VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Audi

2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Gandrīz viss par Audi. Vairāk tikai Audi klubos...
Reklāma
 

2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Atbildēt jancss » 2015/Mai/26, 10:16

Sveiki,
Ir radusies problēma ar dūmainību..kad motors ir uzsilis parādās gaiši zili dūmi kurus var ļoti labi atpakaļskata spoguļos redzēt. Tukšgaitā siltam motoram pie 90 grādiem darbojoties šī problēma saglabājas. Aukstam- viss ir kārtībā. Pabraucot gabalu dūmi pazūd un nav vairs redzami, taču kad noslāpē un auto nedaudz pastāv piedarbinot atkal viss sākas no sākuma. Turbīna ir galīgi jauna, interkūleri eļļas nav. Cilvēku viedoklis par to kad atskrūvējot eļļas vāciņu tas nedrīkst lekt nost, bet tas tā notiek un arī nedaudz piepaceļot to no turienes nāk nelieli redzami dūmi, pa čupu ir tas pats. Baidos par `ta un atgāzēm ka varētu neiziet, ka arī par tiem nesmukajiem zilajiem dūmiem.
Kas varētu būt par vainu, kur ko rakt un meklēt?
jancss
 
Atbildes: 8
Pievienojies: 2015/Mai/26, 10:02
Braucu ar: A4B7
Dzinējs: 2,0TDI

Re: 2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Atbildēt mist » 2015/Mai/26, 11:09

jancss rakstīja:Sveiki,
Ir radusies problēma ar dūmainību..kad motors ir uzsilis parādās gaiši zili dūmi kurus var ļoti labi atpakaļskata spoguļos redzēt. Tukšgaitā siltam motoram pie 90 grādiem darbojoties šī problēma saglabājas. Aukstam- viss ir kārtībā. Pabraucot gabalu dūmi pazūd un nav vairs redzami, taču kad noslāpē un auto nedaudz pastāv piedarbinot atkal viss sākas no sākuma. Turbīna ir galīgi jauna, interkūleri eļļas nav. Cilvēku viedoklis par to kad atskrūvējot eļļas vāciņu tas nedrīkst lekt nost, bet tas tā notiek un arī nedaudz piepaceļot to no turienes nāk nelieli redzami dūmi, pa čupu ir tas pats. Baidos par `ta un atgāzēm ka varētu neiziet, ka arī par tiem nesmukajiem zilajiem dūmiem.
Kas varētu būt par vainu, kur ko rakt un meklēt?

Spriežot pēc paraksta ka tas ir A4 B7, visticamāk ka DPF aizaudzis. Jāmēģina slēgt pie kompja un manuāli izdedzināt? Tas tik viens no daudziem variantiem...
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Re: 2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Atbildēt ajms » 2015/Mai/26, 11:57

Par vāciņu,ka nav jālēkā ir mīts,pilnīga neziņa ,tas ir subjektīvs vērtējums ,uzgāzē un nelēkās.Tāpat par dūmiem.Protams ,ja viss slikti, tad varbūt uzlidos gaisā un kūpēs ,bet to var redzēt/saprast cilvēks, kas no tā visa saprot ;)
Tavā gadījumā to auto vajag parādīt meistaram,pieslēgt pie vcds ,pačekot, kas tur darās.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: 2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Atbildēt iv4o » 2015/Mai/26, 12:05

Par TA nomierina sevi :)
Man ari ta vacins leka un dumi nedaudz, bet TA aizgaji ar 0,12%(3.0 pielaujts) dumanibas :D

jancss rakstīja:Sveiki,
Baidos par `ta un atgāzēm ka varētu neiziet, ka arī par tiem nesmukajiem zilajiem dūmiem.
iv4o
 
Atbildes: 774
Pievienojies: 2014/Mar/24, 18:00
Atrašanās vieta: Riga/Jurmala
Braucu ar: VW Passat B5, 05.2000g.
Dzinējs: 1.9 TDI ATJ 85kw

Re: 2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Atbildēt ajms » 2015/Mai/26, 13:33

iv4o rakstīja:Par TA nomierina sevi :)
Man ari ta vacins leka un dumi nedaudz, bet TA aizgaji ar 0,12%(3.0 pielaujts) dumanibas :D

jancss rakstīja:Sveiki,
Baidos par `ta un atgāzēm ka varētu neiziet, ka arī par tiem nesmukajiem zilajiem dūmiem.


Dārgie draugi! Jums visiem ir pabraukti dzinēji ar vismaz 250-300t+ km ,protams lēkās vāki,mazliet dūmos pa ventilāciju.protams radīsies kautkur spiediens,dzinējs/gredzeni padiluši utt utml,protams tas arī būs kautkāds ārējs vērtējums.
Slikti būs ka vāks lēkās,būs lielāks dūms ,kad palielina apgriezienus.Ja apgr palielina un spiediens.dūms itkā pazūd ,tad ir ok.Tas par šo ;)

Pastiprināts zils dūms pa izpūtēju gan nav labi,tāpēc cilvēks uztraucās.

Spriežot pēc paraksta ka tas ir A4 B7, visticamāk ka DPF aizaudzis. Jāmēģina slēgt pie kompja un manuāli izdedzināt? Tas tik viens no daudziem variantiem...


iespējams ,pabrauc ,pagriez to dzinēju pārslēdzoties normāli ap 3-4 t apgr ;)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: 2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Atbildēt jancss » 2015/Mai/26, 14:02

Ir tā ka auto ir noskrējis tikai 180 tūkstošus(nav ne sagrozīts), tika mainīts eļļas šūkņa seškantis, uzlikta jauna turbīna...bija izņemtas sprauslas ceru ka arī gumijas tika nomainītas.
Vai šo lietu nevar ietekmēt sadales vārpstas neprecīzs noregelējums? DPF manam auto nav!
Jautājums cik daudz ir pielaide tai motora elpošanai un duma sišanai no eļļas vāciņa un čupa?
jancss
 
Atbildes: 8
Pievienojies: 2015/Mai/26, 10:02
Braucu ar: A4B7
Dzinējs: 2,0TDI

Re: 2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Atbildēt jancss » 2015/Mai/26, 14:07

Smoke limitation caur datoru uzrādās 136nm, spauslas pirmā cilindrā :-1,13, pārējos 0,6..vai tas ko ietekmē? Tad kad normāli izbrauc lielāku gabalu dūmi pazūd, nav vispār vairs(neredzās), tiklīdz noslāpē un kādu laiku pagaida un atakal piedarbina(sanāk motors ir silts bet nedaudz padzisis)zili(gaiši zili) dūmi atkal ir ( gan tukšgaitā gan arī uzgāzējot.
jancss
 
Atbildes: 8
Pievienojies: 2015/Mai/26, 10:02
Braucu ar: A4B7
Dzinējs: 2,0TDI

Re: 2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Atbildēt Jonix » 2015/Mai/26, 16:42

Aiztaisi EGR ar plāksnīti un pavēro vai dūmi nepazūd.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Atbildēt ajms » 2015/Mai/26, 21:16

jancss rakstīja:Ir tā ka auto ir noskrējis tikai 180 tūkstošus(nav ne sagrozīts), tika mainīts eļļas šūkņa seškantis, uzlikta jauna turbīna...bija izņemtas sprauslas ceru ka arī gumijas tika nomainītas.
Vai šo lietu nevar ietekmēt sadales vārpstas neprecīzs noregelējums? DPF manam auto nav!
Jautājums cik daudz ir pielaide tai motora elpošanai un duma sišanai no eļļas vāciņa un čupa?


Aizmirsti par tiem vāciņiem.Vārdiem tas nav pasakāms.Ja ventilācija ir ,tad viss bumbās.Cik ir moments 4.grupa 4.logs? Ar šo jāsāk.Tā viena sprausla ir tāda jocīga.Cipars ne liels ,ne mazs .Pirms remonta neievēroji cik tad bija rādītāji? Te to dūmu arī var izbliezt.Uzsilst un pazūd.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: 2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Atbildēt jancss » 2015/Mai/26, 21:55

Jonix rakstīja:Aiztaisi EGR ar plāksnīti un pavēro vai dūmi nepazūd.


Tas ir starp droseļvarstu un pašu EGR? vai aiz EGR uzreiz starp tievo metalisko trubu kurai gofra pa vidu?
http://img.tapatalk.com/d/14/08/07/muzuqa8u.jpg
jancss
 
Atbildes: 8
Pievienojies: 2015/Mai/26, 10:02
Braucu ar: A4B7
Dzinējs: 2,0TDI

Re: 2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Atbildēt ajms » 2015/Mai/27, 16:38

zils dūms-
Gaisa filtrācija netīra
izplūdes sistēmā liela pretestība,turbīnas athermetizācija
eļļas ieejošā un izejošo truba turbīnā aizsērējusi,deformēta,salocīta. turbīnu mainīja,varbūt trubu defekti,salocīti.
pārbaudīt kartera ventilāciju;
turbīnas korpuss aizsērējis;
dzinējā- vārstu blīvslēgi,protams arī virzuļu/gredzenuy stāvoklis;
pie turbīnas remonta ,kas tika mainīts?eļļas blīvslēgi/bukses?gultnis?principā, ko pie remonta mainīja?remonts ir plašs jēdziens.

Nu tā pa lielam.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: 2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Atbildēt jancss » 2015/Mai/27, 18:11

ajms rakstīja:zils dūms-
Gaisa filtrācija netīra
izplūdes sistēmā liela pretestība,turbīnas athermetizācija
eļļas ieejošā un izejošo truba turbīnā aizsērējusi,deformēta,salocīta. turbīnu mainīja,varbūt trubu defekti,salocīti.
pārbaudīt kartera ventilāciju;
turbīnas korpuss aizsērējis;
dzinējā- vārstu blīvslēgi,protams arī virzuļu/gredzenuy stāvoklis;
pie turbīnas remonta ,kas tika mainīts?eļļas blīvslēgi/bukses?gultnis?principā, ko pie remonta mainīja?remonts ir plašs jēdziens.

Nu tā pa lielam.


Turbīna tika uzlikta pilnīgi jauna nevis remonteta,Trubas pienakosas ir vizuali smukas.
eļļas sūknim tika mainīts piedzenošais seškantis.
Kartera ventilacija tīra,
sodien nomainīsu gaisa filtru.
Atliek vienīgi jautajums par vārstu blīvslegiem un virzuļu gredzenu stavokli.
meginasu paskatīties arī tos paremetrus 4grupa 4logs un ta uzrakstīsu parametrus.
jancss
 
Atbildes: 8
Pievienojies: 2015/Mai/26, 10:02
Braucu ar: A4B7
Dzinējs: 2,0TDI

Re: 2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Atbildēt ajms » 2015/Mai/27, 19:26

Tu vēl neesi nomainījis gaisa filtru?

Kad liek jaunu turbīnu ir lietas ,kuras jāmaina nediskutējot.
Turbo blīvju komplekts
Eļļa
Eļļas filtrs
Gaisa filtrs
Ja ilgstoši ieplūdē aukstajā daļā,trubās ir bijusi eļļa ,tad otra nediskutējamā lieta ir IC radiators.
Mēs jau nezinām kāpēc mainīta turbīna;)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: 2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Atbildēt ajms » 2015/Mai/27, 23:20

Tātad pa telefonu šo to noskaidrojām :)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: 2,0 pumpadūzis zili dūmi no silta dzinēja

Atbildēt jancss » 2015/Mai/28, 10:55

ajms rakstīja:Tātad pa telefonu šo to noskaidrojām :)


:) paldies par palīdzību un padomu!
Vienīgi tā viena sprausla pie 95 grādiem uzrādīja -1,65 mg/str. parējas bija plusiņā tuvu nullei. Bet varbūt ar vainīga ir ēļļa kas vēl kautkur izpūtēja trubā atrodas.
jancss
 
Atbildes: 8
Pievienojies: 2015/Mai/26, 10:02
Braucu ar: A4B7
Dzinējs: 2,0TDI

Nākošais

Atgriezties uz Audi

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi