VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - VW Touran izvēle

Citi VW modeļi

VW Touran izvēle

Touareg, Eos, Touran, Sharan, Caddy, Caravella, Transporter, LT, Phaeton u.t.t.
Reklāma
 

VW Touran izvēle

Atbildēt fubuz » 2008/Mai/20, 22:14

Kads var kaut ko argumentēti pastāstīt par 1.4 turbo,kompresora dzineeju ar 170 zs?
fubuz
 
Atbildes: 5
Pievienojies: 2007/Nov/03, 22:08

Atbildēt 16vLietotājs » 2008/Mai/20, 22:21

Idejiski un tehniski labs motors kuram visticamāk nav vēl izslimotas bērnu slimības.
Lietotāja avatars
16vLietotājs
 
Atbildes: 1364
Pievienojies: 2006/Aug/18, 23:07
Atrašanās vieta: Rīga, Pārdaugava, Iļģuciems
Braucu ar: KTM & HDi
Dzinējs: ir ekonomisks :D

Atbildēt lauriko » 2008/Mai/20, 22:24

Gribētos redzēt to motoru kā viņš uzvedas pēc nobrauktiem 300000! :roll:
Tas Taurans tak smags ira un ja vēl liela ģimene! :roll:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Atbildēt 16vLietotājs » 2008/Mai/20, 22:35

Brīnumi nenotiek.No nekā nekas nerodas. Ja no maza motora noņem šādus zirgus, tas nozīmē ka tas notiek uz resursa rēķina. 300000 km jau droši vien ka viņs iztur bet diži vairāk arī ne. Bet vai arī vairāk vajag?
Ok šī nav īpaši argumentēta diskusija. :arrow: fubuz. Ja ņem jaunu tad ir vērts.
Ja no DE tad labak pameklē lielaku tilpumu, jo šis jau būs savu vellu redzējis.
Lietotāja avatars
16vLietotājs
 
Atbildes: 1364
Pievienojies: 2006/Aug/18, 23:07
Atrašanās vieta: Rīga, Pārdaugava, Iļģuciems
Braucu ar: KTM & HDi
Dzinējs: ir ekonomisks :D

Atbildēt TDI2000 » 2009/Jūn/07, 13:16

A kāds vispareji var kautko sīkāk par TOURANu pastāstīt ? Vnk čoms domā par tāda iegādi 1,9 TDI un velejaas uzzinat tadus lielakos minusus, jo tadi jau katram modelim savi ! Tapec kam bijusi saskare ar šo modeli, Ludzu padalieties ar pieredzi ! 8-[
Lietotāja avatars
TDI2000
 
Atbildes: 353
Pievienojies: 2009/Mai/14, 23:28
Braucu ar: BiTDI

Atbildēt MārtiņšX » 2009/Jūn/07, 16:42

Pie manis remontaa ir tikai dazhi bijushi, nekaadas izteiktas probleemas, atshkjiriigas no citiem VAG auto, neesmu noveerojis.
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt TDI2000 » 2009/Jūn/07, 17:29

MārtiņšX rakstīja:Pie manis remontaa ir tikai dazhi bijushi, nekaadas izteiktas probleemas, atshkjiriigas no citiem VAG auto, neesmu noveerojis.


Nu vot :thumright: , gribeetos vel no kadiem remontetajiem dzirdet kautko tamlidzigu, arii man liekas , ka tas jau tas pats Passats vien ir, a tā savadak neko nevar saprast, viens stasta tā, otrs atkal kautko citu, un visiem "lielajiem" stāstitajiem nekad nav bijusi saskarsme ar tadu modeli, visu zinot vien no taniņu sarunām! :mrgreen:
Lietotāja avatars
TDI2000
 
Atbildes: 353
Pievienojies: 2009/Mai/14, 23:28
Braucu ar: BiTDI

Atbildēt sicc » 2009/Jūn/07, 17:38

no īles ir dzirdets ka pashiem pirmajiem gadiem elektonikas gljuki esot daudz,bet nu tas ar cik nu dzirdeets,apgalvot nevaru :roll:
Lietotāja avatars
sicc
 
Atbildes: 4146
Pievienojies: 2005/Dec/04, 23:27
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: E36

Atbildēt 16vLietotājs » 2009/Jūn/07, 17:59

Tātad Touran no mehāniskās puses:
Tāds pats kā jau pieminētais Passat (b6, protams), un visi Golf5 atvasinājumi (Jetta,Scirocco un pat Tiguan).
Vājās vietas pārsvarā priekšējā ritošajā daļā: plauktu bukses-visas četras, priekšējās padodās nedaudz ātrāk par pakāļējām, šarnīri var teikt ka mūžīgi, stūres pirksti un iekšējie gali arī gandrīz mūžīgi, ir problēmas ar amortizatoru augšējiem atbalsta gultņiem, bet tas nav kā slimība.Bremzes labas, neķerās un neieēdās, dilst gan salīdzīnoši ātri.Aktīvam braucējam 20000-30000km un mainam priekšējos br.klučus.Mašīnām virs 200000km var būt jāmaina stabilizatora vidējās bukses.
Aizmugurējā piekare vispār ir mākslasdarbs, ja neieplēš kadā bortā un neko nesaloca, tad principā ir spējīga pardzīvot automobili.
Šadu un tad mēdz nobirt kāds riteņa gultnis.
Motori kā jau VW. Plīst visādi devēji u met muļķigas kļūdas ārā. Un, jā eļļas radiatoriem ir tendence laist tosolu eļļā (to gan rūpnīca it kā novērsa un jaunākiem modeļiem šī problēma vairs nav aktuāla).
Dīzelim protams vājā vietā divmassu spararats un sajūgs, riktīgi gāzējot (it īpaši čipotus dīzeļus) tos var mainīt ka skābenes (maksā gan tāds joks labi :evil: )
Pozitīvā nozīmē īpaši ir atzīmējams elektriskais stūres pastiprinātājs, ļoti patīkama manta.
Lietotāja avatars
16vLietotājs
 
Atbildes: 1364
Pievienojies: 2006/Aug/18, 23:07
Atrašanās vieta: Rīga, Pārdaugava, Iļģuciems
Braucu ar: KTM & HDi
Dzinējs: ir ekonomisks :D

Atbildēt envy » 2009/Jūn/07, 17:59

tas nav pasāts bet gan golfs :P
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Atbildēt TDI2000 » 2009/Jūn/07, 18:58

16vLietotājs rakstīja:Tātad Touran no mehāniskās puses:
Tāds pats kā jau pieminētais Passat (b6, protams), un visi Golf5 atvasinājumi (Jetta,Scirocco un pat Tiguan).
Vājās vietas pārsvarā priekšējā ritošajā daļā: plauktu bukses-visas četras, priekšējās padodās nedaudz ātrāk par pakāļējām, šarnīri var teikt ka mūžīgi, stūres pirksti un iekšējie gali arī gandrīz mūžīgi, ir problēmas ar amortizatoru augšējiem atbalsta gultņiem, bet tas nav kā slimība.Bremzes labas, neķerās un neieēdās, dilst gan salīdzīnoši ātri.Aktīvam braucējam 20000-30000km un mainam priekšējos br.klučus.Mašīnām virs 200000km var būt jāmaina stabilizatora vidējās bukses.
Aizmugurējā piekare vispār ir mākslasdarbs, ja neieplēš kadā bortā un neko nesaloca, tad principā ir spējīga pardzīvot automobili.
Šadu un tad mēdz nobirt kāds riteņa gultnis.
Motori kā jau VW. Plīst visādi devēji u met muļķigas kļūdas ārā. Un, jā eļļas radiatoriem ir tendence laist tosolu eļļā (to gan rūpnīca it kā novērsa un jaunākiem modeļiem šī problēma vairs nav aktuāla).
Dīzelim protams vājā vietā divmassu spararats un sajūgs, riktīgi gāzējot (it īpaši čipotus dīzeļus) tos var mainīt ka skābenes (maksā gan tāds joks labi :evil: )
Pozitīvā nozīmē īpaši ir atzīmējams elektriskais stūres pastiprinātājs, ļoti patīkama manta.


Paldies par izsmeļošu info ! :thumright:
Lietotāja avatars
TDI2000
 
Atbildes: 353
Pievienojies: 2009/Mai/14, 23:28
Braucu ar: BiTDI

Atbildēt ArmandsS » 2009/Jūn/07, 21:51

ja ņem TDI ,tad obligāti ar papildus apsildes pečku ,savādāk ziemā nosalsi
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40

Atbildēt TDI2000 » 2009/Jūn/07, 22:08

Kraasotajs rakstīja:ja ņem TDI ,tad obligāti ar papildus apsildes pečku ,savādāk ziemā nosalsi


Ok, paldies par infu ! :wink:
Lietotāja avatars
TDI2000
 
Atbildes: 353
Pievienojies: 2009/Mai/14, 23:28
Braucu ar: BiTDI

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2009/Jūn/08, 7:57

16vLietotājs, tu raksti, ka jāmaina stabilizatora vidējās bukses, bet paskatoties katalogā redzam, ka atsevišķi bukses bez paša stabilizatora stieņa tās netiek piedāvātas.

Tad man vēl jautājums zinātājiem. Man uz Toledo P5, stāv tieši tāds pats stabilizators un ir aizdomas, ka tās bukses ir padilušas un tamdēļ ir diezgan liels grabulis, braucot, piemēram, pa bruģi. Pārējām piekares komponentēm nav nekādu noviržu no normas.
Kas man vēl liek domāt, ka kaut kas nav kārtībā ir ieraksts detaļu katalogā, ka šim stabilizatora stienim ir parādījusies nomaiņas detaļa. Varbūt konstruktori ir atraduši problēmu un oriģināli izstrādāto detaļu aizvietojuši ar citu uzlabotu detaļu?
Seatam it kā tika uzstādīta, tā detaļas versija, kas ir novecojusi.
Varbūt kāds šādus gadījumus var izskaidrot?

Attēls
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt MārtiņšX » 2009/Jūn/08, 12:24

Peec ETKAs ar sanaak, ka 1K0 411 303 N no 01.01.2006. tiek aizvietota ar 1K0 411 303 AM.
Taatad, auto kas razhoti peec 01.01.2006. gan jau ka ir jaunais stabilizators.
Kaapeec tika nomainiits un kas bija par probleemu vecajam - nav ne jausmas, servisa manuaaljos neko neatradu...
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Nākošais

Atgriezties uz Citi VW modeļi

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi