VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - G60 Corrado (PG/1H) sensoru tests

VW Scirocco/Corrado

G60 Corrado (PG/1H) sensoru tests

Reklāma
 

G60 Corrado (PG/1H) sensoru tests

Atbildēt krish » 2006/Mar/16, 16:52

Ja nu kāds G60 īpašnieks grib saviem spēkiem patestēt ECU sensorus/devējus, tad še ir links: http://www.pitstopdevelopments.com/guid ... gement.pdf

P.S. Tofiks just for INFO.. :!:
Lietotāja avatars
krish
 
Atbildes: 590
Pievienojies: 2004/Jūn/01, 9:43
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Leroy » 2006/Mar/16, 17:13

a kas konkrēti tur ir - es tā arī neierubījos!?
Lietotāja avatars
Leroy
 
Atbildes: 546
Pievienojies: 2006/Feb/03, 9:56
Atrašanās vieta: Rīga,Sarkandaugava

Atbildēt krish » 2006/Mar/16, 17:24

Leroy rakstīja:a kas konkrēti tur ir - es tā arī neierubījos!?


Pag, pag, cik saprotu, tu ar Englishu neesi uz tu.. :roll: Tur ir parādīti galvenie devēji un aprakstīts, kā tos ar parastu testeri pabaudīt... 8)
Lietotāja avatars
krish
 
Atbildes: 590
Pievienojies: 2004/Jūn/01, 9:43
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Bulinsh » 2006/Mar/16, 17:25

krish moš uzraksti visu ko darīji ar bildēm un latviski lai lieku jautājumu nebūtu ?
Lietotāja avatars
Bulinsh
 
Atbildes: 3675
Pievienojies: 2004/Jan/20, 10:57
Atrašanās vieta: Aizkraukle
Braucu ar: VW Lupo ABT Sportsline
Dzinējs: 1,4 16v

Atbildēt krish » 2006/Mar/16, 18:00

Bulinsh rakstīja:krish moš uzraksti visu ko darīji ar bildēm un latviski lai lieku jautājumu nebūtu ?


Labs i, šodien kauko pačekošu un ielikšu bildes; tiesa gan ne īpaši laba kvalitāte no manas HelloMoto būs..
Lietotāja avatars
krish
 
Atbildes: 590
Pievienojies: 2004/Jūn/01, 9:43
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt krish » 2006/Mar/17, 15:52

Pārcelts uz pirmo lapu pie rakstiem - http://www.vwmotion.lv/index.php?pg=1&news_id=46
Lietotāja avatars
krish
 
Atbildes: 590
Pievienojies: 2004/Jūn/01, 9:43
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Leroy » 2006/Mar/21, 0:17

Zinu daudziem mans jautaajums liksies stulbs un primitiivs, bet tomeer!

Kaa izmainiisies autinna (corra G60 bez G60) darbiiba ja tam vispaar nonnem gaisa meeritaaju????
Jautaaju taapeec ka man ir noraveets laaderis ar visu interkuulera sisteemu un gaisa filts (pretestiibas mazinaassans noluukos) ir piemuggits gandriiz pie pssa drozellvaarsta, protams gaisa meeriitaajs man tagad smuki kopaa ar trubaam gull uz balkona!:) Moss ir jeega vinu piesleegt??? Uz eiz gribu teikt ka corra brauc tiiri normali (nu cik normaali var buut ar 80HP :( )
Lietotāja avatars
Leroy
 
Atbildes: 546
Pievienojies: 2006/Feb/03, 9:56
Atrašanās vieta: Rīga,Sarkandaugava

Atbildēt androns » 2006/Mar/21, 9:22

hmm ... bez gaisa meeriitaaja ... kaa shaubos, ka mashiina var iet normaali ... :?
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Leroy » 2006/Mar/21, 9:25

androns rakstīja:hmm ... bez gaisa meeriitaaja ... kaa shaubos, ka mashiina var iet normaali ... :?

Bet iet nolādēts :shock: :D Tāpēc mani interesē kas notika ja es viņu iespraudīšu!!!???
Lietotāja avatars
Leroy
 
Atbildes: 546
Pievienojies: 2006/Feb/03, 9:56
Atrašanās vieta: Rīga,Sarkandaugava

Atbildēt androns » 2006/Mar/21, 9:29

nezinu kaads corrai kompis - ja ļoti vienkāršs, tad varbūt bez tā air-mass meter 'varbūt arī iet ...

golfam air-mass meter ir baigi vajadzīgs :)

ar beigtu to verķi pabraukt varēja ar autinju, bet dūmoja ka traks un negāja normāli :)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Leroy » 2006/Mar/21, 9:33

androns rakstīja:nezinu kaads corrai kompis - ja ļoti vienkāršs, tad varbūt bez tā air-mass meter 'varbūt arī iet ...

golfam air-mass meter ir baigi vajadzīgs :)

ar beigtu to verķi pabraukt varēja ar autinju, bet dūmoja ka traks un negāja normāli :)

nu tur jau taa lieta ka nevaru pateikt iet normaali vai nenormaali - bez lādera taču- ko no tā motorīša var gribēt!:)
Lietotāja avatars
Leroy
 
Atbildes: 546
Pievienojies: 2006/Feb/03, 9:56
Atrašanās vieta: Rīga,Sarkandaugava

Atbildēt Urmas » 2006/Mar/21, 10:43

Otrajā bildē redzamais verķis nav gaisa daudzuma mērītājs. Tas ir tā saucamais CO-Potenciometrs. Vienā korpusā ir apvienotas divas funkcijas (tāpēc arī 3 kontakti) no kurām viena ir - noteikt motorā ieplūstošā gaisa temperatūru, bet otra - skābekļa saturu ieplūstošajā gaisā. Gaisa daudzuma mērītājs ir iebūvēts pašā ECU, tas ir kristāliskas uzbūves sensors kas reaģē uz vakuumu / spiedienu mainot formu un līdz ar to savu pretestību, šim nolūkam uz ECU iet vakuuma šļauciņa no ieplūdes kolektora. Ja kādam ienāk doma šo šļauciņu graizīt - rokas nost, jo viņai jābūt precīzi 1m garai, ja tā nav var sākties problēmas, jo sensors uztver pulsāciju ieplūdes kolektorā (tās var redzēt kad izslēdzot aizdedzi apstājas motors kam ir pievienota boost gauge), un savādāka garuma šļauka maina signālu.
Lietotāja avatars
Urmas
 
Atbildes: 847
Pievienojies: 2004/Jan/07, 9:54
Atrašanās vieta: Liepāja

Atbildēt Leroy » 2006/Mar/21, 12:28

Urmas rakstīja:Otrajā bildē redzamais verķis nav gaisa daudzuma mērītājs. Tas ir tā saucamais CO-Potenciometrs. Vienā korpusā ir apvienotas divas funkcijas (tāpēc arī 3 kontakti) no kurām viena ir - noteikt motorā ieplūstošā gaisa temperatūru, bet otra - skābekļa saturu ieplūstošajā gaisā. Gaisa daudzuma mērītājs ir iebūvēts pašā ECU, tas ir kristāliskas uzbūves sensors kas reaģē uz vakuumu / spiedienu mainot formu un līdz ar to savu pretestību, šim nolūkam uz ECU iet vakuuma šļauciņa no ieplūdes kolektora. Ja kādam ienāk doma šo šļauciņu graizīt - rokas nost, jo viņai jābūt precīzi 1m garai, ja tā nav var sākties problēmas, jo sensors uztver pulsāciju ieplūdes kolektorā (tās var redzēt kad izslēdzot aizdedzi apstājas motors kam ir pievienota boost gauge), un savādāka garuma šļauka maina signālu.

un ja šito no skaidras putnu valodas iztulo normaalaa cilveeju valotaa, tad ko mainiis tas ja ielikssu to dačiku?????:)
Lietotāja avatars
Leroy
 
Atbildes: 546
Pievienojies: 2006/Feb/03, 9:56
Atrašanās vieta: Rīga,Sarkandaugava

Atbildēt krish » 2006/Mar/21, 19:07

Urmas rakstīja:Otrajā bildē redzamais verķis nav gaisa daudzuma mērītājs. Tas ir tā saucamais CO-Potenciometrs. Vienā korpusā ir apvienotas divas funkcijas (tāpēc arī 3 kontakti) no kurām viena ir - noteikt motorā ieplūstošā gaisa temperatūru, bet otra - skābekļa saturu ieplūstošajā gaisā. Gaisa daudzuma mērītājs ir iebūvēts pašā ECU, tas ir kristāliskas uzbūves sensors kas reaģē uz vakuumu / spiedienu mainot formu un līdz ar to savu pretestību, šim nolūkam uz ECU iet vakuuma šļauciņa no ieplūdes kolektora. Ja kādam ienāk doma šo šļauciņu graizīt - rokas nost, jo viņai jābūt precīzi 1m garai, ja tā nav var sākties problēmas, jo sensors uztver pulsāciju ieplūdes kolektorā (tās var redzēt kad izslēdzot aizdedzi apstājas motors kam ir pievienota boost gauge), un savādāka garuma šļauka maina signālu.


Thanx par izskaidrojumu! :wink: Nosaucu to par gaisa mērītāju, lai teksts būtu iespējami vienkāršs. Beigās sanāca, ka termins tiek vienādots ar "gaisa daudzuma mērītāju" :roll:

Starpcitu, Urmas, klāj vaļā visu zināmo info/nianses par PG un tā ECU darbību. :prod: Protams, ja vien ir tāda vēlme un laiks.. :wink:
Lietotāja avatars
krish
 
Atbildes: 590
Pievienojies: 2004/Jūn/01, 9:43
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Leroy » 2006/Mar/21, 19:53

nu KUNGI! Vai kaad man izskaidros vai ir jeega to verkki (no otaas foccenes) jeega spraust atpakall????
Lietotāja avatars
Leroy
 
Atbildes: 546
Pievienojies: 2006/Feb/03, 9:56
Atrašanās vieta: Rīga,Sarkandaugava

Nākošais

Atgriezties uz VW Scirocco/Corrado

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 6 viesi