VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Foruma lietotāju auto

J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt envy » 2011/Feb/28, 12:38

jāgriež arkas :D

tikko atcerējos, ka man pie Tevis ir jābrauc ciemos.. kā lai saštuko?! :roll:
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2011/Feb/28, 12:45

Arkas pašas nopūs :lol:

Ciemos, jā. Domāju, ka tu jau esi aizmirsis.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2011/Mar/10, 19:08

Lēnām bakstamies uz priekšu. :)

Tā kā bremžu šļūtenes vairs neatbilda TA pozitīvam novērtējumam, tad bija vien tās jāmaina. Standarta izstrādājumi šoreiz un droši vien arī turpmāk, maniem auto ies secen, jo kopš esam oficiālie angļu Hel Performance armēto bremžu šļauciņu izplatītāji, turklāt esam šīm šļauciņām mūsu CSDD izveikuši sertifikāciju, kas pieļauj to izmantošanu arī uz ikdienas autiņiem, tad skaidra lieta, ka izvēlējos uzlikt tieši Hel Performance armētās bremžu šļauciņas. Manam auto tādas sanāca veselas 7 gab. :shock:
Priekšā divas un aizmugurē veselas piecas! Lai būtu skaidrīte, tad pastāstīšu no kurienes tik daudz. Tātad:
[*] viena no virsbūves uz pakaļējo tiltu, no kurienes pa trubiņu bremžu šķidrums aiztek uz spēka dalītāju
[*] tad no spēka dalītāja uz katru pusi, kur divas pamet pakaļējo tiltu un dodas uz plauktu pusi
[*] pēdējās divas ir no plaukta uz bremžu skavām

Tagad pievēršamies bildēm

Džentelmeņa komplekts
Attēls

Priekša noformēta
Attēls

Kreisā aizmugurējā puse, kur dzīvo 3 gab šļūtenes
Attēls

Otrs pakaļvaidziņš
Attēls

Bremzes vēl tā pa īstam nav iemēģinātas, jo nav TA un diski ar visi no stāvēšanas ar rūsu apvēlušies. Bet principā būtu jābūt daudz atsaucīgākām, jo efekts, kad parastās šļūtenes pie slodzes uzpūšās un ar aizkavēšanos nogādā nepieciešamo bremžu šķidrumu cilindrīšu kustināšanai būtu tā kā uz 99% novērsts

Bez tam ieplūdes sistēma ir tikusi pie silikona savienojumiem un nu ieplūdē gaiss nonāk pilnībā atfiltrēts!
Attēls

Auto tika ne tikai pie jaunām loga šķidruma šļauciņām no silikona, bet arī pie jauna motoriņa. Vecais nezkādēļ izdomāja atstpiept pekeles..
Attēls

Vēl atgriežoties pie Hel Performance armētām bremžu šļūtenēm. Saskaitām cik jums tās šļūtenes ir uz auto un sareizinām ar 14.50Ls. Tas būs gala cipars. Šīs šļūtenes ir pieejamas visās varavīksnes krāsās. Un sagādāt tās var diezgan ātri. ;)
Attēls

Un atceramies, ka VWMotion biedriem pie mums viss lētāk. ;)
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2011/Mar/14, 10:51

Sestdien mēģināju iet TA. Mašīna veca, līdz ar to nesanāca iziet. :mrgreen:

Principā nekas traks.

Kods / Novērtējums / Trūkumi vai bojājumi
801 2 Neatbilstoša kartera ventilācijas konstrukcija.
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas)
426 2 Neatbilstoši iestatīts bremzēšanas spēku regulators.
607 2 Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Labais apakšējais balsta šarnīrs.
626 2 Bojāts bagāžnieka pārsegs.

Šonedēļ domāju, ka GintsK saregulēs man to pasākumu līdz galam, lai gan arī tagad nav iebildumu pret auto gaitu. Bet principā veiks divus regulējumus: Performance un Kapeikpi$ēju. :mrgreen: Ta manīs kas no tā visa sanāks. Cik lielu kapeiku varēs ieekonomēt ekonomiskajā regulējumā.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2011/Mar/21, 17:19

Esam paspējuši arī saregulēties un jau nobraukt kaut kādus 500km.

Kā jau minēju, ka tiks veikti divi regulējumi:
1. Spōrta
2. Ikdienas (ekonomiskais).

Spōrta režīmu vēl neesmu tā kā iemēģinājis, bet aptuvenais rezultāts ir lūk šāds:
133Hp pie 5480rpm un 195Nm pie 4020rpm
Attēls


Ekonomiskais režīms, gan ir riktīgi ievērtēts. Pat ar pilnu mašīnu, 3 pieaugušie + 2 bērni un pilnu bagažnieku ar visādiem hlamiem auto par vilktspēju nesūdzas. Regulējot pārslēdzoties no viena uz otru režīmu powers bija kā diena pret nakti. Tā kā gaidam nākamo ziemu, lai to spōrta režīmu varētu riktīgāk iemēģināt.

Bet darbi vēl tā kā nav pabeigti pie šī "projekta". Pa vasaru ir paredzēts izdarīt sekojošo:
[*] mērierīcēm "iepakojumu" uztaisīt, lai būtu kāda jēga no tām. šī lieta jau kustās uz priekšu un galdniecība, jau kaut ko funktierē, kā un ko uztaisīt
[*] gaidu krēslu konsoles, lai varētu apsildāmos un pumpējamos Recaro ielikt
[*] jālikvidē rūsa uz jauniepirktajām durvīm un bagažnieka vāka un jāuzinstalē tās. Nedaudz vēl domāju par krāsu. Ir doma auto pa lēto sakrāsot citā krāsā, tādā, lai vēlāk rūsu mazāk redzētu :lol: Pagaidām padomā ir kaut kāda "tuksneša vētras" nokrāsa, respektīvi brūngani dzeltena matēta.
[*] ļoti vēlos novērst sitienu, kas notiekas pārslēdzot robus. ļoti diskomfortabli... varbūt kāds zin, kur slēpās patiesā problēma. Cik zināms, tad tāda ir vecākam brālim Audi 80/90 quattro.
[*] ja būs vaļa, tad ielikt arī kaut kādu muzīku, lai nav skumji. vispār doma ir tāda, ka laist skaņu no mobilā tālruņa, kas caur pastūzi pieslēgts pie auto audiosistēmas. Pastūzis man mētājas, subs, pat veseli divi, arī, tik daudz cik vajadzētu nopirkt skaļruņus oriģinālajām vietām un to visu pieslēgt.. Kāds ir kaut ko tamlīdzīgu darījis? :?:

Tas laikam arī viss. Ā vēl salonu riktīgi
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt Quattro » 2011/Mar/21, 17:38

Q sitiens rodas tad, ja no sajūga līdz pakaļējajiem riteņiem ir lielākas brīvkustības nekā no sajūga līdz priekšējajiem, kam par iemeslu ir beigtas reduktora bukses un/vai izdilis reduktors. :mrgreen: ar buksem aizmugure viss ok?
Lietotāja avatars
Quattro
 
Atbildes: 548
Pievienojies: 2007/Jūn/03, 0:18
Atrašanās vieta: darbnica

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2011/Mar/21, 17:40

Bukses ir gerai stovis. bet par reduktoru, gan tā laikam nevarētu teikt. Tur kaut kas ir pie labojams tam reduktoram? kaut kādas šaibas vai kas cits? :?
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt Quattro » 2011/Mar/21, 17:43

Vel noceko kardanam krustinus un karajoso gultni , tads kadrs ka Lebesters ir teicis ka vajag noregelēt ar vienādām atstarpēm abus šnekus ( kas ir sneks es nezinu :mrgreen: :| ) , it ka tos reduktorus 'saiboja bet jaburas ir audistailaa... #-o
Lietotāja avatars
Quattro
 
Atbildes: 548
Pievienojies: 2007/Jūn/03, 0:18
Atrašanās vieta: darbnica

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt Tatinsh » 2011/Mar/21, 23:30

vajaga paskatīties vai reduktors nekustas uz augšu un uz leju, tad vainīgas ir bukses ja reduktors nekustas tad vainīgs viss kur ir brīvkustība
Lietotāja avatars
Tatinsh
 
Atbildes: 36
Pievienojies: 2008/Sep/28, 22:14
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Vw passat 32b syncro

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt Kaross » 2011/Mar/21, 23:33

kādu kameru izmanto? :mrgreen:
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2011/Mar/22, 11:32

jau gadiem izmantoju bezkameru riepas. :mrgreen:

Canon 400
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2011/Aug/15, 18:32

Nedaudz pacelšu šo topiku atkal statistiski/informatīviem mērķiem.

Brīvdienās biju aizskrējis līdz D-pilij driftu pavērot. Turpceļā braucu viens pats atpakaļ ceļā divatā. Kopumā nobraucu ~ 450Km. Īsti vairāk par 100km/h nesanāca braukt. Ielēju pilnu bāku Rīgā izbraucot, kā arī atbraucot atpakaļ. Rezultātā sanāca vidējais patēriņš 7.85L uz 100km. Laikam jau nav slikti priekš aizvēsturiskas full time pilnpiedziņas. Bet nu gribētu jau labāk šī 2.2L motora vietā redzēt 1.9TDI.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt Kaross » 2011/Aug/15, 23:27

:mrgreen:
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2011/Nov/11, 12:39

Iztaisnoti, nostrūkloti, nopulverkrāsoti un korporatīvajā manierē aprotāti ziemas diski. :aiwa:

Attēls

Attēls

Attēls
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt nBerts » 2011/Nov/12, 15:24

Ko tik svaiga krāsa un pāris uzlīmes nedod! :ok:
Lietotāja avatars
nBerts
 
Atbildes: 1325
Pievienojies: 2007/Jan/18, 23:08
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: MK4
Dzinējs: AGU

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 10 viesi