VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - A4

Audi

A4

Gandrīz viss par Audi. Vairāk tikai Audi klubos...
Reklāma
 

A4

Atbildēt PICOVSKIS » 2016/Mai/16, 14:11

Interesē šāds AUDZI A4 vai arī 2.5 dīzelis, vaišāds, bet sedans būtu pa pirmo, nu vai vismaz kkas līdzīgs, precīzāk, interesē quattro dīzelis ar manuālo kārbu, vēlams s-line sedans sākot no 2005. gada.

Varbūt ziniet teikt labās/sliktās lietas, kam jāpievērš uzmanība, kādās ir biežākās slimības, no kā vajadzētu izvairīties, kādas sliktās pazīmes var manīt, varbūt varat pateikt arī par izmaksā, un ar ko atšķirās s-piekare no parastās, cik liela starpība ir starp viņām, cik dzirdēts, tad šos zogot uz nebēdu, varbūt par to kādi komentāri atradīsies, kā arī kādu motoru labāk izvēlēties 2.0d (140/170hp) vai tomēr 2.5d/2.7d/3.0d,vai varbūt vispār ņemt benzīnu, lūdzams pamatot! :)

jau iepriekš lielais paldies!
Lietotāja avatars
PICOVSKIS
 
Atbildes: 14
Pievienojies: 2016/Mar/31, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: sarkanu Oktāvu.
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: A4

Atbildēt Brainless » 2016/Mai/16, 21:48

Lieto foruma meklēšanu. Ir pieejama informācija ar visu pamatojumu.
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1288
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: A4

Atbildēt PICOVSKIS » 2016/Mai/17, 12:20

varēji jau pasniegt man visu skaisti uz zelta paplātes :/ bet par tēmu, tad esmu slikts meklētājs, jo Audi sadaļā nekur nemanīju, ka kāds dalītos savā pieredze ar to..
Lietotāja avatars
PICOVSKIS
 
Atbildes: 14
Pievienojies: 2016/Mar/31, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: sarkanu Oktāvu.
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: A4

Atbildēt Mudvayne » 2016/Mai/17, 12:59

Lietotāja avatars
Mudvayne
 
Atbildes: 3855
Pievienojies: 2006/Aug/03, 13:53
Atrašanās vieta: SDM
Braucu ar: auto emoción
Dzinējs: 2.0 TDI

Re: A4

Atbildēt PICOVSKIS » 2016/Mai/17, 16:40

Paldies, šito biju skatījies, bet tā kā man sajēga maza un tur ir tik daudz saīsinājumu, tad ir kā ir ar to saprašanu!

tāpēc šajā gadījumā jautāju, jo interesē lietotāju pieredze saistībā konkrēti ar 2.0TDI 170HP..

atradu to, ka pastāv iespējamība, var būt slikti ar eļļas sūkņa seškanti (baigais čakars pārbaudīt, jo jājauc mašīnai pusseja nost, lai tiktu klāt), cik noprotu, šiem nāk sliktās siemens sprauslas, bet arī ne visiem, un kā to var pārbaudīt tā arī neatradu..

it kā informācija ir, bet ja neesi lietpratējs, tad ir kā ir ar to visu.. #-o

pēc VIN taču var pateikt, kas lācītim vēderā? kāds ir motora kods, lai saprastu, vismaz kko no tiem saīsinājumiem un tad jau sīkāk atsijāt, kas ir kas?
Lietotāja avatars
PICOVSKIS
 
Atbildes: 14
Pievienojies: 2016/Mar/31, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: sarkanu Oktāvu.
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: A4

Atbildēt mist » 2016/Mai/17, 23:57

vai nu 1.9 (ar quattro laikam nav tajā gadā) vai 2.7 vai 3.0 tdi..... un ja pareizi saprotu arī 2.7 un 3.0 audi dīzeļos ir tās pašas pjēzo sprauslas kad nāk iekš 170 zs 2.0 motora....un līdz ar to neremontējamas....?
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Re: A4

Atbildēt MMMax » 2016/Mai/18, 16:54

Līdz 2008 gadam nāca neCR dzinēji ar siemiens sprauslām, tie ir sūdīgi jā. Bet uz viņiem ir atsaukums, to var pārbaudīt pēc VIN!
Pēc 2008 gada nāca CR dzinēji CBBB un CBAB 170 un 140 zs. CR dzinēju sprauslas nav vairāk pjezo, bet Bosch, un ir daudz labākas.

Ko gribi vel dzirdēt?

Par eļļas seškanti, protams pie iegādes labāk viņu nomainīt +/- 100eiro .. līdz 2008 gadam viņas nāc tādas trauslākas pēc 2008 gada itka garākas un uzlabotākas, bet tapat tā eļļas seškanta piedziņa ir.
Jāskatās kā ir kopta mašīna un vai viss ir laikus mainīts eļļa utt. Paziņa jau nobrauca 170 t.km un nereizi nav mainījis to eļļas seškanti bet eļļu un visas apkopes taisa laikā. Motors (CBBB)

Pēc VIN koda protams var visu izsist un uzzināt.
Lietotāja avatars
MMMax
 
Atbildes: 282
Pievienojies: 2011/Jan/02, 13:18
Atrašanās vieta: Rīga/Dobele
Braucu ar: VW B6 Highline
Dzinējs: 2.0TDI

Re: A4

Atbildēt PICOVSKIS » 2016/Mai/19, 8:54

MMMax rakstīja:
Ko gribi vel dzirdēt?



vai neCR dzinēji ir slikti tikai dēļ sprauslām un seškantes vai arī ir vēl kādi papildus iemesli?

un varbūt kādi komentāri atradīsies arī par 2.7 (neCR?)/3.0 TDI(CR?)? saistībā tieši ar dzinējiem, ja salīdzina 2.0 (170hp) ar 2.7/3.0 tdi?

+ 2.5 tdi, kas nāk b7 ir tas pats 2.5 tdi, kas nāk b5/b6 - attiecīgi sliktākā iespējamā izvēle (cik sapratu no foruma lietotāju viedokļiem)?
++ iekš B7 (2008.gada) arī nāk CR dzinējs jeb tomēr CR dzinēji nāk tikai B8?
+++ pie viena arī varētu moš piemetināt pāris vārdos atšķirību starp PD un CR dzinējiem? cik noprotu pats, tad CR ir jaudīgāks un ekonomiskāks par PD..
++++ mēģināju pats sameklēt par atsaukumiem saistībā ar sprauslām, bet nekur nevar manīt tādu info..

p.s rezultātā sanāca vairāk jautājumu nekā plānots :D
p.s.s lielais paldies par info! :ok:
Lietotāja avatars
PICOVSKIS
 
Atbildes: 14
Pievienojies: 2016/Mar/31, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: sarkanu Oktāvu.
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: A4

Atbildēt mist » 2016/Mai/19, 12:12

2.7 (ar samazinātu tilpumu) un 3.0 ir identiski dzinēji (abi NE cr) līdz 2008. gadam. 2.7 esot it kā būvēts speciāli lai apietu Berlīnes izmešu likumu... 2.0 PD lielākās problēmas (salīdzinot ar 1.9) sprauslas, galva, DPF....
Jā un 2.0 CR sāk nākt jau no 2008 gada, gan tiguan, passat b6 gan golf 5 jau ir, gan audi B7. Touran gan tikai pēc facelift no 2010. https://www.google.lv/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjx7o225uXMAhUDDZoKHdKPBcgQFgg8MAQ&url=http%3A%2F%2Fvag-codes.info%2Ffiles%2Fengines%2Fvw-engines.pdf&usg=AFQjCNH59nhnZB3dDlb8MrwJKduiBsnTEw&sig2=odFNgmVGNJcfMwPkeXv8oA&bvm=bv.122129774,d.bGs
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Re: A4

Atbildēt PICOVSKIS » 2016/Mai/19, 12:53

mist rakstīja:2.7 (ar samazinātu tilpumu) un 3.0 ir identiski dzinēji (abi NE cr) līdz 2008. gadam. 2.7 esot it kā būvēts speciāli lai apietu Berlīnes izmešu likumu... 2.0 PD lielākās problēmas (salīdzinot ar 1.9) sprauslas, galva, DPF....


tad 2.7 atkrīt!

ja auto ir kopts, tad jau var gadīties, ka nebūs problēmas ar sprauslām/galvu, protams, laimes spēle, nu par dpf, es domāju, ka tas pilnīgi visiem jauc prātu un šajā gadījumā dpf ir lētāk izravēt, jo cik saprotu, ka bez viņa var arī iztikt, tas tāpat būtu lētāk nekā mainīt sprauslas/galvu!

ļoti interesē tieši 2.0, jo šobrīd braucu ar 1.9 un prasās, ko jaudīgāku..

šim kodu sarakstam biju uzdūries tikai AUDI versijai, bet nu jā, juceklis ir pamatīgs, un piemēram pēc tiem kodiem, ko minēja MMMax, tad tāds dzinējs nāk tikai TT un A3, vai arī viņi šos dzinējus liek arī pārējos modeļos?

Ko nozīmē "ROK"?

Un kā vispār var pateikt kāds motors ir konkrētajam modelim? protams, saprotu, ka var meklēt šilti, kur būs uzrakstīts, bet varbūt ir kādas īpašas pazīmes, nu tas tā, priekš tiem kā, kas galīgi neko nesaprot :D
Lietotāja avatars
PICOVSKIS
 
Atbildes: 14
Pievienojies: 2016/Mar/31, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: sarkanu Oktāvu.
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: A4

Atbildēt MMMax » 2016/Mai/19, 21:44

Maldies gan!
Audi motori 2.7 un 3.0 nāk jau visi CR, pirmajiem modeļiem 2005 gada var nebūt DPF filtri, pārējiem gan ir! Protams ja pērc no LV te var nebūt, bet no Vācijas tas ir obligāti .


Sent from my iPhone
Lietotāja avatars
MMMax
 
Atbildes: 282
Pievienojies: 2011/Jan/02, 13:18
Atrašanās vieta: Rīga/Dobele
Braucu ar: VW B6 Highline
Dzinējs: 2.0TDI

Re: A4

Atbildēt MMMax » 2016/Mai/19, 21:47

Ja skaties ko jaudīgi, un VW tad skaties labāk uz CR dzinēju, pēc 2008 gada.. Ar 170 zs + DSG!

Nejauc Audi un VW motorus.




Sent from my iPhone
Lietotāja avatars
MMMax
 
Atbildes: 282
Pievienojies: 2011/Jan/02, 13:18
Atrašanās vieta: Rīga/Dobele
Braucu ar: VW B6 Highline
Dzinējs: 2.0TDI

Re: A4

Atbildēt mist » 2016/Mai/19, 23:45

MMMax rakstīja:Maldies gan!
Audi motori 2.7 un 3.0 nāk jau visi CR, pirmajiem modeļiem 2005 gada var nebūt DPF filtri, pārējiem gan ir! Protams ja pērc no LV te var nebūt, bet no Vācijas tas ir obligāti .

Mjā tiešām maldos... :esmu_lol: ja citīgāk papēta... Hmm kā tad tur bija tad ar tād sprauslām ? Radiniekam bija 3.0 2005 gada audi sprauslas kirdick tjipa tās pjezo kur nekas neremontējas... (un es domāju līdz šim tas parasts tdi) un pēc 2008. gada tur kaut kas tak mainījās ? Laikam putra ar tiem motora kodiem vw ja CR tad 4 burti ? audi tad iznāk tā nav ?
Sent from my iPhone
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Re: A4

Atbildēt MMMax » 2016/Mai/20, 8:21

Tieši tā
Comon reil dzinēji VW nāca no 2008 gada, ar motoru kodu 4 burtiem..

Nē, Audi tā nav.

Protams ar to arī jāreiķinās, kad pērk tādu auto 3.0 vai 2.7, ka tur sprauslas var būt beigas, un vel daudz kas cits.
Nomaini sprauslas un pēc tam brauc savus 200 t.km..
Lietotāja avatars
MMMax
 
Atbildes: 282
Pievienojies: 2011/Jan/02, 13:18
Atrašanās vieta: Rīga/Dobele
Braucu ar: VW B6 Highline
Dzinējs: 2.0TDI

Re: A4

Atbildēt PICOVSKIS » 2016/Mai/20, 8:35

MMMax rakstīja:Tieši tā
Comon reil dzinēji VW nāca no 2008 gada, ar motoru kodu 4 burtiem..

Nē, Audi tā nav.


kā tad ir Audi? kā un kur pēc VIN var pateikt kāds motors ir konkrētajam modelim?

galvenais jautājums tā ari neatrisinājās - iekš AUDI A4 B7 2.0 TDI 170hp (2008.gada sākuma modeļiem) arī nāk CR dzinējs vai CR dzinēji nāk jau tikai B8 modeļiem un kā es to varu noskaidrot??

mani interesē tas 170hp quattro sajūgts pārī ar manuālo :)
Lietotāja avatars
PICOVSKIS
 
Atbildes: 14
Pievienojies: 2016/Mar/31, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: sarkanu Oktāvu.
Dzinējs: 1.9 TDI

Nākošais

Atgriezties uz Audi

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi