riandris rakstīja: Cik noprotu tik un tās šis filtrs būs jāmaina pēc ~ 70k km kas laikam nav baigi patīkaimais pasākums naudas makam.
Kas attiecas uz filtru izgriežšanu, būs laikam jāpagaida ko teiks envy.
Izgriežot un
pareizi izprogrammējot vadības blokam "tiek iestāstīts", ka filtrs nekad nav bijis un tam nav jābūt, līdz ar to reģenerācijas tiek pārtrauktas 100% un pareizi strādā arī diagnostika.
Pie nepareizas izprogrammēšanas, ko piedāvā 99% ss.lv džedaju, problēmas ir 2:
1) panelī nekas neparādās, bet reģenerācijas reāli notiek, arī stāvot uz vietas var sākties, kas nozīmē milzīgu baltu dūmu mākoni aizmugurē
2) vadības blokam tiek izprogrammētas kļūdas, pie tam, ne tikai tās, kuras saistītas ar kvēpu filtru darbību, bet arī par imobilaizeru, sprauslām, turbīnas darbību, lamdu utt.
Pie manis reāli vidēji katru nedēļu vismaz viens klients atbrauc izlabot citu "speciālistu" nepareizi izprogrammētu filtru. Ir bijis arī gadījums, kad auto atved evakuators, jo ir nojucis imobilaizers, bet kļūdas, lai noteiktu vainu nav, jo ir izdzēstas pašā čipā. Dīleris ieteica mainīt vadības bloku.