Urmas rakstīja:Vispirms atskrūvē gumijas trubu kas nāk ārā no kompresora un iet uz interkūleri. Ja uz trubas sieniņām ir mazliet eļļas, tad viss čiki. Ja ir daudz eļļas, tad ir blīvslēgi sadiluši un tie ir jāmaina. Ja ir metāla skaidiņas (var būt ar un bez eļļas) tad kompresors ir mehāniski bojāts, tūlīt ņem nost, varbūt vēl var saglābt (mans gadījums, bet es tieku ar sveiku ādu cauri). To pašu var darīt ar trubu kas ir pie paša ieplūdes kolektora. Bet tas tā - tad var salīdzināt.
Vari arī pielaist auto un pielikt ausi pie kompresora vai mehāniķa stetoskopu.
Urmim ir pilnīga taisnība!! un par to ausi, tas ir nopietni, naturāli pieliec pie kompresora ausi un uzgāzē, ja būs trokšņi tad ir bojajumi, ja nav trokšņi skaties trubas, un vel viens drošs paņiemiens, atver haubi, un ar vienu roku saspied to trubu kas naak pie iepludes kolektora, un dod pilnu gazi PILNU līdz galam, un ja truba būs spiediena, ta paliks cietāk ne ka parasti, bet ja nepaliks, tad vai nu ir beigts kompresors, vai ir caurums ieplūdes sistēmā!