Janoss rakstīja:Vakar aizmocījos mājās bez nekādām turbīnes dzīvības pazīmēm. Šodien no rīta braucot uz darbu, daži km, turbīne strādāja, nevar saprast cik labi, bet strādāja. Iespējams esmu paranojisks kopš vakardienas, bet liekas ne nevelk tik labi un ne pie pareizajiem apgriezieniem. Pie kādiem apgriezieniem sāk vilkt 150 zs pumpi dūzis?
1.9 TDI 2000–2006 I4 8V ATD/AXR (Pumpe-Düse) 1896 cc 74 kW (101 PS; 99 hp) @ 4000 rpm 240 N·m (180 lb·ft) @ 1800–2400 rpm
1.9 TDI 1997–2002 I4 8V AHF/ASV 1896 cc 81 kW (110 PS; 109 hp) @ 4150 rpm 235 N·m (173 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 1998–2000 I4 8V AJM (Pumpe-Düse) 1896 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm 285 N·m (210 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 1999–2001 I4 8V AUY (Pumpe-Düse) 1896 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm 310 N·m (230 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 2001–2006 I4 8V ASZ (Pumpe-Düse) 1896 cc 96 kW (131 PS; 129 hp) @ 4000 rpm 310 N·m (230 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 2000–2003 I4 8V ARL (Pumpe-Düse) 1896 cc 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 4000 rpm 320 N·m (240 lb·ft) @ 1900 rpm
Spriežot pēc wikipēdijas visiem ir ļooti jāvelk no 1900rpm, un vismaz manam 115zs tā arī ir, domāju, ka Tavam 150 motoram, lai vai kāda bunža apkārt arī būtu, jāārdās šajos laikapstākļos no 1900 stabili, ja ne agrāk, principā.