Esam paspējuši arī saregulēties un jau nobraukt kaut kādus 500km.
Kā jau minēju, ka tiks veikti divi regulējumi:
1. Spōrta
2. Ikdienas (ekonomiskais).
Spōrta režīmu vēl neesmu tā kā iemēģinājis, bet aptuvenais rezultāts ir lūk šāds:
133Hp pie 5480rpm un 195Nm pie 4020rpm
Ekonomiskais režīms, gan ir riktīgi ievērtēts. Pat ar pilnu mašīnu, 3 pieaugušie + 2 bērni un pilnu bagažnieku ar visādiem hlamiem auto par vilktspēju nesūdzas. Regulējot pārslēdzoties no viena uz otru režīmu powers bija kā diena pret nakti. Tā kā gaidam nākamo ziemu, lai to spōrta režīmu varētu riktīgāk iemēģināt.
Bet darbi vēl tā kā nav pabeigti pie šī "projekta". Pa vasaru ir paredzēts izdarīt sekojošo:
[*] mērierīcēm "iepakojumu" uztaisīt, lai būtu kāda jēga no tām. šī lieta jau kustās uz priekšu un galdniecība, jau kaut ko funktierē, kā un ko uztaisīt
[*] gaidu krēslu konsoles, lai varētu apsildāmos un pumpējamos Recaro ielikt
[*] jālikvidē rūsa uz jauniepirktajām durvīm un bagažnieka vāka un jāuzinstalē tās. Nedaudz vēl domāju par krāsu. Ir doma auto pa lēto sakrāsot citā krāsā, tādā, lai vēlāk rūsu mazāk redzētu
Pagaidām padomā ir kaut kāda "tuksneša vētras" nokrāsa, respektīvi brūngani dzeltena matēta.
[*] ļoti vēlos novērst sitienu, kas notiekas pārslēdzot robus. ļoti diskomfortabli... varbūt kāds zin, kur slēpās patiesā problēma. Cik zināms, tad tāda ir vecākam brālim Audi 80/90 quattro.
[*] ja būs vaļa, tad ielikt arī kaut kādu muzīku, lai nav skumji. vispār doma ir tāda, ka laist skaņu no mobilā tālruņa, kas caur pastūzi pieslēgts pie auto audiosistēmas. Pastūzis man mētājas, subs, pat veseli divi, arī, tik daudz cik vajadzētu nopirkt skaļruņus oriģinālajām vietām un to visu pieslēgt.. Kāds ir kaut ko tamlīdzīgu darījis?
Tas laikam arī viss. Ā vēl salonu riktīgi