VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - DD

Par visu un neko...

DD

Ne pārāk nopietnas lietas...
Reklāma
 

DD

Atbildēt BORA » 2011/Mai/16, 17:47

Tātad jautājums ! kāda atšķirība parastajam DD un DDL nu laiksaimnieku! cik zinu viņš ir iekrāsots, bet vai arī ir kāda specifiska atsķirība, degšanā utt. ? un vai nenobeigs piemēram PD dzinēju?
Lietotāja avatars
BORA
 
Atbildes: 147
Pievienojies: 2011/Jan/20, 22:59
Atrašanās vieta: Limbaži
Braucu ar: VW Bora
Dzinējs: 1,9 TDI

Re: DD

Atbildēt Kaross » 2011/Mai/16, 18:40

nekas nav iekrāsots.
lauksaimniekiem gāž klāt pamatīgi rapsi - biodizeli. līdz ar to viņš ir tāds pretīgi dzeltens.
es uz TDI parasta braucu jau ilgi laiku. domā pats cik traki kaitē PD tas biodīzelis. tīrs viņš nav, bet ir klāt krietni piejaukts.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: DD

Atbildēt BORA » 2011/Mai/17, 9:43

Paldies par atbildi!
Lietotāja avatars
BORA
 
Atbildes: 147
Pievienojies: 2011/Jan/20, 22:59
Atrašanās vieta: Limbaži
Braucu ar: VW Bora
Dzinējs: 1,9 TDI

Re: DD

Atbildēt Turbo » 2011/Mai/17, 19:44

biodīzelis PD motoram nekaitē vispār, vienīgi pēc ražotāja ieteikuma degvielas filtrs ir jāmaina nevis uz 60k bet 30k km. Biodīzelis kaitē tieši vecākiem dīzeļiem, jo tā piedeva no kā tas tiek ražots (etanols, vai kas tur) saēd degvielas sistēmas gumijas daļas, PD sistēmai tur viss ir pārdomāts.
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: DD

Atbildēt Mudvayne » 2011/Mai/17, 21:13

Turbo rakstīja:biodīzelis PD motoram nekaitē vispār, vienīgi pēc ražotāja ieteikuma degvielas filtrs ir jāmaina nevis uz 60k bet 30k km. Biodīzelis kaitē tieši vecākiem dīzeļiem, jo tā piedeva no kā tas tiek ražots (etanols, vai kas tur) saēd degvielas sistēmas gumijas daļas, PD sistēmai tur viss ir pārdomāts.

nekorekta informācija, PD dzīnējiem ar DPF biodīzelis ir aizliegts, citāts no manuāļa:
"Caution
Vehicles equipped with a diesel engine particulate filter must not be refuelled
using biodiesel (RME), given that the fuel system may be damaged.
"

pārējiem PD arī liegts, izņemot kuri ir speciāļi sagatavoti biodīzelim, re sekojošas norādes no manuāļa:
"Only those vehicles fitted with special equipment (number PR
2G0 for biodiesel use) may use biodiesel corresponding to
the standard DIN EN 14214"


"The fuel filter may become clogged when fuel is changed to biodiesel. For
this reason, we recommend that, about every 300 or 400 km, following a fuel
change, also change the fuel filter. Also. note the instructions in the inspec-
tion and maintenance plan.
"
tb mainīt degvielu uz parasto ik pa 300-400km un filtru arī :lol:
online manuālis skatīt 185 un 207lpp
Lietotāja avatars
Mudvayne
 
Atbildes: 3855
Pievienojies: 2006/Aug/03, 13:53
Atrašanās vieta: SDM
Braucu ar: auto emoción
Dzinējs: 2.0 TDI

Re: DD

Atbildēt Turbo » 2011/Mai/17, 21:26

es nezinu ko seats modificē ar VW dzinējiem, bet tas nav normāli . Sākot jau ar Repsol ko obligāti jālej garantijas laikā, kas ir viena no sūdīgākajām ko var liet . Moska Uz seata arī ir ietaupīts uz degvielas sistēmu , kautgan negribas tam ticēt. Bračkam arī 2 leoni un viena kupra . Nu neko labu vēl cilvēks nav redzējis.
foto no manas grāmatas, kas nāca līdz mašīnai (tehniskie dati)
Attēls
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: DD

Atbildēt Kaross » 2011/Mai/17, 21:29

to DPF vispār vajag izmest. :mrgreen:
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: DD

Atbildēt OZons » 2011/Mai/17, 22:46

vnk biodīzelis uzceļ vairāk nogulsnes un pārējos kakšus, tāpēc filtrus ātrāk aizliek ciet
un skaitās, ka ja pārej no dd uz biodd, tad arī tā vienmērīgi jālieto, nevis vienu bāku tādu, bus bāku tādu un atkal kkādu kiš miš,
ja pārej uz vienu, visas trubas n savienojumi ir ok, tad nekādu problēu,
jo bio dd vairāk kaitē gumijas savienojumiem

tā no vispārējas teorijas :roll:

bet nu katram savs viedoklis
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: DD

Atbildēt androns » 2011/Jūl/05, 13:44

Mudvayne rakstīja:...
tb mainīt degvielu uz parasto ik pa 300-400km un filtru arī :lol:
online manuālis skatīt 185 un 207lpp

nē - nevis ik pa 300-400 jāmaian degvielas veids, bet ja samaini degvielu no parastā uz bio, tad pēc 400 km maini filtru
pēc tam brauc ar savu bio un filtru maini kaa parasti ...
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: DD

Atbildēt Bubuciic » 2011/Jūl/05, 13:50

Reiz pamēģināju biodīzeli ( atšķaidot ar parasto).
Nepatika.
Pieauga litrāža.
Lietotāja avatars
Bubuciic
Lady
 
Atbildes: 1411
Pievienojies: 2008/Jūl/04, 21:38
Braucu ar: mazs, sarkans VW Polo
Dzinējs: 1.2

Re: DD

Atbildēt ajms » 2011/Jūl/05, 15:19

Bubuciic rakstīja:Reiz pamēģināju biodīzeli ( atšķaidot ar parasto).
Nepatika.
Pieauga litrāža.

tak saka neiet ,raustiities un sazin kas veel bija :mrgreen: laikam d filtru nomainiijaam tad un viss aizgaaja.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: DD

Atbildēt Riibeklis » 2011/Jūl/05, 17:08

visos tankos jau tapat DD ir shkjaidits ja nekljudos tad 50/50 :mrgreen:
Lietotāja avatars
Riibeklis
 
Atbildes: 4455
Pievienojies: 2004/Dec/20, 11:11
Atrašanās vieta: Bieriņi
Braucu ar: Zirgu
Dzinējs: 1

Re: DD

Atbildēt Bubuciic » 2011/Jūl/05, 18:08

ajms rakstīja:
Bubuciic rakstīja:Reiz pamēģināju biodīzeli ( atšķaidot ar parasto).
Nepatika.
Pieauga litrāža.

tak saka neiet ,raustiities un sazin kas veel bija :mrgreen: laikam d filtru nomainiijaam tad un viss aizgaaja.


Kas ir viens filtrs pret eksperimentu :mrgreen:
Lietotāja avatars
Bubuciic
Lady
 
Atbildes: 1411
Pievienojies: 2008/Jūl/04, 21:38
Braucu ar: mazs, sarkans VW Polo
Dzinējs: 1.2

Re: DD

Atbildēt iv4o » 2014/Apr/09, 13:55

Sveiki!

Kadi jaunumi par Biodiesela?
Rokasgramata ir rakstit Passat 1.9PD ATJ driks lej BioD .
Vai kads ilgi ir braucijs ar BioD un ir bijusi kaut kadi problemi ?

Ivo
iv4o
 
Atbildes: 774
Pievienojies: 2014/Mar/24, 18:00
Atrašanās vieta: Riga/Jurmala
Braucu ar: VW Passat B5, 05.2000g.
Dzinējs: 1.9 TDI ATJ 85kw

Re: DD

Atbildēt tower9 » 2014/Apr/09, 23:03

O, forša tēma, piefiksēšu arī šeit savus murgus :emo:

LV ir pieņemts ka tankiem ir jāgāž klāt biodīzelis pie parastās degvielas, šķiet ka 5% bija...Briseles gudrās galvas līdz 2020.g. laikam gribēja panākt ka tiek līdz 10% piejaukumam. Ziemā tanki parasti nejauc klāt, bet līdz ar to vasarā vairāk, lai izpildītu normu. Tā ka visi, kas pildās tankos pa vasaru, tāpat viņu nedaudz dabū ;)

Sencis reizēm iegāž kādā traktorā, bet nu pēdējā laikā nav taisījis vairs degvielu priekš sevis. Izdevīgāk ir pārdot eļļu vai rapsi un nopirkt degvielu bez akcīzes. Kas norāda uz to, ka valsts gudrās galvas joprojām nav neko prātīgu izdomājušas kā šo sfēru normāli iedzīvināt.

Ja degvielas sistēmā ir gumijas, tad tās saēd - cik zinu, tad PD ar to nav problēmu.

Patēriņš nedaudz lielāks, bet par to esmu dzirdējis dažādas atsauksmes, jeb zinātnieki vēl strīdas :) Toties smaržo pēc pankūkām ;)

Biodīzelim ir tīrošas īpašības, līdz ar to ja taisies ar viņu piegāzt pilnu bāku, tad apsver domu drīz vien mainīt degvielas filtru, jo pirmkārt jau patīrīsi degvielas sistēmu, ieskaitot bāku un tas viss kustas dzinēja virzienā caur filtru - nedomāju ka bāka un trubas tev pilnīgi tīras :) Arī ja sen neesi mainījis filtru, tad labāk pirms tam to nomaini, nedaudz pabrauc un maini atkal. Kad degvielas sistēma būs iztīrījusies, tad varēs vairs tik bieži nemainīt. Principā var atgriezties pie iepriekšējiem filtra maiņas intervāliem, kaut gan esmu dzirdējis ka varot pat retāk mainīt kā iepriekš.

Cik zinu, tad biodīzelim ir arī labākas eļļošanas īpašības kā parastajam, līdz ar to foršajām sprauslām, kā PD, viņš varētu būt pat saudzīgāks. Kaut gan no otras puses, parastajai degvielai tankos jauc klāt piedevas, lai saglabātu eļļošanās īpašības kādas kādreiz bija kad sēra daudzums bija krietni lielāks. Nemācēšu pateikt ko tie tanki gāž klāt, cik daudz un cik liela ir eļļošanās atšķirība gala rezultātam. Labi vien ir ka sēra daudzumu samazināja, galu galā kas notiek ja sērs sajaucas ar ūdeni? Un uz ko ir spējīga sērskābe un sērs, jeb atbilde uz iepriekšējo jautājumu :)

Savukārt ziemā jādomā ar galvu, biodīzelis ātrāk sabiezē un sasalst kad temperatūra krītas. Par piejaukumiem nezinu, bet gan jau var izdomāt ko piejaukt klāt lai tik ātri nesasalst. Var pa ziemu pāriet atpakaļ uz parasto degvielu, bet tad nevajadzētu aizmirst par filtra maiņu kad pavasarī pāriet atpakaļ uz biodīzeli...

Par saistību ar DPF nezinu, bet īstenībā interesanti ko tas biodīzelis tādu sliktu dara DPF...ātrāk nomirst un tiek beidzot izgriezts? - bet tas tak tikai pluss nevis mīnuss :mhihi:

Gan jau atradīsies kāds oponents :aiwa:
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Nākošais

Atgriezties uz Par visu un neko...

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 13 viesi