās akseleratora svira. Tagad pedālis ir pareizajā cietībā.

Tā ka, ja kādam ir nepieciešams B4 TDI pedāļu bloks, bez potenciometra, tad droši var vērsties pie manis 10Ls!

Attēls

Bija arī ziema, un labprāt, kad bija laiks braucu baudīt ziemas priekus.
Pirmā reize bija brauciens uz Līgatnes pusi, uz kaut kādu mistisku trasi. Pa ceļam uz to vienreiz ierakos Lorupes gravā. 15 gadīgas ziemas riepas arī ar ļōōti daudz protektora nepalīdz arī pilnpiedziņai. :hihi:
Attēls


un tad vēl vienu reizi, nu jau bezcerīgi, pašā pasākuma notikšanas vietā, kur es biju viens pats lauka vidū un līdz traktoram bija tālu un dziļi. Labi, ka es nebiju vienīgais, kas atsaucās uz šo nenotikušo pasākumu un ieradās laicīgi, lai man, tomēr, nebūtu jābrien pakaļ traktoram.

Mans glābējs: turklāt ar priekšpiedziņu. :drinks:
Attēls

Bet te es, jau gan izvilkts, gan arī izbraukājies pa sniegu plašumiem. Viss apkārt bija tik balts, ka dažkārt nevarēja saprast, kur jābrauc.
Attēls

Pa vidu visam cīnījos ar nežēlīgu eļļas noplūdi, kas beigu beigās izrādījās līki uzlikta vārstu vāka blīve. Stulbās gumijas bīves, kuras tik vienkārši uzlikt līki, jo aiz zobenes vāka tu vispār neko neredzi. Bet nu neko. Pašlaik vismaz no turienes vairs netek.

Un tad nāca pirmais Audi-Style pasākums. Labi izlēkājāmies! Man patika! Tikai atbraucot mājās tika konstatēts, ka pusrāmis vairs turas uz divām nevis četrām skrūvēm. :crazy: Labi, ka tā..
Attēls

Maija beigās pienāca skate, kura ar pirmo piegājienu tika gan izieta, gan auto pārreģistrēts par dīzeļdegvielas strebošu. Ilgi pētīja un skatījās, bet nu pēc zvana uz Miera ielu deva dobro.

Tad lūk kopš tā laika vairāk vai mazāk vizinos. Daudz neesmu nobraucis, bet degvielas esmu ielējis tieši divas reizes mazāk nekā man bija ar to tizlo 2.2L KV. Tā ar nesaprotu, par ko tur fanot... Tizls līdz nemaņai tas dzinējs. Sajūtas ar to braucot, kā skatīties uz sievieti bez pupiem. :P
Bija jau doma, ka jāmet miers šim auto, jo baudas nekādas nebija, bet ar AEL ielikšanu braukšanas prieks ir atgriezies!
Kur mēs palikām? Pie patēriņa. Ar pēdējo bāku tika nobraukti 900Km. Pasātam bākas ietilpība ir 65L. Vidējais patēriņš sarēķinot to pēc pēdējās uzpildes bija 6.77L. Nu galīgi nav peļami ņemot vērā to, ka es nemēģinu piedalīties eko braukšanas paraugdemonstrējumos. Lielākā tiesa tiek nobraukts pa Rīgu. Virsū stāv benzīna kārba. Un turba nepietiekami daudz pūš. It kā wastegate laiž garām. Pie šī pēdējā fakta mēs tūlīt atgriezīsimies ar ļoti interesantu atklājumu. :hihi:

Tad nu lūk ņemot vērā pēdējos divus minētos punktus, kurus vēlējos tā kā salabot, pašlaik, esmu ķēries pie kārtējā mega pārbūves posma.

Dabūta beigta VNT20 turba, lai var visu ko vajag salāgot un tad iedot turbo servisā, lai saliek tieši tā kā man nepieciešams.
Bildēs pa labi VNT 20, pa kreisi AEL oriģinālā. HVZ kāda tā ir.

Jau neapbruņotu aci redzams, ka seks būs. Nezinu kurš ir visiem iestāstījis, ka viss tur plug&play, bet manās acīs izskatās, ka būs seks bez vazelīna. Izplūdes flanči, līdzīgi un tas ir viss. Skrūvju attālums nesakrīt par pāris mm, bet izskatās, ka var pieborēt. Bet lielākais, kas mani satrauc ir tas, ka karstās daļas flanča ieejas kanāla formas nu galīgi nav ne līdzīgas, un nav arī nekādu izredžu tās kaut vai puslīdz normāli salāgot.. Bet ja nu citi tā brauc, tad būs man iespēju robežās tur kaut kas jāpavīlē un jābrauc arī...
Attēls

No priekšpuses arī nav spīdoši, bet nav tik traki. Saspiestā gaisa snīpi galu galā var ar pārmetināt pēc ieskatiem. To ar darīsim.
Attēls

No pēc puses ar nav tā kā vēlētos. VNT20 turbām ir tāds flancis kā AEL, bet tikai pēc pārejas, kas tiek pieskrūvēta klāt pie šīs mazākā izejas flanča. Pastāstiet, lūdzu, cienījamie Audi inženieri, kāpēc tā bija jādara??? Vietas A6 zem haubes ir atliku likām... Laikam jau bez šāda manevra viņi vienkārši nevarēja tikt pie prēmijas, jo nebūtu neko izgudrojuši no jauna. :twisted: Nu neko, kaut kā jau mēs tiksim galā arī ar šo problēmu.
Attēls


Lūk arī iegādātā kārba no VW Passat 2001. Kārbas kods FTF. Galvenais pārnesums 37/9.
Attēls

Kārba tika iegādāta pa 200Ls. Līdzi vēl iedeva kulises uzparikti. Teica, ka noderēs.
Attēls

Jau laicīgi jautāju zinātājiem, kā man ar mehānisko spidometru dabūt to strādāt, ja šai kārbai ir elektriskais ātruma lasītājs. Šķiet, ka VAL ir saskāries ar šo jautājumu. Droši vari padalīties šeit, lai citiem arī tiek. Man variants ar elektriskā spidometra ielikšanu, laikam īsti nederēs...
Attēls

Visā šajā padarīšanā, laikam man būs jāveic vēl viena operācija, lai gan tās neesamība man nav traucējusi lietot auto pēdējos trīs gadus. Stāsts ir par galveno pārnesumu. Pasātam atšķirībā no Typ85 galvenais pārnesums ir 45/11 nevis 37/9. Šos pēdējos trīs gadus pārvietojos ar kārbu no 200tā 10vtq, kur arī šis pārnesums ir 37/9. Un nekas slikts nav noticies.. Bet lai vai kā esmu nolēmis šo lietu mainīt, jo esošais reduktors ir ar lielu lufti, turklāt man šķūnītī mētājas divi 90nieku reduktori. Korpusi savādāki, tā ka pārliksim vai nu iekšas vai arī vienkārši nozāģēsim ausis.
Attēls

Bet nu pie lietas!
Auto iekšā uz pacēlāja. Un varam sākt jaukt laukā!
Attēls

Nelielai atkāpei lieliskais IC pārplūdes trauks Mangaļi.
Attēls

Un tad, kad šķidrumi bija nolieti un tikām līdz gaisa filtra kastes noņemšanai atklājās interesantas lietas, kas varētu būt saistītas ar nepietiekamo spiediena daudzumu. :vava: Nepateikšu kādā veidā tik daudz papīrs tika sasūkts iekšā, bet kā redzams, tas tur ir un noteikti traucēja gaisa plūsmai.
Bet nu tā kā jau bija diezgan pajaukts, jaunā turba jau pasūtīta, iedvesma arī bija, tad daudz nedomādams turpināju jaukšanas darbus.
Attēls

Turbai flancī izurbām lielākus skrūvju caurumus un sākās lielā mērīšana, kas turpinājās divas dienas.
Attēls

Paldies dievam vismaz IC nebūs jāpārtaisa. Neliela 5mm sprauga starp to un turbīnu, tomēr, bija. :pohas:
Attēls

Attēls

Vēl viena priecīga lieta bija tā, ka VNT regulatora sēnei vieta arī atradās. Tiesa gan vajadzēja par kādiem 12mm saīsināt tās kronšteinu. Kā arī šo to apgraizīt un pielīdzināt.
Attēls

Attēls

Pamatīgas pārmaiņas piedzīvos arī aukstā puse. Tā kā vēlējos saglabāt iepriekšējo ieplūdes konfigurāciju, tad tāds kroplis vien sanāks. Bet mēģinās visiem spēkiem gaisa plūsmu uzlabot. Kā saka, māksla prasa upurus.
Attēls

Manu superīgo karstumaizsargu no alumīnija ar bija jāmodificē, tā kā VNT turbīnas karstā daļa ir ievērojami lielāka nekā AEL. Bet izdoma strādā un ātri vien modificēts variants bija gatavs. Vēl tik nedaudz pametināsim, lai tas pasākums neļurinās tik daudz un būs super!
No novērojumiem varu teikt, ka kaut kas ir jādara ar ieplūdes kolektora izolēšanu. Acīmredzot, dēl tā, ka tā ir nosacītā saskarsmē ar galvu, tas visu laiku ir diezgan karsts. Esmu redzējis, ka var nopirkt speciālas karstumu izolējoša materiāla blīves. Tad nu tas varētu būt neslikts variants ieplūdes temperatūras samazināšanai.
Attēls

Daru saraksts, kurus šajā etapā ir jāizdara ir garš un viens no tiem ir cita aizmugurējā stabilizatora uzlikšana. Lieta ir tāda, ka šim auto stabilizatora bukses vairs neražo. Tā kā biju kādreiz izpētījis, to, ka VW Golf 2 Syncro aizmugurējā piekare ir identiska, un šim aparātam Powerflex tomēr, ražo bukses, tad tika nolems sameklēt donoru un uzlikt no tā. Jocīgi ir tas, ka Pasātam stabilizatora diametrs ir 14mm, bet golfam 18 un pat 20mm Rally izpildījumā! Tad redzēsim, ko tas mainīs auto uzvedībā.
Attēls

Bet ir viena nianse ar stabilizatoru. Pasātam izpūtēju ir paredzēts laist pa apakšu stabilizatora, par ko liecina izvirzījums uz augšu, bet Golfam pa augšu. Bildi ielikšu nākam reiz. Manā gadījumā tas nozīmē, ka atkal gaidāms seks un būs nedaudz jāpārtaisa izpūtējs. :twisted:
Attēls

Vēl viena lieta veicamo uzdevumu sarakstā bija saprašana kāpēc vakuumpumpis nestrādā pietiekami labi. Bremžu vakuumnieks tika pārbaudīts un atzīts par labu esam, un tad ķērāmies klāt pie pumpja defektācijas. Aizdomīgi šķita tas, ka no visiem galiem, tas bija nosmērēts ar hermētiķi. Tādad, kaut kas kādam nav paticis. Tad nu pēc pilnīgas izjaukšanas sapratu, kur suns aprakts. Kāds no iepriekšējiem saimniekiem ir bijis kapeik pisējs. Kārtējais, kas nevis atrod problēmas cēloni un to novērš, bet gan mēģina visu salabot vai nu ar saviclēju, vai nu izolācijas lentas vai kā redzams šajā gadījumā, ar hermētiķa palīdzību. :angry:
vakuumsūknī ir vairāki vienvirziena vārstiņi, kas neļauj gaisam, jeb šajā gadījumā vakuumam, kaut kur pazust. Tad nu viens vārsts, acīmredzami, bija defektains un gabaliņš membrānas nolūza, kas radīja sūci. Tad nu pa šo caurumu no motora sāka sūkties cauri eļļa un švakā blīvējuma dēļ tā bija sākusi plūst garām sūknim. Tad nu problēma tika atrisināta ar lielu daudzumu hermētiķa. Un tik tiešām eļļa vairs nav smērējusi motortelpu, bet bremzes ar vairs nebija tik efektīgas kādām tām būtu jābūt!

Tā ka lūdzu piedāvājat man vienu šādu vārstiņu vai arī par nelielām naudām visu sūkni.
Attēls


Starp citu vai ir pieejami remkomplekti šiem sūkņiem. Man tur iekšā visas blīves tādas kocīgas un cietas..
Attēls

Tas pagaidām viss!

Saraksts vēl garš. Tā kā esmu izprasījies, lai man nākamo nedēļu iedod brīvāku, tad ceru, ka darbi kustēsies ātrāk uz priekšu nekā tas ir bijis parasti.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2014/Okt/15, 23:29

Viss neiet tik ātri kā to mēs visi vēlētos. Bet pamazām viss tomēr notiekas!

Neliels ieskats, par to kam man līdz šim bija laiks.

Epopeja ar pārbūvēšanu turpinājās ar kārbas flančiem. Cik nu samērījām šlices sakrita un tas deva tādu kā optimismu mazāk sāpīgai modifikācijai, bez pusasu maiņas.

Pa labi, Pasāta oriģinālais flancis, pa kreisi dīzeļa flancis un fōnā VW Lupo GTI. :rock:
Attēls

Kā jau bildē redzams, tad Pasāta flancis ir garāks, un tas nozīmē tikai to, ka vajadzēs tikai novirpot lieko un uzdzīt nepieciešamo šliču garumu.
Attēls

Vēl tik neliela bilde kopskatam no otra gala:
Attēls

Vēl viens uzdevums bija uzmeistarot spīdō pievadu mehāniskajam spidometram. Paldies Val par padomiem un bildēm. Bet lūk būs arī kāda informatīva bilde:
Pa kreisi mehānika, pa labi elektro magnētiskais verķis.
Attēls

Kārbas korpusā jāiegriež vītne. Un atkal veiksme mūsu pusē, jo gaļa kurā iedzīt to IR!
Attēls

Vēl tik būs jāieregulē, lai abi zobrati sakrīt. Lasiet tālāk info par šo jautājumu.
Attēls

Viena neliela problēma ar vācu inženieriem tomēr bija. Elektriskajam spidometram gredzens izrādās ir par aptuveni pus milimetru lielāku iekšējo diametru nekā zobrats mehānikai...
Attēls

Varbūt teiksiet, ka sīkums, bet tā kā šeit sazobē zobratiem ir jābūt puslīdz precīziem nevis aptuveni, tad šis pus milemetrs tomēr spēlē lielu lomu.
Attēls

Biju atdevis meistaram visas "problēm" detaļas apstrādei un pēc kāda laika saņēmu atpakaļ, jau gatavas uzstādīšanai.

Tika uztaisīts izplūdes flancis.
Attēls

Iepriekš tika nopirkts konisks turklāt vēl ar ekcentru caurules gabals, lai varētu nepieciešamības gadījumā izplūdes cauruli nobīdīt šur vai tur.
Attēls

Gatavi arī flanči.
Pa kreisi dīzelis, pa labi, jaunais dīzelis.
Attēls

Šlices pagarinātas aptuveni par 3-4mm
Attēls

Apstrādāti arī štuceri mehāniskajam spidometram.
Pa kreisi neapstrādāts eksemplārs. Pa labi jau apstrādātais.
Kā redzams ne tikai atslēgas vieta ir saīsināta, bet arī pats štuceris.
Attēls

Manā gadījumā 7mm lodīte strādās kā distanceris sazobes ieregulēšanai starp spidometra troses zobratiem. Patiesībā gribējās 8mm lodīti, bet tādu neatradu..
Attēls

Augstāk minētā nepilnība (šķirba)
Attēls

Risināju lauku stilā uzlīmējot izolācijas lentu. :crazy: Cerams, ka nekas nekur nenokritīs. Bet nu iecentrējās ļoti labi.
Attēls

Gerai stovis! :8P:
Attēls

Gatavs darbam!
Attēls

Pēc kolēģa ieteikuma nomainīju priekšējo blīvslēgu, kurš arī manai kārbai tecēja. Acīmredzot, slimība. Jāpērk tikai oriģināls. Jo aftermārketam ir tendence kļūdīties par kādu simtdaļu. Detaļas kods 012311113B. Moller Auto maksāja nedaudz virs trīs lati. Parasti ir uzreiz nopērkams.
Attēls

Jaunulis
Attēls

Vecā izdabūšana laukā bija nedaudz (a)izraujoša. :launs:
Uztaisām caurumu ar kokskrūvi un, tad..
Attēls

ar pareizo instrumentu atkorķējam!
Attēls

Montējam ar labāko tirgū pieejamo montāžas smēri no RedLine. Iegādājama ADParts par aptuveni 10Ls. Lieliskākais veids, kā likt kopā motoru! :rock:
Attēls

Interesanti sarkanā krāsā.
Attēls

Sīkumos neiegrimšu, bet pēdējās dienas ņemos gar kārbas instalēšanu. Uzlikt jau ir varoņdarbs to puscūkas smaguma verķi, otrs ir sataisīt, lai kulise strādātu, kā arī pašus kārbas kronšteinus.
Tad nu sākām mēs ar kulisi. Par 90% ir uzlikta. Jāpieslīpē visādi sīkumi.

Pāris vārdos runājot, manā gadījumā pilnībā, bet ar nelielām modifikācijām, tika uzlikta sešinieces kulise.
Saīsinātas sviras par 45mm katra.
Attēls

Interesanti, ka abās svirās ir papildus svars, mazu tērauda bumbiņu izskatā, salikts, lai būtu vieglāka slēgšanās. :huh:
Attēls

Tad kad viss būs līdz galam salikts un notestēts, tad ielikšu arī kādu citu bildi no procesa, bet pašlaik viss ir lūk šādi. Cik nu var tajā bildē redzēt un saprast.
Attēls

Vienīgā problēm vietas, kas varētu būt ir attālums starp to plastmasas apvalku un kardānu. Bet tā kā tiek taisīti jauni kārbas kronšteini, tad šo lietu, šķiet, ka mēs varēsim uz vietas pieregulēt!

Turpinājums sekos!
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2014/Okt/15, 23:31

Pa šīm divām dienām nekas, kas pārāk interesētu jūs nav noticis. Bet neskatoties uz to ir izdarīti dažādi darbi no sērijas: Auto nav jauns. :)

Pirms kāda laika mazgājot auto beidzot tika saprasts no kurienes atkal tek iekšā salonā ūdens.

Izrādījās, ka tieši zem cauruma pa kuru tiek aizvadīts prom lietus ūdens no daļas zem haubes ir izveidojies caurums.
Attēls

Un daļa no šī ūdens pa taisno plūst iekšā salonā! :pirats:
Attēls

Izgriezu laukā visu rūsiņu
Attēls

Aizmetināju apakšējo daļu ciet. Aizsmērēju ar smāķi un darbiņs padarīts. Augšējo daļu necentos uztaisīt mazāku. Galīgi nav nepieciešams.
Attēls

Attēls

Vispār paskatījos zem spārna un galīgi neiepatikās rūsa visos stūros. :???: Varbūt kādreiz, kad atkal nebūs ko darīt, izjaukšu visu auto un atdošu uz metināšanu, kādam, kam ar to patīk nodarboties tādos apmēros.

Rītdien man sola atdot kārbas kronšteinu sagataves. Tā ka rītdienai darbiņš skaidrs. :rock:
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2014/Okt/15, 23:32

Nedēļa vēl nav galā, bet darbi, šodien, krietni pavirzījās uz priekšu. Varētu teikt, ka ir noticis tāds kā lūzuma punkts un auto beidzot ir sākts komplektēt atpakaļ. :)

Bet nu par galveno dienas notikumu!

Vakardien ienācās, tas ko biju jau gaidījis: sagataves un materiāls kārbas kronšteiniem.
Ar kreisās puses kronšteinu, gan jau ka pats būtu ticis galā, bet labo zig-zag'u gan nebija vēlmes taisīt. Tāpēc abu divu pamatplašu taisīšanu uzticēju, kādam citam.
Attēls

Riktīgi visu apdomājot sāku modificēt pamatplates, kā arī veidot atpalsta plāksnes.
Attēls

Lai gan metināšana nav ļoti sveša, tomēr, šos darbus uzticēju kolēģim, kuram vismaz ir metināšanas kursu beigšanas apliecība.
Attēls

Kaut kad pēcpusdienā kronšteini jau ieguva savas beigu aprises. Diemžēl biju aizmirsis nopirkt aerosolu, kas neļauj pielipt klāt metāla bumbiņām... :fool: Līdz ar to rezultāt nav tik acīm baudām..
Attēls

Beigās nokrāsoju tās, kamēr vēl svaigas.
Attēls

Attēls

Tika nocelta kārba, jo sajūgu nebiju vēl licis virsū. Bez sajūga, tika uzliktas/nomainīts pāris, pie Rinalda iegādātās, lietas: atpakaļgaitas slēdzis un sajūga cilindrītis.
Attēls

Labā puse:
Attēls

Kreisā puse:
Attēls

Atceroties, cik traki gāja ar iepriekšējās kārbas ietrāpīšanu, neloloju nekādas īpašās cerības arī šoreiz. Turklāt sajūga diska iecentrēšana notikās uz aci. :pirats: Bet, laikam bija palīgā pareizais cilvēks un kārba ar pirmo piegājienu uzlikās kā smērēta! :rock:
Attēls

Tika pieķerta uz pāris skrūvēm un atstutēta. Rīt pēc darba turpināsim kopā vākšanu!
Attēls

Attēls

Starp citu, turbīnas makets ir atdots Turbo Serviss'ā, lai liek kopā. Solījās nākamajā nedēļā man atgriezt, jau gatavu produktu.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2014/Okt/15, 23:33

Nebeidzamais auto uzlabošanas un pārveidošanas process turpinās. Tik līdz ir brīvs brīdis, tā kaut kas tiek darīts.

Pa pēdējām dienām šis tas ir arī izdarīts. Tas ir pabeigts.

1. kārtām bija jāpārtaisa izpūtējs. Ne tikai dēļ tā, ka mainījās flancis turbīnai, bet arī dēļ tā, ka šim auto vairs netiek piedāvātas aizmugurējā stabilizatora gumijas, tad veiksmīgi tika izštukots, ka var taču uzlikt no Golf 2 Syncro versijas. Tiem kas neatceras par ko gāja runa vai arī palaiduši garām, atgādināšu: tai vietā, kur izpūtējs krustojas ar stabilizatoru oriģināli Pasātam izplūde tiek laista pa apakšu, bet Golfam pa augšu.

Tad nu sazāģējām izpūtēju vairākās daļās. No sākuma pārveidojām downpipe. (nobildēsim citreiz). Un pēc tam sākām lipināt kopā pārējo izpūtēju.

Protams, lai izpūtēju varētu arī normāli noņemt, bija nepieciešams jauns savienojums un to izveidojām pēc pēdējā laikā populārākā varianta: truba trubā. Kā savilcēju izmanoju ADParts nopērkamos ABA nerūsējošā tērauda savilcējus, kas ir pietiekami izturīgi, lai varētu savilkt kopā un noturēt arī metāla caurules. Caurule tika sapresēta līdz nepieciešamajam diametram un to var izdarīt jebkurā hidraulikas bodē. ;)
Attēls

Izpūtējam lielākās izmaiņas skāra tieši to vietu, kur tas ir jāpārlaiž pāri jaunajam stabilizatora stienim. Sanāca neganti daudz līkmiņu vienā posmā, jo viss tika salipināts no lūžņos atrodamajiem atgriezumiem.
Attēls

Dažas bildes ar stabilizatora stieni.

Vēl viens plus, es ceru, ka plus, ir tas, ka Golfam stabilizatora stienis ir 4mm resnāks. Tad jau manīsim, cik ļoti izmainīsies gaita.
Kā jau bildē ir redzams, tad jaunais stienis pirms likšanas virsū tika ar smiltīm notīrīts un pulveri nokrāsots.
Iepriekš minēju, ka nevar bukses nopirkt. Pasāta 14mm nevar, bet Golfa 18mm var. No Powerflex.
Bildējot diemžēl sajaucu jaunā stabilizatora virzienu un nobildēju otrādāk. Tā labāk varētu redzēt kur ir tā atšķirība izpūtēja daļai.
Attēls

Vecās bukses bija savu laiku nokalpojušas. Lai gan pirms gada man par tām ielika 1, bet šogad neko neielika, tomēr lieta jau bija darīta un nepieciešamās detaļas iepirktas. Atlika vien tik kā saņemties un nomainīt tās.
Attēls

Attēls

Attēls

Lūk kā tagad izskatījās jaunā vieta izpūtējam.
Attēls

Turbīnu man atdeva atpakaļ un teica, lai es vien pats izslīpējot nepieciešamo caurumu. Tā ar darīju. Negribīgi, bet darīju.
Gaļas tur nav daudz, tā ka aizrauties nevarēja. Bet cik varēju, tik uzlaboju izplūdes gāžu plūsmas traktu.

Kā bildē redzams, ka nesakritība ir dramatiska! :kasp: Uzliekam virsūt AEL turbas blīvi, iezīmējam un sākam drāzt ar rūķīti.
Attēls

Beigās sanāca kaut kā lūk šādi:
Attēls

Izskatās, ka būs labāk, nekā bija.
Attēls

Tad vēl viens no darbiem bija salāgot VNT eļļas atplūdi ar AEL oriģinālo. Pagaidām ir tikai piegriezts un vakarā mēģināsim metināt. Tā kā metāls VNT ir diezgan paplāns, tad ož pēc tā, ka tomēr vajadzēs iet vienkāršo, bet negribēto ceļu, likt gumijas cauruli starpā. Cik no savas pieredzes atceros, tad žņaudz cik gribi to gumijas cauruli uz eļļas atplūdi tā pat tā lēnā garā sulosies. :crazy:
Attēls

Kamēr tā ņēmos gar citām lietām, galvā ienāca doma, ka vajag taču kaut ko arī salōnā pamainīt. Un nolēmu ielikt savējā tādas taburetes kā Ozoliņam. Tā ka tās, tādas, kā Muxa'm varēs iegādāties. :pardon:
Bet nu, protams, šis atkal nav process: noskrūvē veco un ieskrūvē jauno. šis tas ir pāpamodificē, jo tie jaunie Recaro šķiet ir taisīti no papīra biezuma metāla. Tik līdz kāda šuve vaļā, tā viss tur paliek želejas stiprībā. :crazy:
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2014/Okt/15, 23:35

Šodien zīmīga diena. Divi svarīgi notikumi Pasāta dzīvē notikuši. Viens tāds mazāk svarīgs un prognozēts, bet otrs tāds īpašs, jo par bitēm neko nevar zināt. :crazy:

Sāksim ar prognozēto un uztraukumu neradošo.

Tā kā viss vilkās lēni, tad pa burzmai nolēmu, ka beidzot riktīgi jāsataisa aizmugurējās bremzes. Apnika, ka tās visu laiku pieķīlē un aizmugurējie kluči jāmaina bija jau pāris reizes. Tad nu saņēmos un izjaucu skavas, konstatēju, ka viss ir slikti. Biju jau aizbraucis uz Api, lai nopirktu atrestaurētas skavas un pēkšņi izrādījās, ka vienas skavas vairs viņiem nav. Jāsūta. Tad nu mani tomēr pierunāja, ka, varbūt, tomēr pats atjaunosi. Piekritu arī.. Varbūt, tomēr, nevajadzēja. :pohas:

Bet nu lai vai kā viss remontkomplekts izņemot vadīklas un to gumijas tika iepirktas (Budweg) un kaut kādi sagatavošanās darbi varēja lēnā garā sākties.

Biju nolēmis, ka atdošu uz smilšu strūklu, lai notīra, bet krāsošu pats. Veiksmīgi arī tika atrasta karstumizturīgās krāsas bundžiņa (skursteņu/krāšņu krāsa), kuru biju izmantojis šos pašus suportus ar atjaunojot (notīrot ar drāšu birsti). Pa šiem gadiem krāsas noturība nebija slikta, pat neskatoties uz to, ka ideāli ar drātenieci jau nenotīrīsi visas vietas.

Šodien tika gan atdoti, gan saņemti suporti atpakaļ no tīrīšanas. Jānopērk laba pindzele, kurai zirgu sari nekrīt laukā un darbs varēs turpināties.

Pāris bildes.

Ģimenes bilde
Attēls

Izskatās monumentāli kā Ļeņins.
Attēls

Un tad pienāca otrā prieka vēsts. Turbīna salikta un gatava apmainīties pret naudu!

Tā kā šonedēļ visādi pasākumi nedēļas garumā, tad diez vai izdosies kaut ko jēdzīgu padarīt, bet nu centīsimies.

Iepriekš tika iepirktas blīves, uzgriežņi utt. Tik viena bēda, ka pašlaik nevaru atrast, kur nopirkt AEL turbīnas/kolektora blīvi. Varbūt, kāds var man numuru iedot?

Attēls

Kamēr svaiga, tikmēr smuka. Pēcāk paliek tāda pati kā visiem. :crazy:
Attēls

Attēls

Līdz nākamajai reizei!
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2014/Okt/15, 23:38

Kā jau minēju, tad auto atkal brauc! Tas ir pozitīvi. Tiesa gan ir arī pāris mīnusu pēc šīs pārbūves radušies: :kasp:
  • Sakarā ar to, ka kārbai robi garāki, tad auto šķiet gurdenāks. Principā labprāt būtu vēlējies, ka būtu bijusi 7 pakāpju kārba. Tāda kāda bija plus vēl divi robi, lai 100km/h būtu pie aptuveni 2.2K rpm. Tagad ar jauno kārbu sanāk 2K rpm un tā kā patīkamais būsts ir virs diviem K, tad gribot negribot pa šoseju jābrauc vai nu ar piekto vai nu ar sesto, bet jau uz 120km/h. :crazy:
  • Slīd sajūgs.. HVZ, ko man Chirsis būs iesmērējis. :crazy: turklāt man ir standarta jauda. Tā ka visticamāk būsi vien noslidinājis to jauno sajūga disku. Būs atkal jājauc viss nost un jāskatās ko tur var līdzēt. Pagaidām ir paranoja spiest gāzes pedāli. :pohas: Bremžu kurvis un spararats palika no iepriekšējā setapa, tā ka šaubos ka vaina ir tur. Ja nu vienīgi šis 3B sajūga disks ir plānāks nekā 10vt izstrādājums. Droši variet man kaut ko ieteikt.
Bet nu savādāk ir ok.

Uz pavasari, kādu mēnesi pirms skates uztaisīsim jaunus dzinēja kronšteinus. Šis tas man šiem neiepatikās. Un pie reizes izdarīsim tā, lai var legāli iziet skati.

Bet nu tagad vēl dažas bildes no taisīšanas procesa.

Pagaidām šķiet, ka tomēr izdevās sametināt kopā biezo ar plāno bleķi.
Attēls


Metināja uzmanīgi, jo uzmanīgi, lai caurums neizdeg.
Attēls

Lūk jau viss virsū. Vēl viss svaigs un tīrs.
Attēls

Uztaisīta jauna eļļas padeves šļūtene. Pašiem nebija tāda izmēra savienojumu, tad bija jāizlīdzās ar Hidroscand pakalpojumiem.
Attēls

Turklāt vēl bija padeves flancis jāpārtaisa.
Attēls

Eļļas padeves šļūtenes gals. Ielocīts un ievalcēts pareizajā leņķī.
Attēls


Mans super duper karstumaizsargs ar bija jāmodificē, jo turbīnas karstais gals bija diezgan lielāks nekā AEL gadījumā. Bet kā jau minēju, tad par laimi nebija IC jāmodificē un atstājot nelielu šķirbu varēja visu salikt kopā.
Attēls

Baigais bruņnesis sanāca. :crazy:
Attēls

Liekot klāt ieplūdes kolektoru atdūros pret problēmu, ka liekot skrūves ar iekšējo seškanti vairs nevaru ar atslēgu tām tikt klāt. Bija jāskrien uz skrūvju veikalu un jāiegādājas pareizā garuma parastās skrūves. Vēl kā redzams bildē ir svaigi apgraizīts kolektora stūris. Bez šīs modifikācijas ar nevarēja to uzstutēt savā vietā. Kā jāsaka: Septiņreiz nomēri un vienu reizi nogriez!
Attēls

Kā labi atceramies, tad vēl viens darbs listē bija aizmugurējo bremžu skavu restaurācija. Notīrījām ar smiltīm, attaukojām un pa virsu ar kamīnu krāsu trijās kārtās.

Ti kurila? Ņet, ja ņikurila. :crazy:
Attēls

Ieslēdzos atsevišķā telpā, piesildīju to un ķēru kaifu. :wacko:
Attēls

Nu jau viss sakrāsots un atstāts uz nakti riktīgi nožūt pirms ķerties tālāk klāt.
Attēls

Atpakaļ salikšana nemaz tik viegli negāja. Nevarēju tikt galā ar atsperi, kas rocenes mehānismam. Braucu uz www.bremzumeistars.lv un tur man ne bez mocībām salika atpakaļ kopā. Varu viņus parekomendēt. Teicās, ka katras bremžu skavas remonts ar jauniem materiāliem izmaksāšot 20Ls. Turklāt vēl ar kaut kādu grunts krāsu nokrāsos un pirms tam attīrīs ar adatu pistoli.

Te jau viss uz auto. Interesanti cik smuks būs pēc ziemas? :o
Attēls


Vēl atcerējos, ka konkrēti manām bremžu skavām nebija nopērkami bremžu virzulīši. Tie kas bija katalogā bija par 5mm garāki. :fool: Labi, ka garāki un visi pārējie izmēri, vienādi. Tik bija tā skāde, ka aizbraukt pie virpotāja, lai novirpo lieko. Patīk tai VAG grupai ar bremzēm eksperimentēt..

Vēl pa burzmai tiku pie jauna N75 vārsta. Skaidrs ir viens, ka šrotā to nepērkam, bet uz reiz jaunu veikalā. Pavisam cita dziesma!


Kas tālāk? :?:

Paņemšu atpūtu no šīs mašīnas. Bet gribi vai negribi būs kārba jārauj nost un jāskatās, kas tur ir ar to sajūgu.. Savādāk nevarēs ziemas priekus pabaudīt...

Vēl ir doma, par jauniem smidzinātājiem, jo šie izskatās, ka vairāk čurā nekā smidzina, bet pagaidām šādiem izdevumiem vēl neesmu nobriedis.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi