Girtins rakstīja:lieta taada meginaaju paskrieties es ar corrado1.8 g60 bez compresora pret audi 80 83g 1.8 ar sprici, rezultaats taads ka audim iet daudz labaak, jautaajums taads vai tad corrado bez taa compresora nav liidzvertiigs parastajiem vecajiem VV 1.8 motoriem ,
meeriiju kompresiju motoram 11atmosfeeras... , reguleeju aizdedzi... nekas nemainaas....!
Girtins rakstīja:lieta taada meginaaju paskrieties es ar corrado1.8 g60 bez compresora pret audi 80 83g 1.8 ar sprici, rezultaats taads ka audim iet daudz labaak, jautaajums taads vai tad corrado bez taa compresora nav liidzvertiigs parastajiem vecajiem VV 1.8 motoriem ,
meeriiju kompresiju motoram 11atmosfeeras... , reguleeju aizdedzi... nekas nemainaas....!
Storms rakstīja:Girtins rakstīja:lieta taada meginaaju paskrieties es ar corrado1.8 g60 bez compresora pret audi 80 83g 1.8 ar sprici, rezultaats taads ka audim iet daudz labaak, jautaajums taads vai tad corrado bez taa compresora nav liidzvertiigs parastajiem vecajiem VV 1.8 motoriem ,
meeriiju kompresiju motoram 11atmosfeeras... , reguleeju aizdedzi... nekas nemainaas....!
G60 motors bez kompresora dod labi ja kādus 60-70 zirgus.
Girtins rakstīja:atvainojos...
gribeeju zinaat tikai to vai tas motors ir tik vaajsh bez taa compresora? (corrado nopirku bez kompresora, saluuzis)
Storms rakstīja:Girtins rakstīja:atvainojos...
gribeeju zinaat tikai to vai tas motors ir tik vaajsh bez taa compresora? (corrado nopirku bez kompresora, saluuzis)
Mhm. Jamais ir pielāgots tieši efektīvam darbam ar kompresoru - tb motors nav atmosfēriskais. Dekompresēts un vēl kas tur. Rezultātā bez kompresora tas motors nespēj normāli strādāt.
GintsK rakstīja:Turbobedre un aizkaveeshanaas buutu atkariiga tikai no turbiinas modelja. Piemeeram, uzliekot to no 150Zs 1.8T motoriem - ljoti minimaali trauceeta mazapgriezienu braukshana.
Urmas rakstīja:Iesaku palasīt literatūru par motoru uzbūvi.
Varbūt pat ka sanāk uzdurties tādam faktam, ka dzinējiem ar piespiedu ieplūdi (turbocharged vai supercharged) ir nepieciešama lielāka degkamera, savādāk rodas detonācija aiz kam dzinējs ātri vien kaput. To biš - zemāka kompresijas pakāpe. Manam G60 tā ir 8. Manam Mk2 GTi tā bija 12. GTi motors skaitījās diezgan forsēts priekš jaudas ko sniedz parasts 1.8 8v.
G60 - 158 zirgi, GTi - 112.
Ja liksi turbīnu, varēsi mocīties ar turbo lagu. Rūpnīcas izpildījumā lags ir visticamāk ka ir auto giganta inženieru darba rezultātā maksimāli samazināts, taču samopala variantā - cik nu tās rokas taisnas.
Mani piemēram tas baida. Tāpēc lai gan šobrīdējais kompresors ir izšķīdis - krāju naudu jaunam. Bez kompresora motoram nav nekādu problēmu strādāt, max ko esmu izspiedis - 190 Km/h.
Ja ir aizdomas ka kaut kas ar motoru nav kārtībā - sāc ar kompresijas mērīšanu, cik un vai visos cilindros vienāds cipars.
Vienkāršs G60 motora pārskats
Nezinu, kur tas ir runaats un runaats, bet laikam Tu nestaadies priekshaa, cik sarezhgjiits sanaak sekvenciaals biturboLeroy rakstīja:GintsK rakstīja:Turbobedre un aizkaveeshanaas buutu atkariiga tikai no turbiinas modelja. Piemeeram, uzliekot to no 150Zs 1.8T motoriem - ljoti minimaali trauceeta mazapgriezienu braukshana.
tāpēc jāliek divas - viena kura viegliņa, kas ātri paķers pie zemiem, bet otra jau ka turpinās boostot pie normālas atvilkšanas:))))) (sorry nenoturējos, jo pa šito tač ir runāts un runāts)