VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - DPalace Passats B3

Foruma lietotāju auto

DPalace Passats B3

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Okt/11, 0:32

Zato var muziku klausīties no rīta līdz vakaram un neauztrauktos, ka nepieleks :D :D

BTW ir viena štelle

Tad nu manās rokās iespējams (90%) nonāks PASSAT B3 VARIANT CL 1.8 90HP Mono stock komplektācija- viss oriģinal salons tīrs un kopts, garāžas hranenie, pat 2009. gadā ietā tehniskajā nav 1ninieks par rūsu perfekta bunža, bet man šis auto jau mīļš un darbs ieguldīts entie simti darba stundu čota negribas tagad motoru salonu provodku + nodokļi + gāze(kurai manai bunžai ir sertifikāts) krāmēt moš kādam jau "pre sale" interesētu kādas detaļas???, stāvoklis auto praktiski psc- ielieku aķi ieleju sulu un auto vajadzētu rūkt- itkā vienreiz vārijies motors termostats neverās vaļā, doma ir riskēt atdzīt uz darbu un te jaukt, ar to ka skate pēdejā ieta 2009 gadā varot norakstī bez lūžņu kompānijas- vai arī moš kādam interesētu celikom pārpirkt, jo man tā cena būs "mettāllūžnu cena"

te CSDD dati

Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
Marka, modelis: VW PASSAT VARIANT
Reģistrācijas numurs: ETxxxx
Nākošās apskates datums: 16.04.2010
Nobraukums (km): 249135
Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem
CO (%): 0.34
CO paaugst.(%): 0.00
HC (pmm): 48
Lambda: 1
Degvielas veids: Benzīns
Pilna masa (kg): 1700
Pašmasa (kg): 1155

Detalizētais vērtējums:

Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
504 1 Nelieli riepas (riepu) bojājumi.
802 1 Nelieli bojājumi atgāzu izplūdes sistēmā.
618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas)
608 1 Priekšējais tilts. Funkcionalitāti neietekmējoši amortizatoru bojājumi.
Bremžu vērtējums:

Ass Labais Kreisais Bremžu tips
1 2 2.4 D
2 1.9 1.6 D
2 1.9 1.1 S
D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes

tagadējais tacho rāda 255 000 noskrējiens..

Krāsa melna metālika visa..
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Nov/05, 2:04

Nakts brīva un laika padaudz tad nu var iepostēt jaunākos uzlabojumus un remontus un kas priekšā

25.11 TA- jāgatavojas
Bremžu diski aizmugurē kur 1 gultnis jau gaudo pēdējos 3000+Km (raž.brāķis)
Priekšā derētu normāli kluči
Palielam TA viss kas vajadzīgs :D

Pēc TA tho plāni
Vēlaizvien nav laika noņemties ar galvas modernizāciju uzlabošanu :esmu_lol:
No Rez.Daļu kvasāta atdots rezonātors uz pārbūvi par ņeržas trubu ar stiprinājumiem..
Mācos uz otra kvasāta kā tie bremžu spiediena regulatori aizmugurei "regulējas" lai pēc TA varētu stiprākas aizmugures bremzes dabūt..
Jau 3 vai 4tā salona pārkrāmēšana no rez.pasāta (plastmasas un daudzkas cits...)

Kas izdarīts
Sakopts
Jauni svečvadi
Led nummura apgaismojums, kas atbilst TA
Šonakt nojaukts tiks bagāžnieks un sākta "atver durvis iedegas gaisma būve", jo manam ne salonā ne bagažniekā nestrādā :evil:
Doma no otra pasāta ja derēs lēnā gaitā taisīt atvieglināto spararatu un vēl šo to kas saderīgs manam...
Salikti bagažnieka amortiņi kas arī kautko tur...
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt OZons » 2011/Nov/05, 11:16

jo vairāk nospriegota atspere- tiprāk novilkts regulātors, jo stiprākas bremzes
vnk vajag īsāku atsperi
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Nov/12, 3:03

Tad nu darbi sākas gatavošanās TA.

Iepirkta rokas bremzes trosīte vienai pusei gumija eļļas filtram lai nelaiž garām eļļa visi filtri tosols antifrīzs bla bla bla, tas tiks likts rīt parīt aizparīt kad laiks būs.

Šodien veiksmīgi passātā tika ievilkti, vai precīzāk sakot Aizvilkti vadi subim/pastūzim uz aizmuguri, vilku vadus stundas 3>4tas, aplauzos reizes 10mit :D, sāku vilkt + vadu no neīstā gala dabūju 3 reizes pārvilkt pohodu no aķa līdz durvīm, lai pēc iespējas "noslēptāk", tad aplauzos ka 4m + kabelis ir PAR MAZ 1m trūkst un tas pats ar REM vadu ko nopirku depo :esmu_lol: :esmu_lol: itkā mašīna īsa, bet kad sāc caur visurieni vilkt lai noslēptu pagarinās :aiwa: rezultātā smuki gar slieksni aizvilkts vads ielaists gar stoiku ap drošības jostas stiprinājumu un ārā sānā aiz sēdekļiem, + vadu savienoju ar pusi no klemmas a rem prosta ar skrutku+sporta izoleni :shura: . Bildes būs rīt ir safočēts šis tas... Aplauzos arī ar zemi, kurš varēja iedomāties, ka "metāla mašīnā" būs grūti atrast masu :D pagaidām bagažniekā aiz durtiņām pieskrūvēts, bet tiks pie grīdas likts naf lai vadu neredz....

Secināju, ka lai arī istabā skanēja labi, auto nevisai jo JVC dješovka ir metama miskastē, jāvēd deh-8100R pie blaupunkt večiem, skaņa kā no poda ne īsti augšu ne īsti apakšu :D un subīti prasās lielāku jau pēc 10 min klausīšanās :naac:

Jautājums cik servisos prasa par šitādu prieku- AKURĀTI savilkt vadus nevis "pa taisno" caur salonam.

S
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Nov/19, 22:03

Lietas kustās uz priekšu un tikai uz priekšu, tuneļa galā jau redzama gaisma un pa vidu TA vecītis ar beisboleni :( , tāpēc tiek darīs viss, kas vajadzīgs priekš TA..

Vakar/šorīt līdz 4 rītā jaucām mašīnu un taisījām bremzēm pilnu pilno apkopi- līdz pēdējai detaļai supporti tika izjaukti :P - rocenes mehānisms neleitots smazkā ieķepis knapi kustējās- bet zato labā stāvoklī viss izpucēts salikts, drusku gaiss palicis kautkur sistēmā (laigan 2 reiz gaisojām) figu jāgaiso 3 reizi, bet zato ar 2 reizi spiežot bremzes var logā lidot :emo:

Truba priekšējam rezonatoram atdota taisīt vidējo bunduli likšu no golfa (ibitīt matos reizes 2 mazāks un "bez deb*****m 90* līkumiem..." jāuzliek tik aizmugurē ziemenes jānomaina nummura apgaismojuma ledi un būs dziesma

rez.galva sākta jaukt vajadzīgais tiek rauts ārā nevajadzīgais būs pieejams vēlāk. Bildes nākamnedēļ, pēc TA
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Dec/12, 23:10

Viss dodas uz priekšu, TA dabūts melnā nahļene, drusk rocene trūka, stiklu beidzot izbrāķēja un reika pludo...
Tika mazgāts motors un saliets viss kas pa 21 gadu bija kļuvis ūdens "caurlaidīgs"...
+Bonusā arī stūres pastūža sūknis atstiepa kātus, reikā arī lauriko apstiprināja, ka saļņiks kapi....c

Tad nu šodien logs nomainīts pie lauriko, pēc 10 minūtēm jau menti pārbaudīja :D, un viss čiki... Iepirkts lambda imitators jauns tiks likts virsū.

Un tad jau manīs, iespējams, ka brīvdienās nāksies pāatrinātā režīmā raut motoru ārā, pārjaukt un paralēli reiku mainīt, nu un sūkni siksnas un vēl da* ko...
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Jan/01, 1:35

Tātad upsadate 01.01.12

28.12.11 2. reizi netika izieta tehniskā, jo gar filtru spieda eļļu diezgan smagi, izrādās tur viss oriģinal ieēdies un mainot filtrus drusk laikam uzgrieznis bij izkustināts.

Tad nu kārtējais nakts tusiņš pie motora viss pārjaukts blīvēts un hermetizēts, un perfekto, motors 4 dienu laikā tika "berzts" reizes 5cas, tagad viss spīd un laistās, kārba spīd pilnīgi :D, filtra korpuss spīd, principā viss tika berzts ar karčeri entās reizes, bet prieks par padarīto

Ielikts maģis Pioneer Deh-7400MP, pateicoties Ozons, iepirkta viņa taisnā izplūde un uzstādīta ar manu dješovka bunduli galā...
Vēl šis tas pielabots, aizmugurējais bremžu spiediena regulators ar uzgriezni pavilkts stiprāks, (nu 80% tagad 50% vietā (skrūves atrašanās vieta bīdamajā)), bremzes kļuva foršākas, vismaz priekša neiet tik traki Nose Dive.

Iepirktas: Motoram blīvju sets (ieplūde izplūde/vārsti/galva/vārstu vāks), plānotā operācija ir 16.01.12~ galva gandrīz sagatavota, derēti ieteikumi, ar kādu krāsu labāk norkāsot vārstu vāku (lai nelobās un labi turās pie *C, jo orģinālā krāsa nedaudz palupusi). (krāsu vajg kompresora pistolei).


+Vēlaizvien tiek meklētas sudrabotas šofera puses pakaļējās durvis un priekšējais spārns
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt salvis » 2012/Jan/01, 19:52

DPalace rakstīja:(..) derēti ieteikumi, ar kādu krāsu labāk norkāsot vārstu vāku (lai nelobās un labi turās pie *C, jo orģinālā krāsa nedaudz palupusi). (krāsu vajg kompresora pistolei).

Visparastākā auto virsbūvju krāsa(ne ūdens bāzes). Ja ir pareizi sagatavota pamatne, tad nekas nelobās un nelec nost.
Ieskatam:

Attēls

Konkrētā bilde uzņemta pēc apm. 5 gadu ekspluatācijas.
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.

VW Up!, Deep black
VW Golf Plus, Blaugraphite
Lietotāja avatars
salvis
 
Atbildes: 774
Pievienojies: 2006/Jūn/06, 23:27
Atrašanās vieta: Salaspils
Braucu ar: VW Up!, Deep black
Dzinējs: ir

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt OZons » 2012/Jan/01, 20:22

jap. man ar kaudze ar varstu vakiem un blokiem ir bijusi krasota, ar parasto auto krasu, nekadu problemu, pat ja ar karčeri mazgā

kā ir ar izplūdi?kā skan?
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Jan/02, 0:35

Īstenībā baigi forši, + nezemēts pioneer maģis uz subi pa izejām laida fonu un rezultātā x2 skaņa kā ar turbo :D vai vismaz v6 :D, tagad novācu ir klusāks, bet īstenībā baigi forši, bet gribās bunduli galā lielāku orģinālais neietilpst kontekstā.., salvi varētu lūdzu kādu linku vai pamācību kā labāk sagatavot virsmu krāsošanai, lai būsu max rezultāts..
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt salvis » 2012/Jan/04, 21:49

Hmm, google met ārā DIY tikai Hondām, kam ir alumīnija vāki, kur process tomēr atškirās.
Isā versija(nav laika gari rakstīt):
1)pilnīga rūsas noņemšana - violētā ripa vai labāk smilšu strūkla;
2)aktīvā grunts;
3)pildošā grunts;
4)krāsa;
5)laka(ja akrils, tad laku nevajag)
Protams katrs slānis jānožāvē utt. Būtībā agalvenais ir rūpīgi sagatavot virsmu, lai nav rūsas aizmetņu. Nekā sarežģīta tur nav. Precīzāk gan kāds krāsotājs varētu nokomentēt. :wink:
Sarkanais vāks augstāk bildē, manuprāt, ir tīrīts ar visparastāko smilšpapīru un krāsots ar akrilu virsbūves tonī. Kāds bija stāvoklis pirms krāsošanas īsti neatceros, bet škiet, ka rūsējis bija maz vai nemaz. Respektīvi, jo vairāk rūsas, jo lielāks čakars sagatavot, pārējais nemainās.
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.

VW Up!, Deep black
VW Golf Plus, Blaugraphite
Lietotāja avatars
salvis
 
Atbildes: 774
Pievienojies: 2006/Jūn/06, 23:27
Atrašanās vieta: Salaspils
Braucu ar: VW Up!, Deep black
Dzinējs: ir

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Jan/10, 20:07

Paldies ņemšu vērā..,tuvojas mēneša vidus, un ar jaunu sparu atsākta detaļu gatavošana "kap remontam"

1. Man ir PF motors, ar 2 droseļu akselerātoru, un cik noprotu tukšgaitas devēju/pilnībā atvērtas droseles devēju", jaujanai 2L8v 2E galvai 1 drosele itkā arī ar štekeri, principā vajadzētu būt plug&play?
2. Pasātam ir Digifant 1 kompis ar elektrisko šprici, jaunajai galvai ir bosch šprice, bet ir vēlviens ieplūdnieks ar SIMOS šprici, cik saprotu tam jāmaina viss, bet vai no 2e uzliekot špici "piekonektējot" pie kompja viņa +- strādās?, un slitkākajā gadienā vai DF-1>DF-2 štekeri vienādi (kompjiem)?


Kur rīgā un rīgas rajonā var pieslīpēt (noņemt MM) akurāti un par pieņemamu cenu (vajg krievu motoram nedaudz gaļu noņemt)

Kur varētu pārbaudīt sprauslas rīgā/rīgas rajonā, moš paspēšu ar kompresora palīdzību uztaisīt test ustanofku moš nepaspēšu, tad jau redzēs.

PF ieplūdes kolektorā virs sprauslām aiziet vēl pievads štekeris kautkāds, a 2e tāds nav, kas tas par nezvēru...?
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt wrxlv » 2012/Jan/10, 23:17

DPalace rakstīja:Paldies ņemšu vērā..,tuvojas mēneša vidus, un ar jaunu sparu atsākta detaļu gatavošana "kap remontam"

1. Man ir PF motors, ar 2 droseļu akselerātoru, un cik noprotu tukšgaitas devēju/pilnībā atvērtas droseles devēju", jaujanai 2L8v 2E galvai 1 drosele itkā arī ar štekeri, principā vajadzētu būt plug&play?
2. Pasātam ir Digifant 1 kompis ar elektrisko šprici, jaunajai galvai ir bosch šprice, bet ir vēlviens ieplūdnieks ar SIMOS šprici, cik saprotu tam jāmaina viss, bet vai no 2e uzliekot špici "piekonektējot" pie kompja viņa +- strādās?, un slitkākajā gadienā vai DF-1>DF-2 štekeri vienādi (kompjiem)?


Kur rīgā un rīgas rajonā var pieslīpēt (noņemt MM) akurāti un par pieņemamu cenu (vajg krievu motoram nedaudz gaļu noņemt)

Kur varētu pārbaudīt sprauslas rīgā/rīgas rajonā, moš paspēšu ar kompresora palīdzību uztaisīt test ustanofku moš nepaspēšu, tad jau redzēs.

PF ieplūdes kolektorā virs sprauslām aiziet vēl pievads štekeris kautkāds, a 2e tāds nav, kas tas par nezvēru...?


visādus info par motoriem ka tie tādi ir var atrast šeit..http://www.ilcats.ru/
Lietotāja avatars
wrxlv
 
Atbildes: 518
Pievienojies: 2011/Mar/19, 16:40
Atrašanās vieta: Līgatne-Sigulda
Braucu ar: The Dark Knight Borat
Dzinējs: 1.9 tdi 81kw AHF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt OZons » 2012/Jan/10, 23:24

ja liec jaunāku-2e galvu, kurai kkas atšķiras,
tad silti iesaku pameklēt visus motora vadus un kompi - saliksi un viss ies, nevajadzēs čakarēties pa vadiem, jo, kaut arī motortelpā var likties viss tas pats, bet pie kompja var mainīties pinu izvietojums
ātrāk un vieglāk ir atvienot 4 štekerus pie drošinātāju kastes, visu nomainīt un braukt :wink:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2012/Jan/10, 23:34

bet tas ir tāāāāds gemorojs, tad man vieglāk veco šprici atstāt, bet nu kad noņems tad jau manīs kas un kā. Skatīšos kā tas pasākums ies, jo daļa jāmaina tā vai tā, bet šo to jau var atstāt. Ir moš kas labāks par stock vakūma gumijas trubiņām ar apkārtējo striķa armējumu, un kur varētu nopirkt pāris metrus, būtu jānomaina visas pie reizes.

P.S Kāds kas zemējis maģi, kur var aizvilkt viegli vadu(fons subūferā pie lineoutiem), un tieši line outos, stock izejās viss ok
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi