16vLietotājs rakstīja:ajms rakstīja:Nū mūsdienās to aizlaiku(0tie gadi) problēmas,aktivitātes vairs nav aktuālas
Cilv'eki pa'si palielam ir izmainījušies auto jomā.Paliek arvien mazāk ,kas grib plaši,padziļināti apspriest tehniskas problēmas,lai risina ,kam tās ir jārisina .Es jau pats arī daudzas lietas nedaru,ir arī stingri nodalīts hobijs ar profesionālismu,nejaucu to kopā.UTT utml
To ka cilvēki paši aizvien mazāk dara pie savām mašīnām diezgan lielā mērā veicina gan tehnikas attīstība kā tāda, gan arī paši ražotāji. Tādam Volkswāgenam ar primitīvu atslēgu komplektu neko daudz jau vairs nevar izdarīt. Visur ir kaut kādi specinstrumenti, neparastas formas atslēgas, sprosttapas, kuras jāievieto te vai tur kaut ko jaucot un beigās izjauktais-saliktais mehānisms ir jākalibrē/jāadaptē ar diagnostikas kompi. Dabiski ka tas, kā saka, atsit daudziem vēlmi kaut kam ķerties klāt.
Un vēl jau ir tas ka lielam procentam jaunās paaudzes cilvēku auto vairs nav tāda vērtība, kā to redz iepriekšējā paaudze.
Palielam daudzi tagad skrūvē saucamos vēstures auto,tas ir hobijs,kur var izpausties savā prasmē,daudz ko iemācīties.Un tad forumos arī ir ko stastīt,dalīties.Mums šī mode parādījās nesen,var teikt šajā desmitgadē.Protams daudzi skrūvē paši,ekonomiskā situācija ir tada kāda ir.Daudzi jautā ,raksta ,bet pārsvarā jau konkrēti ir grūti atbildēt,tā vispusēji,nosaucot jau daudz variantus ,kapēc stūre grūti grozās 2009.gada BMW(vakardienas jautājums) vai VW
Defektu pat grūti atrast meistariem īsā laika.Kā 16vlietotājs saka ,auto mūsdienās ir ļoti sarežģiti,praktiski viss ir pieejams tikkai konkrēta auto markas centrā.Mums /citiem servisiem/ darbnīcām ir sarežģīti,daudz jāmacas,visu protams jau neviens neremontē,ir turbīnu,reiku meistari,elektriķi.Tāpēc daudzi specializējās uz kautko komkrētu.Nav kā 80-90tajos ,bija VAZ un pirmie golfi ar opeļiem ,viss vienkārši.Es ari esmu piefiksējis,kāds ir mūsu klients,mazak par 700-1000 eur/men noteikti nav ,jo lampas lukturos nemaina un forumos diez vai sēž,auto ir labi.Man arī ir mazāk laika,bet daru to te,jautājumu ir daudz,bet mazak kā gadus 5-8 atpakaļ,arī tas ir hobijs .
Būdams Amerikā,man bija iespēja pavērot MB chicago centru,parastas darbnīcas.Parastas mazas ir ļoti daudz,nu 1-3 pacēlāji,katrā ielas galā,protams Chicago tās apkartnē ir daudz iedzīvotaju ,ap 10miljoni,auto nereāli daudz,Latvijā var teikt to nav
Teiksim mazgātavā ,iekšā ap 4-5 auto,ir kādi 7-8 meksikāni,kuri rukā neapstajoties,mazā servisā,carage arī ir daudz darbinieku,domāju ko šie tik daudz. Nu visās jomās ir daudz darbinieku,pat pie kases veikalā ir ap 2-3 cilveku.Kautkur tie milioni ir jānodarbina.Algas nav lielas,tas ir mīts.Brāļa biznesa partnerim ir privāta māja ar garāzu,vinam ir kādi 3 motocikli,visi ap 40-50 gadi,Ducati.Tas ir hobijs.Kompis ar forumu atverts un tad nu stradā,dalās ar info
Modē ir vecie auto,tie ir ļoti daudz.Savus auto neviens neremontē,spuldzes nemaina,jo DUSā nenopirksi,tadu autoveikalu musu izpratnē nav,ir ebay.Nav jau kur remontēt,sāksim ar to.Nav vnk tam laika,visi strādā.Tur ir tāds interesants dzīves ritms,ātrs un nežēlīgs,nav laika apstāties.
Auto ir pārvietošanās līdzeklis un nekas vairāk
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/