VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Foruma lietotāju auto

J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt envy » 2011/Nov/12, 15:44

Kas tā par rūsu tur rēgojas? :roll:
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt Kavacky » 2011/Nov/14, 12:41

Kur tev tur rūsa rēgojas?
kavacky.lv
Lietotāja avatars
Kavacky
 
Atbildes: 593
Pievienojies: 2008/Sep/30, 0:51
Braucu ar: Golf Mk3
Dzinējs: AFN

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt Ugisons » 2011/Nov/14, 14:31

man liekas ka viņš domaa to metinājuma šuvi :shura:
BMW E91 2.0D + CHIP
VW T5 2.0TDI CR
(EX)ŠKODA OCTAVIA II 1.9tdi 09"
CAN AM Outlander 800XT EFI H.O.
(EX)BMW 530D E61 170kw
(EX)VW TOURAN 2.0tdi BKD
(EX)VW PASSAT B5 1.9TDI AFN+CHIP daily (Vislabākās atmiņas)
Lietotāja avatars
Ugisons
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 3677
Pievienojies: 2009/Mar/21, 22:12
Atrašanās vieta: Vangaži, Rīga
Braucu ar: E91
Dzinējs: Dīzelis

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2011/Dec/08, 13:24

Lēnā garā kaut ko čubinamies gar Pasātu. Šādas tādas lietas uzlabojam.

Pēdējie darbi kas tika paveikti:

Uzlikts sprauslu oriģinālais degvielas spiediena regulators. No sākuma biju piemeistarojis no BMW 3Bar spiediena regulatoru, bet lai sprauslas labāk smidzinātu tika uzlikts oriģinālais 4Bar. Lai to izdarītu vajadzēja pārtaisīt degvielas sliedi. Galu galā tika uztaisīta tā, ka varēs pievienot jebkādu ārējo degvielas spiediena regulatoru.
Iesākumā mēģināju pielikt regulējamo degvielas spiediena regulatoru (kaut kāds ķīnietis), bet pavērojot spiedienu, kas laiku pa laikam kaut kur aizpeldēja, tika nolemts likt pārbaudītu mantu.

Pārtaisītais pievienojuma gals degvielas sliedei:
Attēls

Kā jau minēju, tad tika uzlikts oriģinālais sprauslu degvielas regulators:
Attēls

Tā kā auto nebija braucams, tad pie viena varēja vēl veikt kādus uzlabojumus. Drīzāk sakot tika pareizi uztaisīts kronšteins un pievienojums TPS devējam. Tagad nekas tur neļurkājas un nav ar lizeni jāmēģina nofiksēt TPS vienā stāvoklī:
Attēls

Runājot par motora lietām, jau kaut kad jau vasarā tika konstatēts, ka esošie degvielas sliedes kronšteini ir uztaisīti no neatbilstoši plāna metāla un pat bija brīdis, kad spauslas iznāca laukā no savām ligzdām un degviela izšļācās laukā. Labi, ka tas viss notikās auto mēģinot iedarbināt, jo tajā pašā pusē esošā izplūdes kolektora dēļ varētu viss būt diezgan spilgti un krāšņi. :emo:
Attēls

Motortelpā tika piemeistarota Oil catch can. Galvenā doma ir, lai kartera atgāzes nepiemēslo ieplūdes kolektoru.
Attēls

It kā kanniņa nav liela, bet motortelpā ir diezgan pagrūti atrast vietu, kur to piestutēt. Meklējoties tika nospriests, ka vislabākā vieta būt to pa tiešo uzsēdināt virsū karteru atgāžu izejai:
Attēls

Kā jau atcerieties, tad priekšā oriģinālās nu jau diezgan nogurušās atsperes, kas no malas auto padarīja par vizuāli sēdinātu, tika aizvietotas ar atsperēm no Ford Scorpio ar 6cyl dzinēju. Visu vasaru ar tādām ar nobraukāju. Auto tika ļoti labi pacelts uz augšu. Tieši kā vēlējos, bet brīžiem šķita, ka iebraucot kādā dziļākā bedrē atspere pārāk sparīgi iegrūda ratu tajā. Līdz ar to tika iegādātas atsperes no tā paša Ford Scorpio, bet nu jau ar 4cyl dzinēju. Uzliekot tās auto priekša nedaudz samazināja klīrensu, bet nu vairs bedres nesagādā man raizes. Vēl pie tam guļošiem policistiem var braukt pāri neatmetoties. Auto piekare pārbraucienu šādiem pampakiem ļoli patīkami absorbē. :aiwa:
Attēls

Kas tad vēl ir noticies, bet nav bijis atspoguļots? Mērierīces! Tās jau vasarā atrada savu vietu un nu atrodas pa vidu konsolei tieši pirms ātrum kloķa. Tika no kaut kādas plastmasas uzmeistarots "namiņš" un viss tas piestiprināts. Vēl vasarā bija doma šo visu vidus konsoles daļu apvilkt ar kaut kādu materiālu, jo prasījās uzlikt arī ātrumapārslēgam "ādiņu", bet kā jau ierasts nekas vēl nav izdarīts. :oops:
Attēls

Kaut kad sen tika veiksmīgi ielikta Recaro taburete. Un pa visam nesen beidzot, turklāt pareizi caur releju, pievienota 12v. Protams, prasās šo tabureti uzfrišināt, lai ne tikai nebūtu saplēsta auduma, bet arī lai visādi metāli nedurtos cauri sabojātam polsterējumam. Aptuvenās izmaksas ir apzinātas, tagad tikai jāsaņemas. Otra taburete tiks ielikta, kad tiks uztaisīta vai arī nopirkta otra stiprinājuma konsole.
Attēls

Attēls

Elektro vadības panelis. Ir apsilde, kas vēl pie tam strādā, Beņķa mugura regulējas elektriski un tad vēl ir vadība muguras un pēcpuses atbalsta vietām. Visā visumā labas taburetes, turklāt ieliekot šīs sēdpozīcija būtiski tika pazemināta, kas tieši man ar patīk!
Attēls
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt Quattro » 2012/Mar/14, 21:42

Vari uz pm pačukstēt cik maksā tās taburetes pārvilkt? un kā tu pareizi pievienoji? :aiwa:

Man tādas pašas ienākušas... :naac:

Klīrenss vienkārši :shura:
Lietotāja avatars
Quattro
 
Atbildes: 548
Pievienojies: 2007/Jūn/03, 0:18
Atrašanās vieta: darbnica

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2012/Mar/15, 11:40

Taburetes vēl neesmu pārvilcis līdz ar to nepateikšu cik. Bet cena pārvilkšanai ir no tā atkarīgs cik un kas un no kāda materiāla tiek taisīts. ja ir jau jāpārvelk dēļ izdiluma, tad noteikti būs jāmaina apakšā esošais porolons, jo tas ar parasti ir jau saplēsts un sānos duras metāla stieņi. :-)

Pievienojuma shēma krēsliem kā jebkuram elektrības patērētājam caur releju un drošinātāju. Droši vien kāds elektriķis var uzreiz no galvas pateikt.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2012/Mai/26, 22:59

Tā kā Pasāts primāri ir darba auto ar kuru, ja nepieciešams var atvest arī nemazgātu zirgu, tad šis auto arī tiek uzturēts darba kārtībā un nepieciešamības gadījumā veikti ieguldījumi nepišot kapeiku. :krajejs_var:

Šī gada TA viens no problēmpunktiem bija caurs izpūtējs. Bija vēl cerība esošo sametināt, bet mēģinot to darīt tika saprasts, ka vieglāk būs uztaisīt jaunu.

Iepriekšējā izpūtēja versija, kas manam auto tā nebija pirmā, godam nokalpoja no 2009.gada decembra, kad tā tapa.

Ieskatam vēl svaigs no 16 dažādiem gabaliem salīmēts pūteklis, kuram starp 2 un 3K rpm bija diezgan patīkams :love: tonītis dēļ pakaļējā bunduļa, kas tika izvilkts no lūžņu kaudzes. Oriģināli šis stāvēja kaut kādai Eclipsei. :twisted:

Attēls

Kaut kad vēlāk sudrabotais tonis tika nomainīts uz melno un tam bija divi plusi: 1. izskatījās labāk, 2. ja ar bija kāds caurumiņš to nevarēja tik viegli saskatīt. :aiwa:
Attēls

Tad nu lūk šis hibrīds savu dzīvi beidza kā Šveices siers un tā vietā daudz nedomājot tapa nerūsējošā tērauda no Magnaflow komponentēm sastāvošs smukulis, kas noteikti pārdzīvos šo auto

Tapšana nebija ātra, jo kā jau parasti saviem auto laika nebija. Pats centos piedalīties tā būvēšanā cik vien iespējams, bet visus griezšanas un metināšanas darbus izveica mūsu serviss.

Lai runā bildes:

Ar GintsK palīdzību tika sarēķināta aptuvenā pirmā bunduļa atrašanās vieta. Bet tā kā izplūdes kolektora katra stobra garumi varjējās no 15-40cm tad šī atrašanās vieta ir tīra laimes spēle. Galu galā pirmā bunduļa atrašanās vieta tika diktēta arī ar vietas esamību tam.
Attēls

Ar īpašu zinātni tālāk nenodarbojāmies, tik taisījām, lai nekur lieki netraucē un, lai process nepārvēršas par diplomdarbu Automobīļu fakultātē.
Attēls

To var labi redzēt šajā pēdējā līkumā, kur ērtības labad tika salikti divi 90 grādu līkumi viens aiz otra
Attēls

Attēls

Tik izveidoti interesani ragi izpūtēja jaunajiem stiprinājumiem. :aiwa:
Attēls

Magnaflow no priekšas līdz pat galam
Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Skaņa salīdzinot ar to, kas bija ir diezgan pamainījusies. Jaunā izplūde vairs nesastāv no trubām 5 dažādos diametros sākot no 50mm līdz 60, bet gan visa ir 60mm diametrā. Tonis tagad ir dobjš un Magnaflow'iski patīkams. :love:
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt OZons » 2012/Mai/26, 23:24

ir labs! cepuri nost un ar kāju virsū!
forši ka šos vecos arī kustina un iegulda tajos, nevis vnk nobrauc un nomet! :wink:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt envy » 2012/Mai/26, 23:25

izpūtējs skaistākā lieta visā mašīnā :naac:
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt OZons » 2012/Mai/26, 23:47

envy rakstīja:izpūtējs skaistākā lieta visā mašīnā :naac:

nav gan- diski un eļļas uztvērējkanna arī ir labi!
bet nu darba auto vizuālais izskats nav primārais, bet gan funkcionēšana- galvenais lai labi iet uz priekšu un neapstājas ceļa vidū!
varētu šo uz projektiem pārcelt!
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt DPalace » 2012/Mai/27, 0:43

Vot šis čalis man patīk, visu dara pats tehniskais stāvoklis galvenais... paštaisītas daudz daudz detaļas, tā turpināt..
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2012/Mai/27, 11:07

Pats visu jau kādu laiku necenšos darīt. 1.kārt nav man tik daudz laika, lai visu brīvo laiku pavadītu tik pie auto 2.kārt nevagag darīt pašam lietas, kuras nevajag darīt. Lai tās dara cilvēki, kas to prot un prot ar pirmo reizi izdarīt nevis visu sačakarēt. :aiwa: Īsāk sakot piedalos ekonomikas sildīšanas procesā. :krajejs_var:
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2012/Okt/31, 19:05

30.10.2012

Nu, ko liekam jaunu bildi iekšā!

Vecā lamata laukā.
Attēls


Kā jau esmu sludinājis, tad pilns komplekts ar MS ir pieejams. Pats motors (KV; 2.2L), bez sadalītāja, sajūga, spararata, ieplūdes kolektora, šprices, sprauslām, sprauslu sēžām un tosola flanča, tas, kas pie galvas, ir dabūjams pa 30Ls.

Kā jau tika minēts, tad motoram ir nomainīts viss ko vien var nomainīt. Tikai tika aizmirsts par galvas vadīklām. Domāju, ka pēc to nomaiņas eļļas zušanas problēma tiks atrisināta.


Pieejams pasvaigs Sachs sajūga komplekts (228mm), kas laikam tika mainīts pagājušajā vasarā. Kā redzams bildēs pat brūns vēl nav palicis. Lietots saudzīgi, slidināts nav. 50Ls.
Attēls


Motortelpā nosacīts vakuums. Šovakar braukšu izņemt visus liekos vadus.
Attēls


Akumulatora stiprinājums nogriezts. Lai gan teorētiski tas netraucēja, bet tomēr mēģināsim to pārvietot zem aizmugurējā beņķa.
Attēls


Jaunie hidrospilveni. Cerams, ka būs labi.
Attēls

Stūrī mētājas dažas vēl noderīgas un ne noderīgas lietas. To kas paliks pāri vēlāk izsludināšu pārdošanā.
Attēls


Kā jau būsiet ievērojuši, tad bildēm kaut kāds interesants tonējums. Sirds auto tiek transplantēta pie MaxPower, kur dienas lampām ir šāds interesants tonis. Tiesa gan dzīvē tas nav tik traks.
Attēls


Lūk ar nākamais varonis. Nekāda liela apkope netiks veikta, tikai nomainītas visas siksnas un kāds rulītis, ja kāds no tiem izrādīsies galīgi nederīgs. Ar laiku, ja viss būs bumbās nomainīsim arī citas kritiskās detaļas.
Attēls


Ieplūdes kolektors būs no Volvo. Tas vēl tiks zāģēts un metināts, lai atbilstu manām iegribām. EGR tiek likvidēts. Gaisa masas mērītājs un AEL kompis arī. Tā ka uz šīm detaļām arī variet jau pieteikties. To abu vietā nāks modernāks vadības bloks.
Attēls

Klusā daba: Darbs un Darbarīks!
Attēls


Šodien paņemts jauns sajūga komplekts. It kā bija kaut kāds kurvis un disks, bet ja sajūga maiņa būtu tik vienkārša, kā eļļas nomaiņa, tad varētu eksperimentēt..
Attēls


Saspiesto gaisu mēģināsim dzesēt ar ūdens dzesētu starpdzesētāju. Ceru, ka šis būs pietiekami kompakts, ka varēsim atstāt arī oriģinālo filtra kasti.
Attēls

Ūdeni priekš šī dzesētāja pumpēsim ar attiecīgu elektrisko sūkni
Attēls


Bet pašu ūdeni, iesākumā, mēģināsim dzesēt ar salona siltummaini no VW T4. Ja nepietiks, tad izdomāsim kaut ko lielāku.
Attēls
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt Brand » 2012/Okt/31, 21:40

būs mega :twisted:

ko vēl traktoram labu darīsi, ja neskaita citu vadību?

citus smidzinātājus, turbo or smth?
SellParts - lietotas auto rezerves daļas
(+371)28710049
Lietotāja avatars
Brand
 
Atbildes: 931
Pievienojies: 2009/Mai/25, 11:45
Atrašanās vieta: Ogre
Braucu ar: dīzeli

Re: J.K.jr.bad. VW Passat Syncro (32b)

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2012/Okt/31, 22:39

Neko nedarīšu. Darba auto. Galvenais lai maz degvielu lieto. :aiwa:
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi