GintsK rakstīja:Nezinu, kur tas ir runaats un runaats, bet laikam Tu nestaadies priekshaa, cik sarezhgjiits sanaak sekvenciaals biturboLeroy rakstīja:GintsK rakstīja:Turbobedre un aizkaveeshanaas buutu atkariiga tikai no turbiinas modelja. Piemeeram, uzliekot to no 150Zs 1.8T motoriem - ljoti minimaali trauceeta mazapgriezienu braukshana.
tāpēc jāliek divas - viena kura viegliņa, kas ātri paķers pie zemiem, bet otra jau ka turpinās boostot pie normālas atvilkšanas:))))) (sorry nenoturējos, jo pa šito tač ir runāts un runāts)
-----
Bet Rom4iks ir iistais pie kaa konsulteeties!
Storms rakstīja:Girtins rakstīja:atvainojos...
gribeeju zinaat tikai to vai tas motors ir tik vaajsh bez taa compresora? (corrado nopirku bez kompresora, saluuzis)
Mhm. Jamais ir pielāgots tieši efektīvam darbam ar kompresoru - tb motors nav atmosfēriskais. Dekompresēts un vēl kas tur. Rezultātā bez kompresora tas motors nespēj normāli strādāt.
Urmas rakstīja:Nee, to ka bija pamatiigi sadilis aiz kam dereeja apeksu galus ieliimeet, kaa Rom4iks ieteica.
ajms rakstīja:augstaaku ar nevar
taa var palikt bez gredzeniem,virzuliem,vaarstiem utt
tas pats kas aR ZEMAAKU DETONAACIJA NOTIEK
Leroy rakstīja:ajms rakstīja:augstaaku ar nevar
taa var palikt bez gredzeniem,virzuliem,vaarstiem utt
tas pats kas aR ZEMAAKU DETONAACIJA NOTIEK
man tīri intereses apmierināšanai interesē - es saprotu kas notiek kad motoram ar augstu kompresijas pakāpi ielej degvielu ar zemu oktāna skaitli - parādās detonācija utt, bet kas notiek tad notiek kad motorā ar zemu pakāpi ielej labu ļargu??? (biju domājis ka teorētiski nekas ļauns nevar notiekt, ja neņem vērā to ka parasti autiņi ar zemu kompresijas pakāpi pēc savas būtības ir vārgi un nav domāti nekādai zāģēšanai, bet to taču nevar teikt pa PG)
ajms rakstīja:augstaaku ar nevar
taa var palikt bez gredzeniem,virzuliem,vaarstiem utt
tas pats kas aR ZEMAAKU DETONAACIJA NOTIEK