VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Foruma lietotāju auto

J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2010/Feb/22, 0:11

Tad vēl Pasāts bija savā stihijā iebraucis Mangaļsalā. Viens Cherokee īpašnieks nevarēja saprast, kā te tāds sūds nokļuvis, jo iebrauktas divas rises un pa tām tikai džipeļi braukuši. :D

Atpakaļ ceļā redzēju šo ceļa malā iebuksējušu. Palīdzību nepiedāvāju, jo apkārt gan stūmēji gozējās, gad LC blisinājās braukt vai nebraukt mežā iekšā. :)

Attēls

Attēls
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt Alien » 2010/Feb/22, 0:37

nu ja godīgi tad es ar savu golfu ar tur varu gan iebraukt gan izbraukt
par tiem džipistiem gan nav īsti skaidrs ar kuru galu viņi domā un ar kuru brauc :lol: :lol: :lol:
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2010/Feb/22, 0:42

Tu ar savu golfu tur iebrauktu un 5-10m no ceļa sākuma paliktu atkarībā no tā cik ātri paspētu ieskrieties. Būtībā apstājos tādā vietā, kur bez problēmām varētu uz priekšu vai aizmuguri tikt. A tā visu pārējo ceļu mašīna uz vēdera šļūca plus vēl kā tramvajs pa sliedēm. :wink:
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2010/Sep/15, 16:28

Nu ko? Liekam jaunu bildi iekšā.

Kā sacīt jāsaka: "Lieta bija vakarā, darīt nebija ko šajā sakarā"
vai arī: taisi ragavas vasarā, ratus ziemā, bet sanāk kā parasti viss otrādāk.

Vasara bija karsta, tad nebija vaļas ko darīt, tad bija jāsagaida rudens, lai visu situāciju tikai sarežģītu. Īsāk sakot, tā kā sola bargu ziemu un ļoti negribējās, ka pēc ziemas šis pilnpiedziņas grēks pa taisno aizietu uz Tolmetu, tad bija šai lietai jāķeras nopietni klāt. Tā kā skrūvēt man patīk un ja taisa, tad ar ērtībām, tad tika izlemts, ka jājauc laukā līdz kaulam šis mans Syncro pasākums un jāsametina tā riktīgi, lai kādām dažām ziemām vēl pietiek ko patrenkāt.
Tā kā laika darba dienās man nav un ārā ātri jau paliek tumšs, tad atliek vien nedēļas nogales, kad paņemties gar auto.

Pa pāris nedēļas nogalēm auto tapa lūk šāds
Attēls

Attēls

Tā kā mētājās man garažā krievu laiku auto apgāžamais, tad tas tika pielāgots Passātam kā arī Pasāts tika pielāgots tiem.
Attēls

Principā auto ir palicis ar bremžu un degvielas trubiņām, kas apmetot auto uz sāniem arī tiks noņemtas nost, durvīm, lai saturīgāks tas pasākums, apstiklojuma un griestu apšuvuma, bet no tā mēs ar tiksim vaļā.
Attēls

Attēls

Atradu vienu jaunu caurumu grīdā
Attēls

Un vēl dažus acīmredzamos caurumus
Attēls

Attēls

Attēls

Tā kā lietus laikā diezgan pludoja grīda, tad intensīvi tika meklēts iemesls. Un tikai paurbinot ar skrūvjgriezi plauktā kur stiprinās krāsniņa zem skaņas un vibro izolācijas tika atrasti anormāli Ozōna caurumi...
Attēls

Visvairāk mani uz šādu izjaukšanu pamudināja rūsas pleķi no vitāli svarīgajām virsbūves savienojuma vietām.
Attēls

izrādās, ka kāds ir arī bliezis to auto. Bet šajā sakarā neko nedarīšu. Nav nepieciešamības.
Attēls

Šī rūsa škiet man radīs vislielāko piņķeri. Būs jāmetina jaunas ausis...
Attēls

Tad vēl ir šādi caurumi, kur fleksis un jauns bleķis būs labākais drauks
Attēls

Daudz bleķu tika noņemts un vēl vairāk plastmasas. :D

Attēls

Šodien tā laicīgi paspēju telti uzsliet, pirms sākās aizkavējies ilglaicīgais lietus.
Attēls

Paldies Xpload par aizdoto smilšustrūklas aparātu. Ar to mēģināšu paātrināt tīrīšanas procesu. Tika jau nedaudz iemēģināts. Būs ok.

Pa vidu vēl mehāniskās šprices vietā tiks likts Mega Squirts, tā kā viens lieks bloks man mētājas. Tad vēl kompensatori jānomaina, jo grab kā traki.

Nu tad man veiksmi un izturību, līdz novembrim, lai paspētu uz ziemu savest atkal līdz braucamam stāvoklim!
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt Quattro » 2010/Sep/18, 3:12

nu lai sanak labak par sho :)


Attēls
Lietotāja avatars
Quattro
 
Atbildes: 548
Pievienojies: 2007/Jūn/03, 0:18
Atrašanās vieta: darbnica

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2010/Sep/27, 13:10

nekāds smukums netiek taisīts. Tiek darīts tikai tik daudz, lai vēl dažas ziemas var ar šo auto pagāzt.

Tā kā nekas nestāv uz vietas, tad pa šo laiku šis tas ir jau sadarīts. Laiciņš bija ārā jauks līdz ar to darbi arī virzījās uz priekšu.

No sākuma tika izgraisītas rūsas vietas. Sanāca diezgan pagraizīt

Attēls

Diezgan daudz cauru vietu pa kurām tad salonā tecēja lietus ūdens
Attēls

Lanžeroni ar nekādi vakarējie, ja rūsē tad rūsē. Neies jau atpalikt no pārējā auto :lol: Bermudu trīstūris
Attēls

otra puse arī neatpaliek. neies taču kaunā krist!
Attēls

Salōnā lielākie caurumi tika nolikvidēti jau pirms pāris gadiem, bet šie kas bija paslēpušies aiz visādām plastmasām, gan bija savairojušies. Tiesa gan šo pusi tikai no ārpuses jau metināju pirms tiem pāris gadiem...
Attēls

Viss iesākumam tika sasmērēts ar rūsas pārveidotāju, lai pagrauž to brūno cepumu
Attēls

Pēc nedēļa ķērāmies klāt čirkstināšanai. Kad auto apgāzīšu uz sāniem, tad sametināšu lanžeronus arī no apakšas. Vakar rūpīgākā izpētē tika vēl caurumiņi atrasti tajos
Attēls

Plauktiņš ar aizmetināts. papildus drošībai šeit visu nosmērēšu ar kādu biezāku ūdens necaurlaidīgu smāķi
Attēls

Attēls

Bermuda trīsstūris ar aizlāpīts
Attēls

Otra puse arī čirk, čirk.
Attēls

Pakaļējā arka ar gandrīz visa sametināta. Palika pāris caurumu, kur no iekšas īsti nevar tikt klāt. tie tiks no ārpuses aizmetināti.
Attēls

Attēls

Visam atkal pāri ar rūsas pārveidotāju. Cerams, ka izdosies atdzīvināt smilšustrūklu un tad visas šīs vietas notīrīs ar to. Attaukos, pa virsu grunti un kādu smāķi.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2010/Okt/04, 9:14

Brīvdienas atkal pagāja Syncro zīmē. Šis tas tika ar izdarīts.

Sestdienā ar smiltīm tika aptīrītas vietas, kuras paredzētas noklāt ar grunteni. Pēc tīrīšanas tika noiets pāri ar atšķaidītāju, lai gruntene labāk turas klāt. Un tad nogruntēts. Pēc grunts likšu virsū kaut kādu mastiku. Domāju, ka vairāk neko nedarīšu. Pāris gadiem pietiks.

Pēc gruntēšanas auto tika sagāzts uz sāniem, lai var tikt klāt apakšai. Apakšā tika paliktas pāris riepas uz kurām viss pasākums tika piestutēts
Attēls

Attēls

Apakšā nekā diži traģiska neatradu. Izņemto labo arku, kur vēl būs ar metināmo jāpiestrādā. Ir šur tādi nelieli caurumiņi, tos diezgan vienkārši aizmetināsim.
Attēls

Pakaļējā labā arka
Attēls

Pie reizes tika nogriesti nost visi liekie kronšteini, kuri vairs netiek izmantoti
Attēls

Attēls

Svētdien visu dienu ar flexi rokās. Vēl tagad man pirkstu gali notirpuši. :-s Cik nu laiks ļāva un rosība satīrīju rūsainās vietas un pēc tam ar rūsas pārveidotāju pa virsu. Principā vajadzētu vēl kādas trīs pilnas dienas, lai auto varētu atkal uz ratiem likt virsū. Cerams, ka nākamās brīvdienas būs vismaz tik labas kā šīs.
Attēls

Attēls
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt vwsyncrogt » 2010/Dec/10, 16:54

Beidzot kads 32b syncro!!!! Prieks, ka ir kads kas so auto velas atsvaidzinat nevis nokaut un pamest!! Es ar beidzot atradu sev, pat divus :twisted: !! Drizuma ceru ievietot ari savu stastu. Lai veicas!!!! :ok:
Lietotāja avatars
vwsyncrogt
 
Atbildes: 14
Pievienojies: 2010/Dec/02, 13:21
Atrašanās vieta: Sogndale, NORGE
Braucu ar: Mk2 Golf PASADENA, Mk2 Jetta GLI
Dzinējs: 1.8 16V

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2010/Dec/25, 23:29

Priecīgus svētkus!

Sen neesmu neko jaunu rakstījis, bet tas nenozīmē, ka nekas nenotiekas. Patiesībā sakot diemžēl vēl viss notiekas.. :cry: Quattro laiks iet pilnā sparā, ceļi paliek ar vien neizbraucamāki priekš bezpiedziņām, bet mans Syncro vēl joprojām gavē.. :angryfire:

It kā nekā daudz vairs nav palicis, bet praktiski visa šī padarīšana ir viena liela pārbūve/būvēšana no jauna ar 100 dažādām lietiņām. "Pateicoties" auto vecumam daudzi mezgli ir izgājuši no ierindas - pārsvarā sarūsējuši un prasās pēc to nomaiņas. Tiesa gan daudzas no tām lietām vai nu vairs nav dabūjamas un nav nekādas jēgas skraidīt pa šrotiem un meklēt kādu veselu, bet arī maksā diezgan padaudz, lai pirktu jaunas. Tad neatliek nekā cita, ka pašam vai Sašam uztaisīt tās jaunas.

Dotajā brīdī pamazām lieku kopā salonu un ceru, jau nākamnedēļ auto iedarbināt. Jāieštellē vietā radiators un jāsalej visi šķidrumi.

Labi, tagad pie ilustrētās zinātnes. :\m/:

Teicu vai neteicu, bet auto tiek aprīkots ar MegaSquirt motora vadību. Mehāniskā šprice bija apnikusi līdz kaklam, turklāt mētājās plauktā lieks vadības bloks, kuru grēks bija neizmantot.
Attēls

Tika uztaisīta un 2x pārtaisīta degvielas sliede. Bija dažas nianses, kuru dēļ tas bija jāizdara. Šāds nošķelts gals bija nepieciešams, jo savā setup'ā izmantoju turbo Audi ieplūdes kolektoru, kura droselei ir viens nevis divi "taurentiņi". Ar diviem MS nevar saprast, cik tad daudz ir pavērta drosele.
Attēls

Motortelpā vēl neliels bardaks
Attēls

Spiediena regulētāju ņēmu no BMW, jo to vēlāk ir viegli nomainīt, ja nu tas iziet no ierindas. Un kā nekā pats vairāk ņemos gar šīm pakaļpiedziņām.
Attēls

Kura pakaļa izdomāja, ka ieplūde un izplūde jāliek vienā pusē.. #-o Kaut kāds aizsargs starp kolektoriem kādreiz ir bijis, jauns maksā daudz, bet laika jaunu "izgudrot" tā lai negrabētu man pagaidām nav, tad izdomāju nolīmēt ieplūdnieku ar vairākām kārtām follija lentas. Ceru, ka kaut kādu karstumu tas atgrūdīs.
Attēls

Single butterfly drosele ar piemeistarotu potenciometru no BMW m50 motora
Attēls

Custom made kronšteins. Vēl tik tas caurums jāaiztaisa ciet
Attēls

Gaisa temperatūras devēju ievietoju kādā citā ieplūdnieka caurumā. Iegāja un pieskrūvējās ļoti zolīdi. Vajadzēja tik papildus blīvgumiju uzlikt, lai noblīvējas. Attēlos redzamās izejas tiks izmantotas bremžu vakumniekam, tukšgaitas vārstam un dažādām vakumu alkstošām ierīcēm
Attēls

Principā kolektoru lieku jau virsū, nav ko tur vairs mērīt un pārmērīt. Viss būs gerai.
Tā kā tirgoju dažādus silikona savienojumus, tad laicīgi izdomāju, kādus līkumus un citus savienojumus man vajadzēs un tādus ar pasūtīju. Lēti nav, bet aiztaupa laiku skraidot pa šrotiem un meklējot kaut ko vecu un ļoti iespējams nepiemērotu.
Attēls

Atradu kādu caurumu virsbūvē uz salonu, ko ar lielu prieku izmantoju MS vadu izvilkšanai. Pagaidām visi vadi bez papildus izolācijas, jo vēl neesmu 100% pārliecināts par nepieciešamajiem garumiem un izvietojumu. Viss tiks sakopts vēlāk, kad auto rūks
Attēls

Sen jau gribēju, bet nu beidzot sanāca izdevība nomainīt plug&play izpūtēja savienojumu pret normālu flanču variantu
Attēls

Visas vietas, kur ir kādi vakuma savienojumi, esošās sakaltušās gumijas trubiņas tika nomainītas pret silikona trubiņām
Attēls

Klusā daba. Auto tika pie jaunām bremžu un degvielas sistēmu maģistrālēm. Vecās bija jau savus barelus pārpumpējušas
Attēls

Visa auto jaukšana sākās ar to, ka braucot pārplīsa viena no bāku saturošām štropēm. :lol: Tika uztaisītas jaunas no nerūsējošā tērauda ar jauniem stirinājumiem
Attēls

Auto tika aplaimots ar jaunām rocenes trosītēm. Vecās bija bez 5min pārrūsējušas. Bet.. izpalīdzīgs eparts.lv darbinieks ar veiklu ziņu man "iesmērēja" bezpiedziņas Pasāta trosītes, kuras ir garākas un atbalsta stiprinājumi tām atrodas citā vietā.
Acis darba izbijās, rokas darba nebijās, un tika uztaisīts jauns atbalsta kronšteins piemērotākā vietā. :)
Attēls

Laika gaitā ir iepirkti ntie VDO mērīkļi no dažādiem Audi, bet tikai nessen dabūji arī pašus devējus, kas nu man ļauj šīs mērierīces arī pieslēgt
Eļļas spiedienam. Lejā vēl pieslēgts mehāniskais manometrs, lai pārbaudītu motora eļļas spiedienu
Attēls

Dzesēšanas sistēmai nu ir trīs devēji: mērierīcei panelī, mērierīcei VDO un trešais priekš MS vadības
Attēls

Klusā daba salonā. rīt likšu paneli vietā
Attēls

MS vadības gateway salona pusē
Attēls

MS bardaks. Pa labi MS bloks, kas ir "iemānīts" ABS vadības bloka korpusā. Ļoti kompakti turklāt dēļ normāla izmēra štekera ir iespēja savienot ar normāla izmēra vadiem
Attēls

Noliktava, kurā tiek glabātas detaļas, kuras drīzumā tiks izmantotas. Pārējās mētājas kā nu kura kurā vietā :lol: Jau tagad dažas detaļas ir aizgājušas uz nezināmām mājām un jūtu vēl, ka daudz detaļu paliks pāri :lol:
Attēls

Nedaudz biju nolohojies ar pedāļu boxu. Noņēmu no auto to kā pēdējo, bet uzstūķēt vietā to izdomāju arī kā pēdējo. Tas ne kas ka cieši pa labi krāsniņa, bet pa kreisi drošinātāju bloks. Bet tam visam šķiet būs viens pluss. Jaucot boxu laukā pa sastāvdaļām, lai to varētu iebāzt atpakaļ vietā pamanīju, ka ļoti ir izdilusi sajūga cilindrīša štoka savienojuma vieta. Jau labu laiku, izjutu problēmas ar to, ka ar vien dziļāk cauri grīdai jāspiež sajūga pedālis, lai pārslēgtu ātrumus. Paša sajūga apskate neko sliktu neuzrādīja, tā ka ceru, ka šis būs tas īstais iemesls. Izdilums tika aizmetināts ciet un nu ceru, ka viss būs gerai. [-o<
Attēls

Attēls

Rīt ir atkal jauna diena. Tā kā turpinam rosīties.
Vajadzētu vēl šogad skati iziet, lai nav jāsamaksā gada nodoklis uzreiz pa diviem gadiem.. Bet no otras puses skatoties nevajadzēs maksāt nākamgad. :mrgreen:
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2011/Feb/24, 18:08

Esam tā kā iegājuši finiša taisnē. Viss tiek aktīvi vākts kopā. Īsumā - auto vairs nav stumjams, bet pats brauc! [-o<

Bet lai tiktu līdz legālai braukšanai jāsavāc auto vēl kopā. Kas arī intensīvi tiek darīts.

Tātad, kas tad ir paveikts:
* auto ir iedarbināts. tagad jāsauc GintsK, lai uztaisa tūnējumu TA vajadzībām un pēc tam jau varēsim saregulēt kā nākas.

Lēnā garā tiek mainītas visas iespējamās (saprāta robežās) trubiņas uz silikona. Tai skaitā arī bremžu vakuma trubiņa tika nomainīta uz tādu:
Attēls

Salōna grīda tika izsmērēta ar kaut kādu nežūstošu padomju laiku smāķi, pa virsu uzlikts stiklašķiedras audums, lai lielumus sasūc tajā un pārklāts ar plāno plēvi, lai nespiežas cauri virspaklājam. Viss tur ir tik ķēpīgi, ka vienkārši negribēsies vairs rūsu meklēt. :lol: Domāju, ka vairāk arī nevajadzēs. [-o<
Attēls

Daži tuvplāni:
Attēls

Backseat driver'i jau var iekārtoties :mrgreen:
Attēls

95% MS vadi jau saīsināti, atradīšu vietu kur pielikt un tad visu pārējo noīsinās un salodēs (pirms diviem gadiem savā behā solījos salodēt vadus.... uzminiet, vai ir jau salodēti? O:) ) Daļa no nepievienotiem vadiem ir uz 4 VDO devējiem. Uzliks paneļa apakšu tad redzēs cik garus vajag. Būs man Voltmetrs, Ūdens un Eļļas temperatūra un Eļļas spiediens. \:D/
Attēls

Tā kā oriģinālā izolācija jau bija sadalījusies un tika izmesta pirms pāris gadiem, tad lai paklājs nekarātos kā lupata, starp plēvi un virspaklāju tika ieklāts kaut kāds izolējošais materiāls. Diemžēl bija nedaudz par īsu. Aizmugurei nepietika. Apē materiāls bija arī beidzies, tā ka gaidam pievedumu un tad papildināsim. Pie reizes būs arī siltāk un moš klusāk.
Attēls

Nu jau kā pie cilvēkiem. :king:
Attēls

Ir uzsūtīta konsole priekš Recaro krēsliem. Kad atnāks, tad likšu iekšā Recaro aftermarketu ar apsildi un visādām tur pumpēšanas uzpariktēm.
Attēls
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2011/Feb/25, 19:16

Tā kā galīgi nebiju apmierināts ar oriģinālajām atsperēm, kas droši vien laika gaitā bija nosēdušās, tad, pēc "ekspertu" ieteikumiem, tika iegādātas atsperes no pirmās paaudzes Ford Scorpio (lielmotori). Ar nelielām modifikācijām tās nu ir uzliktas. Bet būs jāpārliek, jo nepareizi saliku. Respektīvi uz šašlika iesma nesadūru detaļas pareizajā secībā. :mrgreen: Nekas, rokas ir ievingrinātas, tā ka tik vien cik pāris stundu darbs. Jau mazu līkumu izbraucu un bija diezgan pacieti. Bet tad jau sakrāmēs visu salonu, pamperus un citas trūkstošās detaļas, un tad jau redzēs. Ja nepatiks, tad klausīšu aizokeāna ekspertus, kas saka, ka jāliek atsperes no Passat B3. Biju iedvesmojies no lūk šī video:
http://www.youtube.com/watch?v=EZaqTEBuf1A&feature

Nu tad pie krāsainās lietas.

Pa kreisi Passat, pa labi Ford Scorpio. Ņemam vērā, ka Fordam tas ir 6 cilindru motors.
Attēls

Vietējie eksperti aizmirsa pateikt, ka būtu tā kā vai nu jāmodificē atbalsta šķīvītis, atsperes vijums, vai nu kā es izdomāju Passat atbalsta šķīvītis jāaizvieto ar tā paša Forda atbalstu, jo savādāk atspere pārlēks pāri šķīvīša malai.
Ford astpere ar Passat šķīvīti
Attēls

Ford atspere ar dzimto šķīvīti
Attēls

Passat šķīvis pa kreisi, Ford pa labi
Attēls

Tā kā Ford sķīvim bija par lielu caurums, tad tas tika uztaisīts mazāks. Tika piemetināta pabieza pareizā izmēra šaiba.
Attēls

Pēc formas līdzīgi un pēc augstuma arī
Attēls

Lūk šeit jau feiluris redzams. Bija jāuzliek atbalsta gumija ar visu atbalsta gultnīti un tikai tad jāskrūvē šis uzgrieznis.... Tā ir ka auto pirms pusgada izjauc un tad mēģina kaut kā salikt kopā. Nemaz nerunājot par to, ko darīt ar pāri palikušajām detaļām. :lol:
Attēls

Vismaz pašlaik priekša ir vienā līmenī ar pakaļu. Savādāk mani te viens otrs sēdinātās mašīnas īpašnieks varēja apskaust par priekšas sēdinājumu :lol:
Attēls

Ye, beibī!
Attēls

Pricipā šonedēļ plānots pabeigt auto par kādiem 98%. Nākamnedēļ aicinam GintsK, lai pieregulē TA normatīviem un aidā uz skati. Ir jau aizdomas, par ko mani mēģinās neizlaist... 8-[ Bet tad jau manīs.
Pēdējo reizi labojis J.K.jr.bad. - 2011/Mar/14, 13:25, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2011/Feb/25, 19:16

..
Pēdējo reizi labojis J.K.jr.bad. - 2011/Mar/14, 13:50, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2011/Feb/28, 11:41

Ražīga nedēļas nogale! Šis tas izdarīts. 8)

Tiem kas seko šim seriālam atceras, ka iepriekšējā sērija beidzās ar to, ka galvenā varoņa pavēlnieks nāca pie saprašanas, ka "produkti" uz iesma (amja štoka) bija nepareizi sadurti, līdz ar ko vajadzēja visu vēlreiz izjaukt un sadurt pareizi. Tas ar tika izdarīts, bet ne bez papildus modifikācijām. :argue2:

Nu tad par visu pēc kārtas.

Viss tika atkal izjaukt laukā, savērts iesms pareizā secībā, bet radās jauna problēma. Pateicoties Forda ragainajam atbalsta šķīvīša profilam Pasāta atbalsta gumija nevarēja brīvi kustēties, lai grozot stūri nekas neķertos
Attēls

Papētot tuvāk nonācu pie slēdziena, ka vienkāršākais variants tikt vaļā no šiem nelīdzenumiem būtu tos "iegremdēt" tādā veidā izlīdzinot virsmu. Tādat zāģējam vaļā ragus
Attēls

Un gremdējam iekšā
Attēls

Pamazām metinam ciet un uzreiz skatamies, lai no abām pusēm nebūtu problēmas salikt pieguļošās detaļas
Attēls

Nelīdzenumus aplīpējam
Attēls

Visu saliekam kopā un rezultāts ir vairāk nekā ok. Protams, varējām vēl to visu nokrāsot, bet uz šādām izvirtībām nesacēlās. :mrgreen:
Attēls

Nākamajā dienā Pasāts tika pie saviem spārniem buferiem un citām dekoratīvajām daļām un kopumā tas tagad izskatās lūk šādi. Esmu apmierināts ar augstumu. Izbraucu pa teritoriju arī kādu līkumu un ir daudz maz ok arī atsperu stingrība. Tā ka būs gerai!
Attēls

Pa vidam tika padarītas arī citas lietas. Sāku ar to, ka sataisīju vadus priekš mērierīcēm
Attēls

Un cik nu izskatās viss arī strādā. Vienīgā problēmiņa ir iztrūkstošas divas apgaismojuma patronas no VDO mērierīcēm. Ja nu kāds zin kur var dabūt tādas, tad PM
Attēls

Tā kā ar kōniskiem filtriem negribēju ķēpāties, tad tika pieņemts lēmums visu šo motoram paredzētā gaisa paņemšanu salikt standarta gaisa filtra kastē. No lietotāja Tatinsh uzzināju, ka šim pasākumam var izmantot Audi B3 filtra kastes augšējo daļu, kas lieliski der uz Passat filtra kastes apakšējās daļas. Tāda ar viņa palīdzību tika arī iegādāta. Tika pasūtīta pāreja uz man nepieciešamo izmēru, kā arī tukšgaitas caurulei nepieciešamais štuceris un tas viss tika salikts kopā. Vēl tik gaidam silikona līkumu, lai varētu savienot gaisa kanālu priekš motora
Attēls

Tukšgaita tika jau pievienota klāt. Silikons tik labi turas virsū, ka īpaši pat neprasās nekādus savilcējus. Bet nu drošības pēc tādi tomēr tiks uzlikti O:)
Attēls
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt envy » 2011/Feb/28, 11:53

:-k kaut kas pietrūkst... piemēram pūstās arctic arkas, R16 pilnprofils un gaisa iesūcējs uz jumta :mrgreen:
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2011/Feb/28, 12:29

:lol:

es ar gribētu kaut kādas augstprofilenes, bet diemžēl šiem auto rati nestāv pa vidu arkās, līdz ar to jau uz 15" liekot ratus maksimālais izmērs, lai nekas nekur neķertos sanāk 195/55...
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 8 viesi