Lēnā garā kaut ko čubinamies gar Pasātu. Šādas tādas lietas uzlabojam.
Pēdējie darbi kas tika paveikti:
Uzlikts sprauslu oriģinālais degvielas spiediena regulators. No sākuma biju piemeistarojis no BMW 3Bar spiediena regulatoru, bet lai sprauslas labāk smidzinātu tika uzlikts oriģinālais 4Bar. Lai to izdarītu vajadzēja pārtaisīt degvielas sliedi. Galu galā tika uztaisīta tā, ka varēs pievienot jebkādu ārējo degvielas spiediena regulatoru.
Iesākumā mēģināju pielikt regulējamo degvielas spiediena regulatoru (kaut kāds ķīnietis), bet pavērojot spiedienu, kas laiku pa laikam kaut kur aizpeldēja, tika nolemts likt pārbaudītu mantu.
Pārtaisītais pievienojuma gals degvielas sliedei:
Kā jau minēju, tad tika uzlikts oriģinālais sprauslu degvielas regulators:
Tā kā auto nebija braucams, tad pie viena varēja vēl veikt kādus uzlabojumus. Drīzāk sakot tika pareizi uztaisīts kronšteins un pievienojums TPS devējam. Tagad nekas tur neļurkājas un nav ar lizeni jāmēģina nofiksēt TPS vienā stāvoklī:
Runājot par motora lietām, jau kaut kad jau vasarā tika konstatēts, ka esošie degvielas sliedes kronšteini ir uztaisīti no neatbilstoši plāna metāla un pat bija brīdis, kad spauslas iznāca laukā no savām ligzdām un degviela izšļācās laukā. Labi, ka tas viss notikās auto mēģinot iedarbināt, jo tajā pašā pusē esošā izplūdes kolektora dēļ varētu viss būt diezgan spilgti un krāšņi.
Motortelpā tika piemeistarota
Oil catch can. Galvenā doma ir, lai kartera atgāzes nepiemēslo ieplūdes kolektoru.
It kā kanniņa nav liela, bet motortelpā ir diezgan pagrūti atrast vietu, kur to piestutēt. Meklējoties tika nospriests, ka vislabākā vieta būt to pa tiešo uzsēdināt virsū karteru atgāžu izejai:
Kā jau atcerieties, tad priekšā oriģinālās nu jau diezgan nogurušās atsperes, kas no malas auto padarīja par vizuāli sēdinātu, tika aizvietotas ar atsperēm no Ford Scorpio ar 6cyl dzinēju. Visu vasaru ar tādām ar nobraukāju. Auto tika ļoti labi pacelts uz augšu. Tieši kā vēlējos, bet brīžiem šķita, ka iebraucot kādā dziļākā bedrē atspere pārāk sparīgi iegrūda ratu tajā. Līdz ar to tika iegādātas atsperes no tā paša Ford Scorpio, bet nu jau ar 4cyl dzinēju. Uzliekot tās auto priekša nedaudz samazināja klīrensu, bet nu vairs bedres nesagādā man raizes. Vēl pie tam guļošiem policistiem var braukt pāri neatmetoties. Auto piekare pārbraucienu šādiem pampakiem ļoli patīkami absorbē.
Kas tad vēl ir noticies, bet nav bijis atspoguļots? Mērierīces! Tās jau vasarā atrada savu vietu un nu atrodas pa vidu konsolei tieši pirms ātrum kloķa. Tika no kaut kādas plastmasas uzmeistarots "namiņš" un viss tas piestiprināts. Vēl vasarā bija doma šo visu vidus konsoles daļu apvilkt ar kaut kādu materiālu, jo prasījās uzlikt arī ātrumapārslēgam "ādiņu", bet kā jau ierasts nekas vēl nav izdarīts.
Kaut kad sen tika veiksmīgi ielikta Recaro taburete. Un pa visam nesen beidzot, turklāt pareizi caur releju, pievienota 12v. Protams, prasās šo tabureti uzfrišināt, lai ne tikai nebūtu saplēsta auduma, bet arī lai visādi metāli nedurtos cauri sabojātam polsterējumam. Aptuvenās izmaksas ir apzinātas, tagad tikai jāsaņemas. Otra taburete tiks ielikta, kad tiks uztaisīta vai arī nopirkta otra stiprinājuma konsole.
Elektro vadības panelis. Ir apsilde, kas vēl pie tam strādā, Beņķa mugura regulējas elektriski un tad vēl ir vadība muguras un pēcpuses atbalsta vietām. Visā visumā labas taburetes, turklāt ieliekot šīs sēdpozīcija būtiski tika pazemināta, kas tieši man ar patīk!