mercuks rakstīja:Var dabūt. Nomainot tikai vien sprices iekārtu pret to kas III golfiem 2.0 dohc (standartā 150 Zirdzini) var jau tos 10 dabuut. Un Visvairāk zirgus jau dod sprauslu nomaiņa pret ražīgākām (tas arī visdārgākais). Pats es tādu lietu gan nedarīšu, jo pēc tādām pārvērtībām auto degvielas patēriņš ir viusmaz uz pusi lielāks. Reiz bija darīšana ar tādu auto (ne mans), nu labi gāja tas auto nesalīdzināmi labāk par standarta, bet pa štrāsi zem 10 l nedabūt pilsētā zem 15 l. Var jau būt ka tā auto motors nebija pirmā svaiguma, bet ar tādu patēriņu var ar 2,9 motoru braukt. Tur jābut lilam sava auto mīlotājam un fanātiķim lai ko tādu darītu.
Golfam ABF ir arii citas sadalenes.
Bez tam nevejag jaukt cilveekiem galvu: mehaaniskjai shpricei sprauslas nekaadi nenosaka razhiibu, ja vien nav aizseereejushas. Razhiibu nosaka dozators. Un sporta dozators - to labaak neapspriest - pagaatne un kosmiska cena...
Elektriskaas savukaart ir unikaalas uz G3
Iebuuveetas degvielas magjistraalee. Taam ir alternatiivas
Mainiit elektriskaas sprauslas uz razhiiaakaam, nemainot programmu blokaa ir nepareizs tehniskais risinaajums. Tamdeelj arii taadi pateerinji. Probleema jau ir visupirms panaakt, lai motors iesuuc vairaak gaisu. Praktiski: vajag 5.5- 6cm^3/min sprauslas razhiibas uz 1Zs motora jaudas atmosferiskajam motoram.
Veel
9A dohc motoram nevarees uzlikt Golfa3 ABF dohc motrora shprici, nemainot klokjeni un bloku, apgriezienu deveeja zobrars ir uz klokjenes bloka iekshpusee.