Bišķiņ no scirocco vestures
kaut kur bija arii vairak info par Corrado Storm, pameģinashu sameklet
Scirocco MK1:
1979.gada jūlijā savu ceļu sāka ekskluzīvais modelis SCIROCCO STORM MK1. Tika saražoti tikai 1000 modeļu speciāli Lielbritānijas tirgum. Modelis \"STORM\" tika veidots uz GLI modeļa bāzes un jau standarta variantā bija aprīkots ar ādas salonu, priekšējiem \"RECARO\" sēdekļiem, velūra paklājiņiem, ar firmas BLAUPUNKT (\"BLAUPUNKT PARIS\") auto magnetolu. Šis automobilis bija pieejams ar divu krāsu gammām - sudrab-zaļa un melna metālika. VW SCIROCCO STORM MK1 modeli varēja atpazīt pēc savdabīgi dziļa priekšējā spoilera un aizmugures uzraksta \"SCIROCCO STORM\". Automašīnai tika uzstādīts 1.6 litru dzinējs ar maksimālo ātrumu 115 jūdzes stundā (192km/h) un 100 km/st. tas bija spējīgs sasniegt 9 sekundēs.
Scirocco MK2:
1984.daga maijā parādījās modernizēts VW SCIROCCO STORM MK2 modelis. Šajā gadījumā modelis tika bāzēts uz GTI šasijas ar dzinēja apjomu 1.8 litri, maksimālo ātrumu 118 jūdzes stundā (198 km/h), kurš sasniedza ātrumu 100 km/st. jau 8.3 sekundēs. Pasaule ieraudzīja tikai 600 šādus SCIROCCO STORM modeļus, no kuriem puse bija Cosmos Blue krāsā (ar tumši zilu ādas salonu) un pārējās 300 mašīnas bija Havana Brown krāsā ( ar brūnu ādas salonu). Šis \"STORM\" modelis atšķīrās no standarta \"SCIROCCO\" modeļiem. Šim modelim tika uzstādīts savdabīgs priekšējais un liels aizmugurējais spoileris, liels antispārns, paplašināti spārni un sānu spoileri, ādas salons, elektriskie stiklu pacēlāji, elektriskā antena, aizmugurējā stikla apsildīšana, priekšējo sēdekļu augstuuma regulēšana, stereo sistēma BLAUPUNKT (\"BLAUPUNKT MELBOURNE\"), 4 skaļruņi un vēl daudz kas cits. Tā pat tika uzstādīti cita izmēra diski 6J x 14\" ar 185/60 HR 14 riepām ( oriģinālie diski GTI modeļiem bija 5 1/2J x 13\" ar 175/70 HR 13 riepām ).
Corrado:
Tomēr koncerns bija spiests pārtraukt \"CORRADO\" ražošanu un tāpēc 1995.gadaa koncerns \"VOLKSWAGEN\" izlaida pēdējo sēriju no 500 automašīnām, kuras saucās \"CORRADO STORM\" pilnā komplektācijā ar VR- 6 dzinējiem.
Diemžel neatceros vairs, sen jau to lietu tulkoju
, bet varbut uz Corrado Storm uzstadija šito dzineju:
1987.gadaa prese parādījās baumas par modeļa \"SCIROCCO\" nomainu. Tajā pat gadā parādījās jauns prototips VW SCIROCCO TYPHOON ar eksperimentālu
VR- 6 24 vārstu dzinēju. Šī automašīna bija ar ļoti zemu aerodinamikas pretestības koeficientu un mežonīgu dinamiku, kurai nebija līdzvērtīgu Volkswagen klasē. Maksimālais ātrums bija 250 km/st. un mazāk kā 6 sekundēs sasniedza ātrumu 100 km/st.. Šādi rādītāji bija retums šo automobiļu klasē tajos laikos un reāli tā vietu ieņēma vājāki dzinēji.