MārtiņšX » 2011/Sep/08, 19:55
Pareizaak buutu, ka signaalu par klokjenes pagrieziena lenkji no taas deveeja sanjem ECU, kursh veel peec visaadiem citaadiem izejas datiem (RPM, slodzes utt.) izdomaa, kaadaa lenkjii optimaali jaabuut sadaleneem, nodod komandu izpildmehaanismiem un ar sadalenju deveejiem nokontrolee komandas izpildi. Taads apmeeram buutu algoritms.
Ja tajaa sisteemaa kautkas nerullee, tad var buut kljuuda par jebkuru no iesaistiitajaam detaljaam. Tas kaa nu ECU softaa ir ierakstiits.
Ir no prakses daudz taadu piemeeru, ka jaaizpeeta visas sisteemas darbiiba kopumaa, lai atrastu iisto iemeslu kaadai no ECU uzraadiitajaam kljuudaam. Piem. vairaaki VAG motori raada kljuudu par nepastaaviigu signaalu no Holla deveeja arii tad, ja deveejs ir OK, bet aizdedzes moments mehaaniski ir taalu prom no pareizaa reguleejuma (nepareizi uzlikta zobsiksna, piemeeram).