Ja jautājumi kadi ir par velo - welcome, pirms auto biju velo mehāņiķis, ir no 0 likti dažādi aparati no a-z
p.s malači, ka atbalstat zaļo transportu
p.s.s principa ar velo ir kā ar moci lielāka bremzēšana jādara ar priekšējām bremzem....
Jazzer - klučus pabīdīt tuvāk pašus nevar
kur kluči ir pieskruveti var noregulēt tikai leņķa attiecību pret disku, neko citu, ja tev paliek vārgākas bremzes, ieskrūvē LĪDZ galam iekšā spriegotāju, kas ir bremzes roktura galā, drusku atskrūvē brake cable anchor bolt un ar plaķenēm pavelc drusku trosīti, un pieskrūvē atpakaļ. Paskaties vai rokturis nav pa stingru un gatavs, ja nepalīdz darbību atkārto - NEDARI kā 16vLietotājs saka, ka tikai paskrūvē skrūvi ārā pie roktura, tā ir domāta tikai galējai pieregulācijai nevis pamata darbībām, un NEVAJAG diskus tirīt ar nekādu drāšu birsti vai š'ķīdinātāju, tas ir tas pats, kas ķēdi smerēt ar vazelīnu. Ja grib lai parastās bremzes labāk strāda ir nepieciešāmas sekojošās lietas:
1- pats vienkāršākais trosīšu apvalkos ieliet drusku e'ļu iekšā
2- izmantot plānas trosītes, kas nak ar teflona pārklājumu, slīd labāk un ir izturīgākas, bet arī dārgākas
3- uz stūres likt normālus rokturus, kuriem var regulēt arī asumu
4- ja grib lai viss būtu super duper (ja nav doma pariet uz diskbreikiem) tad uzlikt kaut ko sākot no shimano LX vai līdzīgu avid utt utt, jo
skatīt bildi - klūči šīm bremzēm vienmēr būs taisnā leņķi pret diska plakni tas it ka būs vienmēr I I nevis / I kā rezultāta tiek izmantota pilnīgi visa bremžu kluča virsma
kā arī likt normālus rokturus, jo labākas kvalitātes/materiāla rokturis, jo tas jau pie mazākas kustības sāk reaģēt:
Garš teksts sanāca:
Bildes:
Bremzes un rokturi: