Sharim iztīrīta turbīna,man nesaprotamā veidā ģeometrijai uzradusies rūsa
-tagad ceļ labāk,kā arī iespiežot grīdā,nav vairs melnais dūmu mākonis,tad vēl salabots dzeses šķidruma flancis,kā arī suloja kontaktu ligzda galvā uz sprauslām,to arī paknibināju,bet izvelkot par daudz uz āru vadu savienojumu ligzdu,laikam izkustināju tā jau vaļīgos kontaktus sprauslām,tāpēc motors rīstījās,pats nesapratu,kas par lietu. Ņēmu nost vārstu vāku un katrai sprauslai kontaktus saspiedu stingrākus,rezultātā motors vairs neraustās un nācu pie secinājuma,ka ne vienmēr pašas sprauslas ir vainīgas pie nevienmērīgas motora darbības. Vēl jāuzliek kondicioniera spiediena slēdzis,kas jau iegādāts jauns,iepriekšējais,kas tika dabūts šrotā,bija mēsls-nedaudz suloja.
Tagad jāķeras klāt vecāku seat toledo (1.9 TDI AHF),tam turbīnas ģeometrija vispār noķīlējusi....