josi rakstīja:ajms - man nāk prātā, ka Tu pats teici, ka laika gaitā tā zobsiksna ir platāka palikusi, turklāt vēl CR dzinējiem vairs nav tā slodze, kas PD dzinējiem, piedzenot sprauslas caur sadales vārpstu.
Nav brīnums, ka ražotājs tagad atļaujas uzrādīt garākus maiņas intervālus.
Tad, kad jau pd parādījās?2000 gadi
tad jau intervāli pret vecajiem palielinājās.Es par šo tēmu ierunājos kautkādā seminārā ,no detaļu ražotāju puses nav nekas jauns,tāda paša zobene,ruļļi un ūdenssūknis.Tas pats Baltic auto parts(liels detaļu tirgotājs) ,autoparks ir VW ,pajauni ,lieli nobraucieni,maina tās zobenes ap tiem 90-120,jo kā direktors(labs autosportists bija un saprot no tehnikas) teica,mēs neesam tik bagāti ,lai gaidītu notiks,nenotiks kautkas.'Praksē ir savādāk,vieni ripina,otri mauc.Dīleri arī
iesaka vai tas ir citroen vai audi vai cits kas.
Es pieļauju, ka tas cr vieglāk griežās .ruļļu izvietojums gan ir savādāks,jo ir sūknis,tie ir 4 tagad 2vu vietā.PD sadalenei bija sprauslas klāt, bija daudz darba,bet nedomāju ,ka tur liela šķirba.Bija laika gaitā pat spriegotāji pamainīti.Tagad nekas nav izmainījies.Bet ir vāja vieta kā visiem,ūdensūknis.
Mēs taču mainam zobenes ikdienā,daudz,dažādi dzinēji,visām markām kam ir.mēs tās nesākām mainīt aizvakar,bet jau kopš 90tajiem,ā ,kopš 80tajiem,ja Vaz bija 2105,2108 zobenes(vot tajā laikā tās maz gāja ap 30-40 ,kautkas vnm noklājās)tā kā ir ar ko salīdzināt;)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/