VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - g60 pret 1.8

VW Scirocco/Corrado

g60 pret 1.8

Reklāma
 

g60 pret 1.8

Atbildēt Girtins » 2007/Mar/29, 19:57

lieta taada meginaaju paskrieties es ar corrado1.8 g60 bez compresora pret audi 80 83g 1.8 ar sprici, rezultaats taads ka audim iet daudz labaak, jautaajums taads vai tad corrado bez taa compresora nav liidzvertiigs parastajiem vecajiem VV 1.8 motoriem ,

meeriiju kompresiju motoram 11atmosfeeras... , reguleeju aizdedzi... nekas nemainaas....!
Lietotāja avatars
Girtins
 
Atbildes: 107
Pievienojies: 2007/Feb/08, 21:06
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: GOLF MK2

Re: g60 pret 1.8

Atbildēt ArmandsS » 2007/Mar/29, 21:58

Girtins rakstīja:lieta taada meginaaju paskrieties es ar corrado1.8 g60 bez compresora pret audi 80 83g 1.8 ar sprici, rezultaats taads ka audim iet daudz labaak, jautaajums taads vai tad corrado bez taa compresora nav liidzvertiigs parastajiem vecajiem VV 1.8 motoriem ,

meeriiju kompresiju motoram 11atmosfeeras... , reguleeju aizdedzi... nekas nemainaas....!

vēlreiz un lēnāk
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40

Re: g60 pret 1.8

Atbildēt Storms » 2007/Mar/29, 22:03

Girtins rakstīja:lieta taada meginaaju paskrieties es ar corrado1.8 g60 bez compresora pret audi 80 83g 1.8 ar sprici, rezultaats taads ka audim iet daudz labaak, jautaajums taads vai tad corrado bez taa compresora nav liidzvertiigs parastajiem vecajiem VV 1.8 motoriem ,

meeriiju kompresiju motoram 11atmosfeeras... , reguleeju aizdedzi... nekas nemainaas....!

G60 motors bez kompresora dod labi ja kādus 60-70 zirgus.
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt Girtins » 2007/Mar/29, 22:08

atvainojos...

gribeeju zinaat tikai to vai tas motors ir tik vaajsh bez taa compresora? (corrado nopirku bez kompresora, saluuzis) :?: :?: :?:
Lietotāja avatars
Girtins
 
Atbildes: 107
Pievienojies: 2007/Feb/08, 21:06
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: GOLF MK2

Re: g60 pret 1.8

Atbildēt Girtins » 2007/Mar/29, 22:09

Storms rakstīja:
Girtins rakstīja:lieta taada meginaaju paskrieties es ar corrado1.8 g60 bez compresora pret audi 80 83g 1.8 ar sprici, rezultaats taads ka audim iet daudz labaak, jautaajums taads vai tad corrado bez taa compresora nav liidzvertiigs parastajiem vecajiem VV 1.8 motoriem ,

meeriiju kompresiju motoram 11atmosfeeras... , reguleeju aizdedzi... nekas nemainaas....!

G60 motors bez kompresora dod labi ja kādus 60-70 zirgus.





nu tad skaidrs... savaadaak jau domaaju ka tur kautkam ir piii.....

paldies ;)
Lietotāja avatars
Girtins
 
Atbildes: 107
Pievienojies: 2007/Feb/08, 21:06
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: GOLF MK2

Atbildēt Storms » 2007/Mar/29, 22:10

Girtins rakstīja:atvainojos...

gribeeju zinaat tikai to vai tas motors ir tik vaajsh bez taa compresora? (corrado nopirku bez kompresora, saluuzis) :?: :?: :?:

Mhm. Jamais ir pielāgots tieši efektīvam darbam ar kompresoru - tb motors nav atmosfēriskais. Dekompresēts un vēl kas tur. Rezultātā bez kompresora tas motors nespēj normāli strādāt. :roll:
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt Girtins » 2007/Mar/29, 22:57

Storms rakstīja:
Girtins rakstīja:atvainojos...

gribeeju zinaat tikai to vai tas motors ir tik vaajsh bez taa compresora? (corrado nopirku bez kompresora, saluuzis) :?: :?: :?:

Mhm. Jamais ir pielāgots tieši efektīvam darbam ar kompresoru - tb motors nav atmosfēriskais. Dekompresēts un vēl kas tur. Rezultātā bez kompresora tas motors nespēj normāli strādāt. :roll:



nu nomierinaaji, domaaju kau buus motors jajaauc valljaa un jaaskataas kas tur shamajam ir.... :roll:
Lietotāja avatars
Girtins
 
Atbildes: 107
Pievienojies: 2007/Feb/08, 21:06
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: GOLF MK2

Atbildēt buu » 2007/Mar/29, 23:12

var tak jaunu kopressoru nopirkt...
ebayaa var maniit tos, tikai dazhkaart cipars ir paliels...
buu
 
Atbildes: 1099
Pievienojies: 2005/Mar/07, 21:09
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt night » 2007/Mar/30, 1:49

iesaku uzreiz labaak uzlikt turbiinu nevis kompresoru ... tici man - buus daudz labaak :wink:

eh...arii gribas atkal rado savaa iipashumaa, bet nu jau vairs man nav atkaapshanaas celš, jo TOP VR6
Lietotāja avatars
night
 
Atbildes: 999
Pievienojies: 2006/Feb/22, 19:57
Atrašanās vieta: Rīga/Liepāja
Braucu ar: Vw Passat
Dzinējs: 2.0 16V TDI DSG

Atbildēt Urmas » 2007/Mar/30, 3:48

Iesaku palasīt literatūru par motoru uzbūvi.

Varbūt pat ka sanāk uzdurties tādam faktam, ka dzinējiem ar piespiedu ieplūdi (turbocharged vai supercharged) ir nepieciešama lielāka degkamera, savādāk rodas detonācija aiz kam dzinējs ātri vien kaput. To biš - zemāka kompresijas pakāpe. Manam G60 tā ir 8. Manam Mk2 GTi tā bija 12. GTi motors skaitījās diezgan forsēts priekš jaudas ko sniedz parasts 1.8 8v.

G60 - 158 zirgi, GTi - 112.

Ja liksi turbīnu, varēsi mocīties ar turbo lagu. Rūpnīcas izpildījumā lags ir visticamāk ka ir auto giganta inženieru darba rezultātā maksimāli samazināts, taču samopala variantā - cik nu tās rokas taisnas.

Mani piemēram tas baida. Tāpēc lai gan šobrīdējais kompresors ir izšķīdis - krāju naudu jaunam. Bez kompresora motoram nav nekādu problēmu strādāt, max ko esmu izspiedis - 190 Km/h.

Ja ir aizdomas ka kaut kas ar motoru nav kārtībā - sāc ar kompresijas mērīšanu, cik un vai visos cilindros vienāds cipars.

Vienkāršs G60 motora pārskats
Lietotāja avatars
Urmas
 
Atbildes: 847
Pievienojies: 2004/Jan/07, 9:54
Atrašanās vieta: Liepāja

Atbildēt GintsK » 2007/Mar/30, 9:27

Turbobedre un aizkaveeshanaas buutu atkariiga tikai no turbiinas modelja. Piemeeram, uzliekot to no 150Zs 1.8T motoriem - ljoti minimaali trauceeta mazapgriezienu braukshana.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt Leroy » 2007/Mar/30, 10:15

GintsK rakstīja:Turbobedre un aizkaveeshanaas buutu atkariiga tikai no turbiinas modelja. Piemeeram, uzliekot to no 150Zs 1.8T motoriem - ljoti minimaali trauceeta mazapgriezienu braukshana.

tāpēc jāliek divas - viena kura viegliņa, kas ātri paķers pie zemiem, bet otra jau ka turpinās boostot pie normālas atvilkšanas:))))) (sorry nenoturējos, jo pa šito tač ir runāts un runāts)
Lietotāja avatars
Leroy
 
Atbildes: 546
Pievienojies: 2006/Feb/03, 9:56
Atrašanās vieta: Rīga,Sarkandaugava

Atbildēt sebs » 2007/Mar/30, 10:22

Dekompresētais 1.8 dzinējs bez kompresora attīsta 80zs, respektīvi 2x mazāk nekā ar kompresoru. Nav ko muļķoties skrūvē klāt G60, vai turbīnu.
Lietotāja avatars
sebs
 
Atbildes: 1077
Pievienojies: 2004/Jūn/16, 15:51
Atrašanās vieta: Rīga/Mārupe
Braucu ar: PASSAT CC
Dzinējs: TSI

Atbildēt Girtins » 2007/Mar/30, 11:09

Urmas rakstīja:Iesaku palasīt literatūru par motoru uzbūvi.

Varbūt pat ka sanāk uzdurties tādam faktam, ka dzinējiem ar piespiedu ieplūdi (turbocharged vai supercharged) ir nepieciešama lielāka degkamera, savādāk rodas detonācija aiz kam dzinējs ātri vien kaput. To biš - zemāka kompresijas pakāpe. Manam G60 tā ir 8. Manam Mk2 GTi tā bija 12. GTi motors skaitījās diezgan forsēts priekš jaudas ko sniedz parasts 1.8 8v.

G60 - 158 zirgi, GTi - 112.

Ja liksi turbīnu, varēsi mocīties ar turbo lagu. Rūpnīcas izpildījumā lags ir visticamāk ka ir auto giganta inženieru darba rezultātā maksimāli samazināts, taču samopala variantā - cik nu tās rokas taisnas.

Mani piemēram tas baida. Tāpēc lai gan šobrīdējais kompresors ir izšķīdis - krāju naudu jaunam. Bez kompresora motoram nav nekādu problēmu strādāt, max ko esmu izspiedis - 190 Km/h.

Ja ir aizdomas ka kaut kas ar motoru nav kārtībā - sāc ar kompresijas mērīšanu, cik un vai visos cilindros vienāds cipars.

Vienkāršs G60 motora pārskats



jau izmeeriju 11 atm.! skatiishis kaa buus naakoshmeeness ar naudaam tad arii laikam buus jaabrauc pie Rom4ika un jasataisa :lol:
Lietotāja avatars
Girtins
 
Atbildes: 107
Pievienojies: 2007/Feb/08, 21:06
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: GOLF MK2

Atbildēt GintsK » 2007/Mar/30, 11:24

Leroy rakstīja:
GintsK rakstīja:Turbobedre un aizkaveeshanaas buutu atkariiga tikai no turbiinas modelja. Piemeeram, uzliekot to no 150Zs 1.8T motoriem - ljoti minimaali trauceeta mazapgriezienu braukshana.

tāpēc jāliek divas - viena kura viegliņa, kas ātri paķers pie zemiem, bet otra jau ka turpinās boostot pie normālas atvilkšanas:))))) (sorry nenoturējos, jo pa šito tač ir runāts un runāts)
Nezinu, kur tas ir runaats un runaats, bet laikam Tu nestaadies priekshaa, cik sarezhgjiits sanaak sekvenciaals biturbo #-o
-----
Bet Rom4iks ir iistais pie kaa konsulteeties!
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Nākošais

Atgriezties uz VW Scirocco/Corrado

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi