VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - VW Corado G60 1,8

VW Scirocco/Corrado

VW Corado G60 1,8

Reklāma
 

VW Corado G60 1,8

Atbildēt Arno » 2005/Dec/12, 17:00

Lieta tāda ka piedāvāja man manu GOLF III mainīt pret šo zvēru...
VW Corado G60, 1,8, 1990 gads, kopresors...
Ko Jūs man varat pastāstīt un ieteikt ?
Lietotāja avatars
Arno
 
Atbildes: 85
Pievienojies: 2005/Mai/16, 21:26
Atrašanās vieta: Liepāja

Atbildēt Droopy » 2005/Dec/12, 17:13

Galvenā lieta arī ir pats kompresors! par to vari pameklēt infu tepat forumā, par to cik maksā tādu atjaunot :wink: Nav lēts prieks, var braukt arī bez kompresora bet tad viņam būs 70-80Zs jauda :lol:
Ja viss strādā un kompresoram tiek sekots līdzi, tad brauc uz nebēdu! :)
Lietotāja avatars
Droopy
 
Atbildes: 3089
Pievienojies: 2004/Jan/07, 14:35
Atrašanās vieta: Blāzma, Ventspils
Braucu ar: VW Golf TDI

Atbildēt Arno » 2005/Dec/12, 17:19

Nu un lai noteiktu kompresora stāvokli vissdrīzāk vajag pieslēgt pie datora..?
Lietotāja avatars
Arno
 
Atbildes: 85
Pievienojies: 2005/Mai/16, 21:26
Atrašanās vieta: Liepāja

Re: VW Corado G60 1,8

Atbildēt krish » 2005/Dec/12, 17:22

Arno rakstīja:Lieta tāda ka piedāvāja man manu GOLF III mainīt pret šo zvēru...
VW Corado G60, 1,8, 1990 gads, kopresors...
Ko Jūs man varat pastāstīt un ieteikt ?


Auto laps, bet nepraktisks, proms. Mašīna ir priekš cilvēkiem, kuriem patīk tās izskats, individualitāte un pārvietošanās tādā. Aizmugurē tikai divas sēdvietas, bet ērtas pietiekoši (labāk nekā priekšgājējā). Ritošā- tas pats GIII, bet ar motorīti jāuzmanās - jāskatās vai naf nobraukts un proms kompresors prasa uzraudzību un vajadzības gadījumā atjaunošanu (ieteicams to izdarīt, ja saimnieks nezin kad atjaunots bijis). G60 Corra iet labi, bet jārēķinās ar to, ka viš nav tik 'ass", kā, piemēram vārstīgais motors. Benzīna patēriņš pilsētā ap 12 (tajā skaitā, laužot sastrēgumus), bet uz šosejas ap 6,5 zupas. Ja uzliek cietāku piekari uz ceļa ir kā pielīmēts.
Vai mainīt pret GIII, vai nē atkarīgs no tehn. stāvokļa, komplektācijas (ekstrām) un pārliecības, ka ir vēlme pēc tāda auto - ķip sportisks gars, zema sēdēšana, apziņa, ka pasaulē izlaistas tikai ap 96 tk eksemplāros u.t.t.
Lietotāja avatars
krish
 
Atbildes: 590
Pievienojies: 2004/Jūn/01, 9:43
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt krish » 2005/Dec/12, 17:26

Arno rakstīja:Nu un lai noteiktu kompresora stāvokli vissdrīzāk vajag pieslēgt pie datora..?


Principā labāk noņemt nost un apskatīt iekšas ("gliemezis" ir pac sāpīgākais tajā uzpariktē), zobsiksna arī mēdz plīst kompresoram, tad tas izmetams; labāk nomainīt. Vispār labāk ir iedot atjaunot. Man tas 40 tk km resursam izmaksāja 90 Ls.
Lietotāja avatars
krish
 
Atbildes: 590
Pievienojies: 2004/Jūn/01, 9:43
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Urmas » 2005/Dec/13, 9:19

Katrā ziņā neieteiktu pirkt cilvēkam kas ar auto skrūvēšanu nav uz "tu". Pārāk daudz galvassāpju, un tā arī šo auto nesapratīsi.

Attēls

Attēls

un protams mana mīļākā krāsa :shock:

Attēls

Attēls
motorītis
Attēls
Pēdējo reizi labojis Urmas - 2005/Dec/13, 9:24, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
Urmas
 
Atbildes: 847
Pievienojies: 2004/Jan/07, 9:54
Atrašanās vieta: Liepāja

Atbildēt Droopy » 2005/Dec/13, 9:22

Urmas rakstīja:Katrā ziņā neieteiktu pirkt cilvēkam kas ar auto skrūvēšanu nav uz "tu". Pārāk daudz galvassāpju, un tā arī šo auto nesapratīsi.

Tas gan tiesa, cik zinu parasti G60-nieki visiem remontējas un braukšana ikdienā nevienam maniem paziņām nav uz ilgu laiku :) Vienmēr kaut kas gļuko vai nav tā!
Lietotāja avatars
Droopy
 
Atbildes: 3089
Pievienojies: 2004/Jan/07, 14:35
Atrašanās vieta: Blāzma, Ventspils
Braucu ar: VW Golf TDI

Atbildēt Alien » 2005/Dec/13, 9:25

:arrow: Urmas
a kur var dabūt sīkāku infu par to kas pēdējā bildē?
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Atbildēt Urmas » 2005/Dec/13, 9:25

Nu tas ir tāpēc ka situācija kā ar visiem auto - nodzītie Latvijā, a labie - Vācijā...Priekš kam pirkt Corrado pa 4K eur ja var nopirkt pa 1,5?

Par to TT RWD Corrado - nezinu, pamēģini google, bet tikmēr vēl pāris sweet Dark Burgundy metallic pics:

Attēls
Attēls
Lietotāja avatars
Urmas
 
Atbildes: 847
Pievienojies: 2004/Jan/07, 9:54
Atrašanās vieta: Liepāja

Atbildēt Droopy » 2005/Dec/13, 9:30

Urmas rakstīja:Nu tas ir tāpēc ka situācija kā ar visiem auto - nodzītie Latvijā, a labie - Vācijā...Priekš kam pirkt Corrado pa 4K eur ja var nopirkt pa 1,5?

tā arī ir un lai gadus divus nobrauktu, ieliek brīžam pat bairāk nekā 2,5K Euro remontos
Lietotāja avatars
Droopy
 
Atbildes: 3089
Pievienojies: 2004/Jan/07, 14:35
Atrašanās vieta: Blāzma, Ventspils
Braucu ar: VW Golf TDI

Atbildēt krish » 2005/Dec/13, 10:02

Nu nez krāsas nevajag sabiezināt tik ļoti. Man vislielākās galvassāpes bija ar kompresoru. No galvassāpēm tiku vaļā par 90 Ls, kā jau iepreikš teicu. Pārējā motora daļa principā ir tas pac 1,8l motorīc ar digifant šprici un dekompresēts. Jā, detaļas ir dārgākas (piem., galvas blīve nāk metāla izpildījumā un maxā 24 Ls), iespējams kap-remonts izmaksās dārgāk, bet ne tik dārgi, kā, piemēram, 16V motoram. Pac savu Corru cenšos skrūvēt iespēju robežās un motorītī nekas tik sarežģīts naf. Tas tak nav VR6 :!: Ritošā ar ir trešais golps un vai tam kaut kas stipri plīst piekarē :?:
Es ar savu braucu diendienā un problēmas ir bijušas minimālas, tā ka nevajag teikt, ka Corras nemitīgi remontējas.
Lietotāja avatars
krish
 
Atbildes: 590
Pievienojies: 2004/Jūn/01, 9:43
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Urmas » 2005/Dec/13, 11:20

Pēc konstrukcijas un uzmetot aci - it kā tas pats, bet reāli ir pavisam citi materiāli izmantoti blokam, galvai, ar nātriju pildīti izplūdes vārsti, kalta kloķvārpsta, citi klaņi un virzuļi, nerunājot par kārbu, sajūgu utt, utjpr.
Lietotāja avatars
Urmas
 
Atbildes: 847
Pievienojies: 2004/Jan/07, 9:54
Atrašanās vieta: Liepāja

Atbildēt krish » 2005/Dec/13, 11:46

Nu ok zināms, ka materiāli citi un kloķene kalta, bet, ja viss strādā un tiek kopts, tad nu es neteiktu, ka 1 dienu brauc, bet trīs remontē. Par motoru gribēju teikt, ka pac var viņu remontēt, jatas ir darīts ar citiem 1,6, 1,8l vai 2,0 astoņvārstu motorīšiem. Detaļas proms ir grūtāk dabūt un dārgāk maxās...
Lietotāja avatars
krish
 
Atbildes: 590
Pievienojies: 2004/Jūn/01, 9:43
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt krish » 2005/Dec/13, 11:49

Urmas rakstīja:Pēc konstrukcijas un uzmetot aci - it kā tas pats, bet reāli ir pavisam citi materiāli izmantoti blokam, galvai, ar nātriju pildīti izplūdes vārsti, kalta kloķvārpsta, citi klaņi un virzuļi, nerunājot par kārbu, sajūgu utt, utjpr.


Vot par šito nebiju dzirdējis. :shock: Kā tas i pildīti vārsti :?:
Lietotāja avatars
krish
 
Atbildes: 590
Pievienojies: 2004/Jūn/01, 9:43
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Droopy » 2005/Dec/13, 11:50

krish rakstīja:Nu ok zināms, ka materiāli citi un kloķene kalta, bet, ja viss strādā un tiek kopts, tad nu es neteiktu, ka 1 dienu brauc, bet trīs remontē. Par motoru gribēju teikt, ka pac var viņu remontēt, jatas ir darīts ar citiem 1,6, 1,8l vai 2,0 astoņvārstu motorīšiem. Detaļas proms ir grūtāk dabūt un dārgāk maxās...

Te runa ir ne tikai par to ka ar šiem motoriem ir bieži vien problēmas (dēļ tā ka viņi ir nojāti, netiek pienācīgi uzpasētu, savlaicīgi mainītas detaļas), bet arī par to ka šādu motoru parasti izvēlas tādi kas paši daudz sajēdz no motoriem un ir Corrado entuziasti, viņiem tā lieta skrūvēt un ņemties vienkārši patīk! :wink:
Lietotāja avatars
Droopy
 
Atbildes: 3089
Pievienojies: 2004/Jan/07, 14:35
Atrašanās vieta: Blāzma, Ventspils
Braucu ar: VW Golf TDI

Nākošais

Atgriezties uz VW Scirocco/Corrado

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 4 viesi