VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Turbīnas problēmas

SEAT

Turbīnas problēmas

Viss par SEAT modeļiem
Reklāma
 

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt Janoss » 2014/Dec/19, 9:13

crankshaft rakstīja:Mainīji visu uzreiz vai pa vienam ietestējot izmaiņas?


Viss tika samainīts uzreiz.
Janoss
 
Atbildes: 51
Pievienojies: 2013/Sep/04, 13:56
Braucu ar: Seat Toledo
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt Janoss » 2014/Dec/19, 9:16

Pie servisa izdrukas pierakstīts:
1. Iespējams EGR vārsts brīvi nepārvietojas.

Pēc visa spriežot ļoti iespējams.
šorīt izbraucot no mājām pēc kāda puskilometra auto sāka tākā rīstīties. Braucot ar 60 km/h rīstoties lēnām samazināja ātrumu kaut arī pedāli vaļā nelaidu. Nostājoties malā ievēroju pastiprinātu dūmošanu, pēc kāda laika gan nomierinājās un vismaz uz darbu aizbraucu.
Cik esmu pa ausu galam dzirdējis, EGR nav patīkama lieta. Vai simptomi atbilst izvirzītai hipotēzei un cik dārgs tas prieks ir?
Pēdējo reizi labojis Janoss - 2014/Dec/19, 11:31, labots 1 reizi.
Janoss
 
Atbildes: 51
Pievienojies: 2013/Sep/04, 13:56
Braucu ar: Seat Toledo
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt shprika » 2014/Dec/19, 9:58

Vieniga reize(s) kad esmu piedzivojis ristishanos ir pie iestregushas turbinas geometrijas(rezhima pust),otrs kas stav atminja ir kompensatori(tas ja tu aukstu motoru baigi griez)
Pa lielam izskatas ka tev tur vajag kartigu tirishanu abiem kolektoriem-geometriju, egr pashu iepludnieku.
Lietotāja avatars
shprika
 
Atbildes: 1301
Pievienojies: 2007/Okt/22, 20:26
Atrašanās vieta: Irija,CoTipperary
Braucu ar: audi quattro ar čipsiti.
Dzinējs: 1.9 Tdi(AVF)

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt Janoss » 2014/Dec/19, 11:30

shprika rakstīja:Vieniga reize(s) kad esmu piedzivojis ristishanos ir pie iestregushas turbinas geometrijas(rezhima pust),otrs kas stav atminja ir kompensatori(tas ja tu aukstu motoru baigi griez)
Pa lielam izskatas ka tev tur vajag kartigu tirishanu abiem kolektoriem-geometriju, egr pashu iepludnieku.



Vasarā nomainīta sadalene + kompensātori.
Vakarā ņemšu nost EGR tīrīt.
Saki ka vajag turbīnei ģeometriju taisīt? Kur aizdzīt?
Janoss
 
Atbildes: 51
Pievienojies: 2013/Sep/04, 13:56
Braucu ar: Seat Toledo
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt crankshaft » 2014/Dec/19, 11:33

Pats var izjaukt un iztīrīt.
crankshaft
 
Atbildes: 282
Pievienojies: 2014/Jūn/02, 21:05
Braucu ar: huj

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt Janoss » 2014/Dec/19, 11:48

crankshaft rakstīja:Pats var izjaukt un iztīrīt.



Nav zināms kur var dabūt kādu dari pats, latviešu, krievu vai angļu valodās?
Rokas no diras neaug un arī pašam būtu interese padarboties.
Janoss
 
Atbildes: 51
Pievienojies: 2013/Sep/04, 13:56
Braucu ar: Seat Toledo
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt crankshaft » 2014/Dec/19, 12:24

Pakačāsim Karossam trafiku. :shura:
http://www.kaross-chip.lv/m_download_files/fl31023060/VNT_cleaning.pdf

PS. Pie reizes izlej no Intercoolera eļļu- apakšpusē ir skrūve.
crankshaft
 
Atbildes: 282
Pievienojies: 2014/Jūn/02, 21:05
Braucu ar: huj

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt Janoss » 2014/Dec/19, 12:42

Paldies!
Vienīgi jautājums, kas ir šie:
High temperature (1700 grādi fārenheits / 930 grādi celsijs) or greater - tas ir kkāds hermētiķis?
Pick - ???
Green Scotch-Brite - tā ir laikam domāta tāda kā birstīte?
Emery clothe - kas tas ir un kur to dabūt?

Cik ilgu laiku aizņem šitais? Sanāk ka principā vajag noņemt nost turbīni un iztīrīt visu vai ne?
Vispār arī izskatās tīri nopietni, stulbs protams jautājums, bet pats šo taisot es riskēju vienīgi ar savas turbīnes veselību vai ne? :D
Janoss
 
Atbildes: 51
Pievienojies: 2013/Sep/04, 13:56
Braucu ar: Seat Toledo
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt crankshaft » 2014/Dec/19, 13:30

Pick redzams 25. lpp, pēdējos divus ieraksti google bildēs, taps skaidrs. ;)
Par temperatūru hvz, gan jau tā smēre, ko viņš tur lieto. :D
Riskē Tu ar visu (ja sabērsi gružus visās malās) un aizņems gan jau visu dienu pasākums.
Šo darot rekomendējas laikam abratku eļļas mainīt- es nemainīju.
Man salūza eļļas pieplūdes caurule atskrūvējot štuceri- servisā bija labi peivilkuši, griezās kopā ar cauruli, labi, ka bija ar ko aizbraukt pa šrotiem meklēt citu... :)
Man papildus izgāja vairāki Brake cleaner.
Par vajadzību mainīt izpūtēja, egr un kolektora blīves nemācēšu teikt.
crankshaft
 
Atbildes: 282
Pievienojies: 2014/Jūn/02, 21:05
Braucu ar: huj

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt shprika » 2014/Dec/19, 14:19

Par tiem kompensatoriem vairak domaju ka aukstam motoram var gadities ka varsti tiek nedaudz atspiesti valja,nav kompresijas un kup,kamer elja no vinjiem atplust atpakal,ja nemaldos te pat foruma paris gadus atpakal tads gljuks uzpeldeja. :naac:
Domaju tas izskaidro raustishanos un kupeshanu,un jaudas zudumu.
Lietotāja avatars
shprika
 
Atbildes: 1301
Pievienojies: 2007/Okt/22, 20:26
Atrašanās vieta: Irija,CoTipperary
Braucu ar: audi quattro ar čipsiti.
Dzinējs: 1.9 Tdi(AVF)

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt shprika » 2014/Dec/19, 14:26

Shtucerim vajag noziedot atieciga izmera atslegu un uztaisit par speceni lai turet to pareju uz vietas,tad domajams nekas nenoverpsies.
Bet nu dienu vajadzes noziedot tam tirishanas pasakumam.
Lietotāja avatars
shprika
 
Atbildes: 1301
Pievienojies: 2007/Okt/22, 20:26
Atrašanās vieta: Irija,CoTipperary
Braucu ar: audi quattro ar čipsiti.
Dzinējs: 1.9 Tdi(AVF)

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt Janoss » 2015/Jan/23, 9:17

Turpinot tematu.
Tika iztīrīts EGR vārsts, smuki ar acetonu un zobu birsti, izskatījās kā jauns. Kādu brīdi braucu kā pasakā, bet pēdējā laikā novēroju citu problēmu. Kad no rīta pielaižu auto un sāku braukt, tad pēc pāris simtiem metru vai pāris kilometriem automašīnai pazūd jauda, tā ka spied pedāli kā gribi, apgriezieni neceļas un auto uz priekšu iet ļoti negribīgi, nedod dievs no vietas izkustināt, ja sajūgu neslidina slāpst nost. Šāds stāvoklis ir aptuveni uz 30-60 sekundēm tad kā uz burvju mājienu atpakaļ ir jauda un auto uz priekšu iet kārpīdamies it kā nekas nebūtu bijis. Katru rītu un katru vakaru uz un no darba viens un tas pats scenārijs (visu laiku pilsēta). Pirms tam bija arī ka siltam sajutu šo kad pie 80 km/h ar 5to necēla augšā. Liekas ka kaut kur kāds vārst iet ciet vai kaut kas tāds, bet tā auto nost neslāpst. Salīdzinot ar iepriekšējo kaiti simptomi ir nedaudz citādāki. Moš kāds zin ko ieteikt? Pie kompi neesmu pielicis, kā arī turbīnas ģeometriju pats pabaidījos taisīt.
Janoss
 
Atbildes: 51
Pievienojies: 2013/Sep/04, 13:56
Braucu ar: Seat Toledo
Dzinējs: 1.9 TDI

Iepriekšējais

Atgriezties uz SEAT

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 6 viesi