VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Kompresors G60 200LVL + 20LVL uzstadišana

VW Scirocco/Corrado

Kompresors G60 200LVL + 20LVL uzstadišana

Reklāma
 

Atbildēt Viesis » 2005/Mar/16, 21:15

Rom4iks rakstīja:ne motora zobsiksnu, bet kompresora zobsiksnu!!!!!! tas ir 2 dažādas lieta, un ja pārplīst motora zobsiksna, remonts ir 100LVL a kompresora remonts - 250- +++ LVL


Cik apmēram maksā kompresora zobsiksna + maiņa?
Viesis
 

Atbildēt Rom4iks » 2005/Mar/16, 21:30

zobsiksna 10LVL maiņa 5LVL
Lietotāja avatars
Rom4iks
 
Atbildes: 432
Pievienojies: 2004/Jan/31, 18:55

Atbildēt Arturo » 2005/Mar/17, 13:14

Rom4iks, vai pats arī ņemies ar to lietu tb. vai tā cena ir pie tevis?

Un vēl viens jautājums. Kur varētu būt defekts, ja motors sāk konkrēti "nevilkt" jau pie 3300-4000 apgriezieniem? Vairāk nemaz nav reāli izspiest - varbūt varētu mēģināt, bet vienkārši nevelk. Jo ja līdz 3000 vēl tas cēliens ir tāds flegmātisks, bet ir, tad pie augstākiem jamais pat sāk rīstīties. Tā varētu būt tā paša vaina ar nosprāgušo kompresoru?
Arturo
 
Atbildes: 16
Pievienojies: 2005/Mar/16, 18:10
Atrašanās vieta: Tukums

Atbildēt Rom4iks » 2005/Mar/17, 13:16

ja tas ir 5 aja roba, tad ja! tas cenas ir pie manis! brīvības 224!
Lietotāja avatars
Rom4iks
 
Atbildes: 432
Pievienojies: 2004/Jan/31, 18:55

Atbildēt Arturo » 2005/Mar/17, 13:20

Rom4iks rakstīja:ja tas ir 5 aja roba, tad ja! tas cenas ir pie manis! brīvības 224!


Nu, par 5.robu nemaz nav ko runāt, jo pie 100km/h viņš vispār ir "mironis"

Es runāju teiksim par 1. un 2.robu
Arturo
 
Atbildes: 16
Pievienojies: 2005/Mar/16, 18:10
Atrašanās vieta: Tukums

Atbildēt Rom4iks » 2005/Mar/17, 13:22

tad skaties aizdedzi!!! vienam carradam taa bija!! ka galiigi negaaja, un peec tam pavisam apstaajas, vainiigs sadaliitaaja zobrats!! iepliist un visu laiku izreguleejas aizdedze!
Lietotāja avatars
Rom4iks
 
Atbildes: 432
Pievienojies: 2004/Jan/31, 18:55

Atbildēt Urmas » 2005/Mar/17, 13:37

Kompresors tur nebūs vainīgs. Braukāju bez kompresora pašlaik, un vērpjas normāli, pagaidām neesmu vilcis pāri 160, jo ceļi ir galīgā d%$#ā, tā ka iet viņš sakarīgi arī bez kompresora.
Lietotāja avatars
Urmas
 
Atbildes: 847
Pievienojies: 2004/Jan/07, 9:54
Atrašanās vieta: Liepāja

Atbildēt Arturo » 2005/Mar/17, 13:39

Paldies par ieteikumu! Noteikti paskatīšos aizdedzi. Hmm, dīvaini, bet salonā bieži jūtama arī benzīna smaka.

Bet ja man izrādīsies defekts ar sadalītāja zobratu vai ir iespēja, ka tomēr ar kompresoru viss ir OK? Jo es īsti nesaprotu kā izpaužas kompresora nobiršana. Vai tā ir kaut kāda specifiska skaņa, vai vairs nedzird kompresora dziesmu, vai vienkārši nav jaudas...
Arturo
 
Atbildes: 16
Pievienojies: 2005/Mar/16, 18:10
Atrašanās vieta: Tukums

Atbildēt Jorens » 2005/Mar/17, 13:42

man ar taa bija un konstateju tad sekojoshas lietas:
1.aizdedze galigaa pakaljaa
2. kompis sagljukojis
3. kompis sagljukojis zondi vai tradi

kad visu sho atdzivinaja, viss bija kaa agraak
Lietotāja avatars
Jorens
 
Atbildes: 17
Pievienojies: 2005/Feb/24, 13:55
Atrašanās vieta: Jelgava-Riga

Atbildēt Arturo » 2005/Mar/17, 13:54

Hmm, būs pamatīgi jāčeko aizdedzi. Bet lūdzu paskaidrojiet:
1) kā konstatēt, ka kompresoram tuvojas gals.
2) ko darīt, ja borta kompī nepareizi rādās degvielas patēriņš (daudz mazāk kā būtu jābūt) - visi pārējie rādītāji OK
Arturo
 
Atbildes: 16
Pievienojies: 2005/Mar/16, 18:10
Atrašanās vieta: Tukums

Atbildēt Jorens » 2005/Mar/17, 13:55

es tam kompim reti kad pievershu uzmanibu, brauc un skaties cik teeree!
Lietotāja avatars
Jorens
 
Atbildes: 17
Pievienojies: 2005/Feb/24, 13:55
Atrašanās vieta: Jelgava-Riga

Atbildēt Urmas » 2005/Mar/17, 14:37

Vispirms atskrūvē gumijas trubu kas nāk ārā no kompresora un iet uz interkūleri. Ja uz trubas sieniņām ir mazliet eļļas, tad viss čiki. Ja ir daudz eļļas, tad ir blīvslēgi sadiluši un tie ir jāmaina. Ja ir metāla skaidiņas (var būt ar un bez eļļas) tad kompresors ir mehāniski bojāts, tūlīt ņem nost, varbūt vēl var saglābt (mans gadījums, bet es tieku ar sveiku ādu cauri). To pašu var darīt ar trubu kas ir pie paša ieplūdes kolektora. Bet tas tā - tad var salīdzināt.

Vari arī pielaist auto un pielikt ausi pie kompresora vai mehāniķa stetoskopu.
Lietotāja avatars
Urmas
 
Atbildes: 847
Pievienojies: 2004/Jan/07, 9:54
Atrašanās vieta: Liepāja

Atbildēt Rom4iks » 2005/Mar/17, 14:51

Urmas rakstīja:Vispirms atskrūvē gumijas trubu kas nāk ārā no kompresora un iet uz interkūleri. Ja uz trubas sieniņām ir mazliet eļļas, tad viss čiki. Ja ir daudz eļļas, tad ir blīvslēgi sadiluši un tie ir jāmaina. Ja ir metāla skaidiņas (var būt ar un bez eļļas) tad kompresors ir mehāniski bojāts, tūlīt ņem nost, varbūt vēl var saglābt (mans gadījums, bet es tieku ar sveiku ādu cauri). To pašu var darīt ar trubu kas ir pie paša ieplūdes kolektora. Bet tas tā - tad var salīdzināt.

Vari arī pielaist auto un pielikt ausi pie kompresora vai mehāniķa stetoskopu.



Urmim ir pilnīga taisnība!! un par to ausi, tas ir nopietni, naturāli pieliec pie kompresora ausi un uzgāzē, ja būs trokšņi tad ir bojajumi, ja nav trokšņi skaties trubas, un vel viens drošs paņiemiens, atver haubi, un ar vienu roku saspied to trubu kas naak pie iepludes kolektora, un dod pilnu gazi PILNU līdz galam, un ja truba būs spiediena, ta paliks cietāk ne ka parasti, bet ja nepaliks, tad vai nu ir beigts kompresors, vai ir caurums ieplūdes sistēmā!
Lietotāja avatars
Rom4iks
 
Atbildes: 432
Pievienojies: 2004/Jan/31, 18:55

Atbildēt Xplod » 2005/Mar/17, 15:17

Arturo rakstīja:Rom4iks, vai pats arī ņemies ar to lietu tb. vai tā cena ir pie tevis?

Un vēl viens jautājums. Kur varētu būt defekts, ja motors sāk konkrēti "nevilkt" jau pie 3300-4000 apgriezieniem? Vairāk nemaz nav reāli izspiest - varbūt varētu mēģināt, bet vienkārši nevelk. Jo ja līdz 3000 vēl tas cēliens ir tāds flegmātisks, bet ir, tad pie augstākiem jamais pat sāk rīstīties. Tā varētu būt tā paša vaina ar nosprāgušo kompresoru?



nez man ar tieshi shaadi bija manam VR6 , visu ko izmeegjinaaju,biju uz diagnostiku pat,bet nekaa viss ok :( .

beigaas izdomaajaam pameeriit degvielas suuknja spiedienu ,bija 2bar 4bar vietaa :shock: .
Tagad nomainiju suukni un auto lido :D :D :D


domaaju ka vareetu arii buut degvielas suuknja vaina
Haldex remonts,diagnostika
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8
Lietotāja avatars
Xplod
 
Atbildes: 4153
Pievienojies: 2004/Jan/06, 19:02
Atrašanās vieta: Kuldiga
Braucu ar: SEAT Alhambra
Dzinējs: 2.0 CR TDI DSG

Atbildēt i » 2005/Mar/19, 17:10

](*,) par to ausi:

Nekādā gadījumā neliekat svešam kompresoram klāt ausi un tad vēl gāzēt, jo:

Neviens nezina kādā stāvoklī ir tas kompresors, kad labots. Tobiš, ja kompresoram saplīsīs siksniņa, tad visbiežāk korpusa augšējā daļā tiek izrauts caurums, ja klāt būs auss, tad iespējamas smagas sekas. Tie, kas ir saistīti ar šo lietu, sapratīs.
i
 

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz VW Scirocco/Corrado

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi