Nu ja Stormam taisniiba
, vot tikai diemžel par Scirocco Typhoon ir ļoti maz info
atšķiriba no Scirocco Tornado
1988.gada 1. novembrī VW SCIROCCO TYPHOON modeļa vietā, kurš izrādījās pārāk jaudīgs, sāka ražot jaunu VOLKSWAGEN modeli "CORRADO", bet pārējos VW SCIROCCO modelus turpinaaja razot.
Pirmie VW CORRADO modeļi tika aprīkoti ar 1.8i 16v dzinējiem 136 z.s. un G- 60 kompresordzinējiem ar 160 z.s.
1990.gada beigās 1.8i 16v dzinējs, kurš darbojas ar 98 benzīnu, tika nomainīts ar jaunās paaudzes 2.0i 16v dzinēju, kur$ darbojas ar 95 benzīnu. Šis dzinējs bija pietiekami populārs un to izmantoja arī modeļos VW PASSAT MK III un MK IV , kā arī VW GOLF MK III modeļos.
1993.gadaa parādījās ilgi gaidītais VR- 6 dzinējs, bet, diemžēl, ne ar 4 vārstiem uz cilindru, bet tikai ar 2 vārstiem. Līdz šim šis 2.9 litru 190 z.s. dzinējs skaitās viens no labākajiem "VOLKSWAGEN" firmas dzinējiem ar lielu jaudu un augstiem resursiem, bet viens no lielākajiem šī dzinēja trūkumiem ir zems griezes moments uz zemiem un vidējiem apgriezieniem. Tas traucēja aktīvi braukt pilsētā un tikai uz autobāņa tas varēja parādīt savu jaudu.
1993.gadaa tika pārtraukta G- 60 dzinēja ražošana, jo kompresora modernizācija prasīja lielus līdzekļus. Tai pašā laikā sāka samazināties modeļa pārdošanas reitings. Lai to paceltu vajadzēja modeli modernizēt, bet koncerns VAG nebija spējīgs realizēt visas programmas ( AUDI modeļu maina, VW PASSAT, jaunie SEAT projekti utt ).