Sveiki biedri, sākotnēji man likās, ka problēma būs tikai ar pašu sajūgu, precīzāk sajūga grozu, bet tagad brīžiem ir viens cits simptoms parādījies, kas liek domāt, ka tomēr būs pilns komplekts
respektīvi izspiežot sajūgu līdz galam, teiksim 1. pārnesumā vai atpakaļgaitā, dažreiz ir jūtama diezgan spēcīga vibrācija, nedaudz palaižot sajūga pedāli vaļā vibrācija pazūd. startējot vai slāpējot dzinēju nekādu sitienu vai trokšņu gan nav. papildus nelielu vibrāciju noteikti dod arī mazliet nevienmērīga dzinēja darbība tukšgaitā, neesmu vel pieķēries,lai noskaidrotu cēloni,var jau būt ka lielāka daļa no tās vibrācjas arī nak tieši no spararata, nākamnedēl kārba tiks norauta nost un tad jau arī redzēs, pie reizes arī tas gultnis/blīvslēgs kloķenes galā jānočeko.
Kādas vel problēmas? robos pasūdīgi slēdzas, itsevišķi no vietas uzsākot, tāpēc arī kārbu raus nost. Vai tā ir kā es domāju, cik nu intereneta diagnostikas ietvaros var pateikt?
Pats sajūgs nav liela bēda, bet nu divmasnieks gan maksā kādus 500-600 noteikti, tad nu jautājums sekojošs, šiem aparātiem ir pieejami komplekti ar vienmasas spararatu un mīksto sajūgu? Itkā netā skatijāmies, ka bija viens komplekts ar visu spararatu ap kādiem 520 eur laikam? Ir kādam pieredze ar šo?
Vel izskatās, ka labāk vajadzētu nomainīt to eļļas dzesētāju(tas pie kā filtrs skrūvējas), nevar īsti saprast vai no filtra, dzesētāja vai kaut kur blakus nedaudz eļļa sulojas. Izklausās, ka baigo lūzni esmu nopircis, ne?
Neko nepadarīs, biju nepacietīgs. Ģenerators arī laikam būs jānorauj nost, brīžiem uz paneļa ir~ 14v, šodien sāka krist lejā uz kādiem 13, pēctam atkal atpakaļ uzleca, jāskatās laikam, kas ar oglītēm un rotoru notiek, varbūt arī kas dārgāks sāk iet dēlī bet nu tad jau manīs. Tas dzesētājs cik simtus maksājā apmēram?(ātri uzmetu aci un atradu, ka hellas eļļas dzesētāju pa kādieem 50 eiropas ru'bļiem var dabūt, ta kā būs vien jāmaina nost
p.s. konkrētā lamata ir 99. gada jūnijā saražota, cik saprotu, tad no 99. gada augsuta tur mazliet savādāks sajūgs tika uzstādīts. Dzinēja kods - ANB, kārbas kods - EHV.
detaļu katalogi rāda gan divmasnieku, gan cieto spararatu, no rūpnīcas gan jau, ka 2masnieks iet?
edit: jeb tā vibrācija var būt arī no izčakarēta kurvja, izpiedējgultnis lien tur kur nevajag