Jonixins rakstīja::hit1: viens ceļš, vairākkārt braucam un pārmaiņus bremzējam ar ieslēgtu un izslēgtu abs....
Jonixins rakstīja:No ABS man vērtīgs liekas tikai 5 p-tu abs, kas reāli regulē un fiksē katru riteni atsevišķi, uzmanot tā bloķēšanos un rēķinot lenķisko ātrumu utt., iet roku rokā ar ESP, bet 3-ptu ABS ir stulbs un nevajadzīgs izgudrojums, kas der tikai perfekta asfalta, kā jau minēju, ja viens ritens sāk bloķieties, atbloķēti tiek visi pārējie, kas faktiski nozīmē gandrīz absolūtu bremzēšanas pārtraukšanu visiem riteņiem, un būtisk tieki palielināts bremzēšanas ceļš. Vadāmība, protams, ir bikucīt labāka, bet ko tas dod, ja auto nevari apstādināt?
Haris rakstīja:Te jau saakaas interpretaacijas jautaajums...
ABS ir bijis striidus aabols labu laiku!
Amerikas statistika liecinaaja, ka automashiinaam ar abs ir biezhaaks letaalu gadiijumus skaits nobraucot no celja un apgaazhoties! Lasiiju to statistiku un tie skaitlji bija tieshi taadi pashi kaa te sarunas - viena briidii abs ir labaaks par bez abs, otraa briidii sliktaaks!
Tieshi taada pati ir mana pieredze - viena reize ir ka deelj abs uz apledojosha celja nesametos un nenovaakojos t.i. abs reaali izglaaba, un ir bijushas kaadas 2-3 reizes, kad deelj abs iekuljos nelielos suudos... vienoziimiiga pasviitrojamaa atbilde manupraat neeksistee!
Storms rakstīja:Jonixins rakstīja::hit1: viens ceļš, vairākkārt braucam un pārmaiņus bremzējam ar ieslēgtu un izslēgtu abs....
Lai jau paliek. Bet es gan labāk uzticos BOSCH inženieriem un ADAC testiem.
GinC rakstīja:Un personīgā pieredze mēģinot iegriezties sānceliņā uz grants ceļa arī saka to pašu.
Storms rakstīja:GinC rakstīja:Un personīgā pieredze mēģinot iegriezties sānceliņā uz grants ceļa arī saka to pašu.
Nezinu kā ar citām piedziņām, bet ar priekšpiedziņu vienīgais veids kā izvilkt no sānslīdes ir uzbērt gāzi lai rati griežas. Kad rats šļūc sāniski tad tiešām ar ABS var iebraukt auzās, bet tur ir nevis ABS pie vainas bet brauktprasme. Tomēr ir jāmāk braukt ar savu auto, nevis ar BMW uz slidena ceļa iemīt pedāli grīdā, vai ar pasātu līkumā likt pa mēmajiem. Iemācīties PAREIZI braukt tomēr ir vieglāk nekā iemācīties perfekti likt mierā bez ABS. Pat iemācīties pareizi likt "šķērē" ir vieglāk.
Ne velti CSDD eksāmenos ir jautājumi par autovadītāja reakciju sānslīdē ar priekšpiedziņas vai pakaļpiedziņas auto.
A kaads tam sakars ar BOSCH? TEVES firma saucaas.Storms rakstīja:Jonixins rakstīja::hit1: viens ceļš, vairākkārt braucam un pārmaiņus bremzējam ar ieslēgtu un izslēgtu abs....
Lai jau paliek. Bet es gan labāk uzticos BOSCH inženieriem un ADAC testiem.