Protams, ka instruktoram ir vieglāk pateikt, lai piļī pa pirmo joslu, jo tad vnm ir taisnība un tas ir mācībniekam tikai drošāk ...
par sievieteem ... nu sorii - ir taadas , kuras nemaz neveelas izprast situaaciju uz ceļa ... no sērijas: "vispār es ļot labi braucu. Šad tad, protams, gadās, ka nostāvu pie krustojuma un izbraucu ļoti tuvu kādai braucošai mašīnai, bet tā kopumā es braucu ļoti labi!"
bet ja dažviet apļos sazīmētu līnijas un saliktu ziimes, ka labaa mauc tikai nost no apļa, tad šādus tādus uzlabojumus varētu iegūt ...
protams, ka ne pei visām nobrauktuvēm to varētu likt, jo tiešām ir vietas, kur nākamā nobrauktuve ir ļoti tuvu iepriekšējai un tur tāds modelis īsti labi nedarbotos ... cilvēki kaut ko stāvētui, gaidītu ...
tāpat kā ir nobraucot no salinieka centra pusee virzienaa uz autoostas pusi ... tur kaa naak lejaa, tā ir neatmetoties jāpiļī un paralēli jāsamainaas ar tiem, kas nāk pa krasteni un piļī augšā uz salinieku ... abiem ātrums +/- 50-60 km/h un samainīties elementāri ... bet protams, ka ir dārzeņi, kad nobrauc lejā, apstājas, un tad gaida, kad kāds pa krasteni braucošais stāsies un laidīs viņus, vai arī gaida baigo spraugu, kurā atkal baigi usākt un uzspiest līdz atļautajam ātrumam ...
Tiesības NOST tādiem !