mist rakstīja:2.7 (ar samazinātu tilpumu) un 3.0 ir identiski dzinēji (abi NE cr) līdz 2008. gadam. 2.7 esot it kā būvēts speciāli lai apietu Berlīnes izmešu likumu... 2.0 PD lielākās problēmas (salīdzinot ar 1.9) sprauslas, galva, DPF....
tad 2.7 atkrīt!
ja auto ir kopts, tad jau var gadīties, ka nebūs problēmas ar sprauslām/galvu, protams, laimes spēle, nu par dpf, es domāju, ka tas pilnīgi visiem jauc prātu un šajā gadījumā dpf ir lētāk izravēt, jo cik saprotu, ka bez viņa var arī iztikt, tas tāpat būtu lētāk nekā mainīt sprauslas/galvu!
ļoti interesē tieši 2.0, jo šobrīd braucu ar 1.9 un prasās, ko jaudīgāku..
šim kodu sarakstam biju uzdūries tikai
AUDI versijai, bet nu jā, juceklis ir pamatīgs, un piemēram pēc tiem kodiem, ko minēja MMMax, tad tāds dzinējs nāk tikai TT un A3, vai arī viņi šos dzinējus liek arī pārējos modeļos?
Ko nozīmē "ROK"?
Un kā vispār var pateikt kāds motors ir konkrētajam modelim? protams, saprotu, ka var meklēt šilti, kur būs uzrakstīts, bet varbūt ir kādas īpašas pazīmes, nu tas tā, priekš tiem kā, kas galīgi neko nesaprot