Tātad Touran no mehāniskās puses:
Tāds pats kā jau pieminētais Passat (b6, protams), un visi Golf5 atvasinājumi (Jetta,Scirocco un pat Tiguan).
Vājās vietas pārsvarā priekšējā ritošajā daļā: plauktu bukses-visas četras, priekšējās padodās nedaudz ātrāk par pakāļējām, šarnīri var teikt ka mūžīgi, stūres pirksti un iekšējie gali arī gandrīz mūžīgi, ir problēmas ar amortizatoru augšējiem atbalsta gultņiem, bet tas nav kā slimība.Bremzes labas, neķerās un neieēdās, dilst gan salīdzīnoši ātri.
Aktīvam braucējam 20000-30000km un mainam priekšējos br.klučus.Mašīnām virs 200000km var būt jāmaina stabilizatora vidējās bukses.
Aizmugurējā piekare vispār ir mākslasdarbs, ja neieplēš kadā bortā un neko nesaloca, tad principā ir spējīga pardzīvot automobili.
Šadu un tad mēdz nobirt kāds riteņa gultnis.
Motori kā jau VW. Plīst visādi devēji u met muļķigas kļūdas ārā. Un, jā eļļas radiatoriem ir tendence laist tosolu eļļā (to gan rūpnīca it kā novērsa un jaunākiem modeļiem šī problēma vairs nav aktuāla).
Dīzelim protams vājā vietā divmassu spararats un sajūgs, riktīgi gāzējot (it īpaši čipotus dīzeļus) tos var mainīt ka skābenes (maksā gan tāds joks labi
)
Pozitīvā nozīmē īpaši ir atzīmējams elektriskais stūres pastiprinātājs, ļoti patīkama manta.