Laba diena,
šis ir man pirmais ieraksts šajā formumā, iepriekš pateicos, ka ir šāds forums ar apakšsadaļām
Ir problēmas ar Škoda Octavia 2008 1z3 1.9TDI; 125 000km
iegādājos pirms diviem gadiem, un jau otro gadu nevaru iziet TA ar pirmo reizi dēļ kvēpiem atgāzēs. Pirmajā TA uzrādīja 3.2 (norma ir 1.5); Tad nu samainīju motora gaisa filtru, čoms pielēja kaut kādu hvz degvielas piedevu, ar 3-šo ātrumu izgāzēju 25 km un TA ar 6 reizi nokrita līdz 1.45.
Jāsaka, ka pēc tā mainīju savu braukšanas manieri un braucu normāi, pārslēdzoties pie augstķiem apriezieniem.
Šogad mēnesi pirms skates pielēju Valvoline VPS degvielas sistēmas tirītāju, lai "patīra" un pabraucu dinamiskāk, samainu filtru, iztīru EGR; samainu izpūtēja vidējo daļu-klusinātāju, man viņš bija uzplēsts, ierūsējis un skaļš, izmazgāju izpūtēja galējo bunduli - pie reizes (čomi ieteica); pagāzēju un uz skati, bāc, atkal no 2.6 līdz 2.05 un zemāk nevar dabūt!
Tad nu vēlējos noskaidrot cēloni, lai tā vietā cīnītos ar sekām. Šonedēļ biju pie dīlera, lai noskaidro, kas par lietu. Mērijuši atgāzes un visu pārējo, arī nesanāk iekļauties 1.5. Sniedz savu rekomendāciju pārbaudīt turbīnu un gāzu sadales mehānismu. Turbīnas diagnostika,remonts, maiņa ir sāļš pasākus.
Piezīmes:
1. jāatdzīst, ka izskatās, ka iepriekšējais saimnieks, dzīvodams Daugavpilī, diez vai ko labāku par dinazu ir apciemojis;
2. pēdējie 3 ieraksti servisa grāmatā par apkopēm "citos servisos" tajā brīdī uzskatīju par sīkumu.
3. Pildos nestē.
4. bračkam ir tāda pati Octavia 2006 ar 225 000km; Visas TA ar pirmo un atgāzes 0,29 !
Ir kaut kas ko esmu palaidis garām? Ieteikumi ?