VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - resident_evil A4 B5 1,8T sajūgs/spararats un citi draugi

Audi

resident_evil A4 B5 1,8T sajūgs/spararats un citi draugi

Gandrīz viss par Audi. Vairāk tikai Audi klubos...
Reklāma
 

resident_evil A4 B5 1,8T sajūgs/spararats un citi draugi

Atbildēt resident_evil » 2016/Jan/14, 18:59

Sveiki biedri, sākotnēji man likās, ka problēma būs tikai ar pašu sajūgu, precīzāk sajūga grozu, bet tagad brīžiem ir viens cits simptoms parādījies, kas liek domāt, ka tomēr būs pilns komplekts :emo: respektīvi izspiežot sajūgu līdz galam, teiksim 1. pārnesumā vai atpakaļgaitā, dažreiz ir jūtama diezgan spēcīga vibrācija, nedaudz palaižot sajūga pedāli vaļā vibrācija pazūd. startējot vai slāpējot dzinēju nekādu sitienu vai trokšņu gan nav. papildus nelielu vibrāciju noteikti dod arī mazliet nevienmērīga dzinēja darbība tukšgaitā, neesmu vel pieķēries,lai noskaidrotu cēloni,var jau būt ka lielāka daļa no tās vibrācjas arī nak tieši no spararata, nākamnedēl kārba tiks norauta nost un tad jau arī redzēs, pie reizes arī tas gultnis/blīvslēgs kloķenes galā jānočeko.
Kādas vel problēmas? robos pasūdīgi slēdzas, itsevišķi no vietas uzsākot, tāpēc arī kārbu raus nost. Vai tā ir kā es domāju, cik nu intereneta diagnostikas ietvaros var pateikt? :)

Pats sajūgs nav liela bēda, bet nu divmasnieks gan maksā kādus 500-600 noteikti, tad nu jautājums sekojošs, šiem aparātiem ir pieejami komplekti ar vienmasas spararatu un mīksto sajūgu? Itkā netā skatijāmies, ka bija viens komplekts ar visu spararatu ap kādiem 520 eur laikam? Ir kādam pieredze ar šo?

Vel izskatās, ka labāk vajadzētu nomainīt to eļļas dzesētāju(tas pie kā filtrs skrūvējas), nevar īsti saprast vai no filtra, dzesētāja vai kaut kur blakus nedaudz eļļa sulojas. Izklausās, ka baigo lūzni esmu nopircis, ne? :D Neko nepadarīs, biju nepacietīgs. Ģenerators arī laikam būs jānorauj nost, brīžiem uz paneļa ir~ 14v, šodien sāka krist lejā uz kādiem 13, pēctam atkal atpakaļ uzleca, jāskatās laikam, kas ar oglītēm un rotoru notiek, varbūt arī kas dārgāks sāk iet dēlī bet nu tad jau manīs. Tas dzesētājs cik simtus maksājā apmēram?(ātri uzmetu aci un atradu, ka hellas eļļas dzesētāju pa kādieem 50 eiropas ru'bļiem var dabūt, ta kā būs vien jāmaina nost :D

p.s. konkrētā lamata ir 99. gada jūnijā saražota, cik saprotu, tad no 99. gada augsuta tur mazliet savādāks sajūgs tika uzstādīts. Dzinēja kods - ANB, kārbas kods - EHV.
detaļu katalogi rāda gan divmasnieku, gan cieto spararatu, no rūpnīcas gan jau, ka 2masnieks iet?

edit: jeb tā vibrācija var būt arī no izčakarēta kurvja, izpiedējgultnis lien tur kur nevajag :D
resident_evil
 
Atbildes: 41
Pievienojies: 2010/Aug/20, 8:25
Braucu ar: A4 B5 fwd
Dzinējs: 1,8T

Re: resident_evil A4 B5 1,8T sajūgs/spararats un citi draugi

Atbildēt Brainless » 2016/Jan/15, 13:01

Ja grūti ielikt ātrumos, var būt pie vainas ātrumkārbas mehānisma kulise. Pie eļļas dzesētāja ir blīve, tā var laist garām vai izjukt pavisam un eļļa iztek. Man tā bija :D
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1289
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: resident_evil A4 B5 1,8T sajūgs/spararats un citi draugi

Atbildēt raimiz » 2016/Jan/15, 13:46

Nezinu isti ka ir 1.8t bet 1.9 tdi tam elas filtram blakus nak kartera ventilacija(plastmass truba pie motora bloka), kura var but aizluzusi pie flancha, tad ar viss sans ap filtru motoram ir eljains. Kaut kur lasiju ka to trubu varot vispar nemt nost un likt plaksni prieksha, jo ir otra ventilacijas vieta varstu vaka. Kads to varetu apstiprinat no zinoshajiem, vai ta tiesham ir, ka var vinju taisit ciet. Itka jau vecakiem motoriem ar ir tikai viens caurums varstu vaka prieksh ventilacijas. Atvainojos par nedaudz off topic, bet varbut tomer noder.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: resident_evil A4 B5 1,8T sajūgs/spararats un citi draugi

Atbildēt resident_evil » 2016/Jan/15, 14:16

Nav tas nekāds offtopics, viss par lietu, itsevišķi ziemas apstākļos ;)

varētu būt kulise, bet gaitā nav īpašu problēmu pārslēgties, pats sajūgs "ķer" pārāk augstu, teorētiski tā vibrācija varētu būt arī no sačakarēta sajūga diska, bet kamēr nenoņems,tikmēr nesapratīs. spararatam tak vajadzētu vibrēt pie slodzes arī gaitā, kad zemākā robā "ieber", bet neesmu neko tādu manījis, vai arī viņš vienkārši vel nav tik ļoti nobeidzies :D

p.s. šodien skatījos,ka itkā var dabūt sachs komplektu ar visu DMS par 500 ar kapeikām, nezinu gan cik tas ir reāli. Valeo kits ar VMS kaut kur par 100 mazāk.
Daudz ko esmu salasījies, sanāk, ka arī šķietama dzinēja vibrācija tukšgaitā, kas pāriet vibrācijā uz virsbūvi arī var būt saistīta ar DMS. Runājot par vibrāciju ar to sajūga izspiešanu līdz pašai grīdai, tad arī tā vibrācija nav uz pedāļā, tāpat arī uzsākot 1. robā vai atpakaļgaitā, vibrācija ir līdzīga kā uzsākot ar dīzeli. Tiesa gan tas pagaidām nenotiek 100% gadījumu.
resident_evil
 
Atbildes: 41
Pievienojies: 2010/Aug/20, 8:25
Braucu ar: A4 B5 fwd
Dzinējs: 1,8T

Re: resident_evil A4 B5 1,8T sajūgs/spararats un citi draugi

Atbildēt resident_evil » 2016/Feb/02, 18:46

nu tā, tagad tik dabūts tas pasākums nost, sajūgs + spararats lidos misenē :D Vel jau vārstu vāks arī būs jānorauj, kaut kādi mazi troksnīši tur ir :)
resident_evil
 
Atbildes: 41
Pievienojies: 2010/Aug/20, 8:25
Braucu ar: A4 B5 fwd
Dzinējs: 1,8T


Atgriezties uz Audi

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi