Priecīgus svētkus!
Sen neesmu neko jaunu rakstījis, bet tas nenozīmē, ka nekas nenotiekas. Patiesībā sakot diemžēl vēl viss notiekas..
Quattro laiks iet pilnā sparā, ceļi paliek ar vien neizbraucamāki priekš bezpiedziņām, bet mans Syncro vēl joprojām gavē..
It kā nekā daudz vairs nav palicis, bet praktiski visa šī padarīšana ir viena liela pārbūve/būvēšana no jauna ar 100 dažādām lietiņām. "Pateicoties" auto vecumam daudzi mezgli ir izgājuši no ierindas - pārsvarā sarūsējuši un prasās pēc to nomaiņas. Tiesa gan daudzas no tām lietām vai nu vairs nav dabūjamas un nav nekādas jēgas skraidīt pa šrotiem un meklēt kādu veselu, bet arī maksā diezgan padaudz, lai pirktu jaunas. Tad neatliek nekā cita, ka pašam vai Sašam uztaisīt tās jaunas.
Dotajā brīdī pamazām lieku kopā salonu un ceru, jau nākamnedēļ auto iedarbināt. Jāieštellē vietā radiators un jāsalej visi šķidrumi.
Labi, tagad pie ilustrētās zinātnes.
Teicu vai neteicu, bet auto tiek aprīkots ar MegaSquirt motora vadību. Mehāniskā šprice bija apnikusi līdz kaklam, turklāt mētājās plauktā lieks vadības bloks, kuru grēks bija neizmantot.
Tika uztaisīta un 2x pārtaisīta degvielas sliede. Bija dažas nianses, kuru dēļ tas bija jāizdara. Šāds nošķelts gals bija nepieciešams, jo savā setup'ā izmantoju turbo Audi ieplūdes kolektoru, kura droselei ir viens nevis divi "taurentiņi". Ar diviem MS nevar saprast, cik tad daudz ir pavērta drosele.
Motortelpā vēl neliels bardaks
Spiediena regulētāju ņēmu no BMW, jo to vēlāk ir viegli nomainīt, ja nu tas iziet no ierindas. Un kā nekā pats vairāk ņemos gar šīm pakaļpiedziņām.
Kura pakaļa izdomāja, ka ieplūde un izplūde jāliek vienā pusē..
Kaut kāds aizsargs starp kolektoriem kādreiz ir bijis, jauns maksā daudz, bet laika jaunu "izgudrot" tā lai negrabētu man pagaidām nav, tad izdomāju nolīmēt ieplūdnieku ar vairākām kārtām follija lentas. Ceru, ka kaut kādu karstumu tas atgrūdīs.
Single butterfly drosele ar piemeistarotu potenciometru no BMW m50 motora
Custom made kronšteins. Vēl tik tas caurums jāaiztaisa ciet
Gaisa temperatūras devēju ievietoju kādā citā ieplūdnieka caurumā. Iegāja un pieskrūvējās ļoti zolīdi. Vajadzēja tik papildus blīvgumiju uzlikt, lai noblīvējas. Attēlos redzamās izejas tiks izmantotas bremžu vakumniekam, tukšgaitas vārstam un dažādām vakumu alkstošām ierīcēm
Principā kolektoru lieku jau virsū, nav ko tur vairs mērīt un pārmērīt. Viss būs gerai.
Tā kā tirgoju dažādus silikona savienojumus, tad laicīgi izdomāju, kādus līkumus un citus savienojumus man vajadzēs un tādus ar pasūtīju. Lēti nav, bet aiztaupa laiku skraidot pa šrotiem un meklējot kaut ko vecu un ļoti iespējams nepiemērotu.
Atradu kādu caurumu virsbūvē uz salonu, ko ar lielu prieku izmantoju MS vadu izvilkšanai. Pagaidām visi vadi bez papildus izolācijas, jo vēl neesmu 100% pārliecināts par nepieciešamajiem garumiem un izvietojumu. Viss tiks sakopts vēlāk, kad auto rūks
Sen jau gribēju, bet nu beidzot sanāca izdevība nomainīt plug&play izpūtēja savienojumu pret normālu flanču variantu
Visas vietas, kur ir kādi vakuma savienojumi, esošās sakaltušās gumijas trubiņas tika nomainītas pret silikona trubiņām
Klusā daba. Auto tika pie jaunām bremžu un degvielas sistēmu maģistrālēm. Vecās bija jau savus barelus pārpumpējušas
Visa auto jaukšana sākās ar to, ka braucot pārplīsa viena no bāku saturošām štropēm.
Tika uztaisītas jaunas no nerūsējošā tērauda ar jauniem stirinājumiem
Auto tika aplaimots ar jaunām rocenes trosītēm. Vecās bija bez 5min pārrūsējušas. Bet.. izpalīdzīgs eparts.lv darbinieks ar veiklu ziņu man "iesmērēja" bezpiedziņas Pasāta trosītes, kuras ir garākas un atbalsta stiprinājumi tām atrodas citā vietā.
Acis darba izbijās, rokas darba nebijās, un tika uztaisīts jauns atbalsta kronšteins piemērotākā vietā.
Laika gaitā ir iepirkti ntie VDO mērīkļi no dažādiem Audi, bet tikai nessen dabūji arī pašus devējus, kas nu man ļauj šīs mērierīces arī pieslēgt
Eļļas spiedienam. Lejā vēl pieslēgts mehāniskais manometrs, lai pārbaudītu motora eļļas spiedienu
Dzesēšanas sistēmai nu ir trīs devēji: mērierīcei panelī, mērierīcei VDO un trešais priekš MS vadības
Klusā daba salonā. rīt likšu paneli vietā
MS vadības gateway salona pusē
MS bardaks. Pa labi MS bloks, kas ir "iemānīts" ABS vadības bloka korpusā. Ļoti kompakti turklāt dēļ normāla izmēra štekera ir iespēja savienot ar normāla izmēra vadiem
Noliktava, kurā tiek glabātas detaļas, kuras drīzumā tiks izmantotas. Pārējās mētājas kā nu kura kurā vietā
Jau tagad dažas detaļas ir aizgājušas uz nezināmām mājām un jūtu vēl, ka daudz detaļu paliks pāri
Nedaudz biju nolohojies ar pedāļu boxu. Noņēmu no auto to kā pēdējo, bet uzstūķēt vietā to izdomāju arī kā pēdējo. Tas ne kas ka cieši pa labi krāsniņa, bet pa kreisi drošinātāju bloks. Bet tam visam šķiet būs viens pluss. Jaucot boxu laukā pa sastāvdaļām, lai to varētu iebāzt atpakaļ vietā pamanīju, ka ļoti ir izdilusi sajūga cilindrīša štoka savienojuma vieta. Jau labu laiku, izjutu problēmas ar to, ka ar vien dziļāk cauri grīdai jāspiež sajūga pedālis, lai pārslēgtu ātrumus. Paša sajūga apskate neko sliktu neuzrādīja, tā ka ceru, ka šis būs tas īstais iemesls. Izdilums tika aizmetināts ciet un nu ceru, ka viss būs gerai.
Rīt ir atkal jauna diena. Tā kā turpinam rosīties.
Vajadzētu vēl šogad skati iziet, lai nav jāsamaksā gada nodoklis uzreiz pa diviem gadiem.. Bet no otras puses skatoties nevajadzēs maksāt nākamgad.