sebs rakstīja:RADO G60 minimālais oktāns ir 95. Ja liesi 98 un 100 nekas tavam auto nenotiks.
Ai nu beidz biedēt bērnus uz nakti. Mums tas oktāns 98 bieži vien ar visādiem piejaukumiem un parasti ir zem tā skaitļa, un vispār es te desmit gadus atpakaļ tehnikumā mācījos un tur vecās sadrupušās grāmatās bija teikts ka augstāks oktāns neko sliktu dzinējam nevar nodarīt, tikai un vienīgi zemāks .ajms rakstīja:sebs rakstīja:RADO G60 minimālais oktāns ir 95. Ja liesi 98 un 100 nekas tavam auto nenotiks.
nesaki gan ka nekas nenotiks,,,
ajms rakstīja:sebs rakstīja:RADO G60 minimālais oktāns ir 95. Ja liesi 98 un 100 nekas tavam auto nenotiks.
nesaki gan ka nekas nenotiks,,,
ajms rakstīja:...ja reiz domaats ar 95,,tad ar 98 var suudiigaak iet un visaadas fignas...
Storms rakstīja:ajms rakstīja:...ja reiz domaats ar 95,,tad ar 98 var suudiigaak iet un visaadas fignas...
Pārejot uz citu degvielu jāpārregulē aizdedze. Ja aizdedze regulējas elektroniski tad jāreseto kompis (klemmi nost uz 15-20min). Vispār kompi resetot abos gadījumos ir veselīgi.
Manējais ar 95 iet krietni sūdīgāk kā ar 98. Pie kam ar statoila 98U iet sliktāk par Lukoila 98E. Un nu jau būs 2 gadi kā tikai ar 98 braucu, no kuriem pusotrs ir lukoila degviela.
sebs rakstīja:Es savu melno rado arī griezu nežēlīgi uz 402m rpm līdz 7000 ar 98 oktānu un ikdienā tikai 98, noripināju vairākus desmitus tk un viss bumbās, neskatoties uz slodzi.
Storms rakstīja:tb jo mazāka kompresijas pakāpe jo sliktākas sekas no lielāka oktānskaitļa?
ajms rakstīja:sebs rakstīja:Es savu melno rado arī griezu nežēlīgi uz 402m rpm līdz 7000 ar 98 oktānu un ikdienā tikai 98, noripināju vairākus desmitus tk un viss bumbās, neskatoties uz slodzi.
praktiski visiem 2,0 16V motoriem ir 10,5 kompresijas pakaape,,tad logiski tev jaabuut 98,,,
10,0 ir 1,6-1,8 karburatoriem,tur jaalej 95
staasts jau te bija pa citu ko
mums Nac klasee sporta 1600 motoriem ir 9,5 pakaape,,,un leju 95,,,ar 98 pat suudiigi iet un visu var nosvilinaat