MārtiņšX rakstīja:Taa vajadzeetu buut (i vienam i otram). Spriezhot peec raxtitaa, tas ABS Tev buus nspraadzis un lampinja iznjemta, lai nedeg visu laiku. A kas par auto, kura gada?
Storms rakstīja:Mhm. Standarta situācija - kautkas nobeidzies un servisā pa piečuku atslēguši brīdinājuma signālu.
Storms rakstīja:Mhm. Standarta situācija - kautkas nobeidzies un servisā pa piečuku atslēguši brīdinājuma signālu.
kasparinjsh rakstīja:Storms rakstīja:Mhm. Standarta situācija - kautkas nobeidzies un servisā pa piečuku atslēguši brīdinājuma signālu.
Gnīdas! Tā arī bremžu šlaukas var pārgriezt lai neklab...
krxzi rakstīja:come on... mk3 utt tak tapaat no taa abs sliktums lielaaks nekaa labums.. ko dod ka tu vari pastuureet ja tev bremzeeshanas celjs 2 reiz garaaks?
krxzi rakstīja:nu es fiziku zinu un pie tam ljoti labi .. un zinu arii kaa darbojaas ABS un kaadas ir vinja funkcijas... bet golfam tas ABS ir taalu no japaanju ABS un darbiibas... konkreeti golfam no vinja tikai ir totaali jeelas bremzes... nevar saliidzinaat ar civic vai preludes ABS...
Jonixins rakstīja:Mans uzskats par abs - uz gruntenes un sniegā vienmēr izslēdzu, ja jābrauc pa sausu/ slapju šoseju - atstāju ieslēgtu, pa pilsētu ieslēgtu atstāju tikai sausā laikā.
btw ir tāds joks, ka abs uz apsniguša ledus neļauj šipiem darīt savu darbu.
Protams, lai to visu ievērotu ir jābūt arī sajēgai, ko darīt ar sabloķētiem riteņiem.
kasparinjsh rakstīja:MārtiņšX rakstīja:Taa vajadzeetu buut (i vienam i otram). Spriezhot peec raxtitaa, tas ABS Tev buus nspraadzis un lampinja iznjemta, lai nedeg visu laiku. A kas par auto, kura gada?
Man ir 91 gada Corrado. G60