VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Xplod VW Golf MK1 GTI 1.8 20V Turbo

Foruma lietotāju auto

Xplod VW Golf MK1 GTI 1.8 20V Turbo

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Atbildēt Lopez » 2010/Okt/02, 11:30

Xplod rakstīja:http://www.youtube.com/watch?v=OQkD-RQ7Mok

tas ir ar pagaidu kārbu bez bloķa un saudzīgā režīmā ~0.7bar virsspiedienu


Vairāk tādus video. ;) Skaņa dievīga :king:
Lopez
 
Atbildes: 14
Pievienojies: 2010/Jūl/27, 18:55
Atrašanās vieta: Kuldiga

Atbildēt edzz85 » 2010/Okt/03, 18:36

GintsK rakstīja:Te kādam ir GTi ar 1.8T

Tu ar labi pajautaji :lol: Man no sākuma pie 1.7tk iepūšs ap 0.8b tas turas līdz kādi 2.5tk un tad tiek iepūsts parejais un gala spiediens sanāk ap 1.5 (ja nemaldos, sen tajā dačikā neesmu skatījies). Cik toreiz paskaidroja inc kapēc nepūš visu no sākuma, jo tās k03/k04 turbinas ir no sākuma par lielu lai iepūstu visu uzreiz, bet pāc tam paliek par mazu, lai to noturētu līdz pašam galam, tapēc man nakamais robs ir pie 6.0tk.

Cik esmu skatijies, lasijis neta - ar parastiem čipiem, nevis programmejamiem blokiem no k03 var dabut ap 230-260zs, bet kā jau pats labi zini, ja uzgriezis uz max cik ilgi vilks. Un tiek iepusts aptuveni pie 2.5tk

p.s es toreiz vairāk nevareju dabut, jo vadibas blokā + programmā šim vadibas blokam bija gļuks, bet tev gan jau nav tas gadijums. Kāda stavokli turba?
Lietotāja avatars
edzz85
 
Atbildes: 1619
Pievienojies: 2006/Jan/12, 15:27
Atrašanās vieta: ogre/riga
Braucu ar: sarkanu zemenīti
Dzinējs: 1,6

Atbildēt Xplod » 2010/Okt/03, 20:34

turbīna bij labā stāvoklī , bez brīvkustības un tīra no eļļas , spārniņi veseli
Haldex remonts,diagnostika
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8
Lietotāja avatars
Xplod
 
Atbildes: 4153
Pievienojies: 2004/Jan/06, 19:02
Atrašanās vieta: Kuldiga
Braucu ar: SEAT Alhambra
Dzinējs: 2.0 CR TDI DSG

Atbildēt EMSY » 2010/Okt/03, 20:40

biju piektdien biķeros redzeeju tavu perli jauki tev čivina tas motors gaaja arii tiiri sakariigi, bet ar 1.8t mk1 var labaak, nav paarmetums , bet ietteikums taalaakai attiistiibai :wink:
bet visaa visumaa pirmiits izskataas perfecto :twisted:
Lietotāja avatars
EMSY
 
Atbildes: 436
Pievienojies: 2007/Mar/08, 20:26
Atrašanās vieta: Rīga, Jaunolaine
Braucu ar: E30 , E61 grey edition
Dzinējs: 2,5 petrol

Atbildēt Xplod » 2010/Okt/03, 20:48

protams ka var labāk , problēma jau ir zināma ,nepūš kā vajag , jāmeklē kur vaina
Haldex remonts,diagnostika
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8
Lietotāja avatars
Xplod
 
Atbildes: 4153
Pievienojies: 2004/Jan/06, 19:02
Atrašanās vieta: Kuldiga
Braucu ar: SEAT Alhambra
Dzinējs: 2.0 CR TDI DSG

Atbildēt GintsK » 2010/Okt/03, 21:02

edzz85 rakstīja:
GintsK rakstīja:Te kādam ir GTi ar 1.8T

Tu ar labi pajautaji :lol: Man no sākuma pie 1.7tk iepūšs....

Man tak neinteresē kā ir tagad. Svarīgi ir kā bija ar mazo turbīniņu un to restriktīvo izplūdnieku.
Pamatā interesē standarta detaļu settings. Un kāpēc mēs nevaram tam pietuvoties dotajā gadījumā. Mums max spiediens (1.1bar) ir tikai pie 3.5K...

Audi vēsturē ir viena tāda nesamērīga turbīna: K26, kas nāca uz 10VT - karstais gals bija daudz par lielu priekš aukstā. Rezultātā vēlu iegriezās, un kačāja mazu ražību.

Šai reizē arī kaut kā līdzīgi.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt edzz85 » 2010/Okt/03, 22:03

GintsK rakstīja:Man tak neinteresē kā ir tagad. Svarīgi ir kā bija ar mazo turbīniņu un to restriktīvo izplūdnieku.

Labi, jau labi, kaut vai k04-001 skaitās lielāka karstā daļa ir gandrīz identiska, viņa nav baigi jaudigaka un lielāka - principā tik pal liels mēsls kā k03, otreiz tadu neliktu ne šis ne tas, bet to ko gribēju sasniedzu, tagad domāju ko citu.
Labi izplūdes kolektors man ir lielāks, bet pārejais gandrīz tas pats.
Mana gadijuma bija bloka vaina - kas tev x varetu but nezinu visi tie standara n75 un citi štrunti stradā? tev vēl viens kaut kāds laikam vakuma štrunts bija lieks kā ir ar to?


p.s abu turbinu salidzinajums

Ko3 - 2000
COMPRESSOR WHEEL
Inducer: 33.6mm
Exducer: 46mm
Tip height: 3.7mm

TURBINE WHEEL
Inducer: 45mm
Exducer: 38mm
Tip height: 6.8mm
Blades: 11

Ko4-001
COMPRESSOR WHEEL
Inducer: 35mm
Exducer: 50mm
Tip height: 3.7mm

TURBINE WHEEL
Inducer: 50mm
Exducer: 42mm
Tip height: 6.4mm
Blades: 11
Lietotāja avatars
edzz85
 
Atbildes: 1619
Pievienojies: 2006/Jan/12, 15:27
Atrašanās vieta: ogre/riga
Braucu ar: sarkanu zemenīti
Dzinējs: 1,6

Atbildēt inc » 2010/Okt/03, 22:36

Standarta virsspiediens 150ps versijā ir 0.4.....0.5bar. Parasti nočipojot ir 0.8...1.0 bar. Ja ar atvienotu wastegate nepūš, tad jau droši vien tas vējš ir beigts :(
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt edzz85 » 2010/Okt/04, 0:21

Ja tev būtu standarta kompis tad būtu vieglāk pateikt kas pa vainu, bet ta kā tev daudzas detaļas vairs nav tad tiešām vai nu mehāniska vaina vai arī signāla vaina kaut kur.

Cerams, ka atradisi ātri vainu, atceros pats kad visu laiku spiedienu mēģinaju ar inc atrast - vienā varda besīgi, liekas tulit jau būs moš tas un tas, bet beigas pati pēdeja lieta ko domaju mainīt arī bija vainiga.

- drosele līdz galam attaisas
- gaisa turbīnai pietiek
-
Lietotāja avatars
edzz85
 
Atbildes: 1619
Pievienojies: 2006/Jan/12, 15:27
Atrašanās vieta: ogre/riga
Braucu ar: sarkanu zemenīti
Dzinējs: 1,6

Atbildēt GintsK » 2010/Okt/04, 8:08

inc rakstīja:Standarta virsspiediens 150ps versijā ir 0.4.....0.5bar. Parasti nočipojot ir 0.8...1.0 bar. Ja ar atvienotu wastegate nepūš, tad jau droši vien tas vējš ir beigts :(

Mums ir 1.1.
Problēma ir apstāklī, ka ļoti šaurā diapazonā - ļoti vēlu priekš tik maza pūtēja.
Protams Xplod tagad sabaudīs gaisa trūkuma teoriju. Inspicēs w-gate klapes blīvumu..

Elektriski sākot no 4000 motors iet ar 100% aizvērtu N75. Bet, protams, ir neliela iespēja, ka pneimatiski tas nav 100%.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: Xplod VW Golf MK1 GTI 1.8 20V Turbo

Atbildēt Val » 2010/Nov/17, 18:16

Ir kādi jaunumi vai auto jau nolikts ziemas miegā?
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Re: Xplod VW Golf MK1 GTI 1.8 20V Turbo

Atbildēt jurgis_L » 2010/Nov/17, 21:45

auto ziemas miegā apskatāms Kuldīgas Gros-auto
Lietotāja avatars
jurgis_L
 
Atbildes: 1717
Pievienojies: 2005/Aug/29, 20:14
Atrašanās vieta: Kuldīga, Ventspils
Braucu ar: Golf 2 TDI Syncro / Audi Coupe Q
Dzinējs: 1.9 TDI / 2.6 V6

Re: Xplod VW Golf MK1 GTI 1.8 20V Turbo

Atbildēt Ugisons » 2011/Jūl/26, 15:48

A, ko te tāds klusums?
BMW E91 2.0D + CHIP
VW T5 2.0TDI CR
(EX)ŠKODA OCTAVIA II 1.9tdi 09"
CAN AM Outlander 800XT EFI H.O.
(EX)BMW 530D E61 170kw
(EX)VW TOURAN 2.0tdi BKD
(EX)VW PASSAT B5 1.9TDI AFN+CHIP daily (Vislabākās atmiņas)
Lietotāja avatars
Ugisons
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 3677
Pievienojies: 2009/Mar/21, 22:12
Atrašanās vieta: Vangaži, Rīga
Braucu ar: E91
Dzinējs: Dīzelis

Re: Xplod VW Golf MK1 GTI 1.8 20V Turbo

Atbildēt Xplod » 2011/Jūl/26, 16:03

kāds klusums , auto brauc :argue: :-^ :mrgreen:



Attēls

Kuldīgas pilsētas svētku gājiens , mans mk1 bez kapota , :mrgreen:
būtu dzirdējuši ko tik cilvēki nerunāja :lol: :mrgreen:
Haldex remonts,diagnostika
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8
Lietotāja avatars
Xplod
 
Atbildes: 4153
Pievienojies: 2004/Jan/06, 19:02
Atrašanās vieta: Kuldiga
Braucu ar: SEAT Alhambra
Dzinējs: 2.0 CR TDI DSG

Re: Xplod VW Golf MK1 GTI 1.8 20V Turbo

Atbildēt androns » 2011/Jūl/26, 16:13

un ko ta runaaja ? :)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 9 viesi